Orman Aşkı (YARI TEXTİNG)

By fffegzhbx55

144 10 194

ormantik olaylar 💨💋 More

Bölüm1
Bölüm2
Bölüm 4
Bölüm 5
Bölüm 6
Bölüm 7
Bölüm 8
Bölüm 9
Bölüm 10
Bölüm 11
Bölüm 12

Bölüm 3

15 1 14
By fffegzhbx55

Çok soft bir görünüm sağlamıştı sabah güneşi, erkenden kalmıştım. Okul formamı giyip birkaç birşeyler atıştırmak için mutfağa doğru ilerledim .Yemek seçen birisi olarak yumurta ve salata yiyip kalktım .
Doymuştum aslında, sınavım vardı. Genel açıdan şube birincisi de olsamda şu fizikten anlamıyorum, cidden yapanlar nasıl yapıyor kafam bir türlü almıyor diye geçirdim içimden.
Umarım birşeyler yapabilirim .
Okul çıkışı planım eve yakın olan ormanda vakit geçirmek olacaktı orada kafa dinlemeye bayılıyorum.
Okul servisi evin önünde durmuştu bindim ve en arkada boş olan bir yere oturdum.

Telefonumu saat kaç diye bakmak için açtım. İki bildirim vardı WhatsApp' dan fatma yazmıştı.

-Wp Özel -

Aşk karı 💋: Günaydın incim
🌼🧚‍♀️😚
07:34

Günaydın 🎀 balımmm
07:54

Görüldü✓✓

Aşk karı 🎀 yazıyor...

Aşk karı 💋: nasılsın?
çalıştım mı sınava

Yok çalışmadım
Sadece biraz video izledim
Ama anlamadım onu da
Bizim hoca bambaşka anlatıyor
Sanki o konu bu konu değil
Ha birde asafff beni takip etmeye başlamış!!!!!!

Aşk karı 💋: ya
onu fark ettim lan
Baktım öyle kim diye
Birşey dicem ama kızma
Bu çocuk çok yakışıklı
Hemde motoru var
Çocukla sev olursan motor benim
Hem motorun sahibi
sen olursun yani dolaylı
Yoldan ya ondan dedim yani...

Aşk karı 💋 yazıyor...

Lan konu nerden buraya geldi
Kendine hakim ol sakin
Nefes almadan mı yazıyorsun
O bana bakar mı hem
Okulum en popüler çocuğu lan oo
Zenginler...

biliyorsun bunu
Motor sevdan ...

Aşk karı 💋:
Sana aşık olur , hem o zaman niye takibe aldı??

Lütfen olabilir ahh ne
diyorum ben aşk meşk sevgili
Yapamam ailemi biliyosun
Babam beni gebertir ...

💋: Yapma ama onlar senin
Geleceğine karışamaz
senin hayatın!
Bu tamam mı aşk da
yaparsın kariyer de.

Şey değil miydi ya
Çocukda yaparım kariyer de
jdbdmdbfnvd

Neyse hadi nerdesin
ben okula vardım.

💋:Geliyorum yoldayım .
08:15

Açıkçası biraz gözlerim dolmuş olabilir .

...

Sınav saati gelmişti ,son dakika bir deftere göz attım ve kimya hocası sınıfa girmişti. Uyuz uyuz sınıfa bakındıktan sonra ;
- inci sen en öne gel .

içimden "aha inci şimdi hapı yuttun ! "

Hocanın gözlerinin içine masumca bir bakış attım .

-bakma bana öyle masum masum .

"Niye lan ?
Büyük ihtimalle ilk ders aramızda geçen kopya çekme mevzusunu duyup şüphelendi.( İç ses)

karnıma ağrılar giriyordu, bilmiyordum ki hiçbir şey anlamıyordum. Tedirgin bir halde hocanın bana uzattığı kağıtlardan birini alıp, arka sıraya verdim. Fatma en arkadaki sıradaydı.

En arkadan ben en öne geçerken birkaç gülüşme duymuştum. Gül ve Asmin den gelmişti emindim .
Sınav kağıdına adımı soyadımı yavaşça yazdım, başımı kaldırdım ve karşımda duran hoca ile tekrar göz göze geldik. kalbim çırpınan bir balık gibi biri beni kurtarsın derecesine deli gibi atıyordu.

Sınav kağıdına döndüm formülleri aklıma getirmeye çalışıyordum ama üzerindeki sıkıntı ve gerginlik buna engel oluyordu. Yutkunamıyordum ,nefes almaya korkuyordum .Normalde bu gibi durumlarda su içerim ama yanımda suyum yoktu sıramda kalmıştı .Önümde duran hoca acaba bana bakıyor muydu ?

Tekrar bakmaya cesaret edemedim. gözlerimi kapadım ve düşünmeye başladım .Aklıma birşeyler gelmişti, birkaç soru yaptım kontrol ettim, hesapladım 45 ediyordu ! bir soru daha yapmak için kendimi zorladım ama anlamıyordum, iki soruyu sallayıp önümde duran hocaya uzattım.

Hata yaptım sanırım şimdi daha kötü hissediyordum uyuma pozisyonunda sıraya gömüldüm iyi gelmişti gibi derken hoca -kızım uyuma kalksana !

Yavaşça kafamı kaldırıp, sıraya eğdim boynumu. çekingen bir yapım var bu yüzden oluyor bunlar diye geçirdim içimden.

Saate baktım 10 dk kalmıştı, sıraya bir göz çizdim ne yapayım kendimi rahatlatmak istiyordum .Kötü hissediyordum vee azar yedim ...

-kızım okul malına niye zarar veriyorsun ?!
- Çabuk sil geç yerine !

İç çekerek sildim yüzüm kızarmıştı, ağlayacak duruma gelmiştim .
Yerime geçip oturdum.
Kızlar ,kızların umrumda bile değildi hocanın bu tavırları mal mal kıkırdıyordular .

Zil çalmıştı! moralim aşırı düşmüştü, hemen kendimi en konforlu hissettiğim o ormana ışınlamak istedim. Yanıma gelen Fatma gülümseyerek;

-iKiL mİliNi ZiRir virMiyiN

- oğlummm ahahaha psikolojim bozulduuuuu

( gülümsedim )

-sinirim bozuldu ya .

-top işte ne beklersin inci ?!

-ımm haklısın .

...

Okul çıkışı, e-okula girdim ve notlarıma baktım ,kaç almıştım acaba ?

Puahahaaaa

(Şey bu benim gerçek notum 🥲 )

...

Umarım beğenirsiniz 🧚‍♀️💨

Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın diğer bölümde görüşmek üzere 😚🌹

Continue Reading

You'll Also Like

63.1K 6.1K 29
Deniz: Kanka al şu ülkücü abini başımdan yemin ederim ocaklarına molotof atıcam artık 08/11/2024: Mahalleabisi #1 08/11/2024: Gay #1 09/11/2024: bxb...
502K 40.1K 44
Aile-asker kurgusu✨️ 🪷 Gözlerime bakmaya devam ederken sordu. "Sen benim kim olduğumu biliyor musun?" kafamı aşağı yukarı salladım. "Abim!" dedim g...
43K 4.3K 46
"Yani dudaklarımız çarpıştı diye şansım sana geçti?" dedi sorarcasına. "Evet öyle oldu." Birazdan siktir ibne deyip yumruğunu indirecek diye beklerke...
95.5K 6K 25
Ailesi ile köye taşınan Ayaz. Ve Köyün reisi Korkut. "Harbi isminin hakkını veriyor. Korku filmi gibi adam."