sk8er boi | hyunin

By c1gsr4tt3s

2.7K 282 397

hwngjin: admin bu cocu bulabilir miyiz? More

-1
-2
-3
-4
-5
-6
-8
-9
-10

-7

187 25 51
By c1gsr4tt3s

Sabah 09.00 da uyanmıştım. Evet heyecandan yine uyuyamamıştım. Jeongin uyuyordur diye şimdilik mesaj atıp rahatsız etmek istemedim. O yüzden gidip duşumu aldım, kahvaltı yaptım, ve sonra yazma kararı aldım.

siz:
gunyadiiinnn
(12.09)

Balli coregim💗:

gunaydinnn
(12.23)

siz:
UZATARAK YAZDI|
SUKUR|
ALLAHIM BU GUNLERI DE MI GORECEKTIM|
nasilsinn

Balli coregim💗:
iyiyim hyung sen nasilsin?

siz:
iyi ya ayni
ben de yeni kahvalti yaptim
sen yaptin mi?

Balli coregim💗:
simdi yapicam

siz:
tamamdirrr ac kalma sakinn

Balli coregim💗:
KNKSHDOWJWKQNSKS
kalmam kalmam merak etme hyung

siz:
ya niye guldun ki simdi

Balli coregim💗:
cok tatlisin hosuma gitti beni
dusunmen
(görüldü)

____________

Orospular ve orospu hissedenler

siz:
simdi damatlik 6 bin lira
ceyiz desen 30a geliyor beyaz esyalarla beraber
yatak takimi maalesef 80 bin

Changbin:
ne anlatiyon amk

Seungmin:
ben sorgulamayi birakali cok oldu

Jisung:
noldu yine allah icin

siz:
bakin simdi
*ss*
asik kesin bana

Seungmin:
doktor kendi halinde birakin dedi

Changbin:
sen buna ciddili asik misin amk

siz:
e olmasam bu kadar ugrasir miyim aq

Jisung:
ben tassak geciyorsun sandiyordum...

Changbin:
ben de valla

Seungmin:
tovbe estagfurullah
neyse hayirlisi neyse o olsun bro

Changbin:
+1

Jisung:
+1

siz:
tesekkurler canim arkadaslarim😔

Changbin:
ne demek aga her zaman

siz:
neyse bugun jeongin'imle dateim var
haxirlancam
bb

Seungmin:
bb

Changbin:
bb

Jisung:
allaha emanet gote mukayyet

__________

Hazırlandıktan sonra Jeongin'e haber verip attığı konuma bakıp evine doğru gitmeye başladım.

Konuma vardığımda karşıma çok tatlı bir ev çıktı. Jeongin'e geldiğimi haber vermek için yazmıştım.

___________

siz:
geldim bennn

Balli coregim💗:
tamamdir hyung iniyorum simdii

___________

Yazdıktan sonra beklemeye başladım 5 dakika geçmeden yanıma gelmişti ve o şirin gülümsemesini sunmuştu. Jeongin böyle devam edersen dateimiz hastanede geçecek yapma kalbime iniyor..

"Naber hyung?" demişti enerjik bir ses tonuyla. Harbi bugün ayrı bi enerjikti sanki?

"Iyidir senden naber bakalım? Enerjik geldin gözüme." dedim beraber yürümeye başlarken.

"Bilmem ki bugün çok iyiyim valla." dedi hala gülümserken.

"Sevindim hep öyle ol." dedim ben de gülümserken.

"Teşekkürler hyung, sen de hep mutlu ol!!" dedi. Eğer burda bayılırsam tek sebebi Jeongin'dir yakşamlar.

"Ee bugün neler yapıcaz peki?" dedi ardından. Valla tüm gece uyumayıp neler yapacağımızı hayal ettim o yüzden aklımda bir kaç şey vardı tabii.

"İlk yakınlarda benim beğendiğim bir kafe var, görmeni çok istiyorum ve senin de beğeneceğini umuyorum oranın kahvesi de çok güzel ayrıca. Daha sonrasına bakarız." diyerek cevapladım onu.

"Sen öyle diyorsan öyledir gidelim bakalım." dedi ve kafeye doğru ilerlemeye başladık.

Kafeye vardığımızda Jeongin kafeye göz atmıştı ve beğenmiş benziyordu bu yüzden sevinmiştim. Bugün gerçekten çok güzel olacak.

"Eee beğendin mi burayı?" dedim merak edercesine.

"Sandığımdan baya güzel bir yere benziyor. Zevkin gerçekten güzel, şaşırmadım." dediğinde az daha çığlık atacaktım sevinçten ama tutmak zorundaydım. OF ALLAHIM NE SEVAP İŞLEDİM BEN!!!!???!! ₺?

Ardından garson bize menüyü verip ne istediğimizi sordu. İkimiz de kahve sipariş ettikten sonra sohbet etmeye başladık.
(sohbet bulamadim am sori)

Kahveler geldikten sonra içmeye başladık. Sonra Jeongine 'beğendin mi' bakışı attım.

"Hyung bu cidden çok güzel!! Bundan sonra hep buraya gelelim hatta arkadaşlarımla bile gelirim." dedi heyecanlı bi ses tonuyla. AGA BU ÇOCUK BU KADAR BEĞENDİ MI CİDDEN LAN?

"Çok sevindim beğenmene." dedim samimi bir şekilde gülümseyerek.

Kahveleri içtikten hesapları ödeyip kalktık. Tabii ki de ikimizin hesabını da ben ödemiştim. Delikanlı adama yakışmaz hanımına hesap ödetmek!!!

"Şimdi nereye gidiyoruz?" diye sordu Jeongin.

"Görürsün." dedim meraklandırmak istercesine.

"Ama ya!!" diye mızmızlandı. AMA BU HALİ ÇOK TATLI????

Sonunda ikimiz de yeşillik bi yere geldiğimizde ağacın altında, çimenlere oturmuştuk. Çantamdan boyalarımı, fırçalarımı ve kalem defter, kağıt ne varsa çıkartmıştım. Jeongin ise şaşkın bir şekilde bana ve çıkardığım şeylere bakıyordu.

"Resim mi yapıcazzz!!!" dedi heyecanlı bir şekilde.

"Evet, sever misin?" diye sordum.

"Tabii ki, ama yeteneğimin olduğunu sanmam öylesine karalama çizim yapıyorum hep." dedi

"Olsun, herkes dünyaya yetenekli olarak dünyaya gelmiyor sonuçta. Hem yapabilecek yetenek var ben görüyorum." dedim.

"Gerçekten mi?" diye sordu gözleri parlayarak. Bu çocuk beni ağlatır bakışlarıyla ben size söyliyeyim.

"Evet!! Hem şuan ikimiz de öylesine bir şeyler çizicez. O yüzden rahat ol eğlenmek için yapıyoruz zaten." dedim

"Tamam o zaman." dedi.

Telefonumdan playlistime girip "Looking Out For You" şarkısını açtım.

Nakarat kısmı geldiğinde resmi bi kenara bırakıp bir şeyler çizmeye çalışan Jeongine bakıp, şarkıya eşlik etmeye başladım.

"This is a love song for a boy who will never know it's about him"
"Bu, onun hakkında olduğunu asla bilmeyecek bir çocuk için bir aşk şarkısı"

"I know it's pretty stupid, but I'm much too shy to tell him."
"Oldukça aptalca olduğunu biliyorum, ama ona söyleyemeyecek kadar utangacım."

"He's beaming that smile, all the while
I'm all choked up on my own throat, I guess there is no hope.."
"Sürekli o gülümsemeyi yayıyor
Kendi boğazımda boğuluyorum, hiç umut yok galiba.."

(sarkida aslinda bir kiz icin ask sarkisidir falan diyor ama Hyunjin bilerek oyle soyluyor tm mi?)

Jeonginle o an göz göze geldik. Ne yapacağımı bilemedim.. Ne ara ona bu akdar bağlanmıştım bilmiyorum ama halimden gayet memnunum o kesin.

"Hyung şarkıda öyle demiyor ama?"

"Biliyorum."

"Hoşlandığın biri mi var?"

Şarkıda da dediği gibi 'ona söyleyemecek kadar utangacım.'

"Boş ver hadi resmimize devam edelim. Sonra birbirimze gösterelim."

"Pekii tamam!!"

Resmimi bitirdikten sonra arkasına bu şarkının adını yazmıştım.

"Hyung resimlerimizi birbirimize hediye edelim miii? Bunu sana vermek istiyorum!"

Sıçtık.

"Tabii!!"

Hem Jeongin'i çizimiştim, üstüne üstlük şarkıyı yazmıştım. Kesinlikle anlayacaktı.

Jeongin bana resmini verdiğinde resime baktım. Gerçekten çok güzel çizmişti. Ve çizdiği şey bir ay resmiydi.

"Hyung beni mi çizdin? Çok güzel olmuş! Bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum." dedi resme bakınca.

"Pek ilham alamamıştım o an ben de seni çizmek istedim. Kısaca ilham kaynağım oldun denilebilir." dedim gülümseyerek.

"Çok mutlu oldum.. Bunu odamın bir köşesine asıcam." dediginde o an ki mutluluğumu anlatamam. Jeongin demek ki en ufak şeylere değer veren biriydi.

___________

Saat geç olduğunda Jeongin'i eve bırakmak için beraber yürümeye başladık.

Evinin önüne geldiğimizde bana dönüp "Bugun gerçekten çok eğlendim. Hatta bu akdar eğleneceğimi düşünmemiştim. Teşekkür ederim her şey için!" dedi.

"Asıl ben teşekkür ederim benimle buluştuğun için, ben de en az senin kadar eğlendim." dedim gülümseyip.

İçimden ona sarılmak gelmişti ve içimdeki sese uyup sarıldım. FIRST HUG!!!

O da bana sarılınca kalbim daha çok hızlı atmaya başlamıştı. Birbirimizden ayrıldıktan sonra Jeongin el sallayıp gitmişti.
Kokusu.. Hala burnumdaydı.

____________

Lan amina koum komik bi fic olsun istedim tmm mi.
DUYGUSAL OLDU YANLISLIKLA AMA COK GUZEL YA OF.
NEYSE BOYLE DE SEVERSINIZ UMARIM
okudugunuz icin tskler sizi cok seviyorum kendinize dikkat edin!!! 💗💗

Continue Reading

You'll Also Like

30.6K 4.5K 16
Sevdiği çocuk başkasına varmış. Oynar el oğluyla, çalar Hyunjin cabbar. Texting, düz yazı.
1.4M 60.5K 32
Kardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır...
439 73 5
Bir süredir bunalımda olan Minho, unutamadığı lise aşkına yazar.
1.5K 145 8
Atmosfer değişiyor...şeker kokusu esir almış bu dükkana, bende bıraktığınız etkiyle kokunuzu yayıyorsunuz Mösyö Hyunjin.