Директор Чень був задоволений.
«Непогано, Сонг. Ваші акторські здібності не погіршилися під час перерви».
На той час Сонг Сі знала особистість директора Ченя. Тому вона навіть не посміхнулася.
"Дякую."
Директор Чень не міг не зітхнути. Він сумував за старою Сонг Сі, яку було набагато цікавіше дражнити.
Так чи інакше, Сонг Сі зберігала відстороненість Мі Сяосюе.
Лу Ган не хотів відвідувати знімальний майданчик у годину пік. Зрештою, люди можуть неправильно зрозуміти й спричинити проблеми Сонг Ci. Тому спочатку вивів дітей гратися.
Трійця пройшла повз якісь когтеві машини.
Лу Ган запитав: «Що ви двоє думаєте про ці м'які та милі іграшки? Я можу їх зловити».
"Мені подобається."
Лу Суо, як завжди, був енергійним.
Сонг Юджін не дбав про іграшки, але він не заперечував.
Лу Ган пішов поміняти банкноти на монети. Потім він почав грати з когтеподібною машинкою. Він завжди був хорошим у таких іграх. Тому він невдовзі виграв по одному дельфіну для кожної дитини.
Лу Суо здивувався. Спіймати ці іграшки не повинно бути так легко.
«Тату, ти неймовірний!»
Сонг Юджін почувався так само. Зрештою, він пережив труднощі на власному досвіді.
Лу Ган посміхнувся і сказав: «Хочеш навчитися? Я можу навчити тебе."
Лу Суо похитав головою.
"Зі мною все буде добре. Мій старший брат теж добре грає в цю гру. Він віддасть нагороди мені».
Лу Ган засміявся.
«То ти будеш залежати лише від свого старшого брата? А якщо він перестане теье балувати?»
Лу Суо гордо підняв підборіддя.
«Цього не станеться. Він кохає мене."
Лу Ган безпорадно подивився на Сонг Юджіна.
Сонг Юджін опустив голову.
«Я відчуваю, що наближається головний біль. Навіщо мені такий дурний молодший брат?»
Посмішка Лу Гана поглибилася. Він вирішив припинити дражнити Сонг Юджіна.
Згодом Лу Ган вирішив отримати ще одну ляльку з когтеподібної машини.
Лу Суо був спантеличений.
«Тату, чому ти все ще граєш?»
«Це для твоєї матері. Я постараюся взяти найбільшу».
"Розумію."
Лу Суо підійшов ближче до Лу Гана і спостерігав, як той грає.
Сонг Юджін також хотів зловити ляльку для Сонг Сі, тому що він ніколи раніше не дарував їй нічого подібного. Трохи поміркувавши, він подивився на маленького рожевого кролика.
Лу Ган виграв великого рожевого леопарда. Незабаром після цього він помітив, що Сонг Юджін дивиться на іншу когтеву машину.
«Юджін, ти теж хочеш пограти?»
Сонг Юджін пробурмотів: «Ммммм».
У той же час він подумав: «Мені потрібно теж зловити одну й для нього». Ми сім'я, тому я повинен бути справедливим».
Сонг Юджін обміняв на кілька монет. Він досить багато тренувався з останнього разу. Тому виграти тепер було не так важко.
Зрештою Сонг Юджін отримав двох кроликів. Один рожевий і один блакитний.
«Ось.»
Сонг Юджін передав блакитного кролика Лу Гану. Останній був приємно здивований.
"Для мене?" Сонг Юджін кивнув.
Лу Ган одразу ж обійняв Сонг Юджіна та поцілував його в обличчя.
«Дякую, Юджін. Ти - найкращий."
Сонг Юджін зітхнув у своєму серці.
«Він ніколи не змінить своєї звички дякувати мені. Ну добре... Все добре...»
Лу Ган побачив вираз обличчя Сонг Юджіна і мало не розсміявся вголос.
«Чому він такий милий?»
Лу Ган захотілося вщипнути Сонг Юджіна за обличчя, але він не наважився цього зробити. Зрештою, він не був Сонг Сі.
Зрештою Лу Ган зміг лише поцілувати Сонг Юджіна. В останнього трохи почервоніли вуха.
Лу Ган подивився на час.
«Ми повинні піти й знайти Сонг Сі зараз».
Лу Ган нагадав дітям: «Не бігайте на роботі своєї матері. Навколо буде багато людей, тому стежте за мною уважно. Крім того, не звертайтеся до неї як до своєї матері!»
"Я розумію." - Лу Суо слухняно кивнув.
Сонг Юджін також кивнув.
Лу Ган заспокоївся. Невдовзі вони вирушили.
Сонг Сі закінчила свою останню сцену з Ву Ченфеєм і Цинь Яньсіном.
«Ріж!»
Директор залишився задоволений.
Сонг Сі нарешті заспокоїлася. Було важко стриматися від сміху, особливо коли репліки Ву Ченфея та Цінь Яньсіна були такими смішними.
«Мені дивно, як Юджін весь час залишається таким стоїчним».
Сонг Сі повернулася до свого місця відпочинку та помітила Лу Гана, який сидів на стільці. Сонг Юджін і Лу Суо були поруч з ним.
Коли Лу Суо побачив Сонг Сі, він помахав своєю пухкою рукою.
Сонг Сі поспішно підійшла. На її обличчі з'явилася усмішка.
«Ви їли?»
Лу Ган відповів: «Ні. Ми хотіли поїсти разом».
"Це вірно!" - Лу Суо погодився.
Посмішка на обличчі Сонг Сі стала ще більш сяючою.
«Я закінчила зі своїми сценами сьогодні. Дозвольте спочатку повідомити директора про свій від'їзд».
«Добре».
Сонг Сі пішла шукати директора Чена.
Оскільки Сонг Сі закінчила за день, директор Чень не заперечував.
Директор Чень подивився на спини Сонгг Сі та Сон Юджіна. Раптом йому щось нагадалося. Він запитав асистента режисера: «Чи вирішено питання про наймання дитини-актриси?»
Помічник режисера швидко взяв свій планшет і показав режисерові Ченю кількох дітей-акторок.
«Ці діти надто милі. Невже немає крутіших?»
Асистент режисера вказав на одного з кандидатів, який був у костюмі.
«Що з цією дитиною? Вона навіть у краватці!»
«Очевидно, що вона лише намагається поводитися круто».
Режисер Чень був дуже прискіпливим.
«Я продовжу шукати».
Директор Шень кивнув.
Не було поспіху. Ніхто не сподівався, що дитина буде добре працювати. Більш того, у дитини було б лише кілька сцен.
Незважаючи на це, режисер Чень сказав: «Дитина-актриса має бути молодшою Мі Сяосюе. Спробуйте знайти когось, схожого на Сонг Сі. Її особистість можна розглянути пізніше».
«Я буду мати це на увазі».
Асистент режисера подумав: «Це буде важко».
Неочікувано дуже швидко прийшла хороша новина. Він знайшов когось, хто був схожий на молодшу версію Сонг Сі. Вони виглядали схожими, і він також здавався крутим. Єдиною відмінністю була їхня стать.
«Це не буде проблемою. Я можу просто надіти йому сукню».