Always&Forever

By MargieXn

74K 4.9K 406

Άρης-Μελίνα-Αλέξης. Ένα ερωτικό τρίγωνο και ένας αναγκαστικός γάμος. Ποιος θα κερδίσει όμως την καρδιά της; More

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Α/Ν (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ UPDATE)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 (Μέρος 1ο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 (Μέρος 2ο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 (Μέρος 1ο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 (Μέρος 2ο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 (Μέρος 1ο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 (Μέρος 2)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
Κεφάλαιο 9
Κεφάλαιο 10
Κεφάλαιο 11
Κεφάλαιο 12
Κεφάλαιο 14
Κεφάλαιο 15
Κεφάλαιο 16
Κεφάλαιο 17
Κεφάλαιο 18
Κεφάλαιο 19
Κεφάλαιο 20
Κεφάλαιο 21
ΕΠΊΛΟΓΟΣ.
Wattys (HELP, READ PLEASE)

Κεφάλαιο 13

2K 161 20
By MargieXn

" Τι να παραδεχτώ ρε ηλίθιε; Όλα είναι στο μυαλό σου! Δεν μου αρέσεις! Με αηδιάζεις! Ειδικά μετά από αυτό που είδα. Δεν ντρέπεσαι καθόλου; Δεν έχεις λίγη τσίπα πάνω σου; Δεν μπορούσες να κάνεις ό,τι έκανες στο δωμάτιό σου; " ούρλιαξα σαν υστερική. Με εκνευρίζει αφάνταστα! Αντί να απαντήσει έκανε κάτι που με άφησε άναυδη. Ένωσε τα χείλη μας. Με φίλησε που να πάρει!


------------

Τα χείλη του κινούνταν απολύτως συγχρονισμένα με τα δικά μου. Άθελά μου ένας αναστεναγμός ξέφυγε από τα χείλη μου. Το κάθαρμα φυσικά το εκμεταλλεύτηκε. Η γλώσσα του μπλέχτηκε με τα δικά μου σε δευτερόλεπτα. Τα πόδια μου με το ζόρι με αντέχουν. Πρέπει να το σταματήσω αυτό. Δεν θα με οδηγήσει πουθενά. Θα πληγώσω και θα πληγωθώ. Άρχισα να τον χτυπάω στο στήθος και μετά από μερικά χτυπήματα, κράτησε σφιχτά τους αγκώνες μου και έχωσε την γλώσσα του πιο βαθειά μέσα στο στόμα μου -αν θα μπορούσε να είναι ποτέ αυτό δυνατό. Μετά από λιγο σταμάτησε για να πάρουμε μια ανάσα χωρίς όμως να ελαφρύνει στο ελάχιστο το κράτημά του στους αγκώνες μου.

" Άσε με " ψιθύρισα στα χείλη του. Θα με πληγώσει και το ξέρω καλά. Θα γίνει η φωτιά μου θα με κάψει.

" Δεν σε αφήνω. Θα πρέπει να σε πάρουν μακριά μου. Να ξέρεις όμως πως ο άνθρωπος που θα σε πάρει μακριά μου δεν έχει γεννηθεί ακόμα! "

Τα λόγια του με σοκάρουν. Χτυπούν ένα σημείο βαθειά μέσα μου που δεν θα έπρεπε να χτυπούν. Δεν θα έπρεπε να με αγγίζουν τα λόγια του. Είναι μόνο λόγια του αέρα, σωστά;

Με τα χίλια ζόρια ξεφεύγω από το κράτημά του και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο μου. Θέλω απλώς να ξαπλώσω για λίγο. Ίσως να κλάψω κιόλας, ποιος ξέρει; Για κακή μου τύχη καταφέρνω να απομακρυνθώ μόνο μερικά βήματα προτού το χέρι του βρεθεί ξανά ν στον αγκώνα μου. Τα νεύρα μου χτυπάνε κόκκινο αυτή την στιγμή.

" Δεν τα παρατάς ε; " δεν γυρίζω καν να τον κοιτάξω, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

" Όταν θέλω κάτι, το παίρνω. " απαντά απλά. Με μια κίνηση με γυρίζει και συγκρούομαι με το γεροδεμένο θώρακά του.

Τα λόγια του ξεκαθαρίζουν μέσα μου. Κάτι. Όταν θέλει κάτι. Το "κάτι" μόνο σε αντικείμενο με παραπέμπει. Με παρομοιάζει με αντικείμενο ο γελοίος;

" Ποιος νομίζεις ότι είσαι ρε; Είμαι παντρεμένη! " δεν θέλω να καταλάβει ότι με πείραξαν τα λόγια του.

" Δεν δίνω δεκάρα τσακιστή για τον άντρα σου. Δεν με νοιάζει. " λέει με νεύρο. Κάτι στο βλέμμα του δεν μ'αρέσει καθόλου.

Τα χείλη του συγκρούονται άλλη μια φορά με τα δικά μου. Δεν προβάλω αντίσταση για κάποιον περίεργο λόγο. Βρίσκει από την ανταπόδοση μου θάρρος και με οδηγεί με γρήγορες κινήσεις στο δωμάτιό μου.

Πριν καν το καταλάβω το σώμα μου έχει γίνει ένα με το στρώμα και η μπλούζα του έχει αφαιρεθεί. Γαμώτο! Τι σκατά πάω να κάνω;

Έπεσε πάνω μου, καθηλώνοντάς με στο στρώμα, και ορμιξε στα χείλη μου. Γαμωτο τα χείλη του έχουν τόσο ωραία αίσθηση. Τον άφησα να με ταξιδέψει με τα φιλιά του για λίγο, όμως το πράγμα φάνηκε να ξεφεύγει όταν τα χέρια του κατευθύνθηκαν χαμηλά στην κοιλιά μου. Προσπάθησα να τα απομάκρυνε όμως όλες μου οι προσπάθειες έπεσαν στο κενό και λεπτά αργότερα κατέληξα γυμνή, όπως και εκείνος.

Χάιδευε απαλά το πόδι μου όταν του δάγκωσα τα χείλη για να σταματήσω το φιλί μας. Πραγματικά χρειάζομαι να πάρω ανάσα. Απομάκρυνε τα χείλη του από τα δικά μου και τα τοποθέτησε στο λαιμό μου ενώ εγώ πάσχιζα να βρω την αναπνοή μου.

" Σταματά, δεν είναι σωστό. " ψιθύρισα.

" Μετά αυτά. " ψιθύρισε και εκείνος. Μετά θα είναι ήδη αργά, σκέφτηκα. Όμως λέξη δεν βγήκε από το στόμα μου.

Αφέθηκα στα μεγάλα και δυνατά χέρια του. Δεν ξέρω που θα με οδηγήσει αυτή η παρορμητική μου πράξη, όμως κάτι μέσα μου, μου λέει ότι δεν θα μου βγει σε καλό.

Ένιωσα τα χείλη του να χαράζουν ένα αόρατο μονοπάτι από υγρά φιλιά μέχρι την κοιλιά μου και άνοιξα τα μάτια μου. Πότε τα έκλεισα εξαρχής;

Ο Αλέξης ανέβηκε ξανά στο ύψος μου και με μια απότομη κίνηση θάφτηκε βαθιά μέσα μου.

Ο ρυθμός του ήταν άγριος, σκληρός και δυνατός. Γεμάτος πάθος. Οι κινήσεις του μέσα μου όλο και αυξάνονταν. Το τρίξιμο του κρεβατιού χειροτέρευε όσο περνούσαν τα λεπτά.

Και κάπου εκεί μέσα στην σιωπή του δωματίου ήμασταν εγώ και ο Αλέξης για να την σπάσουμε. Και κάπου εκεί τελειώσαμε ταυτόχρονα φωνάζοντας από ηδονή. Και κάπου εκεί οι τύψεις με χτύπησαν κατακέφαλα. Τι σκατά κάνω;


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Παρά πολύ μικρό και το ξέρω.
Με προβληματίζει πάρα πολύ αυτή η ιστορία και δεν ξέρω τι να κάνω. Ελπίζω μέσα Ιουλίου να την έχω τελειώσει. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να ξεκολλήσει το μυαλό μου. Το παλεύω όσο μπορώ όμως να ξέρετε το βρίσκω απίθανο να βάλω κάνα dirty γιατί δεν μου βγαίνει. Τα σεξουαλικά σχόλια Δεν υπάρχει περίπτωση να παραλειφθουν παρ' όλα αυτά. Ευχαριστώ για την κατανόηση και ελπίζω να έχω ένα κεφάλαιο σύντομα.
Φιλακιαααα

Continue Reading

You'll Also Like

3.4K 725 16
Νόμιζε πως τα προηγούμενα Χριστούγεννα ήταν τα χειρότερα της ζωής της κι αυτό γιατί δεν γνώριζε τι της επιφύλασσαν τα φετινά... Μόνο Χαρούμενα πράγμα...
35.8K 2.2K 66
Ο Αλεξάντερ Γκρέι είναι το πιο ωραίο αγόρι στο σχολείο μου. Μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που τον είδα και το μόνο που ήθελα τόσα χρόνια ήταν να με...
2.6M 181K 69
"Σταμάτα να τρέχεις, αστυνομία!" άκουσα μια ανδρική φωνή πίσω μου. Σκατά!Άρχισα να τρέχω πιο γρήγορα. Τελικά ,ο μπάτσος με έφτασε και με άρπαξε. Τα...
2M 131K 42
Ο Louc είναι το 'άτακτο' παιδί στο σχολείο.Η Βάνα είναι η καινούρια μαθήτρια.Είναι αρκετά όμορφη αλλα πραγματικά έξω απο τα νερά της.Τα δημοφιλή παιδ...