Evlilik |Naruhina

By Xwlyss

424 28 31

Uzushiogakure Prensi ve Konoha Prensesi evlendirilmek zorundaydılar. More

1 "Başlangıç"
2 "Prens ve Prenses "
4: Bugün veya Yarın?

3 . Bölüm "Kurallar"

83 7 1
By Xwlyss

Naruto başını tamam anlamında sallayıp, Hinata'nın odasına yavaş adımlarla girdi.

Odaya girdiği anda garip hissetti.Çünkü odanın neredeyse tamamı mor renkteydi. Kendisi gri, beyaz renklerde odalara alışkın olduğundan kendisine çok farklı geldi.

Naruto Hinata'nın odasına göz gezdirirken, bir şey fark etti. O da masada duran, mor renkte günlük tarzı defterdi. Bu kendisine odanın rengi gibi garip geldi. Kendi odasında sadece altın kaplamalı bir kaç not defteri bulunurdu. Fakat bu not defterleri asla günlük olarak kullanılmazdı. Sadece yazılması gereken önemli bilgiler vb şeyler yazılırdı.

Masada duran günlüğe çok baktığını anlayan Naruto, hızla kafasını Hinata'ya doğru çevirdi. Ve ona ne diyeceğini, kısaca ne hakkında konuşacağını düşündü.

Aslında tanışmak için buraya geldiğini biliyordı fakat... Sosyal ortamlarda pek bulunmadığı için nasıl tanışılır bilmiyordu. Ama aklında bir kaç cümle vardı. Ve o cümleleri söyleyecekti.

Naruto:Prensesim tanışalım mı? Ben sadece yaşını ve adını biliyorum. Onun dışında hiç bir bilgim yo-

Naruto sözünü bitiremeden, içeri Konoha Kralı ve babası girdi. Naruto sözünün kesildiğini fark edince aniden sinirlendi. Zaten buna kim sinirlenmezdi ki?

Naruto babasına sinirle bakarak bir kaç el işareti yaptı. Bu el işaretleri "Ne var, sinirliyim" anlamları taşıyordu.

Bu el işaretlerini fark eden Minato, hızlıca boğazını temizledi. Ardından endişeli bir şekilde gülümseyerek konuştu.

U Kral:Oğlum, sizlere bildirmemiz gereken çok önemli kurallar var.

Naruto ve Hinata anlamayarak baktılar Minato'ya. Minato'nun ne hakkında konuştuğunu az çok anladılar. Çünkü öncesinde babaları kendilerine evlenme kuralından bahsetmişlerdi.

İkiside Minato'ya merakla bakarken, Konoha Kralı Hiashi konuşmaya başlamıştı.

K Kral:Naruto ve biricik kızım... Öncelikle sizlere bu yeni kurallardan bahsetmediğimiz için üzgünüz. Çünkü daha dün gece elimize ulaştı bu kurallar. Şimdi söyleyeceklerimi iyi dinleyin. Ve sakın "Ben bunu yapmam" tarzı cümleler söylemeyin.Anladıysanız yeni kurallardan bahsetmeye başlıyorum. Siz ikiniz bugünden itibaren başka bir oda da birlikte yatacaksınız. Yani yanlış anlamayın. Normal bir şekilde yatacaksınız. Veya kısacası aynı oda da kalacaksınız. Ama bir şey daha var. Bugün veya yarın o mağlum şeyi yapmak zorundasınız. Anladığınızı umarak diğer ki kuralı söyleyeceğim. Naruto Konoha dışı ülkeden çıkmayacak. Yani kısacası artık Konoha'lı diyebiliriz. Ve de son olarak tanışmanızdan 3 ay sonda nikah, nikahtan 2 ay sonra da evlilik. Bu kadar.

Naruto fena halde şaşırmıştı. Konoha Kral'ının bu kadar kuraldan bahsetmesini hiç beklemiyordu. Sadece 1,2 kuraldan bahseder diye umuyordu. Fakat ondan önemlisi mağlum şeyi yapacaksınız cümlesi... Düşündüğü şey miydi?


-


3 saat önce

U Kral:Size yazdığım notu gördünüz mü Hiashi? Ve de bugünde gelen yeni kuralları?

K Kral:Evet Minato, mağalesef ki gördüm.

U Kral:Peki cevabınız nedir Kral'ım?

K Kral:Biricik Prenses'imin odasında kalmasınlar, yeni bir oda ayarlayayım. Kızımın da özeli var biliyorsunuz Minato. Ayrıca çocukların bu yaşta yapmasını iyi bulmuyorum. Fakat.. Sanırım yapacak bir şey yok.

U Kral:Ah, evet haklısınız.

K Kral:Peki öyleyse anlaştık.

U Kral:Bu arada ne zaman çocuklarla konuşacağız. Onlar bu kurallar hakkında hiç bir şey bilmiyor. En kısa zamanda konuşmak zorundayız biliyorsunuz değil mi?

K Kral:Evet biliyorum Minato, bugün konuşuruz. İlk önce oğlun uyansın.

U Kral:Üzgünüm, oğlum en az 10 saat uyur. Kusura bakmayın lütfen. Bu oğlumun özelliği.

K Kral:Sorun değil de..Minato ben oğlunuz hakkında bir kaç söylenti duydum. Kyuubi adlı bir şeyden bahsedenler var. Kyuubi tam olarak nedir? Bizzat sizden duymak istedim.

U Kral:Hmmm... O söylentiler hakkında diyecek bir şeyim yok Hiashi. Evet dedikodular doğru fakat.. Mağalesef ki söyleyemem. Oğlum bile bilmiyor. Duyarsa da kötü olur. Kabalığımı bağışlayın lütfen.

K Kral:Gizli demek ha... Sorun yok Minato. İstemiyorsan söylemeyebilirsin.

U Kral:Peki öyleyse 1,2 saat sonra konuşuruz ikisiyle.

K kral:Tamamdır Minato.

-

Şimdi

Naruto zar zor yutkunarak babası ve Konoha Kral'ına baktı. İkisi de fena halde ciddi duruyordu. Zaten yalan olmasının imkanı yoktu da.. Tüm bu kurallar kendisine şaka gibi geliyordu. Tüm bu aptal kuralları hangi salak beyinli kişi koyuyordu ki? Eğer bu evlenme kuralı eskiden biri koyduysa.. Şimdi kuralları kim değiştiriyordu? Naruto bunu  evlenme kuralını gördüğü  zamandan beri düşünüyordu..

U Kral:Oğlum daha ne kadar bize boş boş bakmaya devam edeceksin?Hiashi'yi dinlemedin mi? Bir kaç cümle söyle.

Naruto babasının sesiyle kendisine geldi. Düşünceleri kendisi fazla boğmuştu ki... Sanki başka dünyaya ışınlanmıştı. Fakat şimdi normaldi.

Naruto:Baba çok net bir şekilde dinledim. Merak etme. Sadece bu kuralları kim koyuyor diye düşünüyordum da.Kusura bakma.

Minato oğlunun cümlesiyle kafasını tamam anlamında salladı. Ardından Hiashi'nin yani Konoha Kral'ının kulağına bir kaç şey fısıldayarak gülümsedi. Ve ikisi de odadan çıktı.

Odada tekrar yanlız kalan Naruto ve Hinata bir süre boyunca sessiz kaldılar. Kendileri daha dün tanışmıştılar. Yani daha yeni birbirlerini görmüştüler. Neden daha yakınlaşmadan yeni kurallar ortaya çıkıyordu? Ve de o mağlum şeyi hemen yapmak zorundalardı. Bari 1 hafta geçtikten sonra olsaydı. Bu kadar sabırsız olmaya gerek yoktu.

Ortam fazla sessiz kalınca Naruto, ortamın sessizliğini bozmak için dudaklarını araladı. Ve ağızından bir cümle çıktı.

Naruto:Ee şey tanışmamıza devam etsek?

Hinata yere bakmayı bırakıp,Naruto'ya baktı. Ardından kafasını olumlu anlamda sallayıp, kendisini sakinleştirmeye çalıştı.

Naruto cümlesini bitirdiktem sonra eski konuştukları şeyi düşündü. Yani eski söylediği cümleyi. Fakat aklına gelmiyordu. Aklına gelen tek şey Konoha Kral'ının cümleleriydi.

Naruto:Aa şeey, üzgünüm eski konuşmamızı unutmuşum.

Naruto eliyle alnına sertçe vurup, içinden kendisine küfürler söyledi. Sinirlenmişti. Neden sessizliği bozmak isterken, eski söylediği cümlelerini unutuyordu. Bu Tanrı'nın kendisine verdiği ceza mıydı..?

Hinata:S-sorun değil. İstersen şimdi seninle arkadaşlarımı tanıştırabilirim?

Naruto Hinata'nın cümlesini duyduğu anda gözleri parladı. Kendisi sessizliği bozmak isterken karşısındaki Hinata bozmuştu.

Naruto:Aah sahi mi? Tamam tanıştır Prenses'im.

Hinata kafasını olumlu anlamda sallayıp, ayağa kalktı. Ardından kapıya doğru ilerleyip eliyle Naruto'ya gel işareti yaptı. Bu işareti anlayan Naruto, hızla Hinata'nın yanına geldi.

....

Aradan yaklaşık 10 dakika geçmesiyle Hinata ve Naruto bir eve vardılar. Evin büyüklüğü normaldi. Ne büyük ne de küçüktü. Rengi turuncu ve beyaz arasındaydı. Bu renk evi hoş ve sade gösteriyordu.

Hinata:Genellikle herkes bura da olur. Ama emin değilim. Hadi girelim Naruto-kun.

Naruto başını tamam anlamında sallayınca, ikisi de eve girdiler. Ev kilitli değildi. Muhtemelen her dakika birinin evde olmasıyla kaynaklıydı veya burada yaşadıkları için?.

Naruto ve Hinata eve girince, içeri de çok fazla gürültü duyulmaya başladı. Naruto bundan tahatsız olmuştu. Çünkü hayatı boyunca bu kadar gürültülü ortamda bulunmamıştı. Hep odasında durduğu için ne ses nede gürültü duymuştu. Fakat şimdi..Adeta bir konserdeymiş gibi sesler vardı.

Hinata:Gürültüye aldanma Naruto-kun.

Naruto:Tamam.

Hinata Naruto'nun kolumu tutup, sesin geldiği odaya doğru götürdü.

Odanın kapısı kapalıydı. Kapalı olan kapıyı Hinata yavaşca açtı ve girdi içeri. Hinata girince haliyle Naruto'da girdi.

İkisi içeriye gince, herkes Naruto'ya baktı. Bu kim dercesine.

Lee:Hinata-san, bu yakışıklı çocuğa gençlik ateşini ögretmem için mi çağırdın?

Tenten:Dalga mı geçiyosun Lee?

Neji:Onun kim olduğundan haberiniz var mı?

Karin:Oooo Naruto, bura da ne işin var?

Nagato:Gelemez mi lan Karin? Asıl bizim burada ne işimiz var.

Sasuke:Haa? Bu da kim?

Sakura:Hmm, Sasuke-kun o Hinata'nın Prensi.

Sasuke:Haa? Bu mu? Çok kibirli bakışı var bunun amına koyayım.

Ino:Yaptığına bak! Sarı kafa.

Karin:Ne diyosun lan?! O benim biricik kuzenimdir. Prens olmak kolay değil canım hıh.

Choji:Yanında yiyecek var mı, sarılı?

Shikamaru:Ah ne zahmetli!

Kiba:Olm harbi prens mi  lan?

Shino:Öyle görünüyor, çünkü pahalı takım elbise giydiği belli değil mi?

Sai:Hoşgeldin Naruto.

Naruto karşısındakilere bakınca ne yapacağını bilemedi. Herkesin tavrı farklıydı. Hiç biri Hinata'ya yakışmıyordu. Ve ya Hinata'yı tanımıyordu.

Hinata:Ah, Naruto-kun!! Arkadaşlarımın böyle davrandığına bakma senn. Öyle değildir onlar. Çok samimiler normalde.

"Ha?! Samimi mi, bunlar mı?" Naruto'nun kafasındaki cümle sadece buydu.

Karin:Narutoo gördün mü lan Sasuke bu.

Naruto Karin'in cümlesiyle Sasuke ile göz göze geldi. Sasuke siyah saçlı ve siyah gözlü biriydi. Ve de yakışıklı yüzü vardı. Artık anlamıştı ki.. Neden tüm kızların ona aşık olduğunu.

Sasuke:Gelsene şuraya.

Naruto Sasuke'nin cümlesiyle biraz şaşırmıştı. Elbet çağırması normaldi fakat... Neden şimdi?

-

Bölüm sonu

Bu bölüm biraz kötü oldu sanırım.. Kusura bakmayın. Devrik cümleler varsa özür dilerim. Diğer ki bölüm ne zaman gelir bilmem fakat, biraz geç gelecek gibi. Ayriyetten yavaş ilerlediği için de üzgünüm.

Okulların açılmasına 1 gün kaldı. Bu yüzden bölümler daha da yavaş gelebilir.Zaten sizlerin de okuldan dolayı meşgul olacağınız için pek sorun değil gibi. İyi geceler

Continue Reading

You'll Also Like

18.5K 2.8K 29
semih: ben bizden hiçbir zaman memnun olmadım
70.1K 9.4K 34
seninle aramızdaki çok başka. bambaşka.
12.8M 610K 87
18 yaşında genç bir kızın yolu çıkmaz bir sokakta hiç kesişmemesi gereken bir adamla kesişti. Adam hayata ve mavi renge küskündü. Genç kızla beraber...
32.3K 2.7K 27
i'm on top of the world