GAY FIKSYEN 18SX

By malaydaddychaser

53.9K 417 61

*Permintaan dari followers - Cerita-cerita dalam seksyen CERPEN ni pendek dan ditamatkan hanya dalam satu par... More

1. Daddy Kolam Renang
2. Abang Baad
3. Anak Tiri
4. Tok Bomoh Berubat
5A. Drebar Lori Treler
5B. Drebar Lori Treler
5C. Drebar Lori Treler
6. Dirompak
8. Dendam Pesawah
9. Waktu Rehat
10. Pasangan Hidupku

7. Jual Printer

2.7K 29 1
By malaydaddychaser

Nama aku Nash, bekerja sebagai salesperson di sebuah kedai komputer yang dimiliki oleh Mr. Lau. Mr Lau jarang datang kedai, dia suruh aku tolong jaga kedai waktu dia tak ada. Kedai komputer Mr Lau tak besar, hanya mempunyai 5 orang pekerja saja, 2 orang salesperson, 2 orang technician dan seorang kerani.

Pagi ini seorang pelanggan yang berpangkat pakcik masuk ke kedai, pakcik ni berkaca mata, rambut sudah beruban, janggut putih dijaga rapi, tiada misai, muka sangat comel dan licin walaupun sudah berumur, badannya besar tapi perutnya tak buncit, bahu yang lebar serta lengannya berbulu. Pakcik berkemeja kemas kelihatan segak dan tampan, aku yang gay tertarik dengan perwatakan pakcik.

Aku: "Slmt pagi encik, encik nk cari apa?"

Pelanggan: "Pagi dik, sy nak cari printer, kedai adik ada tak yg jenis all-in-one?"

Aku: "Ada encik, encik nak brand ape? sini ade Canon, HP, Brother..."

Pok Pa: "Ehh tak payah berencik2 lah dik, panggil pok pa je.. adik name ape?"

Nampaknya Pok Pa yang terlampau sopan ingin nak berkenalan dengan aku.

Aku: "Maaf pok pa, haha... nama sy Nash.."

Aku menelan air liur apabila melihat Pok Pa senyum. I'm seriously melting!

Pok Pa: "Oh adik Nash ye, Pok Pa pun tak tau brand ape bagus, adik tlg rekomen lah.."

Aku: "Nash rekomen Canon, senang gune, Pok Pa nak yg jenis refill atau print saja?"

Pok Pa: "Ok ambik Canon lah dik, Pok Pa nak cari yang blh refill, dgr kate yg tu lebih jimat bkn?"

Aku: "Betul tu pok pa, mmg lebih jimat, tapi harge agak mahal banding dgn yg tak blh refill.."

Pok Pa: "Tak kisah laa tu, yg penting jimat... sbb pok pa pun print bnyk.."

Aku: "Betul tu pok pa, bg yg print bnyk mmg lbh jimat dan berbaloi..."

Pok Pa: "Ok lah klau mcm tu dik, pok pa nak beli, ada stok?"

Aku: "Ada pok pa.. tp... pok pa erti pasang tak?"

Pok Pa: "Klau blh, pok pa nak mintak adik dtg pasang kat umah pok pa, pok pa tak erti pasang.."

Aku: "Tak ada masalah pok pa.. pukul 12 blh?"

Pok Pa: "Blh dik.. umah pok pa tak jauh, flat 4 tingkat dekat jln xxx.. tingkat 2 nombor xxx"

Aku: "Ohh dekat saja, flat sebelah CIMB bank kan pok pa?"

Pok Pa: "Ha ye situ lah.. Pok pa tunggu adik ye.."

Aku: "Ye pok pa, nnt Nash gi.."

Aku pesan kerani buatkan resit, Pok Pa keluarkan duit dari dompet terus buat bayaran, dia meminta diri dan aku pula masuk ke bilik stor ambil printer, bersedia nak ke rumah Pok Pa pukul 12 nanti.

________________________________________________________________________________

Setiba di depan pintu rumah Pok Pa, aku letak printer di tepi kaki sebab printer all-in-one ni agak berat, aku pula kurus. Aku pastikan nombor rumah betul sebelum mengetuk pintu. Beberapa saat kemudian, Pok Pa membuka pintu, aku terkejut apabila melihat Pok Pa tak memakai baju dan hanya berkain pelikat, badannya yang berisi terlampau seksi, batang aku dah mula mengeras dalam seluar.

Pok Pa: "Dik, jemputlah masuk.."

Aku: "Ye ye pok pa.. trime kasih.."

Pok Pa: "Maaf ye pok pa tak pakai baju, panas lahh.."

Aku: "Takpe2 pok pa.. biase lah umah sendiri kan.. haha.."

Aku mengangkut printer lalu memijak masuk ke ruang tamu, printer diletak atas meja, aku tanya Pok Pa dimana harus aku pasang printer itu, Pok Pa terus mengajak aku masuk ke bilik tidur dia, Pok Pa kata dia letak komputer dalam bilik.

Aku mulakan kerja memasang printer. Pok Pa duduk di sebelah aku, kami mula bersembang.

Aku: "Pok Pa duk seorg ke?"

Pok Pa:" Ye dik, dah lame Pok Pa duk seorg.."

Aku: "Ohhh...."

Pok Pa: "Adik tau tak adik ni comel?"

Aku: "Ehh mana ade pok pa? biase2 je.. haha..."

Comel?? tetiba je Pok Pa ni.. aku dapat merasakan muka aku merah pada masa itu.

Pok Pa: "Pok Pa ingatkan nak mintak nombor adik, senang pok pa nak panggil klau printer ade masalah nnt.."

Aku: "Ye pok pa blh je, nnt sy bagi ye.."

Pok Pa: "Bgus lah adik Nash ni, pok pa suke adik lah.."

Suka saya? Pok Pa ni gay ke haha? bisik dalam hati aku, aku tak berani memandang Pok Pa.

Aku: "Haha tak lah pok pa, ni kn kerja sy.."

Pok Pa: "Adik pasang ye, pok pa nak isap rokok kjap.."

Aku: "Silakan pok pa..."

Pok Pa meninggalkan aku seorang diri dalam bilik. Semasa memasang printer, mata aku memandang di sekeliling dinding bilik tidur pok pa, nak tengok ada tak gambar-gambar keluarga Pok Pa, tapi aku tak jumpa pun sekeping gambar.

Usai memasang printer, tiba masanya aku nak pasang driver printer pula. Sekarang dunia dah modern, dulu-dulu kena guna CD, kini cuma diperlukan internet untuk pasang driver. Aku buka internet masuk ke Website nak download driver, tapi bila aku tekan pada address bar, aku nampak dalam dropdown list Pok Pa menunjukkan websites gay porn! tajuk seperti 'son sucks daddy's big dick', 'daddy bear fucks boy' dan banyak lagi, jantung aku berdegup kencang ketika itu, betul lah tekaan aku, Pok Pa ni sah gay!

Aku cuba menumpukan perhatian dan meneruskan kerja aku. Selesai pasang, aku bangun nak panggil Pok Pa, bertembung dengan Pok Pa yang kebetulan nak masuk semula ke dalam bilik.

Pok Pa: "Eh adik dh siap ke..?"

Aku: "Ye Pok Pa, tadi ingat nak panggil pok pa.."

Pok Pa: "Pok Pa baru siap isap rokok.. adik blh ajar cara gune printer tak?"

Aku: "Blh Pok Pa..."

Aku berancang nak ajak Pok Pa main masa berjumpa semula dengan dia, terus terang bagitahu Pok Pa saya ni gay, tapi aku tak nak menunjukkan aku terlalu terdesak, I don't want to show him that I'm too desperate, jadi aku batalkan niat ajak main.

Setelah duduk, aku mengajar Pok Pa cara menggunakan printer, he is a fast learner despite his age. Lepas itu aku sambung bersembang dengan Pok Pa.

Aku: "Isteri Pok Pa di mana?"

Pok Pa: "Pok Pa dah lama menduda..."

Aku: "Ohhh.. ank2 pok pa?"

Pok Pa: "Ank2 pok pa kebnyakan di KL... sini mne ade kije?"

Aku: "Ank2 pok pa tak balik jenguk pok pa ke?"

Pok Pa: "Ade, tapi jarang2 skali balik.."

Pok Pa termenung seketika, mukanya nampak sedih, aku tak tahu kenapa tangan aku mengusap-usap paha Pok Pa, dengan segera Pok Pa memegang tangan aku.

Pok Pa: "Dik, pok pa sunyi sbenarnya, pok pa happy adik sudi datang, teman pok pa lama sikit blh ke?"

Aku tengok Pok Pa tanya dengan bersungguh-sungguh, aku kesian kat dia.

Aku: "Blh je, biar Nash teman pok pa ye.."

Aku setuju dengan permintaan Pok Pa, Pok Pa kelihatan sangat gembira, lantas dia menarik tanganku menuju ke katilnya, Pok Pa menyuruh aku duduk di pinggir katil bersama dia.

Pok Pa: "Adik.. pok pa tau adik ni gay.."

Aku betul-betul terperanjat! dalam masa yang sama aku turut berasa gembira dan teruja, I have the freaking chance now!

Aku: "Mcmne pok pa tau Nash gay?"

Pok Pa: "Kwn pok pa yg bgtau..."

Aku: "Kwn pok pa tu siapa ye?"

Pok Pa: "Kamal penolong pegawai perubatan.. dia yg rekomen pok pa ke kedai adik, kenal kan?"

Aku: "Ohh abg Kamal.. kenal kenal.."

Masa dulu aku pernah main dengan abang Kamal, tak tahu pula dia kawan Pok Pa.

Pok Pa: "Sebab Kamal bgtau Nash yg kije kat kedai komputer tu gay, jadi bila pok pa tanya nama awk kat kedai pagi tadi baru pok pa dpt kepastian.."

Aku: "Oooo begitu rupanya, abg Kamal tak ada nombor Nash, klau ade mesti abg Kamal dh bagi ke pok pa.."

Pok Pa tersenyum, aku geram tengok muka dia, terasa nak cium saja bibir dia tu.

Pok Pa: "Adik.. pok pa pun gay sbenarnye, dah lama btg pok pa tak kena isap.. adik blh tolong ke? pok pa sangap sgt ni.. "

Aku:" Patut pok pa bgtau Nash awl2, Nash dah tunggu lama dari tadi.."

Aku sengaja tak nak bagitahu Pok Pa yang aku ternampak gay porn dalam komputer dia. I want to let him make the first move.

Pok Pa lantas menyelakkan kain pelikatnya ke tepi, dia tak pakai pun seluar dalam, batang Pok Pa terpelanting keluar, mataku membulat melihat batang Pok Pa yang separa tegang, daging mentah Pok Pa berukuran 6.5 inci, dikira besar juga.

Tunggu apa lagi!? terus aku melutut di pinggir katil Pok Pa, aku masukkan batangnya ke dalam mulut, kepala batangnya aku jilat dengan rakus, Pok Pa mendesah nikmat, batangnya mula mengembang dalam mulut aku.

Pok Pa: "Ohhh sdpnye dik... betul lah Kamal kata adik pndai isap... sdp tak btg pok pa?"

Aku mengangguk tanpa mengeluarkan batang Pok Pa, memang sedap rasa batang Pok Pa, penuh dalam mulutku. Lidahku bermain di bawah batang, aku mengambil masa menikmati batang Pok Pa. Puas aku menjilat, aku mengulum lebih dalam sehingga kepala batang Pok Pa terlanggar anak tekakku.

Kedengaran Pok Pa mengerang semakin kuat, tangannya memaut tengkukku dan terus ditarik merapati kelangkangnya, kini hidung aku bertemu dengan bulu ari-ari lebat Pok Pa, dapat lah aku hidu bau jantan yang kuat!

Pok Pa: "Sedapnye dik!! dalam lagi..." tiba-tiba kepala batang Pok Pa meluncur masuk ke dalam kerongkongku. Aku dah biasa deepthroat, jadi bukan masalah bagi aku. Pergerakkan Pok Pa semakin lama semakin kasar, he is literally facefucking me now! aku cuba menahan, tak lama kemudian, aku mendengar Pok Pa meraung kesedapan.

Pok Pa: "Dik! pok pa nak pancut ni!... ahhh..."

Berdas-das air mani pekat memenuhi mulutku, batangnya ditarik keluar sikit dan kepala batang hinggap atas lidah supaya aku dapat merasai air maninya, aku menelan kesemuanya ke dalam perut, tak bazir biar setitis pun.

Pok Pa: "Fulamak... dahsyat dik.. sdp gile adik isap.."

Aku sendawa apabila Pok Pa cabut keluar batangnya dari mulut aku, Pok Pa ketawa.

Pok Pa: "Kenyang ke dik?.. sdp tak air mani pok pa?"

Aku: "Sdp pok pa.... bnyk sgt.."

Pok Pa: "Pok Pa tak puas lagi ni dik.."

Pada mulanya aku berasa kecewa disebabkan Pok Pa terpancut cepat sangat, perasaan aku bertukar gembira apabila mendengar Pok Pa kata dia belum puas. He is not done yet!

Pok Pa suruh aku bogel dan naik atas katil mengangkang. Aku seperti pelacur yang dahagakan batang menanggalkan baju dan seluar terus baring di katil, kakiku mengangkang menunggu Pok Pa.

Selepas melucutkan kain pelikatnya, Pok Pa memanjat ke atas katil, tangannya menongkat dicelah ketiak aku, Pok Pa kemudian menurunkan tubuhnya, dada pejalnya semakin mendekati muka aku.

Pok Pa: "Dik, isap tetek pok pa, bagi btg keras dulu.."

Aku menuruti permintaan Pok Pa dan mula menjilat puting pok pa kiri kanan, manakala tangan aku sibuk mengurut batang Pok Pa yang semakin menegang. Aku betul-betul terkagum dengan stamina Pok Pa, kebanyakan yang berusia seperti dia pancut sekali dah terus hilang nafsu.

Pok Pa membiarkan aku menjilat puting-putingnya sehingga aku puas, kini sampai giliran Pok Pa pula menyerang putingku, Pok Pa menyonyot dan menggigit manja kepala putingku bersilih ganti, badan kurusku terangkat-angkat dari katil, mulutku ternganga menahan nikmat.

Pok Pa kemudian meletakkan kedua-dua kakiku ke atas bahu lebarnya, dia memegang batang kerasnya menghala ke lubang juboku.

Pok Pa: "Pok Pa masuk ye dik.."

Mula-mula Pok Pa menggosok-gosok dulu kepala batangnya di bahagian lubangku, lepas itu dia meludah di batangnya, kepala batang Pok Pa menjadi licin terkena air liur. Pok Pa mula menekan kepala batangnya di lubangku.

Apabila kepala cendawan batang Pok Pa menembusi lubangku, aku merintih kerana terasa perit yang teramat, Pok Pa tengok aku mengerut dahi menahan sakit.

Pok Pa: "Knp dik? sakit ke?"

Aku: "Sakit Pok Pa.. pelan2..."

Pok Pa: "Baik dik, pok pa tak nak adik sakit, pok pa nak adik enjoy.. pok pa jolok slow2 ye.."

Aku mengangguk sambil menahan pedih di lubang belakangku, Pok Pa mula main sorong tarik, batangnya ditarik keluar hanya tinggal kepala batang dalam duburku, kemudian seluruh batangnya ditolak masuk secara perlahan-lahan sehingga ke hujung pangkal.

Lama-kelamaan, sakit di lubangku bertukar menjadi nikmat, eranganku mula didengari, Pok Pa perasan lantas melajukan dayungannya.

Pok Pa: "Sedap tak adik?"

Aku: "Ahh.. ahh.. sedapnye pok pa... laju pok pa..."

Pok Pa meningkatkan kelajuan, pinggul yang bertenaga menghempap punggungku bertalu-talu, Pap! Pap! Pap!... bunyi punggungku saling berlaga dengan kelangkang Pok Pa lantang kedengaran di dalam bilik tidur Pok Pa.

Pok Pa: "Ketat lubang adik...."

Aku: "Sedap pok pa! don't stop please!"

Pok Pa: "Pok pa lambat pancut ni sbb tadi dah pancut... adik tahan ye.."

Selama 15 minit batang Pok Pa menghentak lubang juboku, sekali-sekala terasa kepala batangnya terlanggar kelenjar prostat aku, menyebabkan aku mengerang panjang. Hentakan-hentakan terakhir membuatkan kakiku yang terletak di atas bahu Pok Pa tetiba mengejang.

Aku: "Pok pa! Nash nak pancut!!!"

Pok Pa memegang kedua-dua tanganku dan tekan atas katil, aku tak dapat bergerak. Pok Pa masih lagi menghenjut tanpa henti.

Pok Pa: "Pancut la dik, pok pa nak tengok adik pancut.."

Pok Pa mengucup putingku, rasa terlalu nikmat batangnya asyik bergesel di kelenjar prostat dan lidahnya rakus menjilat putingku yang sensitif.

Aku dah tak dapat tahan, beberapa saat kemudian, kepala batangku mengembang, air maniku tertembak keluar, terkena perut Pok Pa, disebabkan aku terpancut, duburku terkemut-kemut.

Pok Pa: "Ohh sedap adik kemut! pok pa pancut dlm ye!!"

Aku: "Pancut dlm pok pa!!"

Dayungan menjadi semakin ganas, akhirnya Pok Pa telah pun sampai  ke kemuncak persetubuhan, terasa air maninya membanjiri rongga duburku, aku melihat Pok Pa merengus apabila dia terpancut. Kali ni air mani Pok Pa tak banyak berbanding tadi, namun begitu aku tetap rasa nikmat.

Pok Pa: "Puas tak dik?"

Aku: "Nash terpancut freehand, pok pa rase?"

Aku masih lagi tercungap-cungap, Pok Pa tergelak sambil mengeluarkan batangnya dari duburku, dia kemudian menggunakan jari menyentuh bibir lubang juboku.

Pok Pa: "Wow.. dah lunyai lubang adik kene pok pa balun..."

Aku: "Pok pa power, I like.."

Pok Pa menindih tubuhku lalu mencium bibirku, aku hanyut dalam pelukan Pok Pa...

/tamat

Continue Reading

You'll Also Like

39.5K 726 81
Curang? Perkataan itu pantang bagi semua isteri atas dunia ini. Begitu juga dengan Azlyn. Ketika di kemuncak bahagia, dia diuji dengan kecurangan sua...
838K 26.3K 16
Tajuk: DHEO'S Penulis: Anjell Penerbit: Karyaseni ISBN: 978-967-469-090-8 Muka Surat : 672 Harga: RM28.00 (Semenanjung) // RM31.00 (Sabah & Sarawak) ...
92K 6.4K 59
Dalam cerita dongeng Snow White diberi epal beracun oleh ibu tirinya yang cemburu akan kecantikan dia dan mahukan kematian dia untuk menjadi yang ter...
2.3M 87.7K 72
Highest; # Wattpad Picks : Senarai Cerita Istimewa (2018) #1 in General Fiction (Nov 2017)(Jan 2019) #2 in Romance (Okt 2017) ❅ SilauunPurii 1st Gene...