Together Forever

By urfavblondetallgirl

29.9K 1K 4

Ένα ταξίδι που θα αλλάξει την ζωή όλων. Η Δανάη μπαίνει στην παρέα της αδερφής της και γνωρίζει τον Γιώργο. Τ... More

Part 1
Part 2
Part 10
Part 3
Part 11
Part 12
Part 4
Part 13
Part 14
Part 5
Part 15
Part 16
Part 6
Part 17
Part 18
Part 19
Part 7
Part 20
Part 8
Part 21
Part 9
Part 22
Part 23
Part 24
Part 25
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32
Part 33
Part 35
Part 36
Part 37
Part 38
Part 39
Part 40
Part 41
Part 42-Ανακοίνωση
Part 43
Part 44
Part 45
Part 46
Part 47
Part 48
Part 49
Part 50-Ανακοίνωση
Part 51
Part 52
Part 53-Bonus Part
Part 54
Part 55
Part 56
Part 57-Ανακοίνωση
Part 58
Part 59
Part 60
Part 61
Part 62
Part 63
Part 64
Part 65
Part 66
Part 67
Part 68
Part 69
Part 70
Part 71
Part 72
Part 73
Part 74
Part 75
Part 76
Part 77
Part 78
Part 79
Part 80
Part 81
Part 82
Part 83
Part 84
Part 85
Part 86
Part 87
Part 88
Part 89
Part 90
Part 91
Part 92
Part 93
Part 94
Part 95
Part 96
Part 97
Part 98
Part 99
Part 100-The finale

Part 34

285 8 0
By urfavblondetallgirl

Αφού έφυγε ο Γιώργος, πλησίασα τα παιδιά. Συζητούσαν για τους καθηγητές.
"Λοιπόν θα πάμε στο γνωστό καφέ;" ρώτησε μια κοπέλα που μάλλον την λένε... Δεν θυμάμαι.
"Ναι εκεί θα πάμε." είπε ο Αντρέας.
"Άντε σηκωθείτε!" είπε η Τζούλιαν και χτύπησε τα χέρια της. Ξεκινήσαμε να περπατάμε χωρίς να ξέρω τον προορισμό μας. Ένιωσα το κινητό μου να δονείται μέσα στην τσέπη του τζιν μου. Ήταν η Χριστίνα.
"Ναι;"
"Έλα ρε Δανάη. Πού είσαι;"
"Πάω για καφέ με τα παιδιά που γνώρισα σήμερα."
"Ποια παιδιά;"
"Κάτι συμφοιτητές μου. Εσύ που είσαι;"
"Με τον Γιάννη για καφέ."
"Αα ωραία."
"Τι έγινε χθες με τον Γιώργο;"
"Όπως είδες κοιμήθηκε στο σπίτι. Και πρόκειται να το ξανακάνει σήμερα για αυτό θέλω να κοιμηθείς στον Γιάννη, αν γίνεται."
"Αυτό είχα σκοπό να κάνω έτσι κι αλλιώς."
"Σε ευχαριστώ."
"Το πρωί που σε είδα ξέχασα να σου πω ότι σου έκλεισα ραντεβού στην γυναικολόγο σήμερα στις 7."
"Θα μου στείλεις την τοποθεσία;"
"Ναι στην στέλνω."
"Χριστίνα;"
"Λέγε."
"Χθες ο,τι κάναμε με τον Γιώργο, έγινε χωρίς προφύλαξη. Θα πάω να πάρω το χάπι μετά τον καφέ. Λες να επηρεάσει το ραντεβού μου με την γιατρό;"
"Όχι, δεν νομίζω, αρκεί να της το πεις. Να πας να πάρεις το χάπι όσο πιο γρήγορα γίνεται."
"Εντάξει, σου είπα θα πάω."
"Ωραία θα τα πούμε στο σπίτι το μεσημέρι."
"Ναι αλλά να ξέρεις δεν θα προλάβω να μαγειρέψω."
"Δεν πειράζει. Θα παραγγείλουμε σουσι."
"Τέλεια ιδέα. Τα λέμε."
"Goodbye!" έκλεισε το τηλέφωνο. Παρατήρησα ότι είχα μείνει πίσω και έτρεξα για να τους προλάβω.
"Όλα καλά;" με ρώτησε ο Αντρέας.
"Ναι όλα μια χαρά."
"Ρωτάω επειδή στο τηλέφωνο φαινοσουν κάπως ταραγμένη."
"Όχι. Ένα μικρό θεματακι είχα αλλά λύθηκε."
"Χαίρομαι."
"Μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;"
"Ναι μπορείς." του είπα.
"Ο Γιώργος δεν ήταν αυτός που σε συνόδεψε;"
"Ναι ο Γιώργος ήταν."
"Και είστε μαζί;" Κοκαλωσα με την ερώτηση του. Ο Αντρέας κοίταγε τα πόδια του. Μια απλή ερώτηση ήταν.
"Ναι είμαστε."
"Για να είμαι ειλικρινής το κατάλαβα πριν σας δω μαζί γιατί πριν που μίλαγες για αυτόν η φωνή σου άλλαξε και μετά σας είδα μαζί που σε έφερε μέχρι την είσοδο και βεβαιώθηκα."
"Μάλιστα. Εσύ έχεις σχέση;"
"Είχα. Χωρίσαμε πριν από 4 εβδομάδες."
"Ήσασταν καιρό μαζί;"
"Ναι περίπου 5 μήνες."
"Και πως νιώθεις; Εννοώ είσαι καλά, το έχεις ξεπεράσει;"
"Ναι. Με απατούσε, το είχα καταλάβει καιρό ότι γίνεται αυτό οπότε ουσιαστικά η σχέση μας είχε τελειώσει."
"Υπάρχουν και αυτά μεσα στην ζωή." συνέχισε την πρόταση του.
"Ναι θα συμφωνήσω."
"Εσύ με τον Γιώργο είστε καιρό μαζί;"
"Όχι δεν είμαστε πολύ καιρό μαζί. Όταν ήρθα εδώ τον γνώρισα και από τότε είμαστε μαζί με μια εβδομάδα κενό που ήμασταν χώρια."
"Και από ποτέ είσαι εδώ;"
"Εδώ και τρεις εβδομάδες."
"Άρα είστε μαζί δύο εβδομάδες."
"Ναι...περίπου."
"Και είσαι ευτυχισμένη;"
"Ναι αρκετά, αν εξαιρέσεις την εβδομάδα που ήμασταν χωριά και τσακωμενοι."
"Πάντα θα υπάρχουν εντάσεις ανάμεσα στα ζευγάρια."
"Σίγουρα. Ποίο είναι το γνωστό καφέ;"
"Είναι το El Corne. Είναι ένα γωνιακό καφέ και μαζευόμαστε εκεί."
"Νομίζω ότι κάπου το έχω δει."
"Ναι είναι πολύ γνωστό εδώ στην γειτονιά."
"Από ποιο μέρος της Ελλάδας είσαι;"
"Είμαι από την Θεσσαλονίκη αλλά εκτός από Έλληνας είμαι και μίσος Άγγλος. Για αυτό και τα άπταιστα αγγλικά μου." είπε και γελάσαμε και οι δύο.
"Η μητέρα μου είναι Αγγλίδα και μάλιστα είναι καθηγήτρια εδώ στο πανεπιστήμιο."
"Ωραία."
"Να αυτό είναι." είπε και μου έδειξε με το δάχτυλο του το απέναντι μαγαζί. Και όντως το είχα ξαναδεί.
"Ναι το έχω ξαναδεί."
"Στο είπα είναι πολύ γνωστό." Μπήκαμε μέσα και ευτυχώς βρήκαμε ένα μεγάλο τραπέζι. Είμαστε περίπου 15 άτομα. Ο Αντρέας κάθησε δίπλα μου και τράβηξε την καρέκλα για να καθήσω.
"Ευχαριστώ."
"Παρακαλώ." Ήρθε η σερβιτόρα να μας πάρει παραγγελία. Αποφάσισα να πάρω καφέ. Οι περισσότεροι ήταν στα οικονομικά και στην δημοσιογραφία. Λίγοι είμαστε που θέλαμε θετικές επιστήμες. Έβγαλα το κινητό μου από την τσέπη μου και το άφησα στο τραπέζι. Όταν το άνοιξα είδα ότι είχα ειδοποίηση από τον Γιώργο.
"Δεν μπορώ να περιμένω για το βράδυ."
"Θα σε περιμένω."
"Ξέρεις τι θέλω να σου κάνω απόψε;" Τώρα είχα κοκκινίσει.
"Όχι δεν ξέρω."
"Θέλεις να μάθεις ή θα περιμενεις μέχρι να έρθει το βράδυ;"
"Θέλω να παραμείνει έκπληξη."
"Ο,τι επιθυμείς. Είσαι ακόμα στο καφέ;"
"Ναι. Για την ακρίβεια τώρα κάτσαμε. Εσύ έχεις δουλειά τώρα;"
"Ναι μόλις τελείωσα την μία."
"Εγώ το απόγευμα θα πάω στην γυναικολόγο."
"Γιατί; Έχεις κάτι; Έχει να κάνει με αυτό που έγινε το πρωί;"
"Όχι δεν έχω κάτι. Απλά τώρα που απέκτησα σεξουαλική ζωή πρέπει να πηγαίνω στην γιατρό."
"Εντάξει όταν πας να μου πεις πως πήγε."
"Εντάξει θα σου πω."
"Θα τα πούμε μετά ❤️."
"Ναι θα μιλήσουμε. Και να προσέχεις, δεν θέλω να σε δω χτυπημένο."
"Θα προσέχω." Νομίζω πως όλοι έχουν καταλάβει τι έλεγα με τον Γιώργο μόνο από το βλέμμα μου. Φοβάμαι ότι μπορεί να είδε κάτι ο Αντρέας. Γύρισα να τον κοιτάξω αλλά εκείνος μίλαγε. Άφησα το κινητό μου κάτω και άρχισα να κουβεντιάζω με την Τζούλιαν.

Continue Reading

You'll Also Like

8K 416 26
Amelia Millionette Μετακόμισε στη Γαλλία και ζει με τον παππού της μετά τον θάνατο της μητέρας της. Δεν έχει γνωρίσει ποτέ τον μπαμπά της. Όμως αυτ...
240K 9.7K 61
Η Νεφέλη είναι 17 χρονών.. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα περνάει στην Αθήνα. Οι γονείς της όμως αποφασίζουν να πάνε μαζί με τη Νεφέλη στον Καναδά γ...
107K 6.1K 24
Mafia's boy 😎 "Όχι σε εμένα τέτοια, πριγκίπισσα" Princess 👑 ...
66.9K 2.4K 52
"Εε δεν θα κοιμόμαστε μαζι;" "Όχι προφανώς." Μα πως μπορεί και τα ρωτάει αυτά. "Υποτίθεται πως είμαστε ζευγάρι", μου είπε και είδα στο βλέμμα του πως...