28/08/2023
Arkadaşlar gece gece sizi kırmamak için bölüm yazdım bu yüzden sınırı dolduralım?
#sinir 50 vote 55 yorum
Arkadaşlar sınır dolduralım???
Sınır dolmadıkça bölüm gelmeyecek!
~~Keyifli okumalarr~~
Sabah köründe birin'in beni dürttmesiyle gözlerimi aralayıp kafamı kaldırıp beni uyandıran kişiye baktım. Hivda'ydı noldu derecesinde başımı salladım.
Hayırdır Hivda kargalar bokunu yemeden sen neden buradasın? "Dedim. alaylı bir bir sesle
Valla yengecim sen mi gelinsin ben mi belli değil bugün hani düğünün varya herkes seni kahvaltıya bekliyor annem dedi ki git yengeni uyandır ne de olsa bugün çok yorulacak? "Dedi. sonda söylediği cümleyi imalı bir şekilde söyledi. ben kaşlarımı çatarak hivda'ya baktığım da gülmemek için kendini zor tutuyordu. Yatağın yanındaki terliği aldığımı gören Hivda koşarak kapının önünde gitti terliği fırlattığım zaman diğer tarafa girmişti.
Iskaladın yengecim ama abim ıskalamamış turnayı gözünden vurmuş? "Deyip göz kırparak odadan çıktı. Yanaklarım yanmaya başladı. daha fazla bu düşüncelere dalmamak için yataktan kalkıp banyoya geçip elimi yüzümü yıkayıp odaya geri dönüp dolaptan üstüme mini bir elbise giyip aşağıya indiğim sırada gözlerim Adar'ın gözleriyle buluştu. Adar'ın gözleri öfkeden kararmaya başladı. bu halinden ürktüm resmen Adar'ın yanına geçip oturup herkese günaydın dediğim zaman herkes günaydın deyip kahvaltı etmeye başladı. kulağıma gelen fısıltıyla çay boğazımda kaldı öksürmeye başladım. diğer tarafımda oturan Armanç yanında ki suyu uzattı alıp içtiğim zaman kendime geldim. sinirle Adar'a baktığım da dudakları yukarıya doğru kıvrıldı.
Herkes kahvaltı ettikten sonra herkes hazırlanmaya gitti benim yanımda Heja ve Hivda kalmıştı beni çekiştirerek yukarıya doğru çıkartılar odaya girdiğimizde makyajımı ve saçımı yapacak kişiler duruyordu. Heja kolumdan tuttup puf'a oturttu. hemen saçımı ve makyajımı yapmaya başladılar 2 gün önce düğün alışverişine gittiğimiz de Heja'nin herkesin içinde ve Adarın olduğu bir ortamda beni yerin dibine soktu resmen çünkü düğün alışverişinde iç çamaşırı dükkanına girdiğimiz de Adar'da pesimizden geldiğin de "yenge bence sen bunu ilk gece giy?" Dediğin de yerin dibine girmek istedim o an herkes gülerek bana bakıyordu. Adar'ın arkasında Awir ve Armanç ikilisi kahkaha atarak bana bakıyordu. Heja ve Hivda ikilisine sinirli bir bakış atıp hemen Heja'nin elindeki geceliği elime alıp arkama koydum.
Adar bana yaklaşarak kulağıma eğilip söyledikleri ile yanaklarım yanmaya başladı.
Karıcım ilk gece için iyi seçenek 2 gün sonra bunu üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum? "Deyip dükkandan çıktı Awir ve Armanç'ta arkasından çıktıktan sonra sinirle Heja ve Hivda'ya baktım.
Bir gün sizde benim elime düşeceksiniz o zaman ben sizi görücem? "Dedim. ikisinin de Gülen yüzü soldu. bu sefer gülme sırası bendeydi.
Yenge Valla özür dilerim bilmiyordum böyle olacağını bilseydim hiç yapar mıydım? "Dedi. Heja ben onları dinlemeyip dükkandan bir kaç gecelik ve iç çamaşır alıp dükkandan çıktım Heja ve Hivda peşimden sessizce geliyorlardı. Alışveriş bittikten sonra konağa dönüp akşam yemeğini yiyip herkes odalarına çekilmişti bugün çok yorucu bir gündü odama geçip kendimi uykunun kollarına bıraktım..
Günümüz
Makyajım ve saçım bittikten sonra odanın kapısı çalmaya başladı.
"gel" Dediğimiz de kapı açılmıştı bu o kızdı Mert'e laf sokan kızdı o gün olanlar aklıma gelince birden gülmeye başladım. kız kafasını kaldırdığın da beni görünce yanakları kızarmaya başladı. elinde gelinliğimi görünce ayağa kalkıp yanına gidip konuşmaya başladım.
Seni hatırladım çarşıda laf sokan kızsın sen? değil mi? "Dedim. mahçup bir şekilde başını eğip başını olumlu anlamda salladı.
Evet o benim o gün birileriyle kavga ederken senin yanında ki öküz bana gerizekalı diyince sinirlerim iyice tepeme çıktı kendimi durduramadım? "Dedi. Kız başımı sallayıp konuşmaya başladım.
Adın ne? benim adım Elzem tanıştığıma memnun oldum? eğer işin Yoksa düğüne kalır mısın? Seni çok sevdim tatlı birine benziyorsun? "Dedim. kız başını birden kaldırıp gülümseyerek konuşmaya başladı.
Benim adım da Leyla? patronumla konuşup ona göre sana söylesem olur mu? "Dedi. başımı sallayıp Leyla Gelinliğimi bana uzattığın da elinden aldım Leyla'da patronuyla konuşmak için dışarı çıkmıştı. Heja ve Hivda'nın yardımıyla giyinmeye başladım.
Mert'ten
Düğün telaşı yüzünden kıyafetimi giyinmeyi unutmuştum hemen yukarıya odama çıkıp duşa girdim duştan çıktıktan sonra pantolon mu giyip gömleğimi giyip tam gömleğimi iliklerken gömleğin düğmesi koptu.
Hassiktir ya şimdi napicam ya! "Dedim. gömleğim ful açıktı sadece bir düğmesi kapalıydı odadan çıkarak Annem'e seslenmeye başladım annem ses vermeyince aşağıya doğru inerek birşey çarpmamla olduğum yerde durup karşıma baktım. Şokla karşımdaki kişiye baktım. bu o kızdı bana laf sokan kız ilk defa bir kızın bana iltifat yerine kötü laf söylediğini gördüm iyi de onun ne işi vardı burada?
Sen! senin burada ne işin var sen beni mi takip ediyorsun yoksa gerçi senin gibi kızlar hep zengin koca bulmak için her yolu deniyor sende bilerek çarşıda bana öyle davrandın? "Dediğim an başımın yana düşmesiyle ellerim yumruk haline getirip sıkmaya başladım. Çünkü bana tokat atmıştı hayatımda ilk defa bir kızın bana Tokat attığını gördüm kimsenin cesaret edemediğini bu küçük kız yapmıştı o an o kızın o mavi gözlerinde bir enkaz gördüm ve o an pişman oldum söylediklerimden
Sen kendini ne zannediyorsun lan! sen kimsinde senin peşinde dolanicam he ben senin o bildiğin her gün altına aldığın kızlara benzemem! kimse benim namusuma laf edemez duydun beni serefsiz sen adam mısın lan bir kadının namusuna laf söylüyorsun? bu sana son uyarım ayağını denk al yoksa yemin ederim ki kimseyi umursamam direkt kafana bir mermi yersin anladın? "Dedi. ve gitti. offf Allah belamı versin ki bilerek söylemedim kendimi affettirmem lazım ama nasıl şu düğünü bir atlatim sonra bu papatya'la ilgilenicem Annem'in yanına gidip gömleğimin düğmesini dikmesini istedim..
Adar'dan
Aynadan kendime baktığım da hazır olduğumu gördüm. arkamı döndüğüm'de Awir ve Armanç bana bakıyordu.
Abi çok yakışıklı olmuşsun? Yengem seni gördüğün de aşık olacak? "Dedi. Awir
Kes gevezeligi Awir! hadi gidelim? "Dedim. İkiside başını sallayıp odadan çıkıp
Yukarıya doğru çıkmaya başladık. yukarıya geldiğimiz zaman kapıyı çaldığım da kapı yarıda açıldı.
Kapı açılmıyor abi eline kuvvet? "Dedi. Hivda elini işaret ederek kaşlarımı çatarak kapıya baktım.
Canım kardeşim benimle dalga mı geçiyorsun? kapıyı yarı açmışsın kapı açılmıyor diyorsun Hivda aç şu kapıyı yoksa kıracam kapıyı! "Dedim. Annem gülerek bana bakıp konuşmaya başladı.
Oğlum para vericeksin ondan sonra kapı açılacak bu bir adet? "Dedi. Annem başımı sallayıp cebimdeki iki deste Euro'ları çıkarıp Hivda'nın eline koydum. herkesin gözleri sonuna kadar açıldı. ben umursamadan kapının açılmasını bekliyordum gelinliği giyerken hiç görmemiştim şimdi nasıl olduğunu görecektim. Hivda elini kapının arasında çıkarıp birden kapıyı açtı. o an dünyayla ilgili irtibatım koptu sanki o kadar güzel olmuştu ki söyleyecek söz bulamıyordum beyaz gelinliğin içinde bir melek gibi duruyordu birin'in dürttmesiyle kendime gelip Elzeme yaklaştım.
Yanına vardığımda kulağına eğilip konuşmaya başladım.
Cok güzel olmuşsun Elzem berxan? "Dedim. Elzem gülümseyerek bana bakıp konuşmaya başladı.
Sende çok yakışıklı olmuşsun Adar berxan? "Dedi. gülümseyerek kolumu uzattığımda koluma girip odadan çıktık merdivenlerden aşağıya ineceğimiz zaman davul ve zurnalar çalmaya başladı. aşağıya inip nikah masasına oturduk nikah memuru gelip oturdu ve nikahımızı kıymaya başladı.
~~~~~~
Elzem'den
Nikahımız kıyıldıktan sonra herkes halay çekmeye başladı. Adar'ın halasının kızı Rojin sinsi bir şekilde gülümseyerek yanıma yaklaşıp konuşmaya başladı.
Ee gelin hanım düğünün de halay çekmeyecek misin? "Dedi. Rojin aklı sıra benim halay çekmeyi bilmiyorum zannedip beni insanların içinde rezil edecekti ki başımı sağ tarafıma çevirip Zilanı görmemle gülümseyerek göz kırptım. Zilan'da bana gülümseyerek bana baktı.
Ayağa kalkıp başımı Adar'a doğru çevirip konuşmaya başladım.
Halay başı benim geçersen bozulurum kocacım? "Dedim. Adar şaşırmış bir şekilde bana bakıp sonra gulumseyerek ayağa kalkıp elimden tutup halay çekenlerin yanına götürdü elimi Adar'ın cebindeki beyaz mendili alıp halay başına geçtim yanıma da Adar geçip müziğin ritmine göre mendili sallamaya başladım herkese baktığım da bazıları hayranlıkla bakiyordu bazıları ise kıskançlıkla bakıyordu. Halay başında ben yanımda Adar Adar'ın yanında da Mert,Awir, Armanç, birlikte halay çekiyorduk bu dörtlü siyah takım elbise giydikleri için bütün kızların dikkati hepsinin üzerindeydi bir kaç dakika halay çekip Adar ile birlikte halaydan çıkıp yerimize oturduk Rojine baktığım da sinirden kızardığını gördüğüm de gülümsedim Adar'ın konuşmasıyla ona döndüm.
Sen halay çekmeyi nereden öğrendin karıcım? "Dedi. gülümseyerek konuşmaya başladım.
Zilan'dan öğrendim bir gün evde oturyoruz sınav sonuçlarını açıklanmasını bekliyoruz? Zilan'ın istediği bir puan gelince bu birden ayağa kalkıp televizyondan halay müziğini açıp halay çekmeye başladı? Bende dedim ki kız otursana hem sen ne anlıyorsun bu halaydan dedim Zilan'da dedi ki öyle büyük konuşma Elzem bir gün bu halaya ihtiyaç bile duyarsın dedi bende kesin falan dedim sonra bir gün heves edip bana halay çekmeyi öğretti. İyi ki de öğretti yoksa senin o sal-? "Deyip durdum ne dediğimi sonradan anlayıp sustum Adar kaşlarını çatarak bana baktı.
Yoksa benim ne? "Dedi. dilimi ısırdım
Yok birşey Adar? hem ben çok yoruldum ne zaman biter bu düğün? "Dedim. Sorsunu geçiştirerek
Birazdan biter merak etme? "Dedi. Başımı olumlu anlamda salladım. aradan yarım saat geçtiğin de herkes gittikten sonra ben ve Adar odaya çıktık. Adar'a nasıl soylicektim offf utana sıkala Adar'ın karşısına geçtim Adar anlamsızca yüzüme bakıyordu.
Şey gelinliğimi çıkaramıyorumda yardım eder misin? "Dedim. ayağa kalktığında yanında küçücük kalıyordum.
Arkani dön bakalım küçük kız? "Dedi. arkamı döndüğüm sırada Adar'ın ellerini çıplak sırtımda hissettiğim de irkildim
gelinliğimi açtığın da banyo'ya geçip üstüme pijamalarımı geçip banyo'dan çıktım. Adar'a baktığım da çoktan üstünü değiştirip yatağa yatmıştı. Off ben nerede yaticaktim.
Adar ben nerede yaticam? hem koltukta yok? "Dedim. Adar yüzünü bana çevirip konuşmaya başladı.
Valla karıcım bir tek benim yanım boş gördüğün gibi? ayrıca odada koltuk vardı yade kaldırdı? "Dedi. kaşlarımı çatarak konuşmaya başladım.
İyi de neden kaldırdı ki? "Dedim.
İşte bu yüzden benim yanımda değil de koltukta yatacağını bildiği için kaldırdı? "Dedi. Oflayarak yatağın sol tarafına geçip yatağa uzanıp kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Bölüm sonuğ
Bölüm hakkında düşünceleriniz?
Leyla ve Mert'in kavgası hakkında düşünceleriniz?
Heja'nin ve Hivda hakkında düşünceleriniz?
Awir ve Armanç hakkında düşünceleriniz?
Diğer bölümlerde görüşmek üzere:)