Abovvvv sıkıntıdan kaç bölüm yazmışım lan zkdmzksözlsösö
Zaman atlamaları yapıyorum kafanız karışmasın plsss
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Kendimi yorgunlukla eve attım, hayvanları seviyordum ama randevumun çok olduğu günler ebem sikiliyordu... Taehyung salonda kıvrılmış, beni beklerken uyuya kalmıştı belli ki, elindeki kitabı alıp kenarıya koyarak öpücükler kondurdum usulca yüzüne.
"Deltam"
"Uyandın mı güzelim?"
Yine rüyasında konuşuyor çok tatlı! Gülerek üstümü değiştirip geldiğimde parmağını emiyordu şapırtıyla, iyice güzelleşiyor gün geçtikçe daha da aşık oluyorum..
"Vitam"
"Hmm?"
"Kalkacak mısın? Yemek yemedin daha"
"Çok yorgunum, kucak!"
Kucağıma alıp oturduğum gibi boynuma sokulup uyumaya devam etti.
"Taehyung"
"Hmm?"
"Nora seni aramış açmamışsın?"
"Uyuyordum, neden aramış?"
"Hamileymiş"
"Ha?! Yuuh ne ha kimden kim ne?!"
"Sakin ol sakin kimden olacak Owen'dan"
"Ohaa mühürlüler mi?"
"Hayır değillermiş daha, çocuk doğduktan sonra mühürleneceklermiş"
"Sonunda mutlu olduğuna sevindim. Acaba kız mı erkek mi olacak?"
"Bilmem, sence?"
"Kız olabilir?"
"Erkekte olabilir?"
"Kızlar daha şirin amaa"
"Erkekler daha güzel?"
"Heey erkek çocuk istiyorsun sanki?"
"Sağlığı önemli bebeğim cinsiyeti değil"
"Şey ben kitaplarda okudum da"
"Hmm?"
"Bizim çocuğumuz kendini doğduğunda belli edebilirmiş?"
"Evet, yeni mi öğrendin?"
"Sen biliyor muydun?"
"Hmhmm"
"Yaa! Sence ne olacak?"
"Keşke vita olsa senin gibi, mükemmel olurdu ama imkansız o yüzden omega"
"Bence alfa olurdu?"
"Tıch sanmam"
"Off alfa düşmanı!"
"Kıskancım sadece?"
"Çocuğundan da kıskanmazsın?"
"Tabikide kıskanmam ama omegalar daha güzeller"
"Jeon Jungkook! Hangi omega güzel sen söyle bakayım bir bana! Hangi şırfıntıya güzel diyorsun ha?!"
"Bebeğim kimse dem-"
"Yalan atma ya! Çok mu güzel ki? Benden de mi? Çok kocaman mı güzel kokuyor he"
"Vitam-"
"Kokladın mı? Neden kokladın ki ben senin eşinim onlar değil"
"Bebeğim dinle beni bi! Kimseyi koklamadım banane milletten? Sadece omegalar daha uysal diye dedim"
"Öyle desene ya! Omegalara bakarsan öldürürüm seni zaten, kafanı koparırım!"
"Hmm koparsana?"
"Koparırım bak!"
"Kopar bakalım?"
"J-Jeon elin"
"Elim?"
"A-ama ıhmm yapma!"
"Neyi?"
"Okşama kalçamı işte, sinirim gitti bak"
"Sinirlenme vitam, aç değil misin?"
"Çook güzel yemekler yaptım ama daha acıkmadım, hazırlayayım mı sanaaa?"
"Aç değilim şimdi, yolda gidiyordum daa"
"Eeee?"
"Bir pastane gördüm"
"Hmmm?"
"Bir puding vardı"
"Neyliydi?!"
Heyecanla sorarak yüzüme baktı parlayan gözlerle, puding delisi..
"Vişneliydi"
"Başka?"
"Birde muzlu"
"Başka?"
"Birde çok güzel frambuazlı cheesecake vardı"
Yutkunarak parlayan gözlerle bakmaya devam ettiğinde tebessüm ettim.
"Bende dedim ki benim minik vitam bayılıyor bunlara"
"Aldın demi?"
"Hepsinden aldım dolapta"
"Yaaa ağlarım ki ama yerim seni ben güzel deltam!"
"Getirmemi ister misin?"
"Iıh şimdi değil, yatmadan önce kek yedim iyice şişmanladım"
"Olsun şişmanla"
"Güzel oluyor muyum ki?"
"Sen her halinle mükemmelsin ve evet kilo aldığında yakışıyor o yüzden al"
"Jungkook"
"Hm?"
"Sevişsek mi?"
Arsız vita ama bayılıyorum..
"Bilmem sevişsek mi?"
"Hmhm, deliğim ıslandı"
"Tanrım.. Sus"
"Neden ki? Ihmm akıyor ama deltam"
"Delirtiyorsun beni"
Kucağımda onunla kalkıp odamıza götürdüm, aşığım demiş miydim?
Taehyung'tan
Kafayı yiyorum! Jungkook yoktu, evimizde değildi ve işi bugün geçe kadar sürecekti biliyordum ama erken kızgınlık vurmuştu beni... Oturmuş, elimdeki telefondan bebek kıyafetleri bakıyordum. Çok istiyordum bebeğimin olmasını, çok istiyordum ama Jungkook'la tekrar konuşmalıydım bu konuyu. Sırf ben istiyorum diye bebeğe onay vermemeliydi, o da seviyordu bebekleri ama yine de konuşmalıydık işte? Birkaç saat sonra bitmiş haldeydim artık, parmaklarımla deliğimi okşayarak kıvranıp duruyordum yatağımızda. Telefon çaldığında sabit tutmaya çalıştığım sesimle açtım.
"Bebeğim?"
"Efendim hayatım?"
"Ne yapıyorsun, yemek yedin mi?"
"Hmhm yedim, sen ne yapıyorsun?"
"Ahh siktir"
Sikeyim o ses ne Jungkook ihtiyaçtan mı öleyim ben?
"Kedilerden birisi elimi tırmalamış yine, yaramaz ufaklıklar"
"N-neden aramıştın sen?"
"Öylesine aradım da senin sesin neden boğuk geliyor?"
Deli gibi inlemekten sesim kısıldı da ondan..
"Bilmem telefon yüzünden sanırım?"
"Seni ararım yine vitam, randevu saati"
"Tamam görüşürüz"
Telefonu kapattığı gibi elimi penisime sardım, o nasıl sabrediyor bazen günlerce sikeyim ben dayanamıyorum! Bütün gömleklerini ve tişörtlerini yatağımıza taşıyarak üstüme geçirdim buz mavisi bir gömleği, kokusu her yanımı sararken gözlerim kayıyordu baskınlıkla sikeyim öleceğim içime girmesi lazım! Parmaklarımla okşamaya devam edersem deliğimi hıçkırarak ağlardım o yüzden altımdaki eşya yığınına sürtünerek inlemeye devam ettim.
"Ahh evet deltam, deltam penisini istiyorum deltam gel! Ihmm dayanamıyorum J-Jungkook gel!"
Sikeyim ki olmuyordu, boşalamıyordum! Telefonuma gelen mesajla sürtünmeye devam ederken elime aldım ve alnımı başlığa dayayarak açtım kilidi.
Güzel Deltam💋
Bir video gönderdi🎥
Ben gelene kadar idare et bebeğim :)
Nefes nefese kalmıştım, titreyen parmaklarımla sürtünmeyi keserek videoya tıkladım ki gördüğüm şeyle delirircesine büyük bir inleme bıraktım odamıza. Sikeyim anlamıştı girdiğimi, kesinlikle anlamıştı! Gömleğini yavaşça çıkarıp karın kaslarını gözler önüne sererek koltuğuna oturduğunda gözlerimle resmen yiyordum bedenini, yakıyorsun beni deltam..
"Ah bebeğim, benden gizleyebileceğini mi sandın kızgınlığını hm? Sana ceza, biraz daha sabretmelisin. Şimdi parmaklarını yala"
Dediğini yaparak yaladım iştahla.
"Hayal et, parmaklarını benim parmaklarımmışçasına em vitam"
"Ihm deltam!"
"Kesinlikle inliyorsundur şimdi"
Kısık bir kahkaha sunduğunda hoşuna gittiğini biliyordum, söylemem lazımdı haklıydı kızmakta!
"Deliğinde gezdir bebeğim, okşa minik güzel sıvınla dolu deliğini"
Okşayarak burnumu çektiğimde duyduğum fermuar sesiyle daha çok kilitlendim ekrana.
"Elini penisine sar, sevişmelerimizi düşün azgın vitam. Nasıl ağladığını, seni saatlerce nasıl güzel zıplattığımı düşün hadi"
"Ihm deltam! Deltam penisini istiyorum ahh!"
"Ahh vita, evet bebeğim devam et"
Kendini çekiyordu inleyerek beni hayal ederek kendini çekiyor tanrım! Gözlerim yaşlarımı daha fazla taşıyamadı zevkten, böyle konuşarak zevk veriyordu bana şaşırmıyordum?
"Boşal bebeğim, adımla çığlık at hadi"
"Ahh Jungkook! Deltam ıhmm!"
"Evet güzelim çekme elini taptığım sikinden, devam et tekrar sertleşmişsindir bile. Azıyorsun konuşmama biliyorum devam et"
"J-Jungkook gel, gel deltam yuvama gir deltam lütfen!"
"Ştt sakın ağlama, ben gelmeden ağlama güzelim o yaşlarınla becereceğim senin güzel sıvılı sıkı deliğini. Ahh vitam dar deliğin aklımdan çıkmıyor"
Eliyle büyük damarlı penisini okşuyor, yavaş yavaş çekiyorken bende aynı şekilde yavaşça çekerek dudaklarımı yaladım iştahla. Burada olsaydı onu yalardım eminim ki, deliğimdeki sıvım gömleklere damlıyorken güldü.
"Boşaltmak ister miydin beni vitam? Minik deliğine boşalmamı ister miydin hm?"
"İ-isterdim delta ahh isterdim boşal! Yalvarırım boşal derinlerime gel!"
"Birdaha bana haber vermemezlik yaparsan cezan bu kadar hafif olmaz bebeğim"
İşinden etmek istememiştim, kendine asıldığı saniye çığlık atarak boşaldım ama hala kalçamı akan sıvımla gömleklere sürtüyordum.
"Ahh vita, o deliğini zevkle sikeceğim. İçinden çıkmayacağım bebeğim, öyle bir sikeceğim ki durmam için yalvaracaksın"
"D-deltam deltam bilerek yaptın, bilerek yaptın açık konuşmana azıyorum bilerek attın bu videoyu!"
Ceza demişti bu yüzdendi, siktir tekrar sertleştim! Ekrana sıçrayan menilerle gözlerim kayarken hıçkırdım zevkle, yalamak istiyordum ağzımda istiyordum menilerini.
"Şuna bak arsız vitam, nasıl da dağılmışsındır kim bilir. Eve geldiğimde seninle çok güzel ilgileneceğim, şimdi bu videoyu başa al ve ben gelene kadar kendini tatmin et. Çünkü biliyorum ki sesim olmadan boşalsan da rahatlayamazsın, seni seviyorum"
Böyleydi işte, hem yakıyor hem söndürüyor? Gözlerimi silerek güldüm kendi kendime, salak ben söylemem lazımdı gitme işe kızgınlıktayım diye ama onun yerine yorgunum ondan feromonum karışık demiştim. Kendim kaşındım, yine de memnundum koca aletine bakarak kendimi çekebildiğim için?
Jk sen çok şerefsizsin xkdmxkdmkxf
Öhm sessizlik, diğer bölümde smut var!