KEYİFLİ OKUMALAR💖
OY VERMEYİ UNUTMAYIN CANLARIM
Arabada stresli bir şekilde inmeyi bekliyordum. Etrafta çok fazla magazinden adamlar ve fotoğrafçılar vardı.
Bu zamana kadar alışmış olmam lazımdı belki ama hala ilk günkü gibi heyecanlanıyordum.
İstanbula yeni inmiştim ve havaalanında bu kadar çok magazin ordusu ile karşılacağımı tahmin etmemiştim doğrusu.
Gelişim herkes için sürpriz olacaktı.
Abimi bekliyordum magazin ekiplerinin kapıda olduğunu öğrenince bu yorgunlukla görüntü vermemeye dikkat ederek arabama geçmiştim.
Ben Leyla.
Leyla Akınoğlu.
Türkiye de ünlü bir şarkıcıyım.
Hatta Amerikada da desek daha doğru olur, çünkü yirmi dakika önce Amerika turnemden ülkeme iniş yapmıştım.
Kendimden bahsedeyim 25 yaşında 1.75 boylarında sarışınım.
Türkiye de bu kadar ünlü olmamın sebebi öylesine açtığım YouTube kanalına şarkı söylerken videomu atmıştım.
E tabi gerisini tahmin etmek zor değil.
Evet videom bir gecede tüm ülkeye yayılmıştı herkes benim değerlenmem konusunda bir şeyler söylüyordu.
Öyle de oldu hayallerimi gerçekleştirdim ve dünyaya açıldım.Bunun birazda ünlü bir aileden gelmemin katkısı yok değil.
Biraz ileride abimin arabasını görmemle onun yanına ulaşmam daha doğrusu uçmam on saniyemi aldı.
Çok özlemiştim "güzelim çok özledim seni sarı belam" diyerek havada döndürdü beni.
"Ben asıl bi abim çok özledim çok. Bi daha bu kadar ayrı kalmayacağız"
"son seferde bunu demiştin sarışın bak şimdi ne haldeyiz" derken üzülmüştüm.
Bi daha ondan ve ailemden bu kadar ayrı kalmayı düşünmüyordum.
"Abi söz verdim sana bu sefer nasıl giderim çok özledim seni, kızları , ülkemi "
kıkırdayarak ekledim
"Huysuz neboşu bile özledim abi ya."
Abim kendini tutamayıp kahkaha atmıştı çünkü neboşu özlediğime göre durumun epey ciddi olduğunu anlamıştı.
Abimle yolda burdaki dedikoduları dinleye dinleye eve varmıştık.
İndikten sonra abimin şoförü arabayı garaja götürmüştü bile.
Abime bakıp " abi çok duygusallaştım evimizi çok özlemişim" dedim.
Abim biraz eğlenerek biraz da duysallıkla kafamı göğsüne koymuştu.
" Ben sana gitmeden önce yüz kere düşün demiştim Leyla'm bi kere de abi sözü dinle ama bundan sonra ecnebi memleketlerine gitmek yok ülkendeki insanlara ver vereceksen konserlerini " diye uzun bir konuşma yapmıştı.
"Bi daha gitmeyi düşünmüyorum abim bu sefer seni dinlicem hem iki üç yıllık hevesimi aldım birazda ülkemle hasret gidermek istiyorum." Dedim.
Bilmiş ifadesiyle ensemden tutup eve yürütüyordu beni. Kapı açıldığında Neboş tüm huysuzluğuna rağmen beni görünce şevkatle sarılmıştı.
"Bunu birinden duymayayım ama çok özledim seni bebek kokulum." Demişti ve gözümden iki üç damla yaşın akmasını sağlamıştı.
Ben de ona sarıldım sıkıca "ben seni daha çok özledim neboşum yokluğunu çok hissettim."
Bunu demem hoşuna gitmişti gururla göğsünü kabarttı. " Ben özlenmeyecek kadın mıyım Leyla ayağımın altına alacağım şimdi seni."
Üçümüzün de kahkaha atmasını sağlamıştı.
Benden sonra abime gelmişti sıra ve Neboş abime hiç iyi bakmıyordu.
"Ooo Gürkan bey siz eve bu saatlerde uğrar mıydınız ya gece kuşu değil miydiniz siz hayırdır."
"Haklısın neboşum çok ihmal ettim bu aralar kafamı dinlemem lazımdı ama telafi ederiz sen hiç boşuna kızma." Diyerek gönlünü almaya çalışıyordu abim .
Ama o iş biraz zordu.
"Sen şu kıza dua et gavur memleketlerinden geldiği için özlem gider diye içeri alıyorum seni. Sonra hesaplaşacağız seninle."
Neboş bana bakıp " Gel bebeğim geç içeri kapıda kaldık yol yorgunusundur sen düşünemedim." Dedi.
Neboş keşke hep böyle olsan dedim içimden.
Neboş bizim kıymetlimizdi.
Annem bizi terk ettikten sonra yani ben 7 abim ise 13 yaşındayken gelmişti bizim eve.
Bizi o büyüttü diyebilirim. Ama daha çok abim ve ben kendimizi büyütmüştük. Annemden başkasının bizi büyütmesini istememiştik.
Neboşun yeri bizim için çok ayrı. Sadece görüldüğü üzere biraz huysuz. Bu sıralar menopoza giriyorda.
Salona geçtiğimizde Neboşa " babam nerde gelmedi mi hala bu saatte ineceğimi biliyordu." Diye sordum.
Sormama gerek kalmamıştı çünkü babam ve Hülya abla merdivenlerden iniyordu.
Hemen gidip babama sarıldım hatta üstüne atladım. O kadar özlemiştim ki.
Güzelim , mis kokulum nasıl özlemişim seni bi tanem." Babam sıkıca sarılıyordu.
Söyledikleri gözlerimi doldurmaya yetmişti bile. Bu arada duygusal bir insan olduğumu söylemiş miydim.
Anlaşılmıştır zaten.
"Baba çok özlemişim seni çok." Diyerek daha sıkı sarılıyodum babama.
Saçlarımın üstünden son kez öptüğünde ayrılmıştık.
Hülya ablaya yöneldim hemen."Hülya abla çok büyümüş." Diyip karnının el verdiği kadar ona da sıkıca sarıldım.
Hülya abla, babamın 8 yıllık eşi.
Genelde iyi anlaşıyoruz anne gibi değil de abla gibi yaklaşıyor bize.
Biz zaten anne istemiyorduk, abla gibi yaklaştığı için bu kadar sevmiş ve çabuk kaynaşmıştık aslında.
Hülya abla da bana sarılmaya çalışırken" Doğum için ablasını bekliyorduk" diyip saçlarımı öptü.
"Özlemişim seni lavanta kokulum." Demeyi de ihmal etmemişti.
Lavanta bahçesi gibi koktuğumu söylerdi küçüklüğümden beri.
" Asıl ben seni çok özledim hülüm." Demiştim. Hülüm, ona takılmak için söylediğim bi ad.
Hülya abla hemen " Aç mısın?" Diye sordu sonra konuşmama izin vermeden "Açsındır tabi ki kaç saatlik yoldan geldin çabuk elini yüzünü yıka sofraya geçelim sonra dinlenirsin." Demişti.
Annem bile bizi terk edip gitmişken bu kadının beni ya da abimi bu kadar düşünmesi ister istemez hoşuma gidiyordu.
Ama tabii bunları annemizin yapmasını isterdik.
Ben üst kattaki banyoya giderken Hülya abla bu seferde kadrajına abimi almıştı.
Onu sorguya çekiyordu. "Nerdesin sen , gece neden geç geliyorsun bi daha görmicem" gibi şeyler söylüyordu. Tatlı kadındı Hülya abla.
Ama abim sebebini bilmediğim bir şekilde pek sevmiyordu onu.
Yemek masasına geçtiğimizde Neboşun yine çeşit çeşit abim ve benim en sevdiğimiz yemekleri hazırladığını gördüm.
Abim ne alaka. Neboşa hemen çemkirdim tabii ki.
"Neboş taa Amerikalardan gelen benim ama sofrada abiminde sevdiği yemekler var aşk olsun bana özel hazırladın sanıyordum."
"Leyla'm bu hergele de senden farksız değil eve sadece uyumaya geliyor o da gurbette sayılırdı o yüzden kıyamadım yaptım." Demişti.
Abim oturduğu yerden "Neboş itiraf et artık bana çok kızıyosun ama en çok beni seviyosun biliyorum" demişti.
Neboş abime söylene söylene çıkmıştı odadan.
Odalarımıza geçtiğimizde telefonumda yine bir sürü bildirim vardı.
İlk önce Twitter a girdim.
Havaalanındaki fotoğraflarım internete düşmüştü.
@gazetemagazin : Ünlü şarkıcı, Leyla Akınoğlu İstanbulda. Adından çokça söz ettiren genç güzel bir süredir yurtdışında yaşıyordu yurduna dönen güzeli ekibimiz korumalarıyla ve endişeli bir şekilde yakaladı.
@twitter kullanıcısı:ABİİ ŞAKA MIII DÖNMÜŞ MÜ
@twitter kullanıcısı: LAN ŞAKA MI GURURUMUZ ÜLKEYE TEKRAR DÖNMÜŞ.
@twitter kullanıcısı: elim ayağım titriyor
@twitter kullanıcısı: ülkenin halini görünce endişelenmiştir kadın tabi
@twitter kullanıcısı: geldiğine sevinenler siz ne yaşıyorsunuz sanki sizi önemsiyo aq
@twitter kullanıcıs: hayret orada sevgili yapar dönmez diyorduk.
Yorumları okuyunca mutlu olmuştum aslında.
Dönmemi isteyen ve döndüğüm için mutlu olan insanlar vardı.
Ve ben beni sevenlere değer veriyorum. Diğer yorumları tabii ki takıyordum kafama ama şu an için kötü yorumları ayrı tutuyorum onlar için daha sonra üzülebilirim.
Abim çıkan haberlerden sonra odama gelmişti. Kötü yorumları kafama taktığım için
"İyi misin sarışınım haberleri görmüşsündür mutlaka o yüzden geldim." Dedi.
"Sorun yok abi geldiğime sevinenlerin yorumlarını dikkate alıyorum şu an da."
Nefesine sesli şekilde bırakmıştı." Üzüleceksin diye korktum kzıım ya takma diyince daha çok takıyosun zaten." diye konuşunca gülmüştüm.
"Sen nereye gidiyorsun hazırlanmışsın" demiştim.
"Çağrı nın restoran açılışı var oraya gideceğim. Gelmek ister misin?" Diye sormuştu.
Aslında fena olmazdı kafamı dağıtabilirdim.
"Hazırlanmak için kaç dakikam var"
" Yarım saat beklerim bir dakika geçerse giderim " demişti.
Banyoya koşarken " duş alıp hazırlanıyorum" diyerek seslendim.
Hazırlanınca hemen yola çıkmıştık.yine benim yüksek sesle şarkı söylediğim abiminse, şarkıları içimden söylememi yani sessiz olmamı istediği bir yolculuktu.
Restoranta gelmiştik Çağrı abiyi tebrik etmiştim.
Daha ilk günden ünlü isimlerinde katıldığı bi açılış gerçekleştirmişti.
Baya eğlenmiştim aslında Çağrı abiye ve abime Amerika da yaşadıklarımı anlatırken.
Çıkışta bir sürü magazin ekibi görmeyi beklemiyordum. Bir anda gözümde flaşlar patlamaya başladı.
Muhabir "Leyla hanım iyi akşamlar hoş geldiniz" demişti.
Ben de tebessüm edip " hoş bulduk" diyerek konuşmuştum.
Bundan yüz bulan gazeteci beni soru yağmuruna tutmuştu.
"Leyla hanım neden geldiğiniz çok konuşuluyor. Burdaki sevgiliniz için mi ülkenize geri döndünüz."
Bu soruya cevap vermemiştim arabaya doğru yürümeye çalışıyordum.
"Leyla hanım Ateş bey ile uzak mesafe ilişkisini yürütemediğiniz için mi?buraya geri döndünüz."
Sadece "iyi akşamlar" diyip arabaya doğru yürüyordum. Ateş Bey de kimdi? Ne saçmalıyordu bu adam.
"Leyla hanım hayırlı olsun tekrardan" dediğini duyduğumda abim arabanın kapısını kapattı ve onlarla olan iletişimimi kesti.
Sorulara, Ateş Bey dedikleri adamı tanımadığım için yanıt vermemiştim. Gerçi yok diyincede anlamıyolardı ya neyse.
Abim arabaya binince ,"Kızım bi daha seninle bi yere gitmicem yemin ederim içim daralıyor her flaş patladığında" dediğinde gülmüştüm.
Her magazin ile karşılaşmamızda bu cümleyi kuruyordu.
"Aman abi hep aynı şeyi söylüyorsun ama her zaman da beni alıyosun yanına"
"Ne yapayım kızım kardeş işte atsan atılmaz satsan satılmaz."
kahkaha atmıştık.
Eve gittiğimde sonunda yıllar sonra kendi odamda,ailemle kaldığım evde uyuyabilecektim.
Ama hep bir eksik hissediyordum kendimi.
Eve gittiğimizde makyajımı sildim, pijamalarımı giydim yatağa yattığım gibi uyuyakalmıştım.
Sabah gözlerimi telefonumda gelen bildirim sesleriyle açtım.
Yine ne oluyodu.
Eğilip telefonumu sarjdan almıştım ve binlerce mesaj ile ifşamın çıktığını düşündüm.
Noluyoruz sabah sabah.
Yakın arkadaşım Berra nın attığı haber linkine tıkladım hemen.
@GAZETEMAGAZİN:
ŞOK ŞOK ŞOK BU İKİLİ GECE MEKANDA NASIL KAMERALARIMIZA YAKALANDI.
DÜN AMERİKADAN DÖNEN LEYLA AKINOĞLU GÖNLÜNÜ KAPTIRDIĞI OYUNCU VE ŞARKICI ATEŞ KOÇHİSARLI İLE NASIL YAKALANDI. ÇİFTİMİZ ASLINDA GÖRÜNTÜ VERMEMEK İÇİN MEKANA AYRI AYRI GİRİŞ YAPTI VE AYRI SAATLERDE ÇIKTILAR AMA KAMERAMANLARIMIZDAN KAÇAMADILAR. LEYLA HANIM VE ATEŞ BEY BİRBİRLERİ İLE ALAKALI SORULARA YANIT VERMEDİ. İKİLİ AÇIKLAMA YAPACAK MI? İŞTE O GÖRÜNTÜLER
@leylaakinoglu sorularımıza yanıt vermeden hızla uzaklaştı.
@ateskochisarlı ise kameralara bakmadan leyla hanımdan 1-2 saat önce giriş yapmıştı.
@twitter kullanıcısı: LAN SHİPİM TUTMUŞ BU NASIL MANİFEST AQ
@twitter kullanıcısı: siz şaka mısınız leyla ve ateşi yılın çifti seçtim gitti
@twitter kullanıcıs: lan elin kızı geldi aldı benim kocayı
@twitter kullanıcısı: of Leyla kadınsa biz neyiz lann hayat hiç adil değil
@twitter kullanıcıs: NEE!! ATEŞİ BU YELLOZA MI KAPTIRDIK ŞİMDİ
@twitter kullanıcıs: Bu kadın kendini şirin falan mı sanıyo şaşırmış numaraları falan? Yedik cnm
İnanmıyorum bu nasıl olur dün magazincilerin sorduğu Ateş bey, Ateş Koçhisarlı mıydı.
Adamı tabii ki tanıyordum
Çok ünlü bi oyuncu ve şarkıcı ,hatta şarkılarını bile dinliyorum.
Hala inanamıyorum bunca haber bunca bana yapılan hakaretler aynı mekanda bulunduk diye miydi.
Abim ve babamlar kesinlikle dün Ateş bey sorusu sorulduğunda yanıt vermediğim için bana kızacaklar ve haklılar.
Ama o an bir anda flaşlar patlayınca hiç konuşmadan arabaya yürümek gelmişti içimden ne yapabilirdim ki.
Hem zaten Ateş bey yalanlayan bir haber yapar birazdan.
Sevinenleri de anlamıyorum benim burda babam ve abim tarafından hayatım kayacak yorumlara bak.
Hazırlanıp aşağı indiğimde tam da tahmin ettiğim gibi abim ve babam gazeteden haberlere bakıyorlardı. Hem de sinirli bir şekilde işimiz iş sanırım.
________BÖLÜM SONU__________
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN AŞKLARIM
BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ ?
SİZİ SEVİYORUM . 🤍