Két gyilkos szerelme [Yagami...

By Shimura___

350 18 6

Főszereplő karakter nem más mint Touta Erina Matsuda húga. A lány végzős gimnazista titkon követi Kira elveit... More

Első rész.
2. rész
4. rész
5. rész
NEM RÉSZ!!!
6. rész
7. rész 🔞 (small smut part)

3. rész

45 3 0
By Shimura___

*2 héttel később*
Történt egy kis idő ugrás mit ne mondjak. Ha jól számoltam 2 hét telt el. Ez alatt sikeresen felvételt nyertem a To-Oh egyetemre ami még mindig nagyon hihetetlen számomra.

A felvételim nagyon jól sikerült mindegyik 100%-os lett így a leendő évfolyam élén vagyok kettő másik diáktársammal együtt ami pedig azt jelenti hogy mi hárman fogunk elsősként beszédet mondani az évnyitón.

Mit ne mondjak utálok nagy tömeg előtt beszédet tartani. Na mindegy.

Ezeken kívül semmi izgalmas nem történt, néha néha folytattam a gyilkolászást de nem feltűnően.

Na de térjünk rá a mai napomra azaz a fránya évnyitóra.

Reggel mikor felkeltem nagyon izgatott voltam. Hogy miért? Teljesen új hely és még beszédet is kell valahogy, tartanom.

Gyors felvettem egy fehér blúzt egy fekete hosszabb körszoknyával.

( Valami ilyesmi)

Ezután lerohantam a konyhába ahol bátyámmal Matsuval találtam magam szemben.

-Na mizu?- nézett felém miközben pizsomában kissé karikás szemekkel iszogatta reggeli kávéját.

-Félek egy picit. Mert még is csak egy új hely, új emberekkel. És ráadásul még szerepelnem is kell több száz ember előtt.- panaszkodtam neki.

-Nyugi hugi ügyes leszel- probált nyugtatni.

-Szeretlek bátyo viszont indulnom kell- mondtam bátyámnak majd egy nagy ölelés után el is indultam.

Oda felé úton nagyon sokat gondolkodtam. Több mint 1 hónap telt el Kira feltűnése óta és 2 hét azóta mióta én is rendelkezem Kira erejével.

Ezen felül megöltem több mint 70 embert ami kissé hihetetlen számomra.

A gondolataimból kiszakadva jöttem rá hogy megérkeztem az egyetemre. Szépen lassan besétáltam. Egyik diáktársam oda jött hozzám és elvezetett a helyszínhez majd ezután az első sorban helyet foglaltam.

Hirtelen elfogott a félelem. Mi lesz ha elrontom a beszédet. És utána rajtam röhögne az egész suli.

Ekkor hirtelen megint kirántott valami a túlgondolásomból.

-És most halljuk három kitűnő új tanulóink beszédét hogy megnyissák az új tanévet.- mondta az igazgató.

Na basszus időt se ad jobban felkészülni.
Lassan komótosan felsétáltam a színpadra majd egy hangot hallottam magam mellől.

-Hölgyeké az elsőbbség-mondta egy srác mire rá néztem.

Fura neve van Yagami Light... De várjunk csak nincs alatta a hátra lévő élet ideje.

De mielőtt bármit túl gondolhattam volna a mikrofon elé tolt igy nagy nehezen bele kezdtem:

- Nagyon örülök hogy engem is érhetett az a megtiszteltetés hogy eme csodálatos napon beszédet mondjak. Remélem ebben a tanévben rengeteg új élményt szerzünk. E mellett kivánok mindenkinek eseményekben gazdag új tanévet. Touta Erina voltam.

Ezután Light is és a furcsa alak is elmondta a beszédét. De bevallom őszintén nem figyeltem rájuk.

Nem gondoltam volna hogy ilyen hamar találkozom kirával. De egy kérdésem van.

Hogyan is adjam tudtára hogy én vagyok Kira. Lehet össze kéne vele barátkozzak? És amint esetleg jóban leszünk átmenni hozzá "tanulni" és akkor elmondani neki.

Yagami Light elég rendesen feladtad nekem a leckét.

Miután véget ért ez a hülyeség gyors megkerestem Light-ot.

-Szia!- köszöntem rá.

-Szia- köszönt vissza kicsit értetlenül. Oké bevallom én is ezt tenném.

-Időm se volt bemutatkozni. Bár a beszédemben elmondtam de Touta Erina vagyok de hívj csak Eri-nek. - nyújtottam felé karomat mosolyogva.

-Yagami Light vagyok csak simán Light- viszonozta mindkét tettem. Najo leszarom nincs időm bele csapok most rögtön a lecsóba.

-Kérlek most ne nézz hülyének- kérleltem majd a füléhez hajoltam és suttogni kezdtem- Tudom hogy te vagy Kira.

Miután kimondtam kicsit nyugtalan lett.

-Mégis honnan... Gyere át hozzám és beszéljük meg ott ezt a témát kérlek. Ha ezt kitaláltad akkor gondolom te vagy a második..

-Talált süllyedt.

Sziasztok srácok!! Új rész jejj. Bocsánat kicsit rövid lett csak 570 szó igérem a következő hosszabb lesz. Viszont egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Mégpedig azzal hogy megírjam e Light és L szemszögéből az évnyitó napját ugyanis szerintem érdekes lehet. Na mindegy legyen csodálatos napotok kérlek vote-olj.

Written by: Shimura

Continue Reading

You'll Also Like

55.9K 3.8K 54
Jungkook nem sejtette, hogy átverték. Csak később jött rá, mikor már késő volt és olyasvalamit tett, ami majdnem hosszú időre megkeserítette egy árta...
7.5K 756 50
Yume és Yuki Yamada közel 10 éve halott. A saját apjuk volt az aki megölette őket, csak mert Yuki más volt mint a többiek. A yakuza nem finomkodik. Y...
57.9K 3.1K 69
Molnár Petrának a világon semmi köze a Forma-1-hez. De amikor egyik este a bárba, ahol dolgozik, besétál Daniel Ricciardo, az ausztrál pilóta, és egy...
52.3K 3.1K 47
A félelemnél nincs aljasabb dolog. Ledönt a lábadról, nem hagyja, hogy menekülj. Hirtelen, a semmiből csap le rád, és amikor ott állsz földbe gy...