Obsession

By DanBi128

3.2K 247 26

Start - 18.3.2023 End - 30.4.2023 sunghoon ကိုယ်ရဲ့ယုန်ပေါက်လေးးးးကကိုယ်အပိုင်ဘဲ Niki Sunoo Hyung ဘာလို့ကျွ... More

*1*
*3*
*4*🚨
5
end
****

*2*

395 41 4
By DanBi128

Sunghoon - ဟေးကောင်လေ မနက်က နမ်းပြီ ဒီတိုင်းထွက်ပြေးသွားတာ တာဝန်ယူသင့်တယ်လို့မထင်ဘူးးလားးး

Sunoo - ခဗျာ...ဗျာ...ဟို...ဟို..ကျွန်တော်က....

Sunghoon pov - ချစ်စရာလေးးး

Sunghoon - ကိုယ်ကစလိုက်တာပါ....မင်းလေးကအရမ်းကြောက်တက်တာဘဲ....ရော့ ဒီမှာ မနက်ကကျကျန်ခဲ့တဲ့မျက်မှန်လေး....

Sunoo - ဟုတ်...ဟုတ်ကျေးဇူးး...ကျေးဇူးတင်ပါတယ်...ဒါနဲ့ Hyung နာမည်က

Sunghoon - park sunghoon ပါ Hyung လို့ဘဲရင်းရင်းနှီးနှီခေါ်လို့ရပါတယ်....

Sunoo - အော်ဟုတ်....

Sunghoon - sunooကကောဒီမှာဘာလုပ်နေတာလဲ....

Sunoo - လူတစ်ယောက်ကိုစောင့်နေတာပါ....

Sunghoon - အော်.....

ထိုအချိန် phone ဝင်လာလို့ကိုင်လိုက်တော့....

Sunghoon - အော် yujiလားးးအော် nikiနဲ့သွား‌တွေ့မှာ အိမ်ပြန်နောက်ကျမယ် ဟုတါပြီဟုတ်ပြီ...ပြန်ခန်နီး Hyung ကိုခေါ်လိုက်လာကြိုမယ်နော်.....

Sunoo - Niki.... Hyung nikiလို့ပြောလိုက်တာလားဟင်....

Sunghoon - ဟုတ်တယ်လေကိုယ်ညီမလေးရဲ့ ရည်းစားလေ...ဘာဖြစ်လို့လဲ...

Sunghoon ပြောပြီး sunoo မျက်နှာကိုမသိမသာလေး‌ အကဲခက်နေမိတော့ ပါးလေးရဲလာပြီ မျက်ရည်ဝဲနေတဲ့ sunoo ကိုမြင်တော့ sunghoon တစ်ချက်ပြုံးလိုက်ကာ

Sunghoon - sunoo လေးဘာလို့ မျက်ရည်ဝဲနေတာလဲ ဘာဖြစ်လို့လဲ....

Sunoo - သူ...သူနောက်တစ်ယောက်ရသွားပြီ...ကျွန်တော့်ကိုထားခဲ့ပြီ....

Sunghoon - sunooလေးရယ် မငိုပါနဲ့ ကိုယ်ရှိတယ်နော် မငိုနဲ့ တိတ်တိတ်....

Sunghoon sunoo ကိုရင်ခွင်ထဲထည့်ပြီး ဖက်လိုက်ကာ တစ်ဖက်မှာတော့ ကျေနပ်တဲ့အပြုံးကြီးနဲ့နေလေရဲ့....
_________
Niki ပန်ခြံလာတဲ့လမ်းမှာ သူ့စီရောက်လာတဲ့ message တစ်ခုကြောင့် ဝင်ကြည့်လိုက်တော့

Niki pov - ဒါ sunoo Hyung မှတ်လားးးသူ့ကို ဖက်ထားတဲ့လူက ဘယ်သူလဲဟ....နေပါအုံး လမ်းခွဲထားတာမှ ၁ပတ်မပြည့်သေးဘူးးသူက အသစ်ရနေပြီပေါ့....ဟဟ

Niki တစ်ယောက် အကြာကြီးတွဲလာတဲ့လူက ခဏလေးနဲ့ အသစ်ရသွားတာ မြင်ရသောကြောင့် စိတ်ထိခိုက်ကာ အဲ့နေရာမှာရပ်နေတုန်းရောက်လာတဲ့ yuji....

Yuji - nikiအဆင်ပြေရဲ့လားးးဘာဖြစ်လို့ လမ်းလယ်ခေါင်ကြီးမှာရပ်နေတာလဲ....

Niki - sunoo..sunoo Hyung က အသစ်ရသွားပြီ.....ဒီမှာကြည့်....

Yuji pov - sunghoon oppa oppaကတော့လုပ်ပြီ တကယ်ပါဘဲ ရည်းစားရှိတယ်ပြောထားကာမှဘဲ...ဟူးးးnikiကိုဘယ်လိုပြောရမလဲ....

Yuji nikiကိုစကားပြောဖို့လုပ်နေတုန်း လူတစ်ယောက်က အနောက်က တိုက်သွားတာကြောင့် မတော်တဆ Niki ရင်ခွင်ထဲရောက်သွားသည် yuji ချက်ချင်းဖယ်လိုက်ပြီး ဘာမှမဖြစ်သော်လည်း sunghoon ကားမြင်လိုက်တော့ Yuji သဘောပေါက်သွားသည်

Niki - Yuji အဆင်ပြေရဲ့လားးး

Yuji - Niki နင်တော့သွားပြီ....

Niki - ဘာဖြစ်လို့လဲဟ....

Yuji - နင်တော့မသိလောက်ပင်မဲ့ ငါအရင်တောင်းပန်ချင်ပါတယ်ဟယ်....sunoo ကို......

Yuji ပြောခန်နီ ဝင်လာသော message ကိုကြည့်လိုက်တော့

Sunghoon - ပြောလိုက်တာနဲ့ နင်ကိုပေးထားတာတွေအကုန်ပြန်ပေးခဲ့ပြီး နင့်အမေစီပြန်တော့.....

Yuji - အား...ဟိုဘာမှမဟုတ်တော့ဘူးး Niki...ငါသွားတော့မယ်နော် အရေးကြီးချိန်းထားတာရှိလို့....

Niki - အော်အေးအေးးး

Yuji pov - ငါတောင်းပန်ပါတယ် niki ငါလဲ sunghoon oppa ကိုကြောက်ရလို့ပါ....
__________
Park အိမ်တော်

Yuji - oppa ဘာတွေလုပ်နေတာလဲ....ညီမမနေ့ကလေးတင်ပြောခဲ့တယ်လေ သွား မထိပါနဲ့လို့....

Sunghoon - ငါလုပ်နေတဲ့အရာတွေလာ ပိတ်ပင်နေရအောင် နင့်မှာ ဘာအဆင့်ရှိလို့လဲ....ငါခိုင်းတဲ့အတိုင်းလုပ်...ငါလုပ်တာတွေကိုလာမရှုပ်နဲ့ မဟုတ်လို့ကတော့ နင့်ရဲ့ အမေရင်းစီ ပြန်ပို့ပစ်မယ် မရင်ငယ်သမီးက သမီးအရင်းလိုလာလုပ်မနေနဲ့....

Yuji - ဟုတ်ကဲ့....

Sunghoon - နောက်နေ့ကစပြီ niki ကိုရအောင် မြူဆွယ် ငါလိုတဲ့အချိန်ဆို niki နဲ့ ရည်းစားပုံစံဖြစ်အောင် sunoo ရှေ့မှာလုပ်ပြရမယ်...နာလည်လားး

Yuji - ဟုတ်....
__________
Sunoo 2ပတ်လောက်ကြာတဲ့အထိ Niki ဘက်က မဆက်သွယ်လာတာကြောင့် sunoo တကယ် စိတ်ပျက် ဝမ်းနည်လာမိတယ် sunooဘက်က စပြီး ဆက်သွယ်တိုင်း မရတဲ့အပြင် jay hyung နဲ့ပါ အဆက်သွယ် ပျက်နေတာကြာပြီဖြစ်တာကြောင့် sunooစိတ်ထဲတစ်မျိုးဖြစ်လာသည်

Sunghoon - sunooလေးဘာလုပ်နေလဲ....

Sunoo - ကျွန်တော်လား အိပ်တောါမို့လုပ်နေတာ.....

Sunghoon - ဟုတ်ပြီ....ကောင်းကောင်းအိပ်နော်...ညဘက်ကြီးအပြင်တွေထွက်မနေနဲ့တော့

Sunoo - ဟုတ်...ဟုတ်....

အခုတလော အဆက်အသွယ်ရှိတာဆိုလို့ sunghoon နဲ့ဘဲ ဆက်သွယ်မိသည် မနက်တစ်ခါ ညနေတစ်ခါ ညတစ်ခါ ပုံမှန် phone တက်တဲ့ Hyung တစ်ခါတလေ stalker လို့တောင်ထင်မိတဲ့အထိ ဖြစ်နေလေရဲ့....

Sunoo phoneချပြီးခဏလောက်နေတော့ ဝယ်စရာလေးပေါ်လာတာကြောင့် လမ်းနားကဆိုင်လေးကို သွားမို့ထွက်လာခဲ့သည်....

Sunoo ဝယ်စရာတွေဝယ်ပြီးတော့ ပိုက်ဆံရှင်မယ်လုပ်တော့ phone အိမ်မှာကျန်ခဲ့တာကြောင့် ပြသနာတက်နေချိန်....

Niki - ကျွန်တော်နဲ့ပေါင်းရှင်းလိုက်ပါ....

Sunoo - Niki မင်းလားးး

Niki  - ကျွန်တော်မဟုတ်လို့ဘယ်သူဖြစ်ရမှာလဲ....

Sunoo - အော်အေးးးဒါနဲ့ မင်းကောင်မလေးနဲ့ကော အဆင်ပြေလားးး

Niki - ဘယ်ကကောင်မလေးလဲ...မရှိပါဘူးနော် တစ်ချို့ကသာအရင်နောက်တစ်ယောက်ရသွားပြီပန်ခြံထဲမှာဖက်ပြီးသာယာနေပြီးတော့ လူကိုအရူးလာလုပ်မနေနဲ့....

Sunoo - ဘယ်ကသာ...မင်yujiနဲ့တွဲတယ်ဆိုတာသိတော့ ငါငိုနေလို့ အဲ့လူကြီးက နှစ်သိမ့်ပေးနေတာ....

Niki - ဘယ်ကသာ အဲ့Yujiမနဲ့တွဲစရာလားး....တကယ်ပါဘဲ ကိုယ်ရည်းစားထက် တစ်ခြားလူပြောတာပိုယုံတယ်ပေါ့....

Sunoo - ရည်းစားးး

Niki - အားးး

Sunoo - ငါမင်းကို ဆက်သွယ်ဖို့အမြဲကြိုးစားနေခဲ့တာကို.....

Niki - ကျွန်တော်ကောဘဲလေ....

Sunoo - အရူးးး

ထို့နောက်အခြေအနေတွေကိုပြန်ပြောကျပြီ ၂ပတ်လောက် ပျက်တောက်သွားတဲ့ ဆက်ဆံရေးလေးဟာ တစ်ခါ ပြန်အသက်ဝင်လေရဲ့.....
__________




 









Continue Reading

You'll Also Like

1M 97K 63
3 lives got entangled due to the twisted Destiny...... Vidyut Rajvanshi married his college sweetheart Sanjana and was leading a happy life ......bot...
122K 5.8K 59
"Watch your back, sweetheart," Jungkook growled, his voice lower, more dangerous now. "You and I... we're not done." Taehyung glanced down at the han...
259K 10.9K 32
𝘿𝙞𝙘𝙖𝙡𝙢𝙚𝙧 : 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘥𝘢𝘳𝘬 𝘳𝘰𝘮𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘮𝘶𝘵, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶. 𝘐𝘵 𝘥𝘦𝘭𝘷�...
209K 7.3K 42
A story of "Vivanth Singh Rathore & Arushi Thakur " Bounded by An Arranged Marriage Intertwined by their fiery egos and tempestuous tempers.✨🔥🌊 Vi...