Zauważ mnie 《Tom 2》[Murder Dr...

By Gofero_

863 55 47

Prolog: ... - Co!? To wy nie jesteście razem!? - Uzi, gdzie jesteś!? - Ja... nie wiem czy moje uczucia do Cie... More

Witam w drugim tomie!
[Rozdział 10]
[Rozdział 12]
[Rozdział 13]
[Rozdział 14]
[Rozdział 15]
[Rozdział 16]
[Rozdział 17]

[Rozdział 11]

95 7 6
By Gofero_

Uzi, V, N, J i M wybiegli z landing poda, oddalając się od niego na odległość kilkudziesięciu metrów.

- No i super - stwierdziła J - przeszukają nam dom bez naszej zgody!

- Nie przeszukają, tylko sprawdzą czy ktoś jest.

-Dobra, ja idę na polowanie, bo tych tutaj to raczej zabić nie mogę, co nie?

- No, nie możesz.

- Ktoś ze mną?

- Nie dzięki.

- okej

J rozwinęła skrzydła i odleciała. Natomiast V dała znak Uzi aby pójść za stertę złomu.

- Uzi... nie uważasz że powinnaś wrócić do domu?

- A po co? Słyszałaś reakcję mojego ojca. On nie akceptuje tego, że zadaję się z Dronami Morderczymi.

- No to to tak, ale, pomyśl. Może zmienił zdanie?

- Po tym starym fanatyku drzwi, który spędza 50% życia na graniu w Doors na Robloxie mam się czegokolwiek pozytywnego spodziewać? No błagam cię.

- To po co szuka cię z ekipą od pół roku?

- A skąd mam to wiedzieć?

- Bo cię kocha Uzi! Czemu miałby cię szukać, gdyby mu na Tobie nie zależało?

Uzi nie odpowiedziała. Patrzyły sobie z V w oczy. Ich twarze dzieliły centymetry, kiedy wszystko musiał popsuć N, który wyszedł zza sterty do V i Uzi. Za nim szła M. Dziewczyny szybko się od siebie odsunęły.

- Ja tylko chciałem powiedzieć, że już poszli - oznajmił N.

- okej, w takim razie, podjęłam decyzję - powiedziała Uzi.

- jaką? - zapytali pozostali.

- wracam do domu.

- Serio!?

- Tak.

- Aż tak dobrze idzie mi namawianie? - pomyślała niedowierzając V.

Zanim ktokolwiek zdążył coś powiedzieć, Uzi odwróciła się w stronę kolonii i ruszyła tam.

- Uzi!? - ktoś ją zawołał.

Uzi odwróciła się.

- V? Potrzebujesz czegoś?

- Mogę Cię odprowadzić?

Continue Reading

You'll Also Like

935K 102K 135
Wiele było pięknych kobiet. Miał je wszystkie. Miał, władał, posiadał. Złoto, jedwab, diament, stal. Śpiew słowika. Wiele oczu go widziało. Wszystk...
25.2K 1.7K 96
Harry zostaje porwany i otruty przez Lorda Voldemorta. Jedynym ratunkiem jest zdjęcie zaklęcia adopcyjnego, które ujawnia, że jest synem Severusa Sna...
2.9K 80 37
Opisu wyjątkowo nie ma (Wszystko wytłumaczone w pierwszej części)