Böyle akşama kadar sürdü. Herkes orada uykuya dalmıştı. Bugün okula gitmediler, çünkü seungmin ve ryujin'in aklından bir şeyler geçiyor. Ama bugün için değil, 1 ay kadar sonra. Sevenleri kavuşturacaklardı.
Bu konuyu konuşmak için, 1 ay beklediler.
1 ay sonra ~
Yine herkes bir araya geldi ama jisung olmadan. Minho'nun evine gidip babası ile konuşacaktı seungmin ve dahyun. Sonuçta onlar her şeyi biliyorlar değil mi? Başarılı olacaklarına inandı herkes. Öyle de olacak gibiydi. Eve gelip beklemeden odaya daldılar, şimdi maskeleri açma zamanıydı.
"dökül bakalım it herif"
Etrafa şaşkınlıkla bakındı. En tehlikeli iki düşmanıda karşısında bir açıklama bekliyordu. Aptal rolü oynamaya karar verdi.
"neyi döküleyim anlamıyorum seni seungmin?"
"neden jisung ve minho'yu ayırdın? Sen kimsin de jisung'u öldüreceksin ha? Yaptığın bütün şerefsizlikleri bilmediğimizi falan mı sandın? Sen jisung'un annesi tecavüz eden orospu çocuğunun tekisin! Neden yaptın? SANA NEDEN DEDİM PİÇ KURUSU?! CEVAP VER BANA! Neden min-soo teyzeyi tecavüz edip, onu sokağa bırakıp kaçtın? Hiç mi vicdanın sızlamadı? Jisung bunları öğrendiği zaman nasıl bir tramva yaşayacak hiç düşündün mü? Min-soo teyze seni trafik kazasında öldü diye aklına soktu. Babam görmüş seni o gün, sonrasında ryujin'in babasına anlattı. Duydum, o yüzden sürekli min-soo teyzenin yanına gidip durdular. Her neyse, sen onların ilişkisine karışma hakkına nereden sahip oluyorsun? Onunda babası değilsinki sen, annesinden zorla almışsın. Kadın haklıymış senden boşanmakta. Ne alçak bir şerefsiz olduğunu öğrendik. Biz gidiyoruz, eğer minho'ya tek bir kelime edersen ya ölürsün ya müebbet yersin. Bilirsin babam dünyanın en adaletli hakimi olur kendisi. Bizi misafir ettiğin için teşekkürler bay do-woon:) "
Tek gözünü kırptı ve çıktı seungmin önden. Ardından ryujin de" ona göre :) "dedi ve gülümseyerek odadan ayrıldılar. Tekrardan taehyun'un evine geçtiler ama minho ve jisung ile beraber." anlatmam gereken şeyler var "dedi seungmin. Ryujin olumsuzca kafasını salladı, seungmin emindi. Yapacaktı,yapmalıydı,öğrenmelilerdi her şeyi. Evdeki herkes bir arada olduğunu gördüğü an hepsini etrafına çağırdı ve" bir şeyler konuşmalıyız" dedi. Toplandılar ve konuştu seungmin.
Ama diğerlerinden, herkesi daha çok şoka sokacak bir haber vardı.
"Jisung, senin baban ölmedi. Senin baban bay do-woon,evet kafanız karıştı biliyorum. Her şeyi size adam akıllı anlatacağım şimdi ama minho ve jisung özel olarak konuşacağım. Her neyse, minho yine kavuştunuz. Sarılın ve hasret giderin. Alelacele çağırdım kusura bakmayın. "
Minho ve jisung birbirine baktı. Minho ayağa kalktı." gel, yarım kaldık jisung" Minho kollarını açtı ve ona kocaman sarılan jisung'un sözlerine kulak verdi. "kokuna hasret kalmışım bal'ım" ortam herkesin eskiden omuz omuza ağladığı günkü gibi kokuyordu. Gözler doldu. Yaşlar döküldü yanaklardan. Onları yalnız bıraktılar, daha çok hasret giderdiler. Ama yine taehyun'un evinde kaldılar tabii ki. Evi olanların evi miydi burası? Seungmin geldi ve ikiliye yatmadan önce son cümlesini kurdu.
"yarın gece sahil kenarında buluşalım"