Uzun zamandır yazmıyorum farkındayım ama baya kötü olaylar oldu isteyene de anlatırım, şimdi hemen bölüme geçiyorum
---------------------------------------------------------
Çok geçti. Herşey için çok geçti.
Valhalla çetesindeydim, bunun geri dönüşü yoktu.
Belki de vardı?
Belki de ben bulamıyorum?
Ne olursa olsun herşeyi düzelticektim, bunun başka çaresi yoktu. Şimdilik.
Girme çeteye. Çok pişman olacaksın.
Zorundayım, öyle anlaştık.
Anlaşmanı sikerim. Bir kişi için 20 kişiyi seçme! Bunu yapma.
Çeteye girmeyeceğim zaten, zorunda değilim sonuçta ha?
Time skip.
Hanma: Ne oldu yine ne istiyorsun güzelim?
Hanma'ya doğru bir adım attım.
Basha: Yardımın için teşekkür ederim Hanma ama çeteye girmeyeceğim.
Hanma kaşlarını kaldırdı ve küçümsermiş gibi baktı bana.
Hanma: Buna sen mi karar veriyorsun ufaklık?
Gözlerini kıstı, gözlerimi kıstım.
Basha: Evet ben karar veriyorum, var mı bir sorun?
Hanma ağzındaki sigarayı kenara fırlattı ve bana yaklaştı.
Hanma: Var, büyük bir sorun var. Ne demek çeteye gelmeyeceğim? Nereden çıktı?
Hanma'dan uzaklaştım.
Basha: Sorun sensin, yani sendin. Artık bir sorun yok ortada.
Hanma yüzünü sağa çevirdi ve güldü.
Basha: Ne o? Komik mi geldi?
Hanma yüzünü bana çevirdi ve gözlerini bana kilitledi.
Hanma: Baya komik geldi. Çeteye giriyorsun Basha.
Bende güldüm.
Basha: Öyle bir zorunluluğum yok değil mi dangalak? Neyine güveniyorsun?
Hanma: Birtek Baji, Mikey ve Draken biliyor geçmişini değil mi Basha? Diğerleri bu kavgada senin haklı olduğunu biliyor. Ailen konusu bilmiyorlar değil mi?
Kahkaha attım. Komik çocuk seni.
Basha: Amına koduğumun şizofreni, sence diğerlerinin geçmişimi bilmesi umrumda mı? Oradan bakınca saf gibi mi gözüküyorum? Ne sikim yersen ye. İster geçmişimi megafonla bağır, bu mu ikna edecek beni? Komik çocuksun Hanma.
Hanma: Korkularını yenmişsin güzelim? Sen neyine güveniyorsun?
Gerçekten komik çocuktu.
Basha: Korkularımı senin gibiler sayesinde yendim sırık. Kendime güveniyorum, bi' sik yapamazsınız.
Diğer gözlüklü bücür konuştu.
Kisaki: Toman ile 2 gün sonra kavgamız var keçi. Sende o kavga da olacaksın, ve evet çeteye de gireceksin.
Ne diyor bu sik kırığı?
Basha: Hevesini kırmak istemem ama sende buna karar veremiyorsun çok bilmiş.
Kisaki gözlüğünü indirdi.
Kisaki: Hayır ben karar veriyorum bücür. O kavga da olacaksın, Hanma gidiyoruz.
Basha: Nah geliri-
Hanma lafımı kesti.
Hanma: Gelmezsen Baji'nin sağlığından endişe etmeye başlayacağım Basha. Dikkat et kendine.
Hay böyle işi-
O kavgaya gideceğim.
Ne?
Toman'dan kimseye dokunmayacağım. Orada Hanma'nın işini bitireceğim. Her ne kadar beni suçlamış olup tek bir hamleyle beni hayatlarından silmiş olsalarda. Onlara dokunmayacağım.
Dikkat etmen lazım. Valhalla sana hemen saldırır.
Valhalladanmış gibi davranacağım, Toman'dakiler ile dövüşüyormuş gibi davranıcam, kimse birşey anlamayacak.
Umarım kimseye birşey olmaz.
---------------------------------------------------------
Hemen kavga bölümünü yazmaya gidiyorum bu haber vermek gibi birşey oldu o yüzden kısa yaptım.
Oy ve yorumlara gerek yok amaa
[419 kelime]