𝐃𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃...

By Oden_Fic

3.2K 1K 527

«Dancing in the dark» Couple: Chanbaek, Kaisoo Genre: Romance, Angst, Supernatrual, Smut Author: Gen & Odine ... More

Chapter(1)
Chapter(2)
Chapter(3)
Chapter(4)
Chapter(5)
Chapter(6)
Chapter(7)
Chapter(8)
Chapter(9)
Chapter(10)
Chapter(11)
Chapter(12)
Chapter(13)
Chapter(14)
Chapter(15)
Chapter(16)
Chapter(17)
Chapter(18)
Chapter(19)
Chapter(20)
Chapter(21)
Chapter(22)
Chapter(23)
Chapter(24)
Chapter(25)
Chapter(26)
Chapter(27)
Chapter(28)
Chapter(29)
chapter(30)
Chapter(31)
Chapter(32)
Chapter(33)
Chapter(34)
Chapter(35)
chapter(36)
Chapter(37)
Chapter(38)
Chapter(39)
Chapter(40)
Chapter(41)
Chapter(42)
Chapter(43)
Chapter(44)
Chapter(45)

Chapter(0)

388 54 10
By Oden_Fic

"کیم جونگین"
سن: 28
قدرت ماورایی: تلپورت
-پادشاه سرزمین خودش، لازاروس.

"دو کیونگسو"
سن: 24
قدرت ماورایی: -
-آدم معمولی که اتفاقات عجیبِ دور و برش، اون رو از این روند خارج میکنه.

"پارک چانیول"
سن: 28
قدرت ماورایی: آتش
-دست راست جونگین و شخصی که نمیشه از روی ظاهر چیزی که درونش هست رو فهمید.

"بیون بکهیون"
سن: 26
قدرت ماورایی: نامرئی شدن
-قلب مهربونی داره ولی به موقعش می‌تونه بی‌رحم‌ترین موجود زنده لازاروس باشه.

"مارتیک"

"مینوس"
-خواهر و برادرهای دوقلو و نزدیک‌ترین افراد به بکهیون
هستن.

"مورگن"
-موجودات کوچک و قدرتمندی که از مکان‌های مهم قصر محافظت میکنن.
(اودین: می‌دونم افتضاح شده، ولی نتونستم بهتر از این بکشمش به روم نیارید)

"دنیس"
-بچه اژدهای کیم جونگین که در مواقع ضروری به یه اژدهای بالغ تبدیل میشه تا از لرد جوان محافظت کنه.

لازاروس:
سرزمینی ترکیب شده از انسان‌ها و ارواح، سرزمینی که چانیول، بکهیون و جونگین در اون زندانی شدن و راهی برای فرار کردن ازش ندارن؛ ولی لرد جوان، کیم جونگین از اون وضعیت راضیه و تمام درهای فرار از لازاروس رو به روی چانیول، بکهیون و هزاران آدم دیگه بسته و میخواد تا ابد بر تخت پادشاهیش سلطنت کنه.

روستای جاودانگان:
یه روستای عادی وسط جنگل با کلی مردم خوشحال که کیم جونگین، یکبار برای همیشه لبخند رو از لب‌هاشون دزدید و اون روستا رو تبدیل به متروکه‌ای ترسناک کرد که تقریبا هیچ موجود زنده‌ای نزدیکش نمیشه.

غار داکوتا:
غار نسبتا بزرگی روی یکی از کوه‌های اطراف جنگل که گاهی اوقات جونگین بهش پنهان می‌بره.

دریای سیاه:
دریایی که تمام موجودات آبزی رو در خودش جا داده و پاتوق بکهیون برای رفع دلتنگی و ناراحتیشه.

دره‌ی ارواح:
در بالای دریای سیاه قرار داره و محل مجازات خیانتکارهاست که از بالای این دره به داخل دریای سیاه پرت میشن و پری‌های دریایی از اونا تغذیه میکنن، به همین دلیل مردم لازاروس معتقدن که روح اون آدما اونجا سرگردانه و از نزدیک شدن بهش اجتناب میکنن.

سالن کریستال:
محل قرار گرفتن تخت سلطنتی لرد جوان و رسیدگی به امور قصر.

دارسِل:
اتاق خواب جونگین و ویژگی بارزش داشتن آیینه‌ای با یادآوری خاطراته، به همین دلیل برای لو نرفتن گذشته‌اش، پارچه‌ی حریری روش کشیده شده.

سِرافینا:
اتاق چانیول و ویژگی بارزش داشتن مجسمه‌ی خدای آتش یونان باستان که مثل یه آدم حرف میزنم و حرکت میکنه؛ اما فقط در محدوده اتاق چانیول.

وایولِت:
اتاق بکهیون و ویژگی بارزش اینه که دیوارهای اتاق با احساسات بکهیون رنگ عوض میکنن.

آرامش خاموش:
اتاق شخصی جونگین که با ساده‌ترین دیزاین تزیین شده و داخل اون فقط می‌رقصه تا بتونه چیزی که درونش به جوش میاد رو مهار کنه. درش داخل دارسل باز میشه و این دوتا اتاق رو به همدیگه متصل می‌کنه.

اتاق ممنوعه:
تاحالا هیچکس موفق به باز کردن در این اتاق نشده، چون یه نیروی قوی از اون و چیزی که داخلش هست محافظت میکنه.

سیاه‌چاله مرگ:
محل نگهداری زندانی‌ها.

اتاق فریاد:
اتاق شکنجه‌ی افراد خیانتکار.

پ.ن: اینا صرفا یه توضیح کلی از کرکترای اصلی، موجودات و مکان‌هایی بود که نیاز به توضیح داشت. این فیکشن، مکان‌ها و موجودات همش ساخته‌ی تخیل نویسنده‌اس نه چیز دیگه‌ای / چانبک و کایسو، هردو کاپل اصلی هستن و خط داستانی با هردو کاپل پیش میره.
+ترتیب بیوگرافی صرفا براساس جایگاهشون توی لازاروسه.

Continue Reading

You'll Also Like

34.5K 6.7K 18
‌‌༺•✿ Memento s Ash Full✿•༻ ♥️ 🏹ژانر : عاشقانه . درام . ♥️ 🏹کاپل : چانبک ♥️ 🏹نويسنده: Scarlet ♥️ 🏹خلاصه : خانواده ی گرم و صمیمیه بکهیون شامل...
6.3K 1.2K 37
کاپل‌ها: چانبک/بکیول، کایسو ژانر: اکشن، هیجان انگیز، رومنس خلاصه: یه روزای سگی توی زندگیش وجود داشتن که بکهیون به شدت ازشون متنفر بود. جوری که همه چی...
983 461 17
[ ² ] " رویای من" اولین بار که دیدمش گفتم چقدر زیباست. وقتی صداشو شنیدم توی دلم التماسِش میکردم که یک جمله دیگه،فقط یک جمله دیگه بگه تا بیشتر صداشو ب...
3.1K 851 11
با یه اشتباه شروع شد، با یه حیله ادامه پیدا کرد. با حماقت کش دار شد و از تمام رازها پرده برداشت. رازهایی که بکهیون هیچ وقت نباید میفهمید اما زمان همه...