village love ✦ //HYUNLİX

By rosejisa

6K 500 640

SEMELİX ⋱ Hyunjin sınıf arkadaşı ile aynı köylü olduğunu öğreniyor üstelik en sevdiği ninesinin torunu olduğu... More

0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
0.8
0.9
1.0
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
1.6
1.7
1.8
1.9
2.0 (F)
yeni fic

0.7

271 25 14
By rosejisa

Hyunjin onu engellemişti. Sabah kalktı ve elini yüzünü yıkadı. Düşünsenize; sınıf arkadaşınız ile öpüşüyorsunuz, belkide bu daha ilerisine gidecekti sen bir anda kaçıyorsun kaçarken önünde 6 koruma bence hoş olmazdı.
_
Hyunjin

Aşağı kahvaltı yapmaya indim ve güzelce kahvaltımı yaptım. Zaman çok çabuk geçiyor okul hemen bitti mesela neyse sevmiyorum zaten.

Hyunjinin babaannesi: "Biz akşam düğüne gidiyoruz. Düzgünce dur kimseye kapıyı açma kilitleride tak."

Hyunjin: "Tamam babaanne korkma bu kadar."

H.b: "dikkat et oğlum hadi biz yengenlere gidiyoruz yemek hazırlayacağız."

Hyunjin: "Tamam babaanne tamam."

Babaannem bir süre daha dikkat etmem konusunda uyardı ve dedem ile çıktıklar küçücük ev bana kaldı ne mutlu bana.

Markete gittim ve rafları aramaya başladım bir yandanda grup mesajlarını okuyordum. Market o kadar büyük bir şey değil. Küçük olanlar.

12-B

Jungkook
Ya Türkçe'den ödev varmıydı?

Taehyung
Yok aşkım

Jungkook
Tamam bebeğim, sagolll

Taehyung
Ne demek bebeğim

Siz
Iyy vıcık vıcıklar
Var bu arada ödev
Bari viciklik yapcaginiz
Dogru yapın
540 sayfalik kitap okunacak

Jungkook
1. Sanane
2. NE YUH

Taehyung
Vur dedik öldürdü amina

Siz
Maalesef ezikler

Jennie
Ne bu dırdır
Salın be tatilde de bi rahat yok

Rosé
Bana gel 😉

Siz
YETER VICIKLAR

Jennie
Bence sen kıskanıyorsun.

Felix
Ben varım neyine
yetmiyor?

Siz
Sen kimsin
Pardon??

Felix
Kocan🙂

Kazuha
Milletin ilişkisine laf
Atan Hyunjin saskin ✊🏻✋🏻

Siz
O kapak  var ya o kapak
Gazoz kapağı olsun sana..
Neyse terbiyeli
Biriyim.

Kazuha
Devamını getirmeye
Gotun yemez

Felix
Doğru konuş Kazuha.

Kazuha
Yok ya başka isteğin

_____

Ne çok boş yaptık. Cips,cikolata,dondurma,kola falan aldım ve evin yolunu tuttum film keyfi yapacağım.

Bizim köyün şu korkunç sokağından geçmek çok sakıncalı. Saat 17:40 ve ben burdayım vay.
Bizim köyün serserisi çok, bilindik bir köy zaten köyümüz o yüzden genelde serseri tipler oluyor, ergenler.

Sokaktaki 2-3 ergenler karşılaştım ama beni tanıdıkları için bir şey demediler zaten diyemezler. Eve geldiğim gibi kapıları tekrar kitledim ve mutfağa gittim. Başımda Felix adlı bir sorun varken kitlememek olmaz yoksa s- öhöm neyse.

Cipsleri bir güzel mısır kabına koydum sonra çikolataları tabaklara koydum birazda dondurma koydum bardağın içine ve kolayıda koyduktan sonra artık hazırdı.

İçeri geçtikten sonra 'Angry Mom' açtım. Aksiyon severim olayları çözmeye falan çalışıyorum henüz 6. Bölümdeyim. 

Ben izlerken içerden tabak sesi geldi(altıma sictim) hemen o tarafa döndüm hiç bir şey yoktu.

Temkinli adımlar ile mutfağa gittim. Sadece kırık tabak vardı. Biri bana oyun mu oynuyor?

"Hay ananı ya. Evde tek kalıcam bir gün ondada olaysız geçsin sktigimin günü be!"

Tabak kırığını topladım, çöpe attım.  İçeri tekrar geçtim dizi zaten uzundu 6. Bölümden 8'e gelmiştim bugünlük yeterliydi. Saat 20:04 geçiyor en iyisi oyun oyniyim.

Odama geçtim ve oyun oynamaya başladım zaten ben oyuna girince Jisung falanda girdi kankam yaaa tabi ki Jisung ile ben kazandım.

Oyunu kapattım ve yatmaya hazırlandım pijamalarımı falan giyindim sonra yatacakken elektrikler gitti.

"Yok ben cidden şansızım."
 
Yataktan kalktım şartel attı mı diye baktım o değildi.  Cidden elektrikler gitmiş pf.
Koridorda dolanmaya başladım odaya gideceğim ama zifiri karanlık sanki.

Telefonumda yanımda değil. Ben gitmeye devam ediyordum ki arkamda nefes alış veriş sesleri gelmeye başladı..

"Hass."

_|_|_||_|_|_||_|_||_|_||_|_|_|_|

Evet bir bölüm sonu dahaa
Yarında bölüm atabilirim pazarda atacağım
Görüşmek üzere 💖

Continue Reading

You'll Also Like

6.2K 475 8
hyunjin, okul başkanı olan jisungla kendisine smutshot yazar. texting.
41.7K 4.3K 45
Aptal yavşak Yeonjun sinir sorunları olan Soobin'den etkilenmeye başlamasıyla ona yazmaya karar verir. Jawny - honeypie
1.4K 170 8
Seul sanat lisesi'nde resim ve müzik bölümü öğrencileri ile spor öğrencileri anlaşamazdı... Düz yazı bölümleri az olacak yani texting ağırlıklı bir...
YAPAY ZEKÂ By HaKuGu

Science Fiction

994K 73.4K 89
Japonya'dan Amerika'ya gönderilmesi gereken bir kargo uçağı Türkiye'de düştü. İçinden sağ çıkan şey sadece o oldu. Haruki, Amerikalı iş adamı için öz...