Crazy Sex

By KBabyGirl8

2.4K 8 0

Setiap cerita ni, ada pelbagai byuntae dan i larang korang yang bersuci murni untuk baca buku ni. Hanya betul... More

Chapter 2 (Anne Yalzel & Kim Neyki)

Chapter 1 (Lee Ji Yoo & Park Ju Won)

1.5K 5 0
By KBabyGirl8

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sebelum mula..
Lee Ji Yoo seorang yang suka pergi ke Club Malam dan dia sangat sukakan 'Junior' namja.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Park Ju Won seorang kaki perempuan, dia suka akan gerak geri yeoja² di sekelilingnya. Lebih² lagi yeoja itu topkan badan mereka pada atas dia dan bergerak.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Skip

Petang - Ji yoo POV
"Uarghhhhaaemm" - Menguap

"Wah!!, akhirnya sudah pukul 6:30, apa patut aku buat? Emm..."

"Oh yelah, aku waktu² macam ni suka pergi Club tu.. lebih baik aku bersiap"

Aku capai tuala di belakang pintu dan aku melangkah ke arah 'Bathroom'.
Aku bersihkan semua badan aku yang berpeluh ni dan aku cuci dengan air yang segar.
Oh! Ye!.. jangan lupa gosok gigi.

Skip

Aku keluar dari 'Bathroom' dan aku pilih satu dress yang seksi untuk ke club.
Sebelum nak bersiap.. kena lap badan guna tuala, takdelah tak selesa nak letak bedak dekat tempat² sepatutnya.
Habis bedak melekat sebab air.

"Emm.. baju apa yang aku nak ambil ye?"

"Yes!!.. jumpa pun!"

Aku ambil baju sejenis di atas ye.
Setelah aku siap memakai gaun cantik ni, aku pergi ke arah meja solek.

Skip

Aku turun tangga dan terus menuju ke pintu keluar, dan aku menaiki kereta Lamborghini berwarna merah.

Dalam perjalanan untuk ke club itu.. aku buka tingkap.. angin dekat luar sangatlah segar. Setelah aku berhenti di Lampu Isyarat, ada kereta lamborghini hitam dan dua namja hensem di dalam.

Mereka pandang aku, aku pandang mereka.

"Hi you, you nak pergi mana dengan pakaian cantik warna merah you tu?" - Kata namja dekat luar tingkap.

"Takde kemanalah you, i cuma pergi club 'Sweetie' yang i suka tu " - balas aku pada luar tingkap.

"Oh ye? Kami juga pergi ke sana.. betulkan ju won?" - kawan dia pandang dia.

"Apasal dia macam ego sangat ye?" - Bisik aku pada seorang diri.

"Oklah.. jumpa dekat sana you" - namja tu dah gerak.

Aku pun gerak..

"Haishh.. hensem juga member dia yang ego tu"

Ju won POV

"Apa dia?!" - Marah aku pada kawan

Aku pandang ke arah luar tingkap.. aku ternampak satu yeoja yang cantik.
Aku dengar.. dia pergi ke club macam club yang aku nak pergi..

"Woi, jalan.. dah hijau, sembang bukan main lagi"

Club Sweetie

Ji Yoo POV
Aku sampai dan aku turun dari kereta.. aku menuju ke pintu masuk club dan musicnya agak kuat ye.

"Apasal banyak sangat namja tengok aku je ni" - Bisik

Aku terus melangkah ke depan dan terjumpa kerusi kosong di tempat meja untuk membeli air arak.

"Air kat sini semua boring²" - Bosan

"Hey you!" - Namja tadi.

"Eh! Siapa panggil aku tu.. Oh! Dia ni!"

"You buat apa sorang² ni.. jomlah duduk sekali dekat sofa tu"

Aku pergi melangkah ke sana dan duduk.

"Nama you siapa?"

"Oh! my name is Ji yoo... Lee Ji Yoo" - Kataku.

" i sunghan dan Kenalkan.. ni kawan i, nama dia ju won"

"Oh hai!" - Balas aku pada ego tu.

"Ish! Ego ni bukan nak balas, tahu nak buat bodoh je" - Bisik

"Ju won, aku pergi menari dulu jap, yeoja dekat sana tu powerlah pula"

"Alamak! Sekarang ni aku pula kena duduk dengan budak ego ni, asyik pandang aku je" - Bisik lagi.

Ju won POV

Aku pandang dia dengan tajam.. kulit dia.. bau dia.. cantik.
Aku suka cara dia pandang aku macam tu..
Aku rasa aku dah stop jadi kaki perempuan dan fokus pada dia je.

Aku berdiri dan melangkah ke arahnya.. niat aku nak buat rasa kat tempat lain je.

"Ikut aku jap.. kita pergi bilik VIP" - Percakapan serius.

Ji Yoo POV

"Eh! Dia nak ajak aku pergi bilik? Maksudnya.. aku dah boleh rasa 'Junior' lahkan?" - Bisik aku.

Aku berjalan di belakang dia hingga ke bilik VIP.
Dia bukakan pintu untuk aku, dan aku masuk.

Ju Won POV

Aku buka pintu untuk dia dan aku kunci.. aku melihat sahaja pinggulnya dari belakang dan melangkah beberapa.

Aku peluknya dari belakang dan menghidu bau rambutnya.. bau strawberry.

Ji Yoo POV

Aku melangkah sedikit untuk melihat bilik ni, tapi aku terasa ada sesuatu yang memelukku.. dan dia hidu bau rambut aku..

Aku pusing ke belakang dan pandangnya.

"Emm.. awak nak apa?"

"Eh?!" - Terkejut aku.

Dia angkat aku dengan gaya 'Bridal Style' dan letakkan aku pada atas katil.

"Waw, aku rasa dia nak bagi aku..."

Ju Won POV

Aku pandang matanya dan aku angkatnya dan menuju ke katil... aku letakkan dia di atas katil.

Aku ambil condom dalam poket seluar dan telan di depan dia.. aku tengok dia.. macam tak takut.. wajah dia hanya seperti ada rasa 'suka'.

Patut ke aku tinggalkan Love Bite pada leher dia?

Ji Yoo POV

Dia telan condom di depan aku, dan aku rasa memang dia nakkan aku.
Aku tak rasa takut.. sebab aku dah lama menanti-nantikan saat ini.

"do you want to taste me?" Kataku dan badan aku mula menonjolkan sifat nafsu pada pandangan dia.

"If that's what you want, I like it" - kataku dengan penuh nafsu.

Ju Won POV

Selepas aku pandang dia.. aku terkejut sedikit apa yang dia cakap.. maksudnya.. dia memang betul² nak kan.

"Sekarang aku nak kau baring" - suruh aku pada dia.

Aku mula buka baju aku dan sepertinya.. otot aku nilah satu²nya membuatkan dia terpana dengan lama.

Ji Yoo POV

Nampaknya dia bagi apa yang aku nak.. aku baringkan diri dengan apa yang dia suruhkan.. aku tengok otot dia.. peh.

Aku memandang gerak gerinya.

Ju Won POV

Aku mula naik dan melutut di hadapannya..
Tangan aku yang tak sabar dari tadi sudah memasuki kainnya dari bawah untuk membuka seluar dalamnya.

Dia hanya melihat apa yang aku buat..

Aku jatuhkan seluar dalamnya di lantai.. aku tanggalkan tali pinggang dan buka semuanya di depan ji yoo.

Aku kangkangkan dia dan aku guna dua jari aku untuk masuk ke dalam miss V nya.

"Emm.. sst-sakit.."

Aku hanya tolak dan tarik dengan laju..
Aku tak tanggalkan jari aku.. aku membongkokkan sedikit badan dan gigit lehernya sambil 'smirk'.

Aku tinggalkan 3 Love bite pada lehernya..
Dan aku lepaskan jari aku pada missnya.

No One POV

Ju won yang terasa 'junior'nya tegang.. mula pegang dan masukkan ke dalam lubang miss ji yoo.

"Aahhhh.... I want itt" - desah ji yoo.

Ju won mula keluar masuk juniornya pada miss ji yoo dengan perlahan hingga ke mod speed yang laju.

"Urghh.. ahhh.. you should taste this before you go back"- desah ju won sambil berkata.

Ju won mula lajukan speednya.. sehingga katil berbunyi.

Pap pap pap pap

"Aahh-ahh-ah... faster again"

"Ahh-ahh-ahh-ahh.. lagii.. ehmmlagi"

Ju won yang sibuk membuat aktivitinya itu.. mula melihat ke arah miss ji yoo.. kelihatan pada miss itu sudah pun mengeluarkan cecair putih.

"Ahh.. dear.. kenapa keluarkan cecair tu dulu.. sepatutnya aku yang keluar dulu"

Lalu ju won melajukan dicknya pada miss ji yoo.. ji yoo yang sedang menikmati, telah mengeluarkan air liurnya pada mulut serta lidah + anak mata ke atas.

"Ah-ah-ahh-ahh-ah-ahh....." desah ji yoo dengan lidah yang keluar.

"oh.. you really enjoyed it dear" - 'smirk' ji won pada ji yoo.

Skip

Setelah mereka selesai dengan aktiviti mereka di atas katil.. ji yoo tidur dan ju won memakaikan semula pakaian semua di badannya serta ji yoo.

Ju won mengambil tisu di atas meja bersebelahan katil dan lapkan air liur ji yoo yang sudah tumpah pada atas katil.

Ju won melangkah ke arah luar halaman yang penuh dengan pemandangan menara sambil menikmati angin yang segar.

Lalu ji yoo yang terlelap dari tadi.. sudah pun bangun dan melihat ju won yang sedang menikmati angin.

Ji yoo bangun.. dan melangkah menuju ke ju won dari belakang, ju won terkejut akan siapa yang memeluknya dari belakang.

Itu ji yoo.. dan ji yoo memberi senyumannya pada ju won dan ju won membalasnya dengan senyuman yang telah diberikan tadi.

"Oklah awak.. i balik dulu, nanti kita jumpa lagi.. i miss you, Ju won"

"I miss you too, ji yoo.. nanti kita jumpa di cafe ye"

Ji yoo mengangguk senyum dan pergi.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

So.. macam mana? Best tak?.. kalau nak lagi.. tunggu i buat Chapter lain dulu.

Jangan lupa Vote & Comment.

Continue Reading

You'll Also Like

389 64 10
kisah para pelajar yang punya ragam sendiri 20sept2017
97.6K 5.9K 32
Genre : Vampire+Fantasy Semenjak berpindah ke sekolah dan rumah baru , Ayen Qarmila atau dikenali sebagai Yen terasa pelik dengan seorang lelaki yang...
295K 16.1K 41
Setelah kehilangan kedua-dua ibu bapa dan ayah angkatnya, Lisara terpaksa mewarisi sebuah rumah agam di kawasan pedalaman milik mendiang Julius Acker...
147K 4.5K 11
'He is a child that was forced to grow up' Dia diajar untuk jadi jahat sejak kecil lagi. Didedahkan dengan pelbagai kejahatan sehingga ada yang tak t...