The Babysitter | Hyunlix ✓

By hyunjwang

299K 26.3K 24K

Hyunjin, engelli doğan çocuğuna bir bakıcı arar. Paraya ihtiyacı olduğu için iş arayan üniversite öğrencisi F... More

Bölüm 1: Karakterler
Bölüm 2: Yaz Tatili
Bölüm 3: İşaret Dili
Bölüm 4: Jae
Bölüm 5: Kuş Uykusu
Bölüm 6: Gay Miyim?
Bölüm 7: Papatya
Bölüm 8: Saç Bandı
Bölüm 9: Civciv
Bölüm 10: İlk Öpücük
Bölüm 11: Krem Şanti
Bölüm 12
Bölüm 13: İlk Gece
Bölüm 14: Bay Hwang'ın Yeni Sevgilisi
Bölüm 16: Tuzlu Şeker
Bölüm 17: Jae'nin Annesi
Bölüm 18: Hayır
Bölüm 19: Hwang Sam
Bölüm 20: Davetsiz Misafir
Bölüm 21: *Sevişmek*
Bölüm 22: Skandal
Bölüm 23: Ryung
Bölüm 24: Hanbok
Bölüm 25 (m)
Bölüm 26: "Hızlı Olacağım Felix."
Bölüm 27: Kameralar
Bölüm 28: Duş (m)
Bölüm 29: Araba (m)
Bölüm 30: Han Jisung
Bölüm 31: Arkadaşlık
Bölüm 32: Seungmin
Bölüm 33: "Senin Yüzünden!"
Bölüm 34: O Gece
Bölüm 35: Chan & Seungmin
Bölüm 36: Chanmin (m)
Bölüm 37: Sarhoşlar
Bölüm 38: "Benimle Evlenir Misin?" (FİNAL)
Özel Bölüm 1: Bekarlığa Veda
Özel Bölüm 2: Düğün
Özel bölüm 3: Gerdek (M - SON)
The Babysitter 2

Bölüm 15

8K 731 623
By hyunjwang

Oylamayı ve yorum atmayı unutmuyoruz, değil mi?

Felix, Hyunjin gelene kadar sabırla bekledi. Hyunjin geldiğinde, onun boynuna atlayıp sarılmak, öpmek istiyordu. Ama bunu yapmaktan çok utanırdı, bu yüzden yapamadı.

Hyunjin kapıdan içeri girerken, onu karşıladı. Elleri önünde bağlıydı, başını öne eğerek onu selamladı ve gülümsedi. "Hoşgeldin hyung."

"Hoşbuldum." Hyunjin, işaret ve baş parmaklarını birleştirip Felix'in çenesinden tuttu, yüzleri karşılıklı hale gelecek kadar kaldırdı.

"Beni mi bekledin?"

"Evet hyung."

Hyunjin, gülümsedi. Ardından bir karşılık beklemeden yavaşça Felix'e sarıldı. Bu, artık onların yeni selamlaşma biçimiydi. Hyunjin'in başını Felix'in omzuna dayaması ve kokusunu içine çekmesi de bu selamlaşmaya dahildi.

"Hmm..." Hyunjin, sakince mırıldandı. "Seni çok özlüyorum Felix. İşlerin bu hale gelebileceğini kim bilebilirdi..."

Felix, sessiz kaldı. O da sadece Hyunjin'e sarılmak, onun sakince nefes alıp verişini hissetmek istiyordu. Basit bir anı bile fazlasıyla dramatize ediyorlardı.

Hyunjin, yavaşça başını Felix'in omzundan kaldırıp yüzüne yaklaştırdı. Şimdi dudakları çok yakındı. Tam öpecekti ki, Jae'nin sesini duydular.

İkisi hızlı adımlarla Jae'nin odasına gittiklerinde, Jae'nin normalden daha huysuz bir şekilde uyandığını gördüler. Felix de, Hyunjin de ne kadar denerse denersin, Jae'nin ağlaması bir türlü durmuyordu.

Altı temizdi, karnı toktu, herhangi bir hastalık belirtisi de yoktu ama neredeyse bir saat boyunca aralıksız ağlamıştı. Hyunjin'in de Felix'in de enerjisi tükenmek üzereyken, sonunda Jae yorgunluktan babasının kucağında uyuya kaldı.

Hyunjin, onu beşiğine yatırıp yatırmama konusunda emin olamadı. Çünkü eğer yanlışlıkla uyanırsa yine ağlama krizine gireceğinden korktu. Bu yüzden oturduğu yerde hareketsiz kalmaya karar verdi.

Felix, Hyunjin'in yanına oturdu. Sonunda Jae ağlamayı bıraktığından çok memnundu, böyle bir olayla daha önce hiç karşılaşmamıştı. Başını Hyunjin'in boşta kalan omzuna koydu. Üçü de, koltukta otururken yorgunluktan uyuya kaldıklarının farkında değildi.

Bir süre önce Hyunjin yardım istemek için Chan'ı aramıştı. Chan eve geldiğinde, gördüğü manzara karşısında gülümsemeden edemedi. Bu gördüğü, belki de Hyunjin'in ömrü boyunca yaşadığı en mutlu anlarından birisiydi.

Chan onları hiç rahatsız etmedi. Sakince mutfağa gitti ve dolaptan bir şarap çıkardı. Bardağına doldurduktan sonra karşılarına geçip oturdu, onları izledi. "Hay sikeyim..." dedi içinden. "Ne kadar güzeller."

Bir saatin sonunda, Felix yavaşça gözlerini araladı. O halde uyuduklarını görünce, o da gülümsemesine engel olamadı.

"Günaydın."

Felix, Chan'ın sesini duyduğunda irkildi, ama sonradan onu aradıklarını hatırladı. Chan'a gülümsemeye çalıştı ama gülümsemesi biraz gergindi. Ne tepki vermesi gerektiğini pek bilmiyordu.

"Ne güzel bir aile tablosu böyle." Diye ekledi Chan gülümseyerek. O esnada Hyunjin de yavaşça gözlerini araladı. Sırayla Felix, Jae ve Chan'a baktı. Derin bir nefes aldıktan sonra, iki eliyle Jae'yi tutarak sakince, uyandırmadan doğrulmaya çalıştı, ama ne yazık ki Jae uyandı.

Hyunjin ve Felix göz göze geldiler. Jae'nin bir daha ağlamaya başlamasından korkuyorlardı ama bekledikleri gibi olmadı. Jae, sevimli bebek sesleri çıkararak babasının kolyesiyle oynamaya başladığında, ikisi de rahatladı.

Bir süre bebekle oynadıktan sonra, Hyunjin bebeği Chan'ın kucağına verdi. "Madem geldin, onunla biraz ilgilenir misin? Ben çok yorgunum."

Chan, bir şey demeden bebeği kucağına alırken, Hyunjin Felix'i kolundan tuttu ve çekti. "Felix de yorgun. Dinleneceğiz biraz. Bir şey olursa... olmasın."

Chan'ın sırıtan suratına aldırmadan, Felix ile Hyunjin salondan ayrıldı.

"Haa..." Chan arkalarından bakarken iç çekti. "Sarhoşum amına koyayım, bebek mi bakacağım?" Ardından Jae'ye bakıp güldü. "Şarap içer misin ufaklık?"

Felix odaya girdiği anda Hyunjin de arkasından girdi ve kapıyı kapattı. Ardından aniden Felix'i omuzlarından ittirip koltuğa oturttu, yanına da kendisi oturdu. Felix'in kaçışı yoktu. Çok kısa sürede gelişen olaylara teslim oldu, dudakları hemen buluştu. Odanın ışıklarını bile açmamışlardı. Karanlık, her şeyi daha da şehvetli kılıyordu.

Uzun süren öpüşmenin sonunda, Hyunjin Felix'e baktı. Felix bir şey söyleyecek gibiydi, bunu hemen anladı. "Bir şey mi sormak istiyorsun Felix?"

"Evet... Yarın yakın bir arkadaşımla görüşmek istiyorum da hyung... Onu buraya davet etsem sorun olur mu? Jae'yi bırakmak istemiyorum."

"Hmm.. düşünmem lazım." Hyunjin, bir kere daha yaklaştı, bir süre daha öptü. Ardından gülümsedi. "Çağırabilirsin. Okuldan mı arkadaşın?"

"Evet. Hem de çocukluk arkadaşım. Kendimi bildim bileli Seung ile sürekli beraberiz. Sanki kardeşim gibi..."

"Kardeşin var mı Felix?"

"Hm?" Felix, duyduğu şeye birazcık şaşırmıştı, Hyunjin'in böyle bir şey soracağını düşünmemişti, ama haklıydı. Birbiri hakkında hiçbir şey bilmiyorlardı. Hyunjin'in öğrenmek istemesi, hoşuna gitmişti. "Evet, bir tane ablam var. Senin var mı hyung?"

"Biz üç erkek kardeşiz." Şimdi ikisi karşılıklı durmuş, sohbet ediyorlardı. Hyunjin, bir yandan Felix'in gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı.

"Onlar da buradalar mı?" Diye sordu Felix, heyecanını belli etmemeye çalışarak.

"Hayır. Şirketin başka ülkelerde üç büyük bayisi var. Hepimiz birinin başındayız. Senin ablan burada mı? Ya da ailen?"

"Hayır... Biz küçük bir taşrada yaşıyoruz. Ablam orada öğretmen olarak çalışıyor."

"Senin burada ne işin var? Üniversite için mi geldin?"

"Evet... Ama burayı keşfetmek istediğimden, yaz tatilinde burada kalmak istedim. Sonra, param bitti..."

Hyunjin güldü. "Şehri keşfetmek isterken, şimdi eve kapanmış gibisin. Sana gezebileceğini söyledim. Emrinde bir şoför var, biliyorsun değil mi?"

"Senin sayende..." Felix, kollarını Hyunjin'in boynuna doladı. "Ne kadar çalışırsam çalışayım alamayacağım kıyafetler giyiyorum, gidemeyeceğim yerlere gidiyorum hyung..."

Hyunjin'in kaşları çatıldı. "Felix, şu hyung kelimesine ayar olmaya başladım, biliyor musun? Neden bana adımla seslenmiyorsun?"

"A-adınızla mı?" Felix şaşırmıştı, ama duyduğu şey hoşuna gitmemiş de değildi. Gülümsedi. "Pekala, bay Hwang."

Hyunjin hayal kırıklığıyla alnını kaşıdı ve güldü. "Adım bu mu Felix? Bana Hyunjin de, gerçek adımla. Jin de diyebilirsin, Jinnie de..." dudakları yavaşça buluştu. "Ama ne dersen de, resmi hitap etme, olur mu?"

Felix, tamamen çıkan gömleğinin ve şimdi çıplak olan üstünün etkisiyle konuşmakta biraz zorlanıyordu. Cevap vermedi, ama başını salladı, onaylıyordu.

"Bu günden itibaren..." Hyunjin Felix'i tekrardan öptükten sonra devam etti. "Jae'nin öğle uykusundan sonra dışarı çıkın. Jae'yi götürmek istemezsen de teyzeye bırakabilirsin. Ama teyze ayrılmadan önce evde olduğundan emin ol."

Felix, yine gülümsedi ve başıyla onayladı. İçinden bir ses "paran yok, nereye gideceksin salak?" dedi, ama içindeki sesi hemen susturdu. Bir haftası dolduğunda ilk maaşını alacak, bu parayı aynı planladığı gibi gezmesine harcayacaktı. Bonus olarak özel bir şoförü olması da güzeldi.

Hyunjin, yine yaklaştığında, bu sefer dudaklarını ayırmadı, uzunca bir süre Felix'i öptü. Boynuna doğru inip, göğsünü okşamaya başladığında, Felix'in kalbinin ne denli hızlı çarptığını hissediyordu.

Ama çok geçmeden, bir anda durdu. Felix'in saçlarını okşarken gözlerinin içine baktı, konuşmaya başladı. "Dün gece fazla yaptık, zaten çok yorgun görünüyorsun. Madem yarın arkadaşın gelecekmiş, bugün seni yormayayım, değil mi?"

Felix cevap vermedi. Yüzündeki hafif düş kırıklığını sakladı, çünkü Hyunjin haklıydı. Hareket ederken bile hala zorlandığını hissediyordu.

Hyunjin, Felix'in saçlarını okşamaya devam etti. "Üçümüz bu yatağa sığabilir miyiz?"

Felix yatağa baktı. "Evet..." dedi gülümseyerek. "Jae'nin karnını doyurup uyuttuğumda, onunla birlikte geleceğim. Lütfen o zamana kadar dinlen, çok yorgun olmalısın."

Hyunjin gülümseyerek oturduğu yerden kalkıp soyunmaya başladı.

Felix, yerdeki gömleğini alıp hızlı bir şekilde giyerek odadan ayrıldı. Bu gece, sarılıp uyuyacaklarına emindi...

Hep böyle minnoş minnoş mu gidecek bu seri ya biraz kaos mu koysak 😻

Continue Reading

You'll Also Like

56.4K 4.7K 30
Kim Taehyung yaşadığı bir olaydan sonra artık kendi adaletini kendisi sağlayan biri olmuştu. Park Jimin ise talihsiz bir olay yaşayıp katil V ile kar...
154K 10.3K 68
Futbolcu Kerem. Galatasaraylı Kerem. Mustafa amcanın torunu Kerem. Kocam Kerem. Gökçe Altun kendisini Kerem Aktürkoğlu ile evlenme dairesinde buld...
7.8K 622 30
parkta seungmin ile gezerken birden önlerine küçük bir kız çocuğu çıkar ve jisung a çarparak yere düşer, küçük kız ağlamaya başlar...
2.2K 221 6
Minho gay olduğu için evden atılır kendisine bir ev bulmaya çalışır fakat bulamaz zorda olsa bir şirkette çalışan olmayı başarmıştır şirketin sahibi...