Танець кохання чи пристрасті?

By tora_di

671 60 28

У дівчини проблеми в сім'ї, але вона робить все, що б не думати про це. Арсенію пропонують роль у шоу і він... More

Застаріла мрія
перше тренування
знайомство з друзями
нерви на переферії
сюрпризи не закінчуються
Антону потрібна допомога
тиша перед бурею
Буря, пристрасть, божевілля
Пітер місто кохання
За мною стежать?
дім-безпечне місце?
Новий рік наближается
Завжди поруч
Настольгія минулого
оточення змінюєтся
підготування нервів
дівчата бігуть на допомогу
весілля
незнайомець зняв маску
кішка ходить тихо
неправильне рішення
потрібна відпустка?
замінити незамінимого
Гра в кішки мишки
поїздка
рання прогулянка
кепські справи
готуємось до шоу
пока-пора

нові знайомства, старі секрети

21 2 0
By tora_di

Хвилина до Нового Року, все в очікуванні.  Уважно слухають промову президента, а я хочу бути поряд з ним.
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
...

Всі навколо танцюють, п'ють та веселяться.  Антон ставав на одне коліно, довкола всі його друзі.  Перед ним Іра, яка нічого не знала.
-Ми так давно разом..і я подумав що давно час наш зв'язок душевний і фізичний закріпити офіційно.  Ти вийдеш за мене?
Впевнено говорив Антон, він тримав відкриту коробку де гарне кільце, руки трохи тремтіли.  Він дуже хвилювався і на його думку тоді час сповільнився.
Іра сильно посміхнулася і почала кивати, адже вона так давно цього чекала.  Антон підвівся і надів обручку, і поцілував свою наречену.  Всі довкола їм ляскали і були дуже раді за них.

Віка прокинулася вдень 1 січня, у своїй кімнаті в навушниках.  Вона напилася вночі з родичами, і тому зараз їй дуже болить голова.  Але Арс їй розповів один чарівний рецепт, від якого легше.  Віка одягла чорну толстовку Арсенія, і домашні чорні штани і спустилася на кухню.  На кухні була мама і як тільки вона побачила мене, одразу насипала мені олів'є.
-Розповідай.
-Що?
Здивовано спитала я.
-Коли онуки?
-Мам.
-Ти у нас зірка зайнята, так?
-...
-Ти Розкажеш як потрапила на ці танці?
Переспала з кимось так?
-мама..ні
-А партнер твій старий, не дай боже з ним!
-Мам
-Що?
-Він не старий, і він мій хлопець
-Що?  Та він на 20 років старший!
-Моє життя і вона тебе не торкається!
-Як ти з мамою кажеш?
-Я не маленька, сама вирішуватиму з ким мені спати!
У повітрі повисла тиша, я була на межі, а мама вирішила випустити пару і я отримала дзвінку ляпас.  І просто пішла до себе.
Я сиділа на своєму ліжку і не хотіла нікого бачити, але потім до мене постукали.
-Можна, можливо?
-Так..
Зайшла мама з какао, я мовчки дивилася на її події.  Вона сіла поряд і простягла какао.
-Пробач ... я забуваю що ти вже доросла
Вона знала моє слабке місце, я з дитинства любила какао, і взяла чашку.
-Просто .. ось залетиш ти, а в нього кохання пройде і знайде іншу.
-Він не такий, ти його не знаєш
-Всі вони такі..зі мною теж саме було..
-Що?
-Я завагітніла тобою, а твій тато пішов ... і мене покохав інший.
-У мене інший Батько?
-Так..
У голові не складалося, я не могла повірити.  Я встала і поставила на стіл какао.
-Ти куди?..
Тривожно спитала мама.
-Піду погуляю.
Я одягла курточку і вибігла з дому, я йду плачу і намагаюся прийняти той факт, що все гребанне життя мій батько не був мені батьком.  Але мої роздуми перервав дзвінок.  Веселим голосом я сказала.
-Алло
-Вона сказала так!
-Я знала, я дуже рада)
-Я запрошую тебе на наше весілля, у лютому.
-Добре, Тош.  Дякую!  Ще раз вітаю.
З цими словами я скинула виклик.

Минуло кілька днів.
Я прийняла той факт і робила все можливе, щоб залишатися такою ж, як і була.  Але коли я залишалася сама.. я плакала і дуже багато думала. 
6 січня.  Вечір.  Діти ходять по будинках і за традицією колядують сусідам і отримують гроші або цукерки.  Мама готує кутю, до нас знову прийшли гості.  І в двері зателефонували, я пішла відчиняти двері з тарілкою цукерок.  Відчинивши двері, перед собою я побачила Арсенія.  Тарілка випала з рук, і я обняла його.
-Ти правда тут чи це сон?
-Правда
Тихо відповів Арс мені на вушко.  Я підняла на нього погляд і дивилася в його блакитні прекрасні очі.
-Я дуже сумував.
-і я
Він підняв руку і повісив гілочку омели над нами.  Я посміхнулася і поцілувала його.
Кращий різдвяний подарунок.
Ми стояли обіймалися і я почула, як двері відчинилися і на нас дивилася моя мама.
-Ем..Вік
Я обернулася до неї обличчям.  Арс узяв мене за руку.  Він відчував, що він мені потрібен.  Мама оглянула Арса і мовчки пустила до хати.  Ми пройшли до вітальні де був накритий стіл і за ним сидів мій батько.  Мені довелося залишити Арсенія з ним і піти допомагати мамі накривати на стіл.  Прийшовши через 15 хвилин хвилин ми з мамою були в шоці від того, що Арсеній і мій батько разом п'ють і щось бурхливо обговорюють.
Вечір пройшов напрочуд дуже добре.  І після того, як я перемила весь посуд, я пішла до кімнати.  До себе до кімнати, де був Арс.  Він розглядав все, усі фотографії.  Я підійшла і втомлено плюхнулася на ліжко.
-Ти така мила..
-Де?
Я подивилася на фотографію, яку тримав Арс.
-Про неї, у мене там перший зуб випав.
Він усміхнувся, підійшов і ліг поряд.
-Впевнена що мама підслуховує нас, з цього нічого не кажи
-Я можу сказати, що люблю тебе?
-Звичайно
Я поцілувала його, і він уклав мене в свої обійми.  У його теплих обіймах мені було комфортно та спокійно.
Я прокинулася раніше за Арсенія, він солодко спав на моїй руці.
Сонце світило мені в обличчя, тому я й не могла більше заснути.  Мій телефон завібрував на тумбочці, щоб взяти його мені треба було дістати руку з під голови Арса.  І я його розбудила.  Він був дуже сонний і нічого не зрозумів, тому продовжив далі спати.  Я взяла телефон та розблокувала його.  Мені написав старий друг.  Друг юності Сашко, він був радий, що я поїхала з нашого міста, він і сам хотів.  Але життя йому не допомогло в цьому плані.  Він написав, що радий, що я в місті, і дуже хоче зустрітися, у нього на роботі.
І я звичайно погодилася та сказала що я буду не одна.  Я відклала телефон і подивилася на Арса.  І поцілувала його у лобик.
-Прокидайся, Арсюш.
Він не реагував, та й я вирішила доторкнутися до його волосся і тут він різко перевернув мене.  І виявився переді мною.
-Ти не спав?
-Намагався.
-Вибач.
-Вибачишся інакше.
-Я б із радістю, але не тут.  І у нас із тобою справи.
-Які?
-Знайти хороший шоурум
-Ти читаєш мої думки.
Він посміхнувся і поцілував мене.  До кімнати зайшла мама.
-Не завадила?
-Завадила.
Арс зліз із мене.
-а коли ви їдете?
-Скоро мам.
-Добре, потім поговоримо.
Вона вийшла.  Я видихнула і подивилася на Арса.
-Треба збиратися швидше і звалювати звідси.
Він посміхнувся і почав одягатися.

Після сніданку я взяла відповідальність показати всю красу мого міста.  Ми гуляли парками де було багато пам'ятників, кіосків з глінтвейном та дітей які липили сніговиками.  Ми були на набережній, і потім ми попрямували до торгового центру.  Я розповідала про традиції та цікаві та смішні для нього українські слова.  Після того, як він скуштував український борщ, він їв вареники.
-Я хоч і їв борщ, але цей просто божественний.
-так, якщо буде добре поводитися.  Варитиму такий борщ
-добре мила
Після того, як ми смачно пообідали, ми попрямували на зустріч із моїм другом Сашком.  Саша-бармен хоча сам не п'є, він за здоровий спосіб життя.  Любить грати у футбол та тренує дітей.  І до мого величезного щастя вони порозумілися.  Ми були в барі де Сашко розповідав кілька секретів, а Арсу йому розповідав те, що сам знає.  І мені було не нудно, адже я розмовляла з дівчиною Сашка, Настей.

Continue Reading

You'll Also Like

6.1K 225 14
Ви коли-небудь думали, що є якись інший світ? Можливо, це наш-фальшивка, а, можливо-той. Думали? Ось і не думав, поки не затягнув сюди її. Частинку...
173K 7.8K 61
РЕДАГУЮ! (але ви можете читати, всі частини є) 18+ Чи помилялися ви у своєму житті? Опускалися руки ? Плакали від безвихіддя? Помилки цих героїв, змі...
43.9K 3.9K 46
Пересічна дванадцятирічна школярка, пересічний білий міні-вен, хто б міг подумати що Анну спіткає многолітнє поневолення "пересічним" психопатом. Ро...
14.8K 673 30
знайшовши себе, часто можна зустріти людину, яку шукав все життя🛣️ in search of myself - у пошуках себе🔍