Villain

By yoonforminnie

8.6K 692 490

"Sınıf birincisi çocuk buraya baksana !" "Efendim ?" "Bu akşam atacağım konuma gelirsen beni kazanırsın!" More

•Tanıtım•
•1•
•2•
•3•
•4•
•5•
•6•
•7•
•8•
•9•
•11•
•12•
•13•
•14•
•15•
•16•
•17•
•18•
•Teşekkür•

•10 (M)•

512 28 11
By yoonforminnie

Yoongi'nin bakışları hâlâ benim üzerimdeyken biraz da olsa utanmaya başlamıştım. Bana böyle bakması beni strese sokmuştu.

"Yoongi, beni yiyecek gibi bakıyorsun."

"Jimin, seni yiyecek gibi bakmıyorum seni si-"

"Sakin ol Yoonnie~~"

"Aegyo yapmana gerek var mı sence ?"

"Neden hoşuna gitmedi mi Yoonnie~~~"

"Şerefsizim çok hoşuma gidiyor."

Bana dokunmaya korkuyordu ben ise ona muhtaç şekilde davranıyordum. Bu onu zor duruma sokmak için fazlaydı bile.

Ayağa kalktım ve altımdaki pantolonun düğmesini açtım. Üzerimdeki tişörtü hafifçe sıyırdığım sırada Yoongi koştu ve bileğimi tuttu.

"Jimin, amacını anlayabiliyorum. Yapma."

"Yoongi, ben yapmayacaksam sen yap." Ç

Sözüm bittiği an ellerim pantolonuna gitti. Onu istediğimi anladığı belli oluyordu. Dudaklarımızı birleştirdi ve beni kucağına alıp yatak odasına götürdü.

Beni yatağın üzerine bıraktı ve üzerindeki tişörtü çıkarttı. Pantolonunu da çıkarttı ve yatağa yattı.

Benim üzerimdekileri de çıkartıp dudaklarımızı tekrardan birleştirdi.

"Benimle sevişiyorsan her daim alttasındır Jimin."

Beni altına alıp beni çırılçıplak bıraktı. Şuan bana ne yapsa kendimi savunamazdım. Ona güveniyordum ama beni yarı yolda bırakabilme ihtimali beni korkutuyordu.

İlk seviştiğim kişi Min Yoongi olacaktı bu yüzden deliğimin küçük olduğunu biliyordu.

Orta parmağını ve işaret parmağını ağzıma verdi. Yalamam gerektiğini söyledi ve ben de dediği gibi yaptım.

Daha sonra iki parmağını da deliğime yavaşça soktu. İçimde hissettiğim minik acıyla ufak bir inilti bıraktım.

"Bu daha başlangıç Jimin. Buna inliyorsan biraz sonra ne yaparsın ?"

Deliğimi biraz genişlettikten sonra boxer'ını çıkarttı ve çıkarttığı an şişmiş aletini gördüm.

"Yoongi bu çok bü-"

O sırada beni öperek susturdu ve elim istemsizce aletine gitti. Aletini çekiştirdiğim esnada minik bir inilti bıraktı dudaklarımın içine.

Kontrol bendeyken Yoongi hafif hafif inliyordu. Bu da onun Uke yüzünün ortaya çıkmasına sebep oluyordu.

Bu yüzünü görmemi istemediği için hemen kontrolü geri eline aldı. Aletini deliğime konumlandırdığı sırada heyecandan ölüyordum.

Heyecanlandığımı anlamış olacak ki bana şöyle söyledi:

"Bu kadar heyecanlanma Jimin. İleride buna alışıp heyecan yapmadığında üzülürüm. Heyecanını diğer turlara da sakla."

Ona cevap vermek için kafamı kaldırdığım sırada aletini deliğime soktu ve saçlarımı çekmeye başladı.

Onu içimde hissettiğim ilk an öyle yüksek inledim ki Yoongi benim inlememden çok zevk aldı. Zevk aldığı yüzündeki piç gülümsemesinden belli oluyordu.

Ben derin derin nefes alırken Yoongi hiçbir şey yapmıyordu. Sadece içimde bekliyordu. Tam sakinleştim derken yavaş yavaş hareket etmeye ve ileri geri yaparak beni kasmaya çalıştı.

"Yoongi, canım yanıyor."

Beni hiç dinlemedi ve hızlanmaya başladı. O kadar hızlandı ki nefes seslerim sıklaşmaya ve odadaki inlemeler artmaya başladı. Ben acıdan Yoongi zevkten inliyordu.

"Yoongi, ah- lütf- ah DUR ARTIK."

Asla durmadı ben artık ağlamaya başladım. Bir türlü zevk alamıyordum, acı içinde kıvrandığım esnada içimde bir sıvı fazlalığı hissettim.

Yoongi içime boşalmıştı. İçimde yavaş yavaş hareket ederken titrediğimi hissettim. İşte şimdi zevk alıyordum.

"Ahh, Yoongi böyle devam et lütfen."

Yoongi durdu, içimden çıktı ve yatağın diğer ucuna geçti. Hemen bağırdım:

"MİN YOONGİ BANA YARDIM ET YOKSA ÇOK FENA OLUR."

"Sana da iyi geceler Park Jimin. Gece çok güzeldi."

"Gece daha yeni başlıyor Min."

dedim ve çıplak bedenimi onun aletine doğru sürtmeye başladım. Bir ara o kadar hızlandım ki kıvılcım çıkacaktı. (PSHHSPLDJEPDJELMZZ)

Kısık sesle iniltiyle karışık Min diyordum ve Yoongi çoktan ikinci bir tura hazırdı.

"Jimin, beni nasıl ikna edeceğini çok iyi biliyorsun."

"Min Yoongi, senin gibi azgın birini ikna etmek çok zor olmuyor."

"Azgın mı ? Bana mı dedin onu ?"

"Öyle değil misin yoksa ?"

"Öyleyim ama sadece sana."

Gecenin kalanında aynı şeyleri tekrar yaşadık fakat bu sefer ben de zevk alıyordum. Acı çektiğim için biraz önce yaşadıklarımı tam olarak anlamamıştım ama şuan ne yaşadığımı çok iyi anlıyordum ve hissediyordum.

Min Yoongi bir noktaya baskı yaptığında inanılmaz zevk aldığımı fark ettim.

"Yoongi, lütfen orası ahmmm-"

Yoongi baskı yaptığı sırada hafif hafif inlemeye başladım ve titremeğe başladığım sırada Yoongi durdu.

"Daddy dersen devam ederim ama eğ-"

"Lütfen bana yardım et Daddy~~"

İnanılmaz hissediyordum. Gecenin sonunda titredim ve boşaldım. Benden hemen sonra Yoongi ikinci kez boşaldı.

Yan yana yattığımız sırada ikimiz de hâlâ gece boyu süren sevişmemizi düşünüyorduk. Odada büyük bir sessizlik vardı. Sessizliği bozan ilk kişi Yoongi oldu:

"Jimin ruhunun, düşüncelerinin, aşkının çok güzel olduğunu biliyordum. Bu gece bedeninin de en iyi hatta mükemmel bir beden olduğunu öğrendim."

"Yoongi, senin her türlü mükemmel olduğunu biliyordum o yüzden bu gece benim için değişen tek şey ilk seviştiğim kişinin sen olması."

"Jimin son sevişeceğim kişi hep sen olacaksın. İlk olmanı da çok isterdim fakat yönelimim gereği ilk seviştiğim kişi olamadın. Son olacağına yemin edebilirim ama."

"Yoongi, yemin etmene gerek yok ben sana kendimden daha çok güveniyorum. Sen benim için çok değerlisin."

"Jimin, uyuyalım mı beraber ? Göğsüne koyayım kafamı. Hatta hiç uyanmasak ?"

"Saatlerce, aylarca, yıllarca hatta ömrümün sonuna kadar uyuyabilirim seninle."

"Jimin ben sana çok aşık oldum sanırım ve senin için Min Yoongi kalıplarını kırıyorum."

"Nasıl yani ?"

"Şimdiye kadar kimseyle marvel filmi izlemedim. Kimseye şarkı yazmadım. Kimse için çimlere yatmayı bırak oturmadım bile. Kimseyi bu eve getirmedim. Kimseyi evime almadım. Kimsenin saçına dokunmadım. Kimseyle bu kadar tutkulu sevişmedim. Kimseyle seninle konuştuğum gibi konuşmadım. Kimse için başka birine yalvarmadım. Kimse için ağlamadım. Ama bu saydıklarımın hepsini senin için yaptım. Seninle Iron Man izledim, sarhoş olduğum gece sana 2 tane şarkı yazdım, akşam yemekten sonra çimlere yattım, bu eve seni getirdim, seni evime kendim davet ettim, saçlarına aşık oldum, seninle olan sevişmemi hatırlatmıyorum bile, seninle aramızdaki diyalog zaten tartışılmaz, senin sesini duyabilmek için adını bile bilmediğim o adamlara yalvardım, sen bana her şeyi itiraf ettiğinde hıçkırarak ağladım. Bunların tek bir sebebi var o da sana olan aşkım."

"Yoongi... Ağlayacağım sanırım."

"Jimin, hayatımda baki olmanı istiyorum. Sen bu hayatta gördüğüm en masum insansın. Sana beslediğim duygu sadece bir arzu değil. Ben sana kör kütük aşık oldum."

"Hani sen aşka inanmıyordun ?"

"İnanmıyordum. Senden sonra her şey değişti. Jimin iyi ki varsın sevgilim."

"Sevgili olduk mu biz ? Bana çıkma teklifi ettiğini hatırlamıyorum."

"O zaman edeyim."

Boğazını temizledi ve gözlerini bana dikti.

"Jimin, gökyüzünde milyonlarca yıldız görüyorum fakat hiçbiri sen etmiyor. Sen benim dünyama giren en güzel yıldızsın. Benim sonsuzluğa uzanan yıldızım olur musun ?"

"Olurum Yoongi. Senin sonsuzun olurum."

Sonra Yoongi kafasını benim göğsüme koydu ve kalp atışlarımı dinleyerek uyudu. Onun uyuduğundan emin olduğum sırada saçlarını okşadım. Normalde saçlarıyla oynanması hiç hoşuna gitmezdi fakat ben saçlarına dokunduğum an yüzünde minik bir gülümseme oluştu.

"Uyu bebeğim, ben saçlarını okşayacağım biraz."

"Jimin, o şeref bana ait."

Kafasını kaldırıp benim kafamı göğsüne koydu. Biraz önce sevişirken yolduğu saçlarıma daha fazla zarar vermemek için narin hareketlerle saçımı okşadı.

Tutku.

Bu geceyi tek kelimeyle anlatmak gerekirse o kesinlikle tutku olurdu.

Selam aşklarımmmm, bölüm sonunu olaylı bitirmediğim için diğer bölümlerin okunma sayısının düşeceğini düşünüyorum. Neyse bu baya aşırı smut bir bölümdü. Yazarınız sikiş sokuş yazmayı çok sevmez ama yazınca da yazar yani KB. Neyse bu sefer bölümle ilgili düşüncelerinizi bir kenara kaldırıyorum. Utancımdan ölürüm yoksa. Bölümü beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın ! Sizi seviyorum

Continue Reading

You'll Also Like

273K 17.3K 21
Kim Taehyung öğrencisine fazla mı ayrıcalık tanıyordu? Daha ona sınav cevaplarını verdiği kısma gelmedik. Yaş farkı !
7.7K 373 26
Jimin: Ben... Seni seviyorum. Yoongi: Bende seni seviyorum. Benimle çıkar mısın bebeğim? ...
58K 4.2K 32
Fenerbahçenin liberosu, fenerbahçenin kızıydı o. Hayatını bu renklere aşık olarak geçirmişti. Onun aksine Barış Alper, galatasarayın jokeriydi. Bir...
2K 125 5
"sikeyim.." "Ukeler sikemez Jeongin." ...