✅️Älä hakkaa mua! [olli&aleks...

By tuhoontuomittu

3.1K 246 3

⚠️Huom! Tämä oli mun eka kirja ja teksti ja kirjoitustyyli ovat sen mukaisia.... Aleksi aloittaa yläasteen ja... More

"älä karkaa!"
"pliis"
"mikä yhteen sattuma"
"miks sä teet näin mulle?"
"sun ois kannattanu totella mua"
"nyt oot ihan hiljaa, muru"
"shhh"
"kaaduin portaissa"
viddu jes
"oon kuses suhun"
voi perseiden perse
"meillä on asiaa"
"älä yritä kusettaa"
"tulithan sä"
"kiusaatko sä mua vielä?"
suutelen takaisin
"salasuhde?"
pullonpyöritystä
"oot vitun hot"
Parijooga
"tuu sinne. Tiedät kyllä minne.
"tää on vakavaa"
"sun ei kannata leikkii mun kanssa, baby"
"en mä haluu!"
Pelkääköhän se tosissaan mua?
"mä..mä en tarkottanu"
täydellinen kusipää
"missäköhän skidi on?"
"älä hakkaa mua!"

"me tiedetään mitä sä pelaat"

86 7 0
By tuhoontuomittu

Aleksin pov:

Poikaporukka kävelee luokseni. "Me tiedetään mitä sä pelaat." Joel aloittaa. "Häh?" Kysyn hieman pelokkaasti. "
"Sä et ansaitse Ollia." Joonas jatkaa. "En mä haluu olla sen kansaa enää missään tekemisissä." Vastaan urheasti. Vastaukseksi  Joel tuhahtaa ja Niko ja  Joonas pyöräyttää vain silmiään. Yritän ohittaa heidät kapealla metsätiellä. "Mihin sä luulet meneväs?" Joel kysyy. "Kotiin" vastaan  katse maassa. "Kotiin" Joel lässyttää. "Taitaa olla pikkusen kotiintuloaika". Joonas jatkaa lässyttäen myös. Ihan vitun sama. "Sä et mee vielä yhtään mihinkään" Niko sanoo. Vai että sellaista. "Mitä te aiotte?" Kysyn hiljaa katse jälleen kerran missäs muuallakaan kuin maassa. "Helvetin hu kysymys" Joonas naurahtaa ilkeästi. "Miten ois vaikka tällaista?" Joel ehdottaa yonäisten minut samalla maahaan. Tuskin maltan odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu...

Continue Reading

You'll Also Like

14.2K 2K 100
(Valmis) Yö toisensa jälkeen kului kattoa katsellessa. Ei se muuttunut siitä miksikään, vaikka kuinka tuijotti. Välillä piti siirtyä ihastelemaan sei...
29.9K 1.3K 41
Louisin ja Harryn parisuhde on täynnä onnellisuutta ja kuin ruusuilla tanssia. Harry on juuri julkaissut uuden levynsä ja Louis saanut unelmiensa työ...
416K 21.3K 100
Suomenkielinen Larry-versio suositusta fanficistä After. Louis Tomlinson on 18-vuotias opiskelija, jolla on yksinkertainen elämä, erinomaiset arvosa...
136K 7.1K 175
Seuraa kaanonia, poikkeuksena se, että Lupinin isä kuoli ja äiti vei hänet lastenkotiin. 1971 - 1995 En kannata Rowlingin transfobista näkökulmaa! Su...