I Heard That I Am Poor (BL) N...

By queenrose3535

17.7K 2.8K 603

TAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. B... More

Bölüm 1
Bölüm 2
Bölüm 3
Bölüm 4
Bölüm 5
Bölüm 6
Bölüm 7
Bölüm 8
Bölüm 9
Bölüm 10
Bölüm 11
Bölüm 12
Bölüm 13
Bölüm 14
Bölüm 15
Bölüm 16
Bölüm 17
Bölüm 18
Bölüm 19
Bölüm 20
Bölüm 21
Bölüm 22
Bölüm 23
Bölüm 24
Bölüm 25
Bölüm 26
Bölüm 27
Bölüm 28
Bölüm 29
Bölüm 30
Bölüm 31
Bölüm 32
Bölüm 33
Bölüm 34
Bölüm 35
Bölüm 36
Bölüm 37
Bölüm 38
Bölüm 39
Bölüm 40
Bölüm 41
Bölüm 42
Bölüm 43
Bölüm 44
Bölüm 45
Bölüm 46
Bölüm 47
Bölüm 48
Bölüm 49
Bölüm 50
Bölüm 51
Bölüm 52
Bölüm 53
Bölüm 54
Bölüm 55
Bölüm 56
Bölüm 57
Bölüm 58
Bölüm 59
Bölüm 60
Bölüm 61
Bölüm 62
Bölüm 63
Bölüm 64
Bölüm 65
Bölüm 66
Bölüm 67
Bölüm 68
Bölüm 69
Bölüm 70
Bölüm 71
Bölüm 72
Bölüm 73
Bölüm 74
Bölüm 75
Bölüm 76
Bölüm 77
Bölüm 78
Bölüm 79
Bölüm 80
Bölüm 81
Bölüm 82
Bölüm 83
Bölüm 84
Bölüm 85
Bölüm 86
Bölüm 87
Bölüm 88
Bölüm 89
Bölüm 90
Bölüm 91
Bölüm 92
Bölüm 93
Bölüm 94
Bölüm 95
Bölüm 96
Bölüm 97
Bölüm 98
Bölüm 99
Bölüm 100
Bölüm 101
Bölüm 102
Bölüm 103
Bölüm 104
Bölüm 105
Bölüm 106
Bölüm 107
Bölüm 108
Bölüm 109
Bölüm 110
Bölüm 111
Bölüm 112
Bölüm 113
Bölüm 114
Bölüm 115
Bölüm 116
Bölüm 117
Bölüm 118
Bölüm 120
Bölüm 121
Bölüm 122
Bölüm 123
Bölüm 124
Bölüm 125
Bölüm 126
Bölüm 127
Bölüm 128
Bölüm 129
Bölüm 130
Bölüm 131
Bölüm 132
Bölüm 133
Bölüm 134
Bölüm 135
Bölüm 136-FİNAL
Özel Bölüm

Bölüm 119

93 17 5
By queenrose3535


Xie You, gerçekten korkuyorum.



Buluşma yeri hâlâ Yulan'da ayarlanmıştı. Son buluşmalarına kıyasla, Bay Louisen'in yakasında  tek bir kırışıklık bile yoktu, ancak yüzü biraz yaşlanmış ve yorgunluğu belli oluyordu. Yu Nian içeri girdiğinde kibarca ayağa kalktı ve "Sizi görüşmeye davet ettiğim için özür dilerim. Bir rahatsızlık vermiş olmalıyım."

Yu Nian başını sallayarak, "Bugünlerde bir planım yok, o yüzden sorun değil," diye cevap verdi.

İkisi de oturdu ve fincanlara kehribar rengi çay dolduruldu. Yu Nian sabırla karşı tarafın konuşmasını beklerken çay kokusu havayı doldurdu.

Louisen'in çay fincanı hâlâ buhar çıkarıyordu ve sesi hafifçe kısıktı. "Bay He'nin sağlığı iyi değil. Birkaç gün önce morali biraz düzeldi ama dün gece tekrar kötüleşti. Eşlik eden doktor bütün gece meşguldü, ta ki bu sabaha kadar, sonunda durumu stabil hale gelene kadar."

Yu Nian şaşkınlıkla sordu, "O zaman neden-"

Louisen devam etti, "Böyle kritik bir anda neden Bay He'nin yanında kalmak yerine sizinle buluştuğumu merak ediyor olmalısınız, değil mi?"

Yu Nian bu soru karşısında şaşkınlığını belli etmemeye çalışarak, "Evet, gerçekten de sorum bu," diye cevap verdi.

Uşak karmaşık duygularla baktı ve ekledi, "Bu kez sizinle görüşmek istememin nedeni bronz gui'yi kabul etmeniz için sizi ikna etmek. Bay He ona çok değer veriyor ve onu bir başkasına teslim etmek istemiyor."

"Bay Gui onu almanız için sizi zorlamak istemiyor ama onu bunca yıl takip ettikten sonra elinden bırakamadığını görmeye dayanamıyorum. Bu yüzden sizinle özel olarak görüşmek istedim."

Yu Nian çay bardağını sıkıca kavrayarak başımı nazikçe salladı, "Samimiyetiniz beni etkiliyor, ancak bu kadar ilerlediysek, sizin ve Bay He'nin bronz gui'yi bana emanet etmekte neden bu kadar ısrarcı olduğunuzun gerçek nedenini bilmek istiyorum. Aksi takdirde bunu kabul edemem."

Özel oda sessizliğe gömüldü, çay fincanlarının ve kaşıkların birbirine değme sesi bile duyulmuyordu. Havayı hafif bir aroma dolduruyordu. Louisen gözlerini indirdi ve birkaç nefes aldıktan sonra cevap verdi, "Üzgünüm, söyleyemem."

Meng Yuan ve Shi Rou arabada bekliyorlardı. Yu Nian döndüğünde, Meng Yuan endişeyle sordu: "Nasıl gitti? Karşı tarafın niyeti neydi?"

"Louisen benimle buluşmak için inisiyatif aldığını söyledi," dedi Yu Nian, "Sözlerinden Bay He Xiao'nun sağlığının çok kötü olduğunu ve uzun süre dayanamayabileceğini anladım. Bronz gui'yi bana vermek istiyorlar ama nedenini söylemeyi reddediyorlar."

Meng Yuan daha önce böyle bir durumla karşılaşmamıştı ve çenesini ovuşturdu, "Bence iki olasılık var. Birincisi, Qingshan Yu ailenizin ve Bay Xiuning'in ünü çok büyük. Yu ailesinin soyundan gelen biri olarak bronz gui'ye çok değer veriyorlar ve sana inanıyorlar, bu yüzden onu sana vermekte ısrar ediyorlar."

Yu Nian dinlerken başını salladı.

"İkinci olasılık, işin içinde bir komplo veya tuzak olabileceğidir. Eğer bir komplo varsa, bu ya şahsına karşı bir kin ya da ailene karşı bir kin olabilir. Eğer ikincisiyse, kin derinlere iniyor olmalı ve bu Bay He sana zarar vermek için bir fırsat yakalayabilir."

Yu Nian düşündü, "Karşı taraf bana iki soru sordu: büyükbabamın Yu Xiuning ve büyükannemin Sheng Lingyi olup olmadığı ve ayrıca doğum günümün Yeni Yıl Arifesinde olup olmadığını sordu."

Sessiz kalan Shi Rou konuştu, "Safça düşünüyor olabilirim ama... bu Bay'ın soyundan gelen biri veya varisi yok ve ölmeden önce bronz gui'nin üssünü en azından biraz güvenebileceği birine emanet etmek istiyor olabilir mi?"

Shi Rou'nun sözleri Yu Nian'ın zihninde dönüp duruyordu.

Xie You döndüğünde, Yu Nian'ın tavandan tabana pencerenin yanındaki koltukta oturduğunu ve düşüncelere dalmış olduğunu gördü. Yanına gitti, bir eliyle kravatını gevşetti, eğildi ve Yu Nian'ı öperek "Ne düşünüyorsun?" diye sordu.

Yu Nian kendine geldikten sonra hafifçe yana kaydı ve her zaman yaptığı gibi Xie You'ya yaslandı. "Düşünüyordum da, kıyaslarsak durum neredeyse aynı. O zamanlar Madam Feng'in hiç torunu yoktu ve hayatının sonuna yaklaştığını hissediyordu. 'Göksel Erdem İçin Dua El Yazması'nı bana emanet etti ve onu Çin'e geri getirmemi istedi, bana da onu uygun gördüğüm şekilde kullanma özgürlüğü verdi."

"Bu kez Bay He Xiao bronz gui'nin kaidesini bana emanet etmek istiyor ama neden bu konuda çekincelerim var? Sanki bilinçaltımda bir direnç var."

Parmağını Xie You'nun parmağıyla birleştirdi ve sanki kendi kendine konuşuyormuş gibi onayladı: "Evet, bu gerçekten de bir direnç. Louisen adındaki uşak beni bulduğu andan itibaren ve ardından yatalak Bay He Xiao ile karşılaştığımda, açıklanamaz bir şekilde güçlü bir direnç hissettim."

Xie You onu kucakladı ve yumuşak bir sesle sordu: "Nian Nian, neden direnç hissediyorsun?"

Yu Nian bir an tereddüt etti ve "Ben de bilmiyorum" diye cevap verdi.

Xie You Yu Nian'ın saçlarını nazikçe karıştırdı, "Eğer çözemiyorsan, o zaman şimdilik üzerinde durma."

Gece perdesini açarak sayısız gökdeleni karanlığa gömdü. Louisen tavandan tabana pencerenin perdelerini açtı ve He Xiao'nun önünde tüm şehrin parıldayan neon ışıklarını ortaya çıkardı.

Louisen yatağın yanındaki sandalyeye otururken He Xiao'nun, "Bugün onunla buluşmaya gittin mi?" diye sorduğunu duydu.

Louisen yumuşak ve dürüst bir sesle, "Sizden hiçbir şey saklanamaz," dedi, "Bay Yu davetimi kabul etti ve benimle buluştu. Ancak, arkasındaki açık nedeni bilmeden bronz gui'yi kabul etmeyeceğini kesin bir dille ifade etti."

Yastığa yaslanan He Xiao'nun dudakları solgunlaştı. Hafif bir öksürük çıkardı ve gülümsedi, "Tıpkı annesi gibi, çok inatçı. Dışarıdan bakıldığında nazik görünüyor ama bir kez karar verdi mi, başkaları onu ne kadar ikna etmeye çalışırsa çalışsın dinlemiyor."

Louisen başını salladı ve bir düzine saniye sessiz kaldıktan sonra tekrar sordu: "Efendim, gerçekten ona söylemeyecek misiniz?"

He Xiao pencerenin dışındaki neon ışıklarına baktı ve yavaşça başını salladı, sesi kısıktı, "Hayatının ilk 22 yılında onun hayatında hiç görünmedim ve varlığından bile haberim yoktu. Şimdi, hangi hakla aniden ortaya çıkıp onun hayatına müdahale edebilirim? Üstelik şu anki durumumla fazla zamanım da kalmadı. Ona söylemeye nasıl dayanabilirim?"

He Xiao birkaç kez öksürdükten sonra zayıf bir sesle devam etti: "Henüz çok genç, annesini bu kadar küçük yaşta kaybetti ve ardından büyükbabası ve büyükannesine veda etti. Neden bana da veda etmesini sağlayıp üzüntüsüne üzüntü katayım ki? Sessizce göçüp gitsem daha iyi olur, böylece nerede olduğunu bilmese de bu dünyada hala bir akrabası olduğuna inanabilir ve bu da ona biraz teselli verir. Aksi takdirde daha da üzülür."

Louisen onu böyle görmeye dayanamıyordu:

"Efendim, ama siz-"

"Ben zaten memnunum," diye araya girdi He Xiao  "O iyi gidiyor, gerçekten iyi. Açgözlü olmaktan kaçının, onu bir an görebilmek bile benim için yeterli."

Ayrıca Louisen'e şu tavsiyede bulundu: "Sen benim yanımda eski bir dostsun, lütfen meseleyi kendi eline alıp onu bulmaya çalışma."

Louisen ellerini önünde kavuşturdu ve sonunda kabul etti, "Peki efendim."

Yu Nian hafifçe uyuduğunu, sürekli rüya gördüğünü fark etti.

Rüyasında çok küçük bir çocuktu, anaokulundan eve dönüyordu ve büyükbabası ile büyükannesine şaşkınlıkla sordu, "Diğer çocukların sadece büyükbabaları değil, anneleri ve babaları da var, hatta bazılarının ağabeyleri ve ablaları bile var. Benim neden yok?"

O sırada büyükbabası kitap okuyordu ve bu soruyu duyduktan sonra kaçmadan veya yalan söylemeden Yu Nian'ı kendine çekti. Bunun yerine nazikçe "Nian Nian'ın annesi seni doğurduktan sonra bu dünyayı çok isteksiz bir şekilde terk etti. Nian Nian'ın babasının kim olduğunu ne Büyükbaba ne de Büyükanne biliyor çünkü bu Nian Nian'ın annesinin küçük bir sırrı."

"Tıpkı benim kendi küçük sırlarım olduğu gibi, Büyükbaban da birkaç gün önce gizlice bir porselen şişe aldı ve bunu Büyükannenin bilmesini istemiyor. Bu da büyükbabanın küçük sırrı, değil mi?"

"Evet, kesinlikle haklısın. Annemin küçük sırrı olduğu için hepimiz bilmiyoruz. Ama Nian Nian'ımızın bir babası olmasa da, annen, büyükannen ve ben seni çok ama çok seviyoruz. Bunu hissedebiliyorsun, değil mi?"

"Evet, sevginizi hissediyorum."

Tekrar hayal kurdu, okuldan dönerken eski okul çantasını taşıyordu ve Shen Amca çoktan akşam yemeğini hazırlamıştı. Sandalyeye oturup çubuklarını tutarak yemek yerken gözyaşları pirincin içine düştü.

Büyükanne endişeyle başına dokundu ve sordu, "Neyin var, Nian Nian? Okulda bir şey mi oldu? Yoksa seni rahatsız eden bir şey mi var?"

Sesinde bir parça hüzünle başını kaldırdı ve boğuk bir sesle, "Büyükanne, babam... beni ve annemi istemiyor mu, bu yüzden mi hiç görünmüyor? Sıra arkadaşımın ailesi onu her gün okuldan alıyor ve keşke benim de beni alacak bir ailem olsaydı..."

Rüyadan uyanmak için çabalarken gözleri nemle dolmuş gibiydi. Yatak odası sessizdi ve yanı başında Xie You'nun nefes alış verişi duyuluyordu. Yu Nian bir süre gözleri açık bir şekilde boş boş baktı, sonra dönüp Xie You'nun kucağına kıvrıldı.

Çok küçükken, büyükbabasına ve büyükannesine belli etmeden gizlice saklanır ve ağlardı. Hatta anne ve babası hala burada olsaydı nasıl olurdu diye hayaller kurardı. Ya da bir gün babası aniden ortaya çıksa, kafasına dokunsa ve onu yukarı kaldırsa, o sahne nasıl olurdu?

Ancak büyüdükçe, güzel fantezilere dalamayacağını ve tüm umutlarını ve beklentilerini tamamen yabancı bir insana yükleyemeyeceğini anladı. Aksi takdirde, etrafındaki insanların iyiliğinin kıymetini bilemeyecekti ve beklentiler ne kadar büyük olursa, hayal kırıklıkları da o kadar büyük olacaktı.

Çekingendi, bu yüzden tüm fantezilerini durdurdu çünkü hepsi birer dilekti.

"Nian Nian?"

Xie You'nun uykulu ve boğuk sesini duyan Yu Nian onun kucağına daha da sokuldu ve "Hmm?" diye sordu.

Xie You'nun sıcak avucu Yu Nian'ın hafifçe serin yüzüne dokundu ve onu öperek, "Kabus mu gördün?" dedi.

"Hayır, sadece çocukluğumla ilgili şeyler gördüm." Yu Nian Xie You'nun bileğini tuttu, elini yüzüne bastırarak bırakmak istemedi. Sesi biraz kısıktı, "Bana neden direndiğimi sordun, ama gerçek şu ki, nedenini biliyorum."

Xie You sessiz kaldı.

Yu Nian'ın sesi daha da yumuşadı, "Korkuyorum."

Sesindeki titremeden Xie You uzandı ve kollarındaki kişiyi sıkıca kucakladı.

Yu Nian, Xie You'nun kucağına gömüldü ve pijamasını sıkıca kavradı. Bir süre sonra, birkaç boğuk hıçkırık karanlığa karıştı, "Xie You, gerçekten korkuyorum..."

Continue Reading

You'll Also Like

11.4K 825 21
Lee Soo Man'ın ölen kız kardeşinin oğlu, yani Lee Soo Man'ın şımarık yeğeni Lee Taeyong Big Hit sahibi Jung Hoseok'un oğlu Jung Jaehyun'a aşık olur v...
8.7K 689 30
20 yaşında genç bir üniversite öğrencisi. 27 yaşında ünlü Radcliffe şirketinin başkanı ve yöneticisi. Karanlık bir yeraltı adamı. İki ayrı dünyayı...
4.5K 557 75
Mo Tianliao bir silah ustası ve şeytani kültivatördü. İlahi bir silahı tamamlamak üzere olduğu haberi yayıldığında, hem şeytani hem de doğrucu taraft...
1.4K 300 25
UA Lisesinde yılın en çok beklenilen dönemi başlamıştı. Staj Programı! İzuku için ise bu dönem çok daha önemliydi çünkü kahramanlık stajı ilerideki...