"Okeyy Felix çok iyiydi. Nerden aklına geldi bu şarkı."
"Ay Jii beğenmeme sevindim." kulaklığını çıkartarak konuşmaya devam etti. "Justin Bieber Off My Face, bayağıdır dilimde dolanıyor zaten. En son aklımda kalacağına dilimde kalsın dedim."
"İyi yapmışsın Jeonginle' de Halsey Nightmare Söyledi onun kaydını yaptık ona. İkinizde çok iyiydiniz Chan Hyung kendi kaydını yapıcakmış zaten Changbin'de halleti diye biliyorum. Chan, Minho'nun şarkısının kaydını hallediyor. Senden sonra Seungmin gelicek onu da kaydını yaptıktan sonra Hyunjin ve ben kalıyorum."
Kulaklığını çıkarıp odanın dışına adımlayıp kendini koltuğa atan Felix'i takip etti gözlerim konuşurken.
"Nasıl gidiyor peki"
"Kayıtlar mı? İyi gidiyor işte"
"Sincabımm! ondan bahsetmediğimi biliyorsun. Hyunjin'le aranız nasıl diye soruyorum. Bu sıralar çok sessiz ve biraz tuhaf davranıyor sana olan davranışları nasıl?"
"Yani bilmem ki, uzun zaman önce durdu tersleyip laf atmaları ama o kadar sık konuşmuyoruz zaten." Sandalye'ye yaslanıp kafamı geri atıp konuşmaya devam ettim. "Fenalaştığım günden beri hareketleri daha yakın ama daha sessiz"
"Yakında normale döner. Ben artık gideyim çok yorma sende kendini" Gelip yanağıma sulu bi öpücük kondurup kapıdan çıkmasıyla gözlerimi kapadım.
Gün boyu yemek yememiştim internetten sipariş edip yayın açmaya karar verdim.
Normalde tek başıma çok açmazdım genelde üyelerin yayınlarına sızar biraz konuşur sonra çıkar giderdim, ama bu Chan Hyung için geçerli değildi onun yanına gidince bırakmıyordu beni yayın sonuna kadar beraber kalıyorduk. Bilgisayarı ayarlayıp karşıma konumlandırdım ve canlı yayını başlattım.
"Selam herkese! Nasıl buldunuz süprizimi"
Tabletten de aynı zamanda yazılan yazıları okuyordum sohbette bir sürü kalp görmemle gülümsemem büyüdü.
"Evet yemek yicem. Ne comeback mi yapıyormuşuz aa Chan Hyung bana bir şey demedi"yapılan yoruma itafen konuşmaya devam etmiştim çoğu stay bizi böyle oltaya getirmeyi seviyordu.
Arada ağzımızdan kaçırdığımız oluyordu elbet.
Yorumlarda 10.kez dikkat et yazısını görmemle keyfim biraz da olsa kaçmıştı, normalde çok dikkat etmezdim bu tarz olumsuz yazıları çok görmüştüm kilo aldığımı yazan mı dersin, çirkin olduğumu yazan mı dersin anlicanız çok vardı ama kullanıcı adının tuhaf oluşu ve resmi olmayışı keyfimi kaçırmama oldukça yetmişti.
Biraz daha sohbet edip gelen yemeğimle yayını kapamıştım.
Yemeğimi bitirdiğimde gelen telefonla ayaklanmış cevap vermiştim.
📞-"Efendim Hyunjin"
📞-"Yurda ne zaman geliceksin acaba? Seungmin soruyorda"
Arkadan ben sormadım diye bağıran Seungmin'nin sesini duysamda bir şey demedim.
📞-"Şimdi eşyalarımı topladım stüdyodan çıkıyorum"
📞-"Tamam o zaman kapatıyorum"
📞-"Tamam"
Kısa süre ses gelmedikten sonra karşıdan gelen dıt sesini duyarak kapandığını anlamıştım. Çok nadirdi beni Hyunjin'nin araması. Çok kafaya takmayarak binadan çıkıp yurda doğru yürümeye başladım. Aslında eve gidip yiyebilirdim ama büyük ihtimalle Changbin'den bana bişey kalmamıştı.
Yurda gelince kapıyı açan Jeongin'nin yanaklarını çekiştirip içeri girdim. Koltukta uzanıp ps5 oynayan Changbin'nin yanına gidip kendimi üstüne bıraktım. Kendimi üstüne bırakmamla beni yere atması bir olmuştu. Ayağa kalkıp, gülen Felix'e dik dik bakarak koktukta tek boş yer olan Hyunjin'nin yanına gidip oturdum. Yurtta sadece Changbin'nin oyundan gelen sesleri vardı. Herkes yorgundu anlaşılan.
Chan Hyung'un seslenmesiyle kafamı ona çevirdim. "Jisung Changbin'e de dedim sıralamayı yaptım ilk Changbin bitirdiği için onun şarkısı ilk paylaşılıyor."
Changbin'e bakınca ben demiştim der gibi sırıtarak bakıyordu.
"Çoğumuz bitirdiğine göre de sıralamayı yaptım. İkinci olarak Jeongin'i yayınlicaklar, üçüncü Minho, dördüncü Felix sonra ben, benden sonra Seungmin, Hyunjin ve sen olarak gidecek ve her hafta iki kişinin ki yayınlanmak üzere ayarlanacak."
Bana bakıp konuşmasına devam etti. "sen de bu sırada diğer şarkıları daha rahat yazarsın. Toplam bu Cover işi 4 hafta sürecek çocuklar."
"Ondan sonra ki 3 hafta içinde şarkılar hazırlanıp koreografisi yapılacak. "
Minho, Chan'a dönerek soracağım sorunun aynısını sordu. "Ne zaman yayınlanmaya başlıyor"
"Şöyle düşündük daha haftaya giriş yapmadığımız bugün de pazar olduğu için yarın ilk şarkıyı paylaşalım diye düşündük. Perşembe ya da Cuma da Jeongin'nin cover'ı yayınlanır. Sorusu olan var mı"
Yok dercesine kafamızı salladık. Aşırı yorulmuştum ve kafam doluydu bu yayındaki tehdit varimsi olan dikkat mesajını Chan'a bildirmem gerekiyor muydu bilmiyorum. Aşırı yoğunlukta bide insanları bu konuyla uğraştırmak istemiyorum. Sağ tarafımda oturan Hyunjin'nin kaçamak bakışlarla bana baktığını anlamıştım.
Tam ayağa kalkarken Hyunjin'nin konuşmasıyla ona döndüm. "Seçtin mi şarkını?i
Hayır maksadında kafama iki yana sağladım. "İki şarkı arasında kararsızım. Sen, seçebildin mi"
Gözlerime bakarak konuşmaya devam etti. "Hayır. Ben de arada kaldım boşluktayım sanki."
Anladım diyip ayaklanıp odaya geçtim. Tam kapıyı kapatacakken beni itip içeri Felix girdi.
"Şarkı hakkından bahsettiğini sanmıyorum. Bence ruhsal olarak ciddi anlamda boşlukta."
"Saçmalama Felix"
"Ya hayır cidden bence öyle gözlerine bakarak konuştu ama tedirgin gibiydi sanki."
"Off neyse ya boşverelim."
Yatağa iyice uzanıp yüzümü yatakla duvarın arasındaki boşluğa gömerek konuşmaya devam ettim. "Umarım bu konserden sonra güzelce dinlenebiliriz, çok yoruldum."
Yanıma uzanarak üstümüzü örttü. "Valla güzel bi tatil iyi olurdu kum, güneş"
"Yaaa Felixim benim güneşim zaten yanımda" diyip arkamı dönerek Felixe sarıldım.
"Jisung lan nefes alamıyorum azcık, bırak heh şimdi oldu."
Felixe sarılmaya devam edip, gülümseyerek uykuya dalmaya çalıştım.
____________________________________
Belkide yazdığım şimdilik en uzun bölüm oldu ve bi önceki bölümün hemen devamında yazdım. Hemen diğer bölümü yazmaya gidicem. Lütfen bu bölümden sonra belirttiğim şarkıları dinleyin ben gene anlamlarıyla yazmaya çalışıcam buraya. Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın lütfenn 🤭🤭🤗🤗