Tady máte Boyda STARŠÍHO bratra Jacoba (menší změna víc se mi to hodí díky vzhledu, bude už ve smečce se Samem ale je tam trochu nově a zatím neví že o nich Elizabeth ví)
___________________________________________
Vzhledem ke včerejšímu pozdnímu usínání jsem zaspala. A to se mi povedlo přesně tak že jsem vzala ten nový budík a hodila ho proti zdi, kde se rozbil. Na chvíli jsem ještě zavřela oči a už to bylo v háji.
Když jsem si uvědomila co jsem udělala, vystřelila jsem z postele jako blesk a šla jsem k telefonu, díky kterému jsem zjistila že sem zaspala půl hodiny. Rychle jsem se šla vysprchovat a provést hygienu. Vysušila jsem si vlasy a vydala se do pokoje rovnou ke skříni. Když jsem se podívala z okna zjistila jsem že svítí sluníčko a když jsem natáhla ruku tak i hřálo, toho budu muset využít, ale má to mínus, neuvidím se s Culleny. Oblékla jsem se, dala si balzám na rty a řasenku a trochu zakryla ty menší kruhy pod očima, udělala si vlasy a vydala se s chlupáči dolů.
No buďme upřímní Jasper by nebyl zrovna rád kdyby věděl jaký mám výstřih, a kort když není ve škole. No co, kdo nic nevidí, nic nezjistí.
Když jsme přišla dolů holky už tam seděli a to i s tátou, myslela jsem že se chce vyspat, když jde dýl, má takovou příležitost. Na to že jsem si přispala, tak docela i stíhám.
"Dobré ráno."
"Dobré Eli, dneska jsi si přispala co?"
"Jo, trochu jsem zaspala ale nechápu proč ty ještě nejspíš, když máš tu možnost."
"Nějak jsem už nemohl usnout, když jsem slyšel scházet ty Anny podpatky."
"Tatiii! Vždyť jsem se snažila být potichu."
"Já vím, já vím. " Odpověděl táta a začal se smát, a po chvíli jsme se přidali všichni.
Já si vzala svůj chleba a kafe a usedla vedle Belly. Při našem rozhovoru jsem rychle vyměnila chlupáčům vodu a dala jim granule s kouskem masa a pak je taky zavolala na snídani.
Když jsem dojedla šla jsem to po sobě umýt a uklidit.
"Jo a taťko promiň já dneska tu dýňovku dělat nebudu, až zítra, dneska je hezky a chtěla bych toho využít."
"V pořádku já stejně budu dneska až do večera v práci, a zítra mám volno, jedu s Harrym na ryby, tak budeš doma sama."
"Sama?"
"Jo já jdu s Jess a Angelou do města."
"Aha, a ty Bello?"
"Stavím se za Jacobem."
"Aha, tak dobře"
Po takovém zjištění jsem pohladila chlupáče, oznámila že už vyrážím, vzala jsem si batoh a vydala se do auta. Musím říct že většinou jsem si podpatky snadno vyzula ale tyhle mám obvázabé kolem nohou, nu což už jsem tak párkrát řídila ale je to dýl, budu muset jet pomalu. Ještě jsem napsala tomu Jasperovi, hodně jsem se omluvila a napsala mi že se těším až se uvidíme.
Když jsem dorazila před školu, vylezla jsem z auta a vytáhla jsem si notes a pustila písničku Control a začala jsem kreslit.
Během kreslení jsem postřehla že už přijela Bella a Anna. Když jsem to měla hotové zavřela jsme notes a i se sluchátky si ho uklidila do tašky. Vzala jsem si mobil do ruky a napsala jsem Leah.
"Ahoj Leah, nechtěla by jsi si dneska jít zaplavat když je tak hezky?"
"Ahoj El, jasně moc ráda."
"Dobře tak tě kolem třetí vyzvednu a pojedeme na pláž?"
"Jasný, tak ahoj já už musím."
"Ahoj."
No a hotovo. Když jsem si uklidila telefon. Zrovna zazvonilo tak jsem popadla batoh a vydala jsem se na hodinu.
Den se táhnul pomalu, neměla jsme ani jednu hodinu s žádnou ze sester, byla to nuda ale aspoň jsem se pořádně věnovala hodinám.
Na obědě jsme byli venku a Anna mě zatáhla k nim ke stolu, byla tam jen Jessica a Bella tak jsme si k nim sedli.
Přiběhla k nám Angela.
"Holky! Mám to, řekla jsem mu to. Pozvala jsem Erika na maturák a mám ho na háku."
"No vidíš." Pověděla Anna.
"Já ti to říkala, blahopřeji." Řekla Bella.
Začala jsem jíst jabko a věnovala jsem se dokreslování obrázku.
"Nejsou tady."
Řekla Angela, když viděla jak se Bella a nenápadně i Anna rozhlíží.
"A kde jsou?" Ptala se Bella a zároveň se Anna zeptala. "Kdo?"
"Cullenovi předce Anno, já vidím jak se rozhlížíš, jsou asi někde na horách." Odpověděla jsem.
"Na horách?" Ptala se Bella
"Jo, když je hezky doktor Cullen je vezme nahoty nebo tak. Chtěla jsem to po našich ale marně." Řekla Jessica a já protočila oči.
"Aha." Odpověděla Anna za obě sestry.
"Měli bychom zajed do Port Angeles než ostatní vykoupí všechny hezký šaty."
Řekla Jessica.
"Vážně musíš odjet?" Zeptala se Angela Belly. Nejspíš to museli probírat včera, proto asi nebyly doma. Ale já vím že Anna půjde.
"Jo, už je to domluvené."
"Škoda." Řekla Jessica a já na ni vrhla hnusný pohled.
"Tak aspoň pojeď s námi, pomůžeš nám vybrat. Pojedeš taky Eli?" Řekla a ptala se Ang.
"Dobře." Řekla Bella.
"Nevím, možná." Řekla jsem.
"Mohli bychom si dojít potom i na jídlo."
Přemýšlela Jessica nahlas.
"To není špatný nápad, dneska nemám čas vařit, vezmu aspoň rovnou něco i tátovi." Konstantovala jsem.
"Tak super." Radovala se Ang.
Začalo zvonit tak jsem se rozloučila s holkama a vydala jsem se na poslední dvě hodiny umění. Měli jsme nakreslit tři obrázky co nám předložila na stůl první byla váza s květinami ale měli jsme nakreslit jen ty květiny, další byla růže a pak zas nějaká květina a to vše na jeden ten velký papír a nevybarvovat, aspoň něco.
Když jsem to měla hotové, podepsala jsem se do dolního levého rohu jenom zkratkou.
Pak jsem to dala učitelce, která mi řekla že je to moc krásné a zeptala se jestli to může dát na školní soutěž 'výstava našich žáků' já souhlasila a pak jsem si šla sednout zpátky a měla jsem ještě patnáct minut čas do konce hodiny.
Učitelka se smilovala a pustila mě, tak jsem si po sobě uklidila a vydala jsem se k autu a domů. Kde jsem si udělala úkoly a už byli tři, s Ang a Jessicou se máme sejít kolem půl páté. Tak jsem se šla převléct do plavek a vzala jsem si na sebe přehoz přes plavky, pod to ještě džínové kraťasy a žabky, vzala jsem si telefon, menší občerstvení do košíku a šla jsem do auta.
Jela jsem pro Leah. Když jsem přijela k jejich domu, vystoupila jsem a šla jsem zazvonit, po chvíli mi otevřela Sue.
"Ahoj Sue, je tu Leah?"
"Ahoj Eli, je co potřebuješ?"
"Domlouvala jsem si s ní že půjdem na pláž, když je tak hezky, neříkala ti to?"
"Jo já zapomněla promiň. Leah!!! Je tady El."
"Už jdu!" Křičela Leah.
"Jdeme?" Ptala se když přiběhla dolů. Na sobě měla tílko a kraťasy.
"Jasný, tak ahoj Sue."
"Ahoj a užijte si to."
"Ahoj, mami."
Pak jsme nastoupili do auta. A vyjeli na pláž.
Když jsme tam přijeli vzala jsem košík s dekou a občerstvením.
Rozložila jsem deku, vyndala jídlo a sundala si kraťasy. Sedla jsem si na deku a vedle mě si sedla Leah. Začali jsme si povídat, smáli jsme se, bylo to jako za starých časů. Pak jsme šly do vody a opalovaly se.