Fighter [WOLFSTAR]

By Temfrit

12.9K 993 183

Remus Lupin jest świeżo upieczony chirurgiem. Jednak jego życie komplikuje sie, gdy nie jedna z operacji nie... More

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27

28

448 28 11
By Temfrit

Patrzyli sobie w oczy.

-Masz obrączke..

-Jestem zaręczony.

-Co? Ale z kim?

-Z facetem, którego pokochałem. Dla którego byłem na pierwszym miejscu.

Syriusz puścił go mając głębokie poczucie winy.

-Szczęściarz

-Teraz go nie ma…chociaż może jest niedaleko? Zniknął jakiś czas temu bo mu odjebało.

-Co? Ty mówisz o…

-O tobie! Kocham cie nadal idioto. Nienawidzę tego jaki sie stałeś. A stałeś sie strasznym dupkiem. Rozumiesz to czy nadal nie?

-Remusie. Mi na prawdę jest przykro. Rozumiem..błagam wróć do mnie. Mam już w dupie całą karierę. Tęsknie za tobą.

-Ja również. Tęsknie.

-Wrócisz do mnie?

-Jestem twoim narzeczonym. Nic sie nie zmieniło…




KONIEC
***
Wiem, że nie tego oczekiwaliście. Taki koniec…Wybaczcie. Nie mam siły tego pisać. Mam pewne powody..obiecuje, że następne ff będzie lepsze.

Continue Reading

You'll Also Like

61.5K 3K 103
PART I |Lina, córka Tony'ego Starka, wprowadza się do Avengers Tower, gdzie jej sąsiadem staje się Bucky Barnes. Ich relacja szybko staje się skompli...
631K 34.4K 111
Draco Malfoy? Pamiętam go. Ślizgon, ale tylko w teorii. Nie pasował do nich, był za słaby. Nazywali go też Śmierciożercą, ale tylko idioci, którzy go...
4.8K 683 45
- Nie wierzę, że kiedykolwiek myślałem, że cię kocham. To wszystko było kłamstwem? - syknął Hector • treści 18+ !
1.6K 96 8
Parę opowieści o naszych siatkarzach, których równo uwielbiam, tak samo jak skoczków (a może i trochę bardziej)