Bu bölümü istek üzerine yazıyorummm
Istek sahibi:toxichyunminshipper
Gönül isterdi ki seungmini seme yap ama kitap ukeseung kitabı ):
Top:hyunjin
Bottom: seungmin
(bu bölümde böyleler)
Yine telefonu çalıyor ve Seungmin dolu gözleri arasından arayana bakmaya çalışınca görmediğini fark edip gözlerini siliyor. Yine arkadaşları ya da öğretmenleri arıyordu büyük ihtimalle. Seungmin zaten aramaları açmıyordu. Sadece kim olduğuna bakıp sessize alıyor ya da direkt aramayı redd ediyordu.
Bu seungminin küçük apartman dairesinde son birkaç haftadır hergün yaşadığı çok normal günlerden biriydi.
Uzun süredir sevgili olduğu çocuk ondan ayrılmış üstüne aldatıldığını öğrenmiş o da yetmezmiş gibi eski sevgilisinin ondan ayrıldığı gibi baskasıyla birlikte olduğunu öğrenmişti. Birkaç hafta her akşam ağlamak zaten duygusal yapısı olan seungmin için bunlar çok ağırdı.
Bu sefer telefonu değilde kapısı çalınca icinden küfr edip kapıya adımladı. Yine teselli için minho geldi düşüncesiyle kapıyı açtığı gibi bağırmıştı.
*lütfen artık siktir git, minh-*
Kapıda minhoyu değil de hyunjini görmek hem şaşırmasına hem de utanmasına sebep olmuştu.
*üzgünüm minho değilim. Buraya seninle ilgilenmek için geldim*
Seungmin kaşlarını catarak gözünü karşısındaki eski sevgilisinin arkadaşına dikmişti.
*benimle neden ilgilenesin ki? Chan'ın arkadaşı değil misin? Git ona yeni sevgilisiyle şans dile*
Hyunjin bakışlarından bile okunmayacak kadar duygusuzca seungmine baktı tekrardan.
*sence chan umrumda mı ? Buraya senin için geldim Chan için değil*
Seungmin onun durumunun da kendinden farklı olmadığını anladığında onu içeriye almış ve kapıyı kapatmıştı.
*geç otur ben de kahve getireyim. Konuşuruz belki*
Giderken hyunjin onu kolundan yakalamıştı
*sadece otursak olmaz mı?*
Seungmin ikiletmeden oturmuştu hemen Hyunjinin yanına. Siyah saçlı genç yaklaşıp ellerini tutunca Seungmin şaşırsa da belli etmeyip karşısındakinin diyeceği şeyi bekliyor.
*Seungmin, ben chanla iletişimimi çoktan kestim. Sizin ayrılmanızdan da önce.*
Seungmin devam et dercesine gözlerine baktığında tedirgin bir şekilde devat etmişti
*biz 3 yıl önce chan'la sıkı arkadaştık
Her zaman birlikteydik. Sonra birgün ben sınıftan çıkarken seninle çarpmıştık hatırlıyor musun?- deyince Seungmin kafasını sallamıştı. Bu sohbetin nereye gideceğini gerçekten merak ediyordu- işte o gün..
Ben... Sana ilk görüşte aşık olmuştum.*
Seungmin rahatsızca yerinde kıprandı , şuan konu gerçekten fazlasıyla garipti.
*sonra ben koşa-koşa Chana anlattım, günlerce bıkmadan ne yapsam gidip Chana anlatır, seninle nasıl yakınlaşa bileceğimi tartışıyorduk. Tum bunlara rağmen o beni yok sayıp sana açıldı, gözlerimin önünde seninle sevgili oldu. Bana desteklemek kalırdı zaten. Mutluydunuz ve başka şansım yoktu.*
Burnunu çekip dolan gözlerini tavana dikti, akmamaları için.
Seungminin aklıysa tamamen başka yerdeydi.
*hyunjin.. Bu nasıl olur? Ben sana aşıkken Chan'a gitmiştim. Ona seni sordum bana sevgilinin olduğunu ve beni pek sevmediğini söyledi. O zamanlar kötü bir ruh halindeydim. Benim yanımda oldu ve "teselli" etdi. Ve şimdi.. Sanırım ikimizde kandırılmışız..*
2si de dolan gözlerle bir-birine Hyunjin Seungmine doğru yaklaştı, amacı sadece öpücük kondurmak olsada Seungminin onu ensesinden çekmesiyle öpüşmeye başlamıştılar. Yılların yorgunluğu ve hasretiyle bir-birini sömürürken Seungmin hyunjinin belindeki ellerinden destek alarak kucağına çıkmıştı.
Hyunjin o andan, Seungminin onu eski sevgilisini unutmak için kullana bileceği gerçeğini yok saymıştı. Kucağındaki bedeni öpse bile dokunmuyordu.
*hyunjin, dokun bana. Nefes alıyor muşum gibi, dokun bana lütfen*
Hyunjin Seungmini geri çevirmeyip kollarını bedenine sarmıştı. Bir eliyle bel oyuntusunu okşarken diğeriyle yanağını okşuyordu. Öpüşmeleri şiddetlenirken Seungmin ondan ayrılmış ve aceleyle tişörtünü çıkarmıştı. Tekrardan sulu bir öpüşme başlatırken hyunjinin yanağındaki elini kalçasına indirmiş ve ağzına inlemişti.
*odama çıkalım, hyunjin*
Bununla Hyunjin onu kucağına almış Seungminin yönlendirmesiyle odasına girmiştiler. Beli yatakla buluşan Seungmin siyah saçlı gencin de üstünü çıkarmış yere fırlatmıştı.
Hyunjinin ıslak öpücükleri Seungminin dudaklarından boynuna ordan da kasıklarına inerken küçüğün pantolonunu çekiştirmişti.
Tekrardan göğüslerine kalkıp göğüs ucunu ağzına aldığında Seungminden gelen yüksek inlemelerle doğru yolda olduğunu anlayıp devam etmişti. Seungmin ona yardım edip pantolonunu da boxeriyle çıkarınca hyunjini omuzlarından ittirip yatağa sırtüstü düşmesini sağlamış ve kucağına çıkmıştı. Hyunjinin ona yaptığının aynısını yaparak bedenine sulu öpücüklerini kondururken pantolonunu çıkarmış, diğer kıyafetlerin yanına yollamıştı.
Hyunjin tekrardan onu altına aldığında kesik nefesleri arasından mırıldanarak dolabından kayganlaştırıcı almasını söylemişti ne de olsa 5aya yakındır ilişkiye girmiyordu.
Parmaklarını Seungminin ağzına yollamıştı ıslatması için. Parmakları ağzındayken ve hafif hafif inlerken tanrıça gibi görünen bu çocuğa daha fazla kapıldığını hissediyordu. Islandığına emin olduğu parmaklarını Seungminin deliğine göndererek altındaki gencin daha fazla inlemesine sebep olmuştu.
Sarı saçlı bedeni tam olarak hazırladığını düşünerek kayganlaştırıcıyı penisine bulayacakken Seungmin onu tekrardan itmiş yatakta oturur pozisyona gelmesini sağlamıştı. Bacak arasına girip penisini yakalamış ve çekmeye başladığı gibi hyunjinin yüksek inlemeleri odayı doldurmuştu.
Son kez çekip ağzına aldığında Hyunjin Seungmini saçlarından tutup başını fazla hassas olan penisine batırmıştı. Seungmin zorlanma berlitisi göstermeden onu kabul edip hyunjinin onu yönlendirmesine izin vermişti.
Hyunjin boşalacağını hiss etdiğinde Seungminin ağzından çıkmış ve tekrardan üzerine çıkmıştı. Kayganlaştırıcıyı penisine ve birazda Seungminin deliğine sürerken altındaki gencin alnına dizmişti öpücüklerini.
*Hyun-ahh hadii*
Seungminin inlerken söylediği cümleyle penisini küçük deliğe konumlandırmış, yavaşça içine gitmişti kendisini.
Seungmin bacaklarıyla hyunjinin kalçasını sıkıştırarak ve tümünü içine almış ve yüksek sesli inlemesini odaya bırakmıştı.
İçinde deli gibi haraket eden penis yokmuşcasına Hyunjini kendine çekip tekrardan öpüşme başlamıştı.
*hyunji-ahh bana da dokun lütfen*
Seungminin hassas olduğunu anlayıp, hemen elini sarı saçlı çocuğun penisine atarak gelgitleriyle aynı ritmde çekmeye başlamıştı bile.
*hyunn-ımmh geleceğim*
*aynı anda gelelim biraz bekle*
Kafasını sallayarak prostatına yapılan vuruşlara odaklanmıştı. Sonunda hyunjin titremeye ve içine sızdırmaya başlamasıyla seungmin de kendini bırakmıştı hyunjinin eline.
Hyunjin son birkaç vuruşla tamamen boşaldığında içinden çıkmış yanına yatmıştı.
Şuan derinlerinde kurumaya başlayan meniyi yok sayıp yillar önce unutduğunu sandığı aşkına sarılmış,kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
Hyunmin isteyen çoktu. Alın size hasret gideren hyunmin.
Nasılsınız bu arada yeni bölüm atmayalı baya olmuş.
Bu arada bu kitabı smut yazmayı öğrenmek için kullanıyorum. Elimde bir fic var ve orada gerçekten duygu yüklü bir smut lazım. Eger yazmayı öğrenmezsem bastırırım o fici.
Fikri falan çok iyi o yüzden ziyan etmek istemiyorum
Hadi şimdi bir sonraki smutshots için kurgu fikirlerini ve ship isteklerini alalım. Her türlü fikrinizi yazın bakimm.
Bir sonraki shots için 10 oy 12 yorum yeter😘🎀