AKIŞ /GAY

By ironman_3000

13.8K 495 71

Eşcinsel üveyabi kurgusudur. +18 Zamanda geriye gittiğimi farkettiğimde, çoktan abime aşık olmuştum. Ya... More

2. Bölüm
3. Bölüm
4. Bölüm
5. Bölüm

1. Bölüm

4.4K 124 12
By ironman_3000

Giriş

   Ağlayarak uyuduğum bi günün sabahına göre biraz fazla enerjik uyanmıştım. Yaşadığım sıkıntılı anlar aklıma geldiğinde iç çekerek yatakta doğrulur vaziyete geldim.

   Duş alıp kendime gelmenin en iyisi olduğuna karar verdiğimde, yataktan kalkmıştım. Bedenim kendime oldukça sıska gelirken ne zaman bu kadar zayıfladığımı düşünüyordum. Elimi karnıma atıp tişörtümü kaldırdım. Göbek namına hiçbir şey yoktu.

   Dilimi bir tur ağzımın içinde çevirdiğimde duşakabine girmiştim. Suyun ayarını ayarlayıp iyice köpüklendim. Sıcak bir duşun ardından anca kendime gelebilmiştim.

   Lavaboya yaslanıp buharlanmış aynayı sildim. Bir şeyler tuhaf gelirken el havlumu yan askıdan alıp hızla aynayı silmiştim. Aynada duran genç halim suratıma sırıtırken başım dönmüştü. Birkaç saniye kendime zaman tanıyıp tekrar aynaya baktım.

   Yok ben yanlış görüyordum, böyle şeyler imkansızdı. Aklıma karadelikten, solucan deliğine kadar her şey gelirken sendeleyerek odama girdim.

   Kapım çalıp ben bir şey diyemeden açıldığında içeri annem girmişti. Gülen suratı beni görünce soldu. Endişe ile yanıma geldiğinde sol elimle omzuna tutunmuştum.

   "Oğlum, iyi misin bu halin ne?"

   Cevap veremeyip alık gibi suratına baktığımda beynim adete cayır cayır yanıyordu. Ben bunu asla ispatlayamazdım, olduki böyle bir an yaşanıyor muydu emin bile değildim. Rüya mı görüyordum yoksa bir şekilde komaya falan mı girmiştim? Gerçekle ilişkim kesilirken ne yaptığımın farkında değildim.

   "Oğlum geç otur, geç otur şöyle. ERDEM!"

   Annem, üvey babamın adını seslendiğinde ağzım açık nefes almaya çalışıyordum.

   İmkansızdı...İMKANSIZ!

   "Hayatım noldu bir proble-"

  Beni gören adam hızla yanıma gelip yatağıma oturduğunda elini anlıma koymuştu.

   "Ateş iyi misin oğlum?"

    Ağzım açılıp kapanırken sesim çıkmamıştı. Göğüsüm sıkışıyor, sol kolumdan bir ağrı sırtımda birikiyordu.

   "Nermin tansiyon aletini getirin."

   Hizmetçilerden birine seslenen adama tepki vermek şuanlık çok zordu. Bence ben şuanda şoka girmiştim.

   Tansiyon aleti gelince hemen sol koluma bağlandı. Ölçme tuşuna basarken yanımdaki adam stresle sol dizini titretiyordu.

    "Baba n'oluyor?"

  Aşık olduğum adamın sesini duyunca nefesim ile beraber kalbim tekledi. Kafamı zorla kaldırıp yüzüne çevirebildiğimde ağzımı zarzor kapatabilmiştim.

   Kulaklarım uğuldarken güzel yüzene bakmak, denizde dalga eşliğinde su üzerinde uyumaya benziyordu. Tansiyon aleti kolumdan çıkarıldığında aşık olduğum adam gelip önümde diz çöktü.

   "Ateş beni duyuyor musun?"

   Sesi uzaklardan puslu bir şekilde geldiğinde gözlerimi kapadım. Bedenim kafamı tartamazken ince bir çığlık sesi yankı yaptı kulaklarımda. Sonrasında ise sadece başbaşa kaldığım karanlık, ve anılarım vardı.

   Hellüü

Yeni kurguya merhaba. 🖐🏻

Bu şöyle bi köşede kalsın, ben estikçe yazarım buna.

Diğer kitaplarıma benzemeyecek  çünkü bunda saf tutku var.

+18 uyarımızıda buraya bırakıyorum.

Eheheh

Bayy💞
  

Continue Reading

You'll Also Like

184K 10.9K 28
☆"Kayla ne biçim isim Rus musun sen?" "Hatırlatma travması var"
249K 7.2K 17
Kapıya doğru adımlarken Baran sarsıla sarsıla kalkmıştı ayağı."kendini toparlayınca konuşacağız bunları orman göz işte o zaman bana hak vereceksin"Ar...
501K 40.1K 44
Aile-asker kurgusu✨️ 🪷 Gözlerime bakmaya devam ederken sordu. "Sen benim kim olduğumu biliyor musun?" kafamı aşağı yukarı salladım. "Abim!" dedim g...
528K 30.3K 49
Staj yaptığım hastanede karışan o kız çocuğu bensem?