~but does he know?~ Kylian Mb...

By SootMilena

15K 436 124

Olivia 17-letnia dziewczyna która przez swoją przyjaciółkę zainteresowała się piłką nożną. Jej ojciec jest tr... More

Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12
Rozdział 13
Rozdział 14
Rozdział 15
Rozdział 16
Rozdział 18
Rozdział 19
Rozdział 20
Rozdział 21
Info
Rozdział 22
Rozdział 23
Rozdział 24
Info v2
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27
Rozdział 28
Rozdział 29
Rozdział 30
Rozdział 31
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34
Info
Epilog

Rozdział 17

395 12 1
By SootMilena

Pov: Olivia

Kiedy wróciłam do pokoju zobaczyłam Kyliana nawalającego w brata poduszką. Stałam w drzwiach i niedowierzałam. Po kilku minutach mnie zauważyli i zrobili na mnie atak.

-DWA NA JEDNEGO? KYLIAN JAK TAK MOŻESZ!powiedziałam a oni rzucili poduszki i zaczęli mnie łaskotać

-MASZ ZA SWOJE! krzyknął Ethan i dalej mnie łaskotali. Kiedy już nie wytrzymywałam ze śmiechu przestali.

-Przysięgam, że was nienawidze. rzuciłam zdaniem w stronę chłopaków

-A my Cię uwielbiamy. powiedział starszy brat i mnie do siebie przytulił. Ethanowi się to nie spodobało, jak zawsze.

-Idziemy coś zjeść? zapytał Kylian

-Nie jestem głody. powiedział oburzonym Ethan i poszedł na balkon. Ja postanowiłam się przebrać I iść wraz z Kylianem na jakieś jedzenie. Ubrałam zwykłe jeansy I koszulkę.

-Ethan wychodzimy. zakomunikował Kylian, a jego brat tylko spojrzał w naszą stronę

Stwierdziliśmy, że idziemy do restauracji w centrum miasta. Mieliśmy tam zaledwie 450m. W drodze rozmawialiśmy na dużo tematów, szczególnie długo o reakcji Ethana na naszą relacje. Dosyć szybko doszliśmy do restauracji i zajęliśmy miejsca. Zamówiłam sobie Patatas bravas, a Kylian Paella. Jedzenie dostaliśmy po 30 minutach. Moje było dosyć ostre ale na tym to ma polegać. Zamówiliśmy też 2 drinki - Blue Lagoon dla mnie i Malibu Breeze dla Kyliana. Po upiciu kilka łyków zachciało nam się deseru. Wybraliśmy mus czekoladowy.

-Ciekawe czy Gavi I Susan się dogadają. zapytałam

-Pewnie tak, miejmy nadzieję, że nie będzie gadała o tym jak bardzo go kocha i ile jego zdjęć ma w telefonie. zaśmiał się

-Zabije ją jak się dowiem, że coś takiego odwaliła. powiedziałam

-Chyba nie jest taka głupia (CHYBA). uspokoił mnie chłopak
-Masz gdzieś w planach lecieć jeszcze na wakacje? zapytał

-Nie, chyba nie. powiedziałam

-No to super. Co powiesz na wspólne wakacje we Włoszech albo gdzieś na Teneryfie? zaproponował

-Brzmi świetnie ale nie chcę brać kasy od taty. Nie lubię tak. odpowiedziałam

-Nie martw się, za wszystko zapłacę ja. Nie chcę słyszeć odmowy bo ci się należy. uśmiechnął się

-Jesteś za miły dla mnie. Idę zapłacić za jedzenie i pójdziemy gdzieś się przejść. powiedziałam, a Kylian mnie wyprzedził i zapłacił szybciej

-Mówiłam Ci już jak bardzo cie nienawidze? zapytałam

-Powtarzasz to od samego początku kochanie. uśmiechnął się wypowiadając ostatnie słowo i wyszliśmy z restauracji

Postanowiliśmy przejść się ulicami Barcelony. Były dosyć zadbane ale tylko te główne. Biedniejsze uliczki nie były oświetlone prawie wcale. Nie przeszkadzało to nam i szliśmy dalej. Kylian zobaczył, że niby jest mi zimno i dal mi bluze. Wcale nie było ale mimo protestów i tak musiałam ją założyć.
Po 30 minutach spacerowania doszliśmy pod hotel I udaliśmy się do pokoju. Susan już wrocila ze swojej randki i opowiadała Ethanowi o swoich wrażeniach. Przytuliłam przyjaciółkę I również słuchałam o tym jak było. Z tego co mi wiadomo było super i Gavi umówi się z nią też w sobotę. A raczej z nami bo Susan go do nas zaprosiła. Postanowiłam już iść spać, bo byłam bardzo zmęczona. Poszłam do łazienki I wzięłam prysznic, zmyłam makijaż, a następnie położyłam się spać.

Rano każdy z nas wstał o 10. Dziś było 25°, ale ciepły wiatr sprawiał, że odczuwalna temperatura wzrosła do 28°C. Ubrałam się w obcisłe spodenki z materiału i losowy top. Makijażu nie robiłam bo mi się nie chciało. Zjedliśmy śniadanie w hotelu I poszliśmy w stronę parku Cutadella. Podróż zajęła nam dobre 40 minut. Po upływie tego czasu doszliśmy na miejsce. Park był piękny. Ethan I Susan poszli sobie porobić zdjęcia przy choince która im się spodobała a ja i Kylian zrobilismy sobie zdjecie przy fontannach.

-Chesz sobie zrobić zdjęcie sama? zapytał Kylian

-Nie, z tobą mi wystarczy. uśmiechnęłam się I przytuliłam przyjaciela siedzącego na ławce.

Gdy byliśmy już w komplecie poszliśmy pooglądać drugą stronę parku. Było tutaj niesamowicie. Gdym miała wybrać inne miasto w którym chciałabym mieszkać to po Paryżu I Wenecji zdecydowanie wybrałabym Barcelonę bądź Madryt. Kocham Hiszpanie ale Fracja podbiła moje serce. Szczególnie Paryż i Marsylia. Po 1,5 godzinie zwiedzania parku poszliśmy zjeść do Francuskiej restauracji. Każdy z nas zamówił to samo. Mianowicie nasze zamówienie składało się z pieczeni z kurczaka, zimnego napoju i makaroników waniliowych.
Po zjedzeniu posiłku stwierdziliśmy, że idziemy posiedzieć na plaży. Nie mieliśmy zamiaru wchodzić do wody więc od razu ruszyliśmy na plażę. Dużo gadaliśmy i wygłupialiśmy się. Południe zleciało nam wspaniale.

-Dobra, według mojego planu mamy 4 godzinki spokoju i po zmroku idziemy na dzielnice gotycką. zakomunikował Ethan

-Dobrze panie przewodniku. powiedziałam

W tym czasie chłopcy poszli na hotelową siłownię a ja z Susan miałyśmy trochę czasu na przebranie się i plotkowanie. Wieczorem miało się troche ochłodzić więc przebrałam spodenki na dresy. Moja przyjaciółka zrobiła to samo.

Po upływie 4 godzin postanowiliśmy iść zwiedzić dzielnicę. Była ona pięknie oświetlona. Zwiedzając robiliśmy zdjęcia i typowo rozmawialiśmy. Po jakimś czasie wróciliśmy do hotelu gdzie rozmawialiśmy o reszcie wakacji. Ja I Kylian musieliśmy ukryć nasze plany co do Włoszech. Susan wymyślała loty do LA, na Kostaryke, a nawet na Sri Lankę. Około 2 każdy poszedł spać.

Continue Reading

You'll Also Like

6.1M 208K 39
The only thing Mia Hope has in common with Jake Carpenter, Artwood High's most popular quarterback, is a love for the coffee served at The Coffee Pod...
243K 7.7K 57
DRUGA CZĘŚĆ "LOST" Jenny powoli stara się poukładać swoje życie. Studiuje, mieszka w innym mieście. Na wakacje wraca jednak do Naples. Nie zdaje sobi...
2.7K 127 7
▪︎ Olivia De La Fuente jest młodszą córką trenera reprezentacji Hiszpanii. Pewnego dnia po szkole jest zmuszona iść na trening piłkarzy. A tam poznaj...
1M 40K 63
Zachodnia Kanada, turystyczne miasteczko, a w nim liceum Canmore, któremu sławę przynosi drużyna hokejowa i reprezentacja łyżwiarzy figurowych. Nie...