Yaz Rüyası

By teresadelreina

1.9K 623 2.1K

Bence insan senin de dediğin gibi, bir ruha aşık olmalı. Normal hayatımda gördüğüm yüzlerce insana rağmen ben... More

Bölüm 1: Zırvalık
Bölüm 3: Kavuşma
Bölüm 4: Ben Bir Kek Dökeyim
Bölüm 5: Esti Geçti!
Bölüm 6: Romeo! +Miray'ın bloğu 1. hikaye
Bölüm 7: Texting
Bölüm 8: Kaos
Bölüm 9: Kılıcın Keskin Olsun
Bölüm 10: Gece Yarısı O Perşembe ♪
Bölüm 11: Seni Bana Ayırdım ♪
Bölüm 12: Deniz, Kum, Güneş!
Bölüm 13: Puslu Düşünceler
Bölüm 14: Sürpriz!
Bölüm 15: Hayatta Kal!
Bölüm 16: Ruhların Dansı
Bölüm 17: Lunapark
Bölüm 18: Gök, Yüzünde
Bölüm 19: Yüksek Doz Aşk
Bölüm 20: Aşk Tek Başına Yeterli Değil
Bölüm 21: Aramızdaki Sinsi
Bölüm 22: Sabahlar Olmasın
Bölüm 23: Korku Seansı
Bölüm 24: Neler Oluyor?
Bölüm 25: Psikopat
Bölüm 26: -Tutsak- 1. Hafta
Bölüm 27: -Tutsak- 2. Hafta
Bölüm 28: Güzel Zamanlar
Bölüm 29: "Kolunu ödünç alabilir miyim?"
Bölüm 30: Ağlamam Zaman Aldı (İnkar)
Bölüm 31: Sabahın 5'i
Bölüm 32: Sırdaş
Bölüm 33: Sıkılırsan Güneşten Gece Oluruz Erkenden
Bölüm 34: İçip Unutalım
Bölüm 35: Gece Mavisi
Bölüm 36: Eve Dönüş
Bölüm 37: Ankara'daki Arkadaşlar
Bölüm 38: Korku Evi
Bölüm 39: Kankiler
Bölüm 40: Ara Beni Öptüm Seni
Bölüm 41: OKULLAR AÇILIYOR!
Bölüm 42: İkimiz Birden Sevinebiliriz, Göğe Bakalım
Bölüm 43: Okul Aşkları
Bölüm 44: Herkes Herkese Aşık
Bölüm 45: Gidelim mi?
Bölüm 46: Kolun Bende Kalabilir
Bölüm 47: İyi ki
Bölüm 48: Yeniden Merhaba
Bölüm 49: Pixie Geri Döndü
Bölüm 50: Juliet
Bölüm 51: Neden Romeo'sun Sen?
Bölüm 52: Çözebiliriz
Bölüm 53: Kız Kıza
Bölüm 54: Komşu Komşunun Kekine Muhtaçtır
Bölüm 55: Seni Seviyorum
Bölüm 56: Üç Çeşit Özlem
Bölüm 57: Sana Güveniyorum
Bölüm 58: Operasyon Başlasın!
Bölüm 59: Zor Görev
Bölüm 60: Birlikten Kuvvet Doğar
Bölüm 61: Yeni Bir Müttefik
Bölüm 62: Rahatlama
Bölüm 63: Yaz Rüyası
Bölüm 63: Evet! FİNAL

Bölüm 2: Yaz Başlasın!

119 31 84
By teresadelreina

+Romeo, Romeo! Neden Romeo_07'sin sen?

-Orası doğu, Pixie ise güneşi.

+Romeo, Romeo... Romeo? Senin neden yüzün yok?

Karanlıkların içinden yüzü parıldayan bir Romeo yukarı, balkonuma doğru süzüldü. Işığından gözlerim kamaştı, ona doğru düzgün bakamıyordum ama yine de ellerimi gözüme siper edip yüzünü seçmeye çalıştım.

"Orası doğu, Pixie ise güneşi."

Bana doğru yaklaştıkça sesi daha uzaktan geliyordu

"Miray! Kalk hadi, hazırlanman lazım."

"Romeo?"

"Miray, yarım saattir seni uyandırmaya çalışıyorum. Otobüs bir saat sonra kalkıyor, hazırlan hadi!"

Bu Romeo değildi. Bu, annemin sinirli sesiydi. Kapalı gözlerimle yatağımda doğrulup yüzümü buruşturdum.

"Anne ne otobüs-" Derken dank etti. Yoksa, yoksa?

"ANNE!" Çığlık atarak yataktan fırlarken az kalsın yere yapışıyordum.

Annem heyecanıma gülmeden edemedi.

"Evet, evet. Teyzenlere gidiyoruz. Otobüsü kaçırmak istemiyorsan bir an önce valizini topla."

Mutluluktan ne yapacağımı şaşırdım.

"Ama neden bu kadar erken? Neyse, dur. Önce hazırlanayım. Daha sonra konuşuruz." Heyecandan kelimeler ağzımdan yarım yamalak çıkıyordu. Normalde okullar kapandıktan birkaç hafta, belki de bir ay sonra gittiğimiz muhteşem yazlığa şimdi ilk günden yerleşecektik.

"BU YAZ HARİKA OLACAK!"

Keyifle valizimi açıp içini doldurmaya başladım. Bir hafta öncesinden alışverişimizi tamamladığımız için yanımda ne götüreceğime karar vermem zor olmadı. Çiçekli efil efil elbiseler ve aşık olduğum topuklu ayakkabılar alışverişlerimin vazgeçilmez parçalarıydı.

Hızlıca bir şeyler atıştırıp çıktık ve saat 1'de otobüs hareket etti. Uçağa binemediğim için Ankara-Antalya arası 8 saatlik yolu çekmek zorundaydık. Neyse ki ikimiz de bunu çekilecek çile olarak görmüyorduk. Annem de tıpkı benim gibi uzun yolculuklara bayılırdı. Bu sayede benim yüzümden yolu uzattığımız için mahcubiyet hissetmiyordum.

Yerime iyice yerleştiğimde gözlerimi kapattım ve mutlulukla gülümsedim. Annem atıştırmalıkları çıkarıyor, bir yandan bana bir şeyler anlatıyordu.

Otobüs hareket ettikten kısa bir süre sonra camdan gelen sesle gözlerimi açtım ve karşımda gördüğüm manzarayla hem irkildim hem de cama vuran adama gülmeden edemedim. Can havliyle koşuyor, otobüsü durdurmaya çalışıyordu. Hemen şoföre durmasını söyledim, böylece kan ter içinde kalan adam da biraz durup dinlenecek fırsatı buldu. Elini dizlerine koyup eğildi ve daha önce hiç nefes almamış gibi tüm oksijeni ciğerlerine doldurdu.

Otobüs durduğunda söylenerek bindi ve önümüzdeki koltuğa oturdu. Oturmadan önce de kısa bir teşekkür etti. Yüzünün hâli öyle komikti ki gülmemek için bakışlarımı dışarı çevirdim. Zavallı adam hâlâ otobüslere lanet ediyordu. Gerçi adam dediğime bakmayın, 20 yaşında ya var ya yoktu.

Anneme eğilip, "Yazık olmuş çocuğa." deyince annem beni dürttü. Ben yine güldüm. Bugün gülümsememi durdurmamın imkanı yoktu. Şu anda benden daha mutlusu var mıdır acaba diye düşünmeden edemedim.

Yolculuğun ortalarına doğru, çakma Romeo'yu aşka inandırma planımın birinci aşamasını tamamlamıştım. Nasıl bir hikaye yazmam gerektiğine karar verip taslağını oluşturdum. Geriye yalnızca toparlayıp yazmak kalmıştı. Ama bunu burada değil, ilham perilerimin en sevdiği yerde; Sibel Teyzemin yazlığında yapacaktım.

8 saatlik yolculuğun ardından nihayet hayallerimin şehrine gelmiştik. Buraya böyle deme sebebim en güzel anılarımı burada, bu büyülü yerde yaşamış olmamdı. Hatta bana nerede ölmek istersin diye sorsalar Saklı Bahçe'de, Çınar ile birlikteyken diye cevap verirdim. Çınar, yan evde yaşayan tatlı mı tatlı bir insancık. Kendimi bildim bileli yazları beraber geçirdiğim bir avuç arkadaşımdan biri. Aynı zamanda aralarında en sevdiğim. Çınar demişken, otobüsten inerken anneme sormadan edemedim.

"Anne, Çınarlar da gelmişler midir?" Annem bilmem dercesine dudak büktü. Bir yandan valizlerle uğraşıyorduk. Çınar'ın da şansıma bu sene erkenden gelip gelmediğini o kadar merak ediyordum ki! Bir an önce gitmek istedim. Saat akşam 9'u gösteriyordu ve güneş çoktan batmış, hava hafif serinlemişti. Otobüsten iner inmez etrafıma bakındım. Sibel Teyzem her zamanki gibi bizi karşılamaya çoktan gelmişti!

"Teyzeciğim!" Kocaman gülümsemesiyle kollarını açan Sibel Teyzemin boynuna atlayıverdim. Annemden 5 yaş büyük olmasına rağmen yaşını asla göstermiyordu. Ondan ayrılıp bu kez Yeliz'e kocaman sarıldım. Tatlı kuzenimi o kadar özlemiştim ki! Geçen yaz onun kursları nedeniyle görüşememiştik. Zaten biz de burada bir ay kalıp geri dönmüştük.

Daha fazla zaman kaybetmeden arabaya atladık. Annem ablasıyla, ben Yeliz'le koyu bir muhabbete dalmıştık. Otogardan çıkmadan önce, otobüste önümüzde oturan delikanlının telefonla konuştuğunu gördüm. Yüzünde yine garip bir ifade vardı ve kafası karışmış görünüyordu. Araba uzaklaştıkça adam da gözden kayboldu ve biz muhteşem bir yolculuğa doğru gecenin karanlığında kaybolduk.

Continue Reading

You'll Also Like

138K 4.8K 39
Her şeyin 'Bittiği'yerden yeniden doğan ikili! (Okumak için okuyabilirsiniz,fazla bir beklentiniz olmasın,aşırı acemilik barındırır) * Kadın,derin DE...
15.3K 366 17
Yer altında tanınmış Bir mafya, Kız kardeşinin ilk kez voleybol maçını izlemeye gelip ilk görüşte Aşık olursaa......
1.1K 110 13
Farklı bir mafya kurgusu mu arıyorsunuz? O halde doğru yerdesiniz! Bence bu hikayeye bir şans vermelisiniz..🤭 " Gün ışığı " Zihnimde anlam veremediğ...
111K 4.3K 17
Sadece erkeklerin güçlü asker olduğu hikayeleri unutun. Bu kadın kalbinize taht kurmaya geliyor...