•გვამთა წვეულება•

By MissesFox

11 2 1

1961 წლის 22 ოქტომბერს,13 წლის ,,სებასტიანს" ახალგაზრდა,განათლებული და მდიდარი კაცი იშვილებს,რაც საბოლოოდ ყვე... More

•რატომ ცოცხლობ?•

11 2 1
By MissesFox

   წვიმიანი დღე იყო,საქმე მქონდა ელსტრიტის ქუჩაზე,ამ დროს კი....იქვე ახლოს,ბიჭუნა დავინახე,შარვლის გარდა არაფერი არ ეცვა,ძირს ეგდო,ტიროდა,მივედი რათა გამეგო ვინიყო,ნეტავ ეს არ მექნა....

-გამარჯობა,აქვე ელსტრითთან მივდიოდი,დაგინახე რომ აქ იყინებოდი,გინდა ქურთუკი გიყიდო,ან ცხელ სუპს გაჭმევ,თუ გინდა რათქმაუნდა.

-მხოლოდ სისხლს ვხედავ,მან თავში მესროლა,უკვე მოვკვდი,რატომ ცოცხლობთ.....

-რა?ზუსტად არ ვიცი რა თქვი,გინდა ექიმი მოვიყვანო?

-სისხლი,მან სისხლი დალია,შემდეგ....შემდეგ....

-შემდეგ?გინდა აგაყენო,ხელი ჩამჭიდე.(ხელი მოვკიდე,ქურთუკი მოვაცვი და საავადმყოფოში წავიყვანე).

-გამარჯობა ვეინს,ვიცი რომ საქმე მქონდა შენთან,სამწუხაროდ უნდა გადავდო.

ვეინსი:-არავითარ შემთხვევაში ჯონს,მაფიასთან ხუმრობა არ ღირს.

ჯონსი:-ვიცი ვეინს,არც ვაპირებ ვიხუმრო,მეთვითონ დაველაპარაკები მათ,დამიჯერე.

ვეინსი:-კარგი საზიზღარო და მაინც,რის გამო არ მოხვედი?

ჯონსი:-რაღაც საქმე გამომიჩნდა.

ვეინსი:-ამაზე მნიშვნელოვანი საქმე გზაში გამოგიჩნდა?შენ ხომ მილიარდელი ხარ,სამ წუთში ლიმუზინით ჩემ სახლთან იქნებოდი,რას მიმალავ?

ჯონსი:-ვალდებული არ ვარ მოგიყვე,ლიმუზინით არც წამოვსულვარ,დაგავიწყდა როგორ მიყვარს წვიმა?

ვეინსი:-ესეიგი ვალდებული არ ხარ,გასაგებია ჯონს,მალე შევხვდებით.(ყურმილი დაკიდა).

                1 საათის შემდეგ...

ექიმი:-ბატონო ჯონს,თქვენს მიმართ დიდი პატივისცემის მიუხედავად,ამ ბიჭის ოჯახის წევრები უნდა მოიყვანოთ,უცხოს შეყვანა გვეკრძალება.

ჯონსი:-იცით....ეს საავადმყოფო ამ წამს ვიყიდე,ჩემი საკუთრებაა,ახლაც არ შემიშვებთ?

ექიმი:-მომიტევეთ გეთაყვა,შებრძანდით.(ჯონსი პალატაში შედის).

ბავშვი:-ეს ექიმი მაღიზიანებს...

ჯონსი:-უი,ლაპარაკიც შეგძლებია,მემგონი გადარჩები,მაგრამ მანამდე,არ გინდა შენზე მომიყვე?

ბავშვი:-რატომ?შენ ღორი მილიარდელი ხარ,სწორედ შენნაირების გამოა ეს სამყარო უთანასწორო,გესმის?

ჯონსი:-მილიარდელი ღორი?იცი,კი მილიარდელი ვარ,მაგრამ ზემოდან არავის ვუყურებ,ვერ შენიშნე რომ გადაგარჩინე?ამას ყველა არიზამდა ჩემო ბიჭო.

ბავშვი:-ის გადაარჩინე ვიზეც არაფერი იცი,სულელი ხარ.

ჯონსი:-რატომ გაქვს ესეთი ლოგიკა?შენს ასაკში ბავშვები მხოლოდ ახალი ვიდეო თამაშების გამოსვლაზე ღელავენ.

ბავშვი:-სხვებს ნუ მადარებ,მათ ისიც კი არიციან რომ ერთ სისტემაში მოკვდებიან,სკოლა, უნივერსიტეტი,ცოლი ქმარი,შვილი,ოჯახი,ფული და სიკვდილი.

ჯონსი:-მერე?ამაში ცუდს რას ხედავ,ოჯახის ყოლა,შვილები,ბედნიერება,ზოგს ესეც კი სანატრელი აქვს.

ბავშვი:-აზრი არაქვს,შენც სისტემის ნაწილი ხარ,თავიდან მომწყდი.

ჯონსი:-ასე ნუ მელაპარაკები,მე შენი სიცოცხლე გადავარჩინე.

ბავშვი:-მე არ მითხოვია ეს,არც მადლიერი ვარ ჯონს.

ჯონსი:-კამათს აზრი არაქვს,კიდევ რამდენიმეჯერ მოგაკითხავ,გამოჯანმრთელებას გისურვებ.(თქვა ეს და პალატა დატოვა.)

                 3 კვირის შემდეგ

ექიმი:-ბატონო ჯონს,თქვენს მიერ მოყვანილი ბიჭუნა კარგადაა,რას უპირებთ?

ჯონსი:-მანქანა მოაკითხვას,გამოუშვით.

ექიმი:-გასაგებია.(მანქანამ ბავშვი ჯონსის სახლში მიიყვანა).

ჯონსი:-გამარჯობა,შენზე ბევრი რამ გამოვიძიე,სებასტიანი გქვია არა?

სებასტიანი:-ყოჩაღ სახელიც კი მოიძიე,ახლა რას მიპირებ?

ჯონსი:-არაფერს,ჩემთან იცხოვრებ,თბილად,რასაც გინდა იმას იზამ,ეს ყველას ოცნებაა.

სებასტიანი:-რატომ გადამარჩინე?

ჯონსი:-იმიტომ რომ შემეცოდე.

სებასტიანი:-გაუგებარია,ჩემზე უარესებიც არიან ქუჩაში,ვინც ხუთი ან ექვსი დღე შიმშილობს და შენ მე დამეხმარე.

ჯონსი:-ხოდა,თუ ასე გაღელვებს ისინი დავეხმაროთ მათ,რასიტყვი?

სებასტიანი:-არა,რაცარუნდა ბევრი ფული გქონდეს,ყველას ვერ გადაარჩენ,ვერ ხვდები?

ჯონსი:-ხო მაგრამ....უბრალოდ ვცადოთ.

სებასტიანი:-ვცადოთ?მაშინ მე ავარჩევ ვის დავეხმაროთ და ვის არა,შენი მსახური სადარის?

ჯონსი:-ახლავე დავუძახებ,რეინლოდს შემოდი.

რეინოლდსი:-მოგესალმებით ბატონო ჯონს,რით დაგეხმაროთ.

სებასტიანი:-მე შემომხედე,რაღაც უნდა დაგავალო.

რეინოლდსი:-თქვენ ვინ ხართ ახალგაზრდავ?

ჯონსი:-ის ჩემი შვილია.(თქვა ეს და სიჩუმემ დაისადგურა.)

რეინოლდსი:-თქვენი...შვილი?

ჯონსი:-დიახ,გთხოვ მოემსახურო.

რეინოლდსი:-რათქმაუნდა...

სებასტიანი:-ღარიბი ბავშვების სია შექმენი,ჩამოწერე ვის რა უჭირს,ახლავე.

რეინოლდსი:-რათქმაუნდა სერ.(გავიდა ოთახიდან)

ჯონსი:-ასე აგრესიულად რატომ?

სებასტიანი:-ის მსახურია,ყველაფერი უნდა აიტანოს.

ჯონსი:-რა უცნაური ხარ.

                      მეორე დღე

რეინოლდსი:-ბატონო სებასტიან,ყველაფერი გავამზადე,ჩაის აქ დაგიტოვებთ.

სებასტიანი:-ჩაი არა?სია სადარის?

რეინოლდსი:-ახლავე მოვიტან.

სებასტიანი:-უსაქმრო არარაობავ,გუშინ გითხარი და დღეს მოგაქვს?როგორ ბედავ?ბრძანებებს დაემორჩილე!(უთხრა ეს და მსახურს სახეში გაარტყმა დაუწყო.)

რეინოლდსი:-ბატონო ჯონსს,ბატონო ჯოონს.

ჯონსი:-რა ჯანდაბა ხდება?(შედის ოთახში.

სებასტიანი:-მოკვდი..მოკვდი...მოკვდიი.

ჯონსი:-შეჩერდი.(ეუბნება ამას და ხელებს უჭერს,აბამს და რეინოლდს ჭრილობას უშუშებს).

რეინოლდსი:-ის გიჟია ბატონო,სიის შედგენა იმწამსვე დავიწყე,უბრალოდ არუთქვამს რომ დილით მიმეტანა,გთხოვთ,ჩემს უსაფრთხოებაზეც იზრუნეთ.

ჯონსი:-ეს როგორ ჩაიდინე,რეინოლდსი იდეალური მსახურია,დღესვე ფსიქოლოგს აგიყვან!

სებასტიანი:-მოკვდით.
  
                   მესამე დღე

ჯონსი:-ალიო,გამარჯობა გამომძიებელო როგორ ბრძანდებით?

გამომძიებელი:-კარგად მისტერ,თქვენ როგორ ბრძანდებით?

ჯონსი:-მე კარგად,მაგრამ გუშინ სებასტიანი უცნაურად მოიქცა.

გამომძიებელი:-უცნაურად მოქვევაში რას გულისხმობთ?

ჯონსი:-იცით...მსახურზე უმიზეზოდ იძალადა,თავიდან გამიკვირდა მაგრამ შემდეგ დავფიქრდი,იქნებ ბავშვობაში რაიმე ტრამვა გადაიტანა რის,თუნდაც ქუჩაში ცხოვრების განმავლობაში ან რამე მსგავსი?

გამომძიებელი:-ვერც კი დაიჯერებთ მასზე რა გავიგე...(ამ დროს ჯონსის სახლის კარებები გადაიკეტა)

ჯონსი:-მითხარით გეთაყვა,გისმენთ.(რეინოლდსი სამზარეულოდან გაქრა.)

გამომძიებელი:-როგორც გავარკვიე,მისი რეალური სახელი სებასტიანი არარის და არც ქუჩაში მოხეტიალე ღარიბი ბავშვია.

ჯონსი:-რას გულისხმობთ.(სახლში სინათლე გაითიშა.)უკაცრავად,მემგონი გენერატორი გაფუჭდა.

გამომძიებელი:-არა არა არა,სასწრაფოდ გაიქეცით მანდედან.

ჯონსი:-რა?უბრალოდ გენერატორი გაფუჭდებოდა,კარგად ხართ?

გამომძიებელი:-მან მისი მშობლებიც ესე მოკლა.

ჯონსი:-მშობლები?რა?ეს შეუძლებელია ის წვიმაში გარეთ ეგდო დარწმუნებული ხართ რომ სებასტიანზე ლაპარაკობთ.

გამომძიებელი:-მისი სახელი სებასტიანი კიარა ტერასია,რაც ბერძულად მონსტრს ნიშნავს!

ჯონსი:-უკაცრავად,ცოტახანში გადმოგირეკავთ.

გამომძიებელი:-არა!არ გათიშოთ,ბატონო ჯონს,ბატონო ჯონსს.(ჯონსმა გათიშა).

  ჯონსის ოთახის კარები ნელა გაიღო,როცა ჯონსმა თქვა:

ჯონსი:-რეინოლდს,შეგიძლია ფრანგული სტეიკი დამიმზადო?

სებასტიანი:-რა ცუდია რომ რეინოლდსი არ ვარ,ჯონს.

ჯონსი:-ოუ,სებასტიან,ჩემს ოთახში რა გინდა?

სებასტიანი:-რა სულელი ხარ ჯონს,ზეცაში მყოფი ანგელოზების გჯერა,რეინოლდსი გემრიელი იყო.

ჯონსი:-რა?რას ნიშნავს....გემრიელი....იყო?

სებასტიანი:-იცი როგორ მოვკალი?საჭმელს აკეთებდა,ცხელ ქვაბთან იდგა,თავი ცხელ ქვაბში ჩავაყოფინე და თავსახური დავადევი,შემდეგ კი გავსინჯე,ბებერი კანი ჰქონდა,მაგრამ მესიამოვნა.

ჯონსი:-დეტექტივი მართალი იყო...შენ ჩვეულებრივი ბავშვი არ ხარ...

სებასტიანი:-ხომ,ეგ დეტექტივიც უნდა მოვკლა,ხელს შემიშლის...

ჯონსი:-ჩემგან რა გინდა...

სებასტიანი:-ჯონსს...ახლა ადგები და ამ ბარათზე მთელ შენს ქონებას გადარიცხავ.

ჯონსი:-გგონია რომ ამას ვიზავ,ტელეფონი სად არის.(ჯონსი ტელეფონის აღებას აპირებდა,როცა ის სებასტიანმა აიღო,ძირს დააგდო და ფეხით დალეწა.)

სებასტიანი:-ზუსტად ესე დავლეწავ შენს ძვლებს,თუ იმას არიზამ რაც მე მინდა.

ჯონსი:-კარგი ბარათი მომეცი.(ჯონმა ბარათზე მთლიანი ქონება გადარიცხა).

სებასტიანი:-ყოჩაღ ყოჩაღ,არც კი იცი რა მოკლე გზა აღმოჩნდი ჩემთვის და ჩემი მიზნისთვის.

ჯონსი:-და ახლა,რაიქნება?

სებასტიანი:-ნახავ,აი ეს ღვინით სავსე ჭიქა გამომართვი.🍷

ჯონსი:-კარგი...

სებასტიანმა იარაღი ამოიღო,ჯონსს უნდოდა ებრძოლა,მაგრამ იარაღი დაინახა და დანებდა.ღვინო დალია და ხუთ წუთში გაითიშა.სებასტიანმა იგი დააბმა,წერილი დაუტოვა და სახლიდან გავიდა.




Continue Reading

You'll Also Like

98.3K 1.4K 17
Unappreciated for under18
257K 46.7K 122
Arc(9)-Arc(14)+Real World+Extra အာဏာရှင်ကုန်းvsနတ်ဘုရားရှို့
111K 7.2K 53
"Alright you dumb door!" Backing away you took a big breath "You better take me to the surface-" You declared, pushing it open with both hands "Or im...
13.6K 2.6K 44
" របស់ដែលយើងចង់បានត្រូវតែបានវាមកនៅក្នុងដៃដូចឯងពេលនេះចឹង! យើងយកបានយ៉ាងងាយ" ស៊ុងហ៊ុន ខូស៍ស្ទៀល ស្រដីនិងបន្ថែមកម្លាំងដៃច្របាច់មាត់រាងតូចសឹងតែបាក់ថ្គាមទៅ...