𝙀𝙡𝙖𝙨𝙩𝙞𝙘 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩 |𝙊...

By Arika_Shadowhunter

55.1K 1.9K 233

Charlotte Alvarezová bydlí na bohatší straně ostrova. Je nazývaná jako jedna z Kooks lidí. Pravda pro ni vždy... More

𝗘𝗟𝗔𝗦𝗧𝗜𝗖 𝗛𝗘𝗔𝗥𝗧
𝗣𝗢𝗦𝗧𝗔𝗩𝗬
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐎𝐧𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐨
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐫𝐞𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐅𝐨𝐮𝐫
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐅𝐢𝐯𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐢𝐱
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐄𝐢𝐠𝐡𝐭
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐍𝐢𝐧𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐄𝐥𝐞𝐯𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐥𝐯𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐞𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐞𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐅𝐢𝐟𝐭𝐞𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐢𝐱𝐭𝐞𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐞𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐄𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐍𝐢𝐧𝐞𝐭𝐞𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐎𝐧𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐓𝐰𝐨
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐓𝐡𝐫𝐞𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐅𝐢𝐯𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐒𝐢𝐱
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐄𝐢𝐠𝐡𝐭
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐍𝐢𝐧𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐎𝐧𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐓𝐰𝐨
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐓𝐡𝐫𝐞𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐅𝐨𝐮𝐫
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐅𝐢𝐯𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐒𝐢𝐱
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐄𝐢𝐠𝐡𝐭
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐍𝐢𝐧𝐞
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐅𝐨𝐫𝐭𝐲
𝐌𝐀𝐘𝐑𝐄𝐙
𝐓𝐇𝐀𝐍𝐊 𝐘𝐎𝐔!

𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐅𝐨𝐮𝐫

1.5K 52 17
By Arika_Shadowhunter

•─────⋅☾☼☽⋅─────•

Pomalu jsem se začala probouzet. Otevřela jsem oči a zívnula nahlas. Najednou jsem si uvědomila, že mám kolem pasu mužskou ruku. 

Prudce jsem se otočila a uviděla JJ-e. Spal jako nevinné mimino, až na to, že on nevinný vůbec nebyl.

Vzala jsem polštář a přetáhla ho po hlavě. Postavila jsem se na kolena a varovně jsem na něj mířila svým polštářem.

,,Co tu děláš?" Napřáhla jsem se, abych ho mohla uhodit znovu. ,,A chci vědět pravdu. Hned teď."

,,Tohle je můj pokoj!" Křiknul na mě rozespale a zmateně. 

,,Však jsi mi řekl, že tohle je Johnův B pokoj!" Křikla jsem na něho nazpět. ,,Že ty sis to vymyslel!" 

,,Omylem jsi zašla do mého pokoje, protože Johnův B pokoj je na druhé straně. A navíc jsi spala a nechtěl jsem tě budit." Na jeho obličeji se objevil úšklebek a já ho tím polštářem chtěla znovu přetáhnout.

,,Tak jsi mě měl vzbudit! Nebo jsi měl, jako gentleman, jít spát k němu." Přetáhla jsem ho polštářem a byla připravená zasadit další ránu.

,,Ale jeho postel strašně vrže a je nepohodlná." Zvednul se a opřel se o lokty. ,,Navíc jsi tu už jednou byla."

,,Ten den jsem byla pěkně v šoku. Navíc jsem si jistá, že ty pokoje vypadají podobně." Nechtěla jsem si přiznat, že jsem se opravdu spletla. ,,Okolí jsem si ten den opravdu nevšímala."

Chtěla jsem ho praštit znova, ale tentokrát můj polštář chytnul a stáhl mě na něho, ale to netrvalo dlouho, protože jsem se najednou ocitla na svých zádech.

,,Po ránu jsi vždycky takhle nepříjemná?" Odhodil polštář pryč, který na zem dopadl s hlasitým bum. 

Jeho oči sledovaly každý můj pohyb. Sebral mi schopnost dýchat, protože se mi to teď zdálo obtížné se vůbec nadechnout z toho, jak byl blízko.

JJ byl mezi mýma nohama a má hlava spočívala mezi jeho rukama, které byly položené vedle mé hlavy. Jeho tělo bylo nade mnou a já si připadala malinká oproti němu. Mou hlavou projely scénáře, které jsem si nikdy nepředstavovala.

Chtěla jsem cítit jeho prsty na mém těle, jeho horký dech na mé citlivé kůži, která teď hořela potřebou, aby se ji někdo dotknul.

,,JJ-i." Vydechla jsem těžce, protože jsem měla pocit, že mě jeho tělo svírá. Cítila jsem, jak mi hořely tváře z jeho akcí a také motýlky, kteří mi létali v břiše. Chtěla jsem, aby se mě dotknul. Doslova jsem toužila po jeho doteku.

Pomalu se ke mně nahnul a mým tělem projela elektřina, když jeho rty byly milimetry od mých. Jeho palec přejel líně po mém rtu a já k sobě chtěla stisknout nohy, ale JJ-ovo tělo mi v tom zabránilo.

,,JJ-i, já nechci, aby to dopadlo jako minule." Upoutala jsem JJ-ovu pozornost a jeho oči z mých rtů tikly na mé. Jeho byly tmavší z chtivosti, kterou ke mně cítil.

,,Chci, jestli to uděláš, abys to opravdu myslel. Abys neměl žádné výčitky ani pochybnosti. Aby tě nebrzdilo nic." Polkla jsem. 

JJ-ova ruka sjela z mé tváře na můj krk a jeho prsty zatlačily do mého zátylku a jeho palec do mé brady, Zvedla jsem hlavu a JJ-ovy se otevřel nový prostor, kam mohl položil své polibky.

Jeho ústa pomalu a dráždivě přejely po mém krku a jeho horký dech mě donutil nahlas vzdychnout. 

Začal mě líbat na krku s otevřenými mokrými polibky. Zavřela jsem oči a skousla si ret, abych nevydala žádný zvuk. 

,,Připadá ti, že teď mám pochybnosti nebo výčitky?" Zeptal se a našel moje sladké místo na krku, kde se můj krk spojoval s ramenem.

,,JJ-i." Pošeptala jsem jeho jméno jako Boží prosbu. Moje ruce spočívaly na jeho ramenou a já jsem zaryla nehty do jeho kůže.

,,Ptal jsem se tě na něco, Charlie." Jeho rty znovu začaly vyjíždět výše k mé bradě, až zpět k mým rtům, kde jsem ho chtěla nejvíc.

,,N-ne." Prohnula jsem se jako kočka v zádech a otřela se o JJ-ův rozkrok. JJ-ova ruka mě chytnula za bok a přišpendlila zpět do matrace.

,,Přesně tak. Nemám žádné výčitky ani pochyby. Minule jsem váhal, protože mám problémy se svým tátou. Ale jsem sobecký. A sobecky tě chci." Jeho rty se otřely o ty mé. ,,Můžu tě mít, Charlie?"

,,Prosím." Řekla jsem nedočkavě a napjatě. Byla jsem kompletně pod jeho vůlí. Dovolila jsem mu si se mnou dělat, co chce.

Jeho rty se natiskly na ty moje a mnou projel blesk, který otřásl celým mým tělem a světem. Jeho rty byly měkké jako mráčky a chutnal po brownies a mátovém čaji.

Vzal mě za stehna a můj rozkrok si natlačil na jeho a já teď cítila jeho tvrdou bulku v kalhotách, která mě donutila zasténat do JJ-ovy pusy, což využil k tomu, aby jeho jazyk mohl proniknout dovnitř mým úst.

,,Hej lidi!" Ozvalo se z chodby. JJ a já jsme začali panikařit, až JJ ztratil rovnováhu a sebou mě strhnul na zem. Skončila jsem na něm a začala se smát.

,,Jdi si dát studenou sprchu. Já ho zdržím." Rychle jsem vstala z JJ-e a upravila se, aby to nevypadalo, že jsem měla ten nejlepší moment v mém životě.

,,Jak šlechetné." Zabrumlal JJ a já rychle s úsměvem na tváři vyšla z pokoje. V kuchyni jsem našla Popa.

,,Ahoj." Pozdravila jsem ho mile a snažila se zamaskovat mojí udýchanost, kterou způsobily JJ-ovy polibky.

,,Ahoj... Charlie?" Zvedl obočí a já se teď cítila nachytaná. ,,Proč máš na sobě JJ-ovo oblečení?" Zeptal se mě podezíravě. 

,,Protože jsem včera na sobě měla šaty a v těch se mi spát nechtělo." Řekla jsem a modlila se, aby už tu JJ byl a dostal mě z tohoto problému. 

,,Ty jsi tu přespala?" Zeptal se mě zvědavě.

,,Jo, spala jsem u JJ-e. Teda. Spala jsem v JJ-ově pokoji, ale on spal u Johna B, ačkoliv ta postel celou noc vrzala a prý je nepohodlná." Kývla jsem hlavou. Měla bych už mlčet a zmizet, co nejrychleji.

,,Ale to je asi jedno. Jak se máš?" Chtěla jsem přejít na jiné téma, protože jsem cítila, jak mi trapnost předjíždí po zádech.

,,Mám se docela dobře." Kývnul hlavou.,,Proč jsi spala v JJ-ově pokoji?" Zeptal se Pope a já věděla, že mi docházejí výmluvy. 

,,Protože si spletla pokoje." JJ přišel do kuchyně v ručníku okolo pasu a mokrými vlasy, které jsem chtěla prohrábnout svými prsty. ,,A já jako gentleman jsem šel spát k Johnu B, ačkoliv je ta postel noční můra."

JJ si vzal kousek z brownies, který ležely na stole a já si až teď uvědomila, že stále cítím jeho chuť na mém jazyku.

,,Dobře." Pope si nás podezřele měřil pohledem. ,,John B je vzhůru a čeká u Kiary. Volal jsem vám, ale ani jeden jste mi to nezvedal, takže tu asi bylo rušné ráno." 

,,John B? Je v pořádku?" Zeptala jsem se starostlivě a snažila se ignorovat poznámku o rušném ránu, z které mi vystoupalo hokro do tváří.

,,Je. Má sádru a chodí jako když má v zadku klacek. Dám vám deset minut na to, abyste se převlékli. Počkám v autě." Po poslední větě odešel pryč.

Rozešla jsem se směrem do JJ-ova pokoje a slyšela za sebou JJ-ovy kroky. 

,,Mohla jsi říct, že jsi málem spala s JJ-em." Pošeptal mi a já se otočila, abych ho hravě praštila přes rameno a on se začal smát.

,,U mě na posteli máš nový věci na převlečení plus tvoje starý." Zastavili jsme se před jeho pokojem. ,,Jako gentleman ti dávám pět minut na převlečení. Pak se nebudu bát vkročit."

,,Měla jsem do toho švihu polštářem dát větší ránu." Protočila jsem očima a vlezla do jeho pokoje, abych se mohla převléct.

•─────⋅☾☼☽⋅─────•

Continue Reading

You'll Also Like

59.2K 1.5K 36
,,ty si takovej hroznej hajzl, jak tohle můžeš vůbec říct " křikla jsem ,,nebuď hysterická" protočil očima ,,jdi do pryč, nechci tě už vidět!" ukáza...
572K 34.2K 56
Zdi jsou příliš tenké, než aby udržely tajemství. Jediný moment z ní udělal popovou princeznu a zajistil ji místo v záři reflektorů. Někteří ji miluj...
71.8K 1.8K 28
/DOKONČENO/ Když Sofi zjistila, že to celý byl jen sen, musela začít od začátku. Jenže Sofi je zvyklá na milujícího a hodného Paytna. A ne na badboy...
12.5K 552 78
Pod tíhou všech těch hadrů, šperků, blesků fotoaparátů tam někde hluboko na dně jsem já. Titulky nejsledovanějších časopisů a internetových stránek...