Neden? -Sasunaru-

By _Nebula_946_

29.1K 1.6K 2.1K

Sasuke kötü olaylar yaşadığı zaman sadece küçük bir çocuktu. Seme:Sasuke Uke:Naruto More

-0-
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
-8-
-9-
-10-
-11-
-12-
-13-
-14-
-15-
-16-
-17-
-18-
-19-
-20-
-21-
-22-
-23-
-24-
-25-
-26-
-27-
-28-
-29-
-30-
-31-
-32-
-33-
-34-
-35-
-36-
-37-
-38-
-39-
-40-
-41-
-42-
-43-
-44-
-46-
-47-
-48-
-49-
-50-
-51-
-52-

-45-

308 24 51
By _Nebula_946_

(Balayında insanlar ne yapar bilmedim içinn küçücük bir zaman atlaması yapalımm. )

Sakura:Tamam dökül bakalım nasıl geçti balayı.

Naruto:Yani güzeldi...

Hinata:Yani güzeldi ne??

Sakura:Böyle bir cevap verme hakkınız yok söyle.

Naruto:Öff tamam harika geçti bakın şimdi...

Sasuke ile balayında geçirdiğimiz tüm vakitleri hareketi hareketine kızlara anlatırken kızlarda sanki balayına giden onlarmış gibi seviniyorlardı.

Naruto:Böyle işte.

Sakura:Peki o şeyi yaptınız mı?

Naruto:Neyi yaptık mı?

Diye sorduğumda biraz durdum ve Sakura'nın ne demek istediğini düşünmeye başladım. Bir süre sonra Sakura'nın ne demek istediğini anladığında deli gibi kızarmaya başladım.

Naruto:S-sakura!

Sakura:Ne Sakura! Yaptınız mı yapmadınız mı?

Hinata:Sakura yapma utanıyor çocuk.

Nedense daha fazla kızarmaya başladığımda hafiften midemde bulanmaya başlamıştım. Cidden şu sıralar çok fazla midem bulanmaya başladı. Sanırım hasta olmaya başlıyorum.

Hinata:Naruto iyi misin?

Naruto:Yok iyiyim. Sadece biraz midem bulanıyor.

Sakura:Hasta mı oldun?

Naruto:Hayır hasta falan değilim ama bazen midem fazla bulanıyor.

Sakura:Hmm anladım. Biraz daha bekle baktın devam ediyor bu mide bulantın hastaneye gidelim birlikte. Olur mu?

Naruto:Olur. Neyse ben gideyim daha annemlere uğricam.

Hinata:Olur Kushina teyzeyi bizim yerime öp.

Naruto:Öperim merak etme.

.....

Annemlerin evine geldiğim zaman kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Nedense midem hâlâ bulanıyordu. "Hayır hasta değilim bir şey değilim neden midem bu kadar bulanıyor!?"
Kendi kendime konuşmaya devam ederken annem kapıyı açmıştı.

Kushina:Oğlum hoşgeldin!

Diyip bana sarıldı bende ona karşılık verdiğimde içeriden Sarada'nın sesi gelmişti.

Sarada:Annem geldiiiii!!

Sarada sevinçle bağırarak hızlıca yanımıza geldi. Annem ile beni ayırıp kucağıma atlamıştı. Bende o düşmesin diye hızlıca kollarımı etrafına sardım.

Naruto:Sakin ol şampiyon.

Sarada:Hiç sakin ol deme anne! ben kaç gündür sizin gelmenizi bekliyorum.

Naruto:Ayy sen bizi çok mu özledin.

Diyip yanağına bir öpücük bıraktım ve daha sıkı sarıldım. O da benim yanağımdan öpüp sıkıca sarıldığı zaman annem ilk bu halimize gülmüş sonrada konuşmaya başlamıştı.

Kushina:Tatlı anınızı bölüyorum ama içeri girseniz nasıl olur?

Naruto:Çok iyi olur.

Sarada'yı kucağımdan indirmeden içeri girdim ve salona doğru ilerlemeye başladım.

Kushina:Az kalsın sormayı unutuyordum. Sasuke niye gelmedi?

Naruto:İtachi abi ile annelerinin mezarına gitti ama akşama gelicek o da.

Kushina:Hmm anladım neyse hadi geç otur bende kahve yapıp geliyorum. Gitmeden söyliyim kendini hazırla çünkü balayında yaptığınız her şeyi anlatıcaksın. Tamam mı?

Naruto:Tamam anlatıcam.

Annem mutfağa giderken bende tekli koltuğa oturdum ve Sarada'yı kucağımda rahat bir şekilde oturtup yanakları ile uğraşmaya başladım.

Sarada:Yaaa anneeeee! Sal yanaklarımıı!

Naruto:Olmaz! Ben bu yanakları ile uğraşmayı çok özledim.

Sarada:Yaa anneeeeeee!

Sarada ellerini ellerimin üstüne koyup yanaklarından uzaklaştırmaya çalıştı ama başaramadı tabikide. Bir süre daha yanaklarından uğraşmaya devam ederken durdum ve Sarada'nın bu haline gülmeye başladım. O da bunu fırsat bilerek hızlıca ellerimi yanaklarından çekti. Gülmem bittiği zaman Sarada konuşmaya başladı.

Sarada:Anne bir şey dicem.

Naruto:Ne diceksin bakalım.

Sarada:Miden bulanıyor mu?

"Neden böyle bir soru soruyor ki? "

Naruto:Yani ama neden soruyorsun ki?

Sarada:Arkadaşımın annesi hamile demiştim ya onun annesinin de midesi bulanıyormuş. Eğer seninde miden bulanıyorsa hamile olabilirsin ve eğer hamileysen bu kardeşim olucak demektir!

"Cidden daha küçük olmasına rağmen fazla zeki. "

Naruto:Canım benim ben erkeğim hamile olamam.

Sarada:Ama anne geçen İtachi amca ile hastaneye gittiğimizde amcamın bir arkadaşı ona hamile erkek hastası olduğunu söyledi.

Sarada'nın dediği ile durmuştum olabilir mi? Yani çoğu hamilelerin ilk belirtilerini gösteriyorum.

Naruto:Yani bilmiyorum tatlım. Bu konuyu bir süre konuşmasak hah.

Kurduğum cümle ile Sarada biraz üzülmüştü. Onun üzüldüğünü görünce hızlıca sarıldım. O da bana sarılınca bir elimi saçlarına çıkardım ve okşamaya başladım. Sarada'ya sarılmaya devam ederken içeri annem girmişti.

Kushina:Hayırdır neden duygusallaştınız?

Naruto:Anlatırım şimdi. Neyse Sarada annem sen içeri gidip bir şeyler izle biz anneannen ile biraz konuşacağız.

Diyip Sarada'dan ayrıldım. O da kucağımdan inip salondan dışarı çıktı.

Kushina:Ee ne olduğunu anlatıcak mısın?

Derin bir nefes aldım ve annemin sorusunu yanıtladım.

Naruto:Sen içeri gidince bende Sarada'nın yanakları ile uğraşnaya başladım. İşte biraz uğraştıktan sonra bana "Miden bulanıyor mu? " diye sordu bende neden sorduğunu anlamadım ama yinede cevap verdim.

Kushina:Ne dedin peki?

Naruto:"Evet" dedin sonra neden böyle bir şey sorduğunu sordum işte o da" Arkadaşımın annesi hamile demiştim ya onun annesinin de midesi bulanıyormuş. Eğer seninde miden bulanıyorsa hamile olabilirsin. "dedi.

Kushina:İyide sen erkeksin böyle bir şeyin olması imkansız.

Naruto:Bende öyle dedim! O da geçen İtachi abi ile hastaneye mi ne gitmiş orada İtachi abinin bir arkadaşının hamile kalan erkek bir hastası olduğunu duymuş.

Kushina:Ne?

Naruto:Bende inanmdım yanlış duymuştur dedim yandan da olabilir mi diye düşündüm ve anne cidden şu son zamanlar daha yeni hamile kalan birinin yaşadığı şeyleri yaşıyorum.

Kushina:Hemen karar vermeyelim önce İtachi ile konuşalım böyle bir şey var mı diye eğer varsa hamilelik testi deneriz olmadı Tsunade-san'a götürürüm seni. Olur mu?

Naruto:Olur ve anne daha emin olmadan kimseye özelliklede Sasuke'ye bu konu hakkında bir şey demeyelim. Eğer dersek ümitlenir ve böyle bir şey yoksa üzülür bu da benim istiyeceğim son şey.

Kushina:Merak etme ikimizin arasında. Neyse bu konuyu şimdilik kapatalım. Neyse balayınız nasıl geöti anlat bakayım.

Bir süre annemin bu hızlı mod değişimine güldüm. Ama gülmem annemin beni cimciklemesi yüzünden bitmişti bende onu daha çok sinirlendirmek istemediğim için balayında ne yaptığımızı anlatmaya başladım.

                 Bölüm Sonu               
Öncelikle geçen hafta bölüm atamadığım için üzgünüm ama cidden içimde hiç bölüm yazma isteği yoktu ve eğer yazsaydım berbat yazardım bu yüzden berbat yazmaktansa hiç yazmamayı seçtim ama yarın özür dilemek adına bir bölüm gelicek ve kısa olmicak yani öyle umuyorum. Her neyse herkese iyi günler/iyi geceler. ♡´・ᴗ・'♡

Continue Reading

You'll Also Like

13.5K 934 28
"Sen... Sen çok küçüksün." "Sen... Sen görürsün. Görürsün, güzelce büyüyeceğim."
13.9K 2.2K 25
semih: ben bizden hiçbir zaman memnun olmadım
15.4K 1.8K 42
Barış'ın sanaldan tanıştığı ve hoşlandığı çocuk nefret ettiği sınıf arkadaşı çıkar.. "Benim gözyaşım binbir lisanla akar Düştüğü yerde volkan olur ta...
231K 11.4K 68
Oynanılan her oyun er ya da geç bitmeye mahkumdur..