Pengetua Akademi Ignesius, Martinez.
Kuasa : Elektrik.
Cikgu Ryomae Hyuga.
Kuasa :Summoning Weapon.
Bermakna dia boleh memanggil apa-apa jenis senjata yang dia pernah letakkan pattern dirinya.
Cikgu Hafizi Ammar bin Aqmal.
Sebagai seorang guru,dia seorang yang banyak cakap,peramah dan riang.
Manakala sebagai seorang keluarga diraja,dia ialah seorang yang dingin dan tidak mudah membuka mulut.
Kuasa : angin.
Memberikan gelaran raja Hoxenlight Kingdom kepada adiknya,Naufal bin Aqmal.
Bekas pelajar Kelas Z.
Pelajar yang berumur 22 tahun.
Nama : Valery Hyuga.
Kuasa : pancaran cahaya dan weapon Summoning.
Anak kepada Ryomae Hyuga.
Nama : Anya Walter.
Kuasa : nature dan aura. (kesan aura, gunakan aura yang pernah disentuh. Aura itu akan buatkan orang lain rasakan tekanan sehingga tidak boleh melawan atau bangun.)
Nama : Dalton Riano.
Kuasa : ais.
Nama : 001/Shui.
Kuasa : shadow.
Pelajar yang berumur 21 tahun.
Nama : Indra.
Kuasa : Penciptaan senjata. cipta dalam kepala otak(fikir bentuk senjata) then keluar.
Bahaya memandangkan boleh cipta apa sahaja dengan otak yang agak gelap itu.
Pantulan yang hanya terdapat pada keluarga diraja. Dia ialah putera kepada Hafizi Ammar bin Aqmal.
Nama : 002/Neiji.
Kuasa : benang yang dapat mengawal sesiapa sahaja tanpa sesiapa perasan. Benang ini juga boleh menjadi senjata kerana tekstur yang halus membuatkan tiada sesiapa yang perasan kehadiran serangan tersebut malah ianya dapat boleh menembusi sesuatu dengan lancar kerana ianya terlalu halus.
Nama : Ulrick Zoltan.
Kuasa : tanah/gempa.
Nama: Haririe Sham
Kuasa : halilintar.
Nama: Joseph Riano.
Kuasa : api biru.
Nama : Ivy / Izarina Viera.
Kuasa : Telekinesis.
Mata biru.
Puteri Alamein Kingdom, negara sebelah Hoxenlight Kingdom.
Nama : Emy/ Emily Emeryna.
Kuasa : suara.
Mata hijau.
Bekas pelajar yang lain. Ketiga-tiga mereka ditemui oleh salah seorang bekas pelajar yang sudah meninggal dunia. Mereka bertiga tidak mempunyai memori asal kerana trauma.(rujuk novel Kelas Z)
Banyak benda yang mereka tidak tahu membuatkan mereka semakin keliru dengan identiti mereka. Mereka bernasib baik kerana terdapat nama yang tertacap pada lengan mereka. Mereka tidak tahu sama ada ianya tatu atau tidak.
Tidak lama setelah mereka bersama kelas Z,mereka di
Nama : Lutfi.
Kuasa : rantai.
Umur : 27 tahun.
Seorang yang agak ganas dan kasar.
Nama : Taufiq
Kuasa : manipulasi molekul.
Umur : 27 tahun.
Seorang yang tenang.
Nama: Riyadh.
Kuasa:Shape-shifting.
Umur: 27 tahun.
Seorang yang pendiam. Dan mempunyai banyak perkara yang tidak diberitahu.