Anonymous love letter for her

By DeeaChristine

4.4K 543 82

Cum o simpla scrisoare iti poate schimba viata? Cat de mult o iubeste persoana care o scrie ? Sau si mai impo... More

Anonymous love letter for her
Anunt
Capitolul 1 - True FriendShip
Capitolul 2 - Detentie cu surprize: This is a real gun!
Capitolul 3- Detentie cu surprize: I want to kiss you again!
Capitolul 4 - Amintirile unei prietenii
Capitolul 5 - Another love letter for me
Trailer-Allfh
Anunț!

Anunt extrem de important

105 30 1
By DeeaChristine

Hey, dragilor! Ce mai faceti? In primul,rand vreau sa va multumesc ca sunteti intr-un numar atat de mare! Si vreau sa va anunt ca am o serie de surprize pentru voi ,cea importanta chiar astazi o veti vedea. Voi reposta Audrey Styles! O,da Deea revine in forta.Si cum ati observat lipseste si City of Lost Souls, pentru ca wattpad-ul ma uraste si a sters-o,deci si pe aceasta o voi reposta. Si o sa reven si cu alte surprize , dar le veti afla pe parcurs. Si stiti ca ma refer la next-uri!

So,stay tuned because Deea is back!

Kisses and hugs,

DeeaChristine :*

Continue Reading

You'll Also Like

657K 30.8K 71
"- Adam?... - Da, Lunna? - Vreau sa fiu din nou Aleasa ta..." Se recomanda a citi volumul I, pentru a intelege mai bine linia de subiect.
418K 20.2K 73
Rose Miller este orfană de la vârsta de 10 ani împreună cu fratele ei ,Zayn Miller. Ei sunt daţi la un orfelinat și de acolo viaţa lor se complică.. ...
13.6K 539 54
Rosalinda , Erik , Demon , Alissa, Tyson . Au mentalități și alegeri total diferite dar un singur lucru au în comun ! Provin din același Clan Se iub...
5.1K 56 24
Elisa Miller a rămas singura de la o vârstă frageda, părinții au murit intr-un accident și de atunci a locuit singura într-un orășel mic. Pana când i...