Carl Wizard
Küllenmiş alev rüzgarla
parladığında,karanlık gölgeler siperden çıktı.Unutulan kılıçlara duyulmamış yeminler edildi.
Bir sis örtücek yorganını,ya da ışık gözlerini alıcak.
Gözler önüne serilecek gerçekler ve doğucak güneş mutluluğa.
Barış sağlanacak biz yenilmeyecektik.
İnsanlık kaybedilen en büyük zarardı.Merhameti olmayan bu insanlar etrafına tehlike saçıyordu.Lianka halkı barış içinde yaşayan insanları yağmalıyor ve askerlerini üstümüze salıyordu.
Kendimi zerre düşünmüyordum.Ben Liankanın eski kralı,kral Edwardın soyundan geliyordum.Bu savaşı durduracak tek kişi bendim.Ya kaybedicektim bu halk ölücekti,ya da yaşayacaktım ve bu ağaç yeşerecekti.İkivak ağcı yeşerecek ve kapı kapanacaktı.
"Hadi ama Carl,yoksa kaybedecek kadar aciz misin?"karşımda gülümseyen yaratık bir insan olamazdı.
İnsanlar merhametliydi,en kötü insanın bile içinde biryerlerde hafifde olsa bir iyilik barındırırdı.Lianka halkı ise sadece bir canavardı.
"Her sonuca hazırım,ancak kaybedeceğimi söylemedim!"bu sefer acımasız olma sırası bendeydi.
"Yüce rüzgarın bekçisi Aiolos,duy sesimi ve bana kulak ver!"bizler seçilmiş kişilerdik.Bizler insanlardık.Aiolos sonunda sesimi duymuş ve bulutlardan doğmuştu.
Birkaç dakika önce kahkaha atan Erza bu sefer morarmış bir suratla elbete bana bakıyordu.
"Şaşırmış gibisiniz efendim"
dişlerini sıkıyordu,bunu gerilen çene kasından anlayabiliyordum.Karşısında onla bu denli dalga geçmem ona pahalıya patlıyordu.Bende zaten bunu istiyordum.
"Rüzgarın efendisi Aiolos,sert kasırga manevrası yap!"Erza uyanışa geçmiş gibi gülümsüyordu.Kim bilir ne geçiyordu aklından.
Aiolos göründüğümden daha hafifdi.Güçlüydü,hemde fazlasıyla.Fakat yetersizdi.Yaptığım hamle Erzayı öldürmeye yetmemişti.
"Tek yapacağın şey bu kadar mıydı?"dedi ve tehtitkar bakışlarını atmaya başladı.Ondan korkmuyordum ve asla korkmayacaktım.
"Bu daha başlangıçtı Erza!"Elindeki cashe baktı.Atmasını bekliyordum sadece.Böylece çıkardığı yaratığı görebilecek ve atağa geçebilecektim.
"Birde benim başlangıcımı gör o halde"diyerek en sinsi gülüşünü takındı yüzüne.Seslenme sırasıydı.Açıkcası hangi yaratığı çağıracağını merak ediyordum.Ama kendime güveniyordum,çünkü kazanmakdan başka şansım yoktu.Ya kazanıcaktım ya da ölücektim.
"Alevlerin efendisi ejderha tanrısı Şarkan,sesime kulak ver ve bana doğru gel!"bu olamazdı.Sadece rüzgarla ateşi kendi lehime çekemezdim.
Birşeyler yapmam gerekiyordu.
"Tek yaptığın bu kadar mıydı he?!"Kahkaha attı ve tehtitkar bakışlarla bakmaya başladı."Sana gerçek Cash avcısı nasıl olunur göstersem iyi olucak"kısık gözlerle Şarkana bakmaya başladım.Hiç şansım yoktu,bunu biliyordum.
"Aiolos girdap çukuru,hemen!"Aiolos kendi etrafında dönmeye başladı.Ne yapacağını biliyordum ve işe yarayacağından emindim.Aiolos Şarkanı içine çekti ve kendi ekseni etrafında şiddetle dömmeye başladı.Arenaya bir toz bulutu hakim olmuş ve heryeri toz ve dumana boğmuştu.
İyice sersemleşen ejderha sonunda yere yığılmıştı.
"Afferin sana"gülümseyerek Aiolosa bakmaya başladım.Yüzümü kara çıkarmayacağına adım kadar emindim.
İyice sinirlenen Erza hiç iyi görünmüyordu.
"Ayağa kalk Şarkan!"Şarkan en sonunda ayağa kalkmıştı.Zor nefes aldığı gayet ortadaydı.
"Yaratığınıda iyice kendine benzetmişsin Lianka,kötü ve adi"yumruk yaptığı elini yere vurdu.Sinirlenmesi her an bir hata yapacağına dair bir işaretti,ve bu benim elbet işime gelicekti.
"Şarkan alev sisini kullan!"etraf birden kararmaya başladı.Ne oluyordu böyle.Bu nasıl bir savunma.
Aiolosun olduğu yer çember halinda ateşlerle kaplanmaya başlamış ateşli bir gölge aniden belirip onu içine hapsetmişti.
"Aiolos mebla girdabı!"kapanın içinden çıkan beyaz ışık galip geleceğimin haberciydi.
"Daha güçlü,sana güveniyorum!"
hızla esen girdap dağılmış ve Şarkan Cash formuna dönmüştü.
"Hayır!"yürüyerek yere çöken Erzanın yanına gittim.Yere düşmüş Cashi aldım ve belime sarılı olan torbanın içine koydum.
"Sen ve bana inanmayan diğer Liankaların sonuda böyle olucak,Ta ki siz yeniden insanlığınızı alasıya kadar"Gitme vaktim gelmişti.Kapatmam gereken bir kapı ve kurtarmam gereken arkadaşlarım söz konusuydu.
Erza güldü ve ayağa kalkıp üstünü sirkelemeye başladı.
"Yanılıyorsun Carl,dediğin gibi. bir gün karşına çıkıcam ve seni yenicem,o zamana kadar Şarkana iyi bak çünkü yüzünü dahi göremeyeceksin.Çünkü ben daha kaybettiğimi söylemedim!"
...
__________________
Bölüm sonu