A herceg | changlix

By 0kpop_my_life0

4.9K 486 231

[BEFEJEZETT] • Cím: A herceg - ChangLix • Korhatár: - • Páros: Lee Felix (StrayKids) x Seo Changbin (StrayKid... More

Elszökni
A kávézó
Az éjszaka
Isten hozott
Üdv nálam Yongbok
Meghaltam
Changbin!
Reggeli veled
Elmenni otthonról, veled
Tessék?
Ez meg mi volt?
Random shit
Kiderült
Semmi baj Felix, itt vagyunk
Igaz ez?
Végre kint
Első közös percek
Beszélgetés Felix nélkül, Hyunjin megint drámázik
Felix újra köztünk
Lesz valami?
Fürdés vagy annál több?
Hangulat (18+)
Egy éve
Itt is vagyunk
Titkok

Új lakás

128 9 4
By 0kpop_my_life0

A buli jól sikeredett.

Felix még egy külön ajándékkal is készült az idősebbnek, és igen, pontosan azzal. Hisz miután a többiek hazamentek ideje volt Felix számára az a tudat hogy most már csak ők ketten tartózkodnak a házban. Nem is kellett sok mire a fiatalabb az idősre nem került és szétcsókolva a fellegekbe juttassák egymást.

Mára azonban a pakolás maradt mindkettejük számára hisz holnapután fognak költözni és rengeteg dolguk van még.

Kiderült hogy Felix már a tulajjal is beszélt és fizette előre a számlákat szóval azzal nincs baj, sőt még munkahelyén is kivett szabadságot hogy nehogy kifussanak az időből, tiszt azt nem akarják.

Most is nagyban a fiúk segítségével, vagyis majdnem mindenki segítségével pakolnak. Ugyanis a 3 modell nem tudott jönni.
Hisz Minho, Han és Hyunjin nem tudnak mindig szabadok lenni. Jeongin is csak azért van itt mert pont ebben az időben kapott szabaenapot.

Így Jeongin, Seungmin, maga Felix és Changbin, illetve Chan pakol.

- Ezeket melyik dobozba? -kérdezte Seungmin a sokadik plüssre mutatva amit Felix gyűjtött össze a hónapok alatt.

- Uhm... Nemtudom. -vakarta meg sokadjára is tarkóját a szeplős miközben éppen valami ágyneműt hajtogatott össze.

- Úgy érzem azokat a plüssöket jobban szereted mint engem. -nézett rá szórakozva Changbin.

- De nyem is~. -duzzogott be a kicsi.

- És még én vagyok a maknae... -nézte őket Jeongin és eszébe jutott az ahogy Hyunjin miket szokott neki mondani, elszomorodott, hisz amíg ők ketten itt romantikáznak addig neki a párja lehet megsérül vagy túl hajszolja magát.

- Hey Innie... Ne búsulj biztos jól van. -tette a maknae vállára biztatóan a kezét Chan majd újból pakolni kezdett.

A fiatal bolintott és igaza van. Biztosan nem éppen csajozik az idősebb vagy éppen most szállítják a kórházba, tuti jól van. Legalábbis remélte.

Telt az idő és szépen lassan a dobozok is. Milyen jó hogy Felix félre tette azokat a dobozokat amikben érkeztek a rendelt plüssök. Most kevesebb dobozt kellett vennie hála égnek.

- Lassan szerintem elég lesz. -ült le a kanapéra Seungmin majd rá nézett az albérlet két lakójára- Éhes vagyok már..

- Oké akkor mára ennyi. Kabát, cipő és egyebek aztán megyünk enni. Én fizetek. -mondta Changbin majd az itt lévők ujjongva indultak meg és tették amit Bin mondott.

Nemsokára már mind az öten a kis lakás előtt álltak hogy Felix becsukhassa a bejárati ajtót. Amint ez megtörtént és kulcsra is zárta a kis tárgyat a zsebébe csúsztatva elindultak a már naplemente fényében úszó utcán.

- Úristen de szép. -nézett körbe Chan.

- Kell erről kép! -képletesen kiáltott fel Felix és egyből Jeonginre nézett aki tulajdonképpen más világban járt. Pedig ő szokott lenni az aki szinte mindenről elsőként készít képet- Innie... Jól vagy?

Az ausztrál kérdésére mindenki a róka szemű fiúra nézett.
Furcsának tartották hogy most nem pörög.

- Jah, persze minden rendben. -nézett hyungjaira és mosolyodott el.

Inkább úgy döntöttek annyiban hagyják. Egyből levágták hogy a párja hiányzik neki így csak csendben sétáltak el egy gyorsétteremig.

- Itt is vagyunk. -mondta Bin majd mind bementek az ajtón.

Illedelmesen köszöntek majd kértek egy asztalt ahová nemsokára oda is vezették őket. Lerakták a cuccaikat és szépen helyet foglaltak. Megkapva a menüt kezdte el azt mindenki tanulmányozni.

- Áh én már tudom mit fogok enni. -vigyorgott magának Seungmin.

- De jó neked én még nem. -biggyesztette le alsó ajkát a fiatalabbik ausztrál fiú.

- Én is tudom már mit eszek. Japchae-t. Az a mai napokban a kedvencem valamiért. -kuncogta el magát Changbin mire a párja mosolygott egyet és letette az étlapot.

- Akkor lehet én is azt eszek.

- Áh megvan! -szólalt fel kis idő után a puppy fiú- A Jokbal itt nagyon finom elvileg. Most néztem utána. -mutogatta büszkén a telefonját amire Channak muszáj volt elmosolyodni.

- És te Innie? -kérdezte tőle Changbin majd a kicsi felemelte fejét az étlapról.

- Döntésképtelen vagyok... Most sok mindent ennék, de nemtudom melyiket a legjobban.

- Áh akkor egyél egy rament és ha kell még valami akkor majd rendelünk.

- Rendben.

Ezután leadták a rendelést és elkezdtek beszélgetni. Minden hülyeség eszükbe jutott, mint például az hogy miért nem ki fordítva hordják az emberek a zoknit, vagy hogy miért ne lehetne a nőknek férfi ruhát hordani. Bár az utóbbi igencsak egy komoly téma.

Körülbelül 20 perc várakozás után szerencsére -és ahogy illik- egyszerre kapták meg a választott ételt így egy tipikus "jó étvágyat" után egyből enni kezdtek.
Gyorsan telik az idő ha jól érezzük magunkat, mondják. Éppen ezért amikor végzett az 5 fiú az ebéddel, ami inkább vacsorára sikeredett Chan elindult Seungminnel hazafelé hisz hosszú még nekik az út és holnap mindketten dolgoznak.

Felix, Jeongin és Changbin pedig együtt sétálnak a fiúk házáig, ahol egy ölelés után a kicsi taxiba szállt majd a pár a házba lépett, elintézte az esti rutinját majd hamar ágyba dőltek.

Nemsokára el is aludtak egymást ölelgetve.

Ám arra nem is gondoltak hogy hogy mi sok jó és meglepetés vár még rájuk.


_ _ _ _ _ _ _

Annyeong!

Hogy vagytok?

Áh gyerekek korán keltem hogy ezt meg írjam. Azonban tudnotok kell hogy max 4 rész és a storyt le zárom.

Continue Reading

You'll Also Like

22.8K 2K 126
Tessa Miller hitetlenkedve hallgatta a terapeuta ötletét. Úgy érezte ez nem neki való, hogy ő nem tud együtt élni valakivel 4 teljes hetet. Ám többsz...
18.6K 2.2K 55
A phoenixi történések után Emma végre úgy érzi, hogy a dolgok egyenesbe kerültek és a napjai boldogan telnek majd Jasper társaságában. Arra azonban n...
108K 6.4K 130
A Szent Johanna Gimi, szinte mindenki ismeri ezt a könyvet. De mi lenne akkor, ha nem Reni lenne a főszereplő, hanem én, Szabó Regina. Ez egy Szjg f...
5.7K 693 74
Lesz itt minden, ami szem-szájnak ingere! Hozzávalók: Stray Kids, K-pop, Wattpad könyvek, Sorozatok, Aesthetic dolgok Borító by: @Diana_Rhee