TELİF HAKKI (+18 Texting)

By Nyks_Lilith0

9.6K 369 118

olumusevmek : *fotoğraf* olumusevmek : Kitabına fotoğraflarımı koyarken kaslarımı koymayı unutmuşsun. olumuse... More

0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
0.7
0.9

0.8

715 34 5
By Nyks_Lilith0

10 gün sonra üniye gidiyorum aaaa 2.sınıf zor -Nyks

Keyifli okumalar dileriz.

Doğu kollarını sıkıca sevgilisinin beline sardı. Motor sürmeyi öğrettiği sevgilisi boş ana yolda gidebildiği kadar hızlı gidiyor, yolun kenarındaki ağaçların birer karınca gibi hızla gözden kaybolmasına sebep oluyordu.

"Yavaşlamamı ister misin?" dedi kulağına dolan sevgilisinin sesi. Kaskın altına taktıkları kulaklıkla rahatça iletişim kurabiliyorlardı. "Nasıl rahat edeceksen güzelim." dedi Doğu ama asla yavaşlamasını istemiyordu. Kaza yaparlarsa da sevdiğine bir şey olmaması için kendini öne atabilirdi Doğu, sevdiği kadın için gözü karaydı.

"Doğu, fren tutmuyor.. korkuyorum.."

Doğu kulağına dolan sevgilisinin tedirgin sesini duyduğunda belindeki kolunu sıkılaştırdı. "Sakin olmaya çalış bebeğim, benimle yer değiştirebilir misin?"

"Doğu.."

"Meleğim, lütfen."

Doğa sevgilisinin dediği gibi sakin olmaya çalışarak gaz kolunu bıraktı, zaten bir süredir de gaz vermiyordu. Bacaklarını kendine doğru çekerek sevgilisinin öne kayması için alan açtı. Doğu, Doğa kalktığı an altına kaydı ve Doğa'yı kucağına aldı. "Bebeğim, arkama geç."

"Yapamam, korkuyorum.."

Yatakta esneyip telefonumun ekranından bana göz kırpan satırlara baktım. Kaza yapsalar mı acaba?

Yazdığım bölümü kaydedip uygulamadan çıktım. İnstagram'a girip mesaj kutuma tıkladım. olumusevmek ile olan mesajlarıma girip parmaklarımı klavyenin üzerine koydum.

motorhastasiyazar : Daren, en acilinden bakman lazım.

motorhastasiyazar : Çok acil ama..

motorhastasiyazar : Hayatımız bile kayabilir yani..

motorhastasiyazar : Sana yazıp cevap beklerken ölebilirim biliyorsun değil mi?

motorhastasiyazar : Her şey için geç olabilir.

motorhastasiyazar :

motorhastasiyazar :

motorhastasiyazar :

motorhastasiyazar : Hayatımın sonuna kadar seni mi bekleyeceğim ya?

motorhastasiyazar : Eğer cevap vermeyeceksen Nadven'e yazacağım.

motorhastasiyazar : 1 saat veriyorum.

motorhastasiyazar : Cevap vermemiş olursan yeni modelim Nadven olacak ve sana yaptığım her şeyi ona yapacağım.

38 dakika sonra.

olumusevmek : Kitabını bulduuhm

olumusevmek : Ölüme meydan okuyanlar ismi güzelmiş

olumusevmek : Bizim hikayemizi de yazmaya ne dersin

olumusevmek : Telif hakkı sebebiyle başlayan mesajlar

olumusevmek : Motorcunun oynadığı bir oyun sayesinde devam ediyor

motorhastasiyazar : Ve ardından yazar motorcunun çükünü kesip atıyor

motorhastasiyazar : Çünkü motorcu tam olarak Allah'ın belası biri çıkıyor.

olumusevmek : Benim sevgili büyük çükümün suçu ne hakime hanim

motorhastasiyazar : Var olması?

motorhastasiyazar : Bu arada bir yazarla konuşuyorsun, şu yazım şeylerine dikkat et.

olumusevmek : Sadece sevmediklerime dikkat ederim hakime hanim

olumusevmek : Ayrıca sizin hakkınızda hiçbir şey bilmiyorum

olumusevmek : Hakkımı yiyemezsin iyi sabır ediyorum

motorhastasiyazar : Sabrediyorum*

olumusevmek : Her ne sikimse

olumusevmek : Ne diyecektin

motorhastasiyazar : Kitapta Doğu ve Doğa kaza yapsın mı?

olumusevmek : Her motorcu kaza yapar

motorhastasiyazar : Amına koyduğumun amip beyinli motorcusu

motorhastasiyazar : Sana evet ya da hayır yazman gereken bir soru sordum.

motorhastasiyazar : Sadece cevap ver bana.

olumusevmek : Biraz gergin gibisiniz yazar hanım.

Telefonumun ekranını kapatıp yatakta gerindim. Daren'in wattpad'e katıldığını duyan ve bilen herkes onun hesabında soluk alacaktı. Aklıma gelen mesajlarla sinirlerim iyice gerilse de yutkunup telefonumu yeniden elime aldım.

motorhastasiyazar : Evet, başka soru?

olumusevmek : İç çamaşırın ne renk?

olumusevmek : Kaç yaşındasın?

olumusevmek : Motor sürmeyi biliyor musun?

olumusevmek : Kitabında neden model benim?

motorhastasiyazar : Sakin.

motorhastasiyazar : Siyah.

motorhastasiyazar : Devamını cevaplamam.

olumusevmek : O ne demek oyle amina koyayim

motorhastasiyazar : İşim var kaçıyorum demek hayatım.

motorhastasiyazar : Bana evet ya da hayır de.

olumusevmek : Evet,

olumusevmek : AMA

motorhastasiyazar : Ama?

olumusevmek : Doğa'ya bir şey olmasına izin verme

olumusevmek : Doğu korusun onu.

olumusevmek : Kadınlar korunmalıdır küçük tavşan

olumusevmek : Çok sevilmeli ve korunmalıdırlar

motorhastasiyazar : Teşekkür ederim hayatımın anlamı :)

Daren.. yerim ulan seni essek

Continue Reading

You'll Also Like

1.5M 71.3K 36
Not: Kitapta +18 unsurlar mevcuttur.. ........................................ ~ZS~....................................... "Kına yakmak kendini adam...
990K 5.5K 3
Yasmîn, annesiyle birlikte Zemheroğlu konağında çalışmaktadır. Zemheroğlu Mardin'in en köklü aşiretidir. Yasmîn'in babası bir gece ansızın annesini...
118K 6.4K 40
Aşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tab...
761K 36.4K 36
Bir gece birlikte olan bir hemşire ve bir askerin aylar sonra aynı karargahta karşılaşma serüveni... Arkanda, bir ölü bırakıp gittin ama katil deği...