Who's The Winner

By Taksuri_Parvin

108 39 48

The Gisellet's family were prominent on owning real estates and were one of the richest families in Uraganbad... More

Ch1: Tea party
Ch2: The proposal dinner meeting
CH3: Penpal
CH4: The Knock On The Door
CH5: Arrival Of Unwanted Guests

CH6: Pen Pal II

12 5 10
By Taksuri_Parvin

"At least Talking To A Stranger Is As Refreshing As If Someone Got Slapped In The Face Real Hard"- Me, lol

𝒟𝑒𝒶𝓇 𝐸𝓂𝑒𝓇𝒶𝓁𝒹,

 𝐿𝒾𝒻𝑒 𝒾𝓈 𝒻𝓊𝓃𝓃𝓎, 𝒾𝓉 𝓈𝓊𝓇𝑒 𝒾𝓈; 𝓃𝑜𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓃 𝒶 𝓎𝑒𝒶𝓇 𝒶𝑔𝑜 𝐼 𝓊𝓈𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝓌𝓇𝒾𝓉𝑒 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇𝓈 𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉. 𝒴𝑜𝓊 𝒽𝒶𝒹 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒹𝑒𝓉𝒶𝒾𝓁𝑒𝒹 𝑒𝓂𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈, 𝓅𝑒𝓇𝓈𝓅𝑒𝒸𝓉𝒾𝓋𝑒, 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝒽𝑜𝓁𝑒 𝒹𝓇𝒶𝓂𝒶, 𝓂𝓎 𝒶𝓅𝑜𝓁𝑜𝑔𝒾𝑒𝓈 𝒾𝒻 𝐼 𝑜𝒻𝒻𝑒𝓃𝒹𝑒𝒹 𝓎𝑜𝓊. 𝑀𝒾𝓃𝑒 𝓌𝒶𝓈 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓁𝓂 𝒷𝑒𝒻𝑜𝓇𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝓉𝑜𝓇𝓂, 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇𝓉𝒽𝑒𝓁𝑒𝓈𝓈, 𝐼 𝓌𝒶𝓈 𝒷𝓊𝓈𝓎 𝓊𝓅𝒽𝑜𝓁𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝒾𝓈 𝐼 𝒶𝓂 𝓈𝓉𝒾𝓁𝓁 𝒹𝑜𝒾𝓃𝑔 𝒾𝓃 𝓈𝒸𝒽𝑜𝑜𝓁. 𝒩𝑜𝓌, 𝒾𝓉 𝒾𝓈 𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝓇𝑜𝓉𝓉𝑒𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓃 𝒾𝓉 𝒾𝓈, 𝓃𝑜𝓌 𝓂𝓎 𝓅𝑒𝓇𝓈𝑜𝓃𝒶𝓁 𝓁𝒾𝒻𝑒 𝒾𝓈 𝒹𝒾𝓋𝒾𝒹𝑒𝒹 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝓇𝑒𝑒 𝓂𝒶𝒾𝓃 𝓅𝒶𝓇𝓉𝓈. 

 𝒮𝓉𝓊𝒹𝒾𝑒𝓈, 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝒶𝒹 𝓉𝓇𝓊𝓉𝒽 𝒾𝓈 𝐼 𝒸𝒶𝓃𝓃𝑜𝓉 𝒻𝒶𝓁𝓁 𝒷𝑒𝒽𝒾𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒸𝓁𝒶𝓈𝓈, 𝐼 𝒶𝓂 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝑜𝓅, 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝓂𝒶𝒾𝓃𝓉𝒶𝒾𝓃 𝓉𝒽𝒾𝓈. 𝐼𝒻 𝐼 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓂𝓎 𝒹𝑒𝒶𝓇𝑒𝓈𝓉 𝒻𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓇𝑒𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝒶𝓈 𝒽𝒾𝓈, 𝒽𝑒𝒾𝓇 𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝓊𝓃𝒶𝒸𝒸𝑒𝓅𝓉𝒶𝒷𝓁𝑒. 𝐼 𝒸𝒶𝓃'𝓉 𝑔𝒾𝓋𝑒 𝒽𝒾𝓂 𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝒾𝓃𝒾𝑒𝓈𝓉 𝓇𝑒𝒶𝓈𝑜𝓃 𝒻𝑜𝓇 𝓃𝑜𝓉 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝒻𝒾𝓉 𝓉𝑜 𝓀𝑒𝑒𝓅 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝓎 𝓁𝑒𝑔𝒶𝒸𝓎 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝒶𝒾𝓃𝓉𝒶𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝓎 𝓁𝑒𝑔𝒶𝒸𝓎. 𝐹𝓊𝓇𝓉𝒽𝑒𝓇𝓂𝑜𝓇𝑒, 𝓂𝓎 𝒹𝑒𝒶𝓇𝑒𝓈𝓉 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝓊𝓅𝓅𝑜𝓇𝓉 𝒽𝑒𝓇 𝓌𝑒𝒶𝓀 𝓃𝑒𝓇𝓋𝑒𝓈 𝓎𝑒𝓉 𝓅𝑜𝓌𝑒𝓇𝒻𝓊𝓁 𝓋𝑜𝒾𝒸𝑒 𝓉𝑜 𝓂𝓎 𝒻𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇, 𝒽𝑒 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 𝓉𝒶𝓀𝑒𝓈 𝓂𝓎 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇'𝓈 𝒶𝓅𝓅𝓇𝑜𝓋𝒶𝓁 𝑜𝓇 𝒾𝓈 𝒽𝑒𝒶𝓋𝒾𝓁𝓎 𝒾𝓃𝒻𝓁𝓊𝑒𝓃𝒸𝑒𝒹 𝒷𝓎 𝒽𝑒𝓇 𝓉𝒽𝑜𝓊𝑔𝒽𝓉𝓈, 𝓈𝑜 𝐼 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹𝓃'𝓉 𝒹𝒶𝓇𝑒 𝓉𝑜 𝒹𝒾𝓈𝒶𝓅𝓅𝑜𝒾𝓃𝓉 𝒽𝑒𝓇. 

 𝑀𝓎 𝒹𝑒𝒶𝓇 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇, 𝒾𝓈 𝓎𝑜𝓊 𝓀𝓃𝑜𝓌, 𝓃𝑜 𝓌𝑜𝓇𝒹𝓈 𝓉𝑜 𝒹𝑒𝓈𝒸𝓇𝒾𝒷𝑒 𝒽𝑒𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝒾𝓉 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝒶𝓁𝓈𝑜 𝒷𝑒 𝒹𝒾𝓈𝓇𝑒𝓈𝓅𝑒𝒸𝓉𝒻𝓊𝓁 𝓉𝑜𝓌𝒶𝓇𝒹𝓈 𝒽𝑒𝓇. 𝒜𝓂 𝐼 𝒸𝒶𝓇𝒾𝓃𝑔 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝓇𝑒𝓈𝓅𝑒𝒸𝓉 𝓃𝑜𝓌, 𝓌𝑒𝓁𝓁, 𝐼 𝒸𝒶𝓃'𝓉 𝒷𝑒𝓁𝒾𝑒𝓋𝑒 𝓂𝓎 𝓁𝒾𝑒𝓈 𝒶𝓇𝑒 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓉𝑜 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝑒𝒶𝓇. 𝐼 𝓌𝒾𝓈𝒽𝑒𝒹 𝓂𝓎 𝒻𝒶𝓀𝑒𝓃𝑒𝓈𝓈 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓃𝑜𝓉 𝑔𝑜 𝓉𝑜 𝓎𝑜𝓊, 𝓃𝑜𝓉 𝓂𝓎 𝓅𝑒𝓃 𝓅𝒶𝓁 𝓌𝒽𝑜𝓂 𝐼 𝓈𝒽𝑜𝓌𝑒𝓇 𝒶𝓁𝓁 𝓂𝓎 𝒹𝑒𝑒𝓅𝑒𝓈𝓉 𝓉𝒽𝑜𝓊𝑔𝒽𝓉𝓈, 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓃𝑜𝒷𝑜𝒹𝓎 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓉𝑜𝓊𝒸𝒽.

 𝒜𝓂 𝐼 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓇𝑜𝓂𝒶𝓃𝓉𝒾𝒸? 𝓉𝑜𝑜 𝓂𝓊𝒸𝒽? 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉? 

 𝐼𝒻 𝒻𝒾𝓃𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓌𝒶𝓈 𝑒𝒶𝓈𝓎, 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓂𝓎 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓈𝓊𝒾𝓉𝑜𝓇'𝓈 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒𝒹 𝒷𝓎 𝒷𝑜𝓉𝒽 𝓌𝒽𝑜𝓂 𝒶𝓇𝑒 𝒾𝒸𝑒 𝒸𝑜𝓁𝒹, 𝓃𝑜 𝓌𝒶𝓇𝓂𝓃𝑒𝓈𝓈 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒𝒾𝓇 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉𝓈. 𝒫𝑒𝓇𝒽𝒶𝓅𝓈, 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝓌𝑜 𝓌𝑜𝓂𝑒𝓃 𝒶𝓇𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝒾𝓇𝑒 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒𝒾𝓇 𝓌𝒶𝓇𝓂 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉 𝓉𝑜 𝓂𝑒𝓁𝓉? 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉? 𝑜𝓇 𝒻𝑜𝓇 𝓂𝓎 𝑜𝓅𝒾𝓃𝒾𝑜𝓃, 𝒾𝓉'𝓈 𝓁𝒾𝓀𝑒, "𝒜𝒹𝒹𝒾𝓃𝑔 𝒸𝑜𝓁𝒹 𝓌𝒶𝓉𝑒𝓇 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝓊𝓇𝓃"

 𝒯𝒽𝑒 𝓉𝓌𝑜 𝓂𝑒𝓃 𝒽𝒶𝓋𝑒𝓃'𝓉 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝑒𝒹 𝓈𝒾𝓃𝒸𝑒 𝐼 𝒽𝒶𝒹 𝓂𝓎 𝓂𝑒𝓂𝑜𝓇𝓎 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓃𝑜𝓉 𝒻𝑜𝓇𝑔𝑜𝓉𝓉𝑒𝓃. 𝒴𝑒𝓉, 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝓌𝑜 𝓌𝑜𝓂𝑒𝓃 𝓌𝑒𝓇𝑒 𝒽𝓊𝓇𝓉, 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝑜𝓃𝑒 𝓌𝑜𝓂𝑒𝓃 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝑔𝑜𝓉𝓉𝑒𝓃 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝒽𝓊𝓇𝓉. 𝒱𝑒𝓇𝓎 𝑔𝑜𝑜𝒹 𝑒𝓍𝒶𝓂𝓅𝓁𝑒𝓈 𝑜𝒻 𝓂𝒶𝓇𝓇𝒾𝒶𝑔𝑒𝓈 𝒾𝓃 𝓁𝒾𝒻𝑒, 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝑜𝓃𝑒 𝑜𝒻 𝓂𝓎 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹 𝒾𝓈 𝓂𝒶𝓇𝓇𝒾𝑒𝒹 𝒶𝓃𝒹 𝒾𝓉 𝒾𝓈 𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔 𝓌𝑒𝓁𝓁 𝒻𝑜𝓇 𝓃𝑜𝓌.

 𝒮𝑜, 𝓎𝑜𝓊 𝓂𝒶𝓎 𝒸𝑜𝓂𝑒 𝓊𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓆𝓊𝑒𝓈𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈, 𝓌𝒽𝓎 𝒶𝓂 𝐼 𝓈𝒶𝓎𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝒶𝓁𝓁 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓉𝑜 𝓎𝑜𝓊. 𝒴𝑜𝓊 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓌𝒽𝑜 𝒶𝓂 𝓈𝓅𝑒𝒸𝒾𝒻𝒾𝒸𝒶𝓁𝓁𝓎 𝒷𝓁𝒶𝒷𝒷𝑒𝓇𝒾𝓃𝑔 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉, 𝐼 𝓂𝑒𝒶𝓃 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓉𝒽𝑒 𝓃𝒶𝓂𝑒𝓈 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉? 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝒶𝓃 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝓈𝑒𝑒 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓂𝓎 𝓅𝑒𝓇𝓈𝓅𝑒𝒸𝓉𝒾𝓋𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒽𝒶𝓉'𝓈 𝓌𝒽𝑒𝓇𝑒 𝐼 𝑔𝑒𝓉 𝓈𝓉𝓊𝓂𝒷𝓁𝑒𝒹.

 𝐼 𝓃𝑒𝑒𝒹 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒶𝒹𝓋𝒾𝒸𝑒, 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝓃𝑒𝓊𝓉𝓇𝒶𝓁 𝓅𝑒𝓇𝓈𝑜𝓃 𝒷𝓊𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝒷𝑒𝑒𝓃 𝑔𝑜𝓉𝓉𝑒𝓃 𝒷𝒾𝒶𝓈𝑒𝒹 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶𝓁𝓁 𝓂𝓎 𝓊𝓉𝓉𝑒𝓇𝒾𝓃𝑔 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝒿𝓊𝒹𝑔𝓂𝑒𝓃𝓉𝒶𝓁. 𝒮𝓉𝒾𝓁𝓁 𝐼 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝒽𝑜𝓅𝑒 𝒻𝑜𝓇 𝒶 𝑔𝑜𝑜𝒹 𝑜𝓅𝒾𝓃𝒾𝑜𝓃 𝑜𝒻 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝒾𝓈 𝓂𝓎 𝓃𝑒𝓍𝓉 𝓅𝓁𝒶𝓃, 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝑒𝑒𝓀 𝒾𝓈, 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝒾𝓈 𝓉𝑜𝑜 𝓈𝒽𝑜𝓇𝓉 𝒷𝓊𝓉 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝓂𝒶𝓃𝒶𝑔𝑒 𝓈𝑜𝓂𝑒𝒽𝑜𝓌. 

 𝐻𝑒𝓃𝒸𝑒, 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓁𝒶𝓃 𝒾𝓈 𝓉𝑜𝑜, 𝓉𝑜𝓂𝑜𝓇𝓇𝑜𝓌 𝓂𝑜𝓇𝓃𝒾𝓃𝑔,

 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒽𝑒𝒶𝒹 𝑜𝓊𝓉 𝓉𝑜 𝑜𝓃𝑒 𝑜𝒻 𝓂𝓎 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹 𝒽𝑜𝓊𝓈𝑒, 𝓃𝑜𝓉 𝒾𝓃 𝓈𝑒𝒸𝓇𝑒𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝒷𝑒 𝓉𝑜𝑜 𝓈𝓊𝓈𝓅𝒾𝒸𝒾𝑜𝓊𝓈 𝒷𝓊𝓉 𝓉𝑜 𝒾𝓃𝓋𝒾𝓉𝑒 𝒽𝑒𝓇 𝑜𝓃 𝓂𝓎 𝓃𝑒𝓍𝓉 𝓉𝑒𝒶 𝓅𝒶𝓇𝓉𝓎 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒷𝑒 𝓇𝓊𝓈𝒽𝑒𝒹. 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓈𝒶𝓎 𝒽𝑒𝓇 𝓉𝒽𝒶𝓉, "𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓇𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓅𝑒𝓇𝓈𝑜𝓃, 𝓉𝑜 𝑔𝑒𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒾𝓃𝓋𝒾𝓉𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃 𝒶𝓈 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓇𝑒 𝑜𝓃𝑒 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝓁𝑜𝓈𝑒𝓈𝓉 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝑒𝓃𝒹 𝒾𝓃𝓋𝒾𝓉𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃 𝒶𝓁𝓂𝑜𝓈𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝑜𝓃𝑒 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝑜𝓂𝓂𝓊𝓃𝒾𝓉𝓎 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝑒𝒶 𝓅𝒶𝓇𝓉𝓎, 𝓉𝑜 𝓈𝒽𝑜𝓌 𝓂𝓎 𝓈𝓊𝒾𝓉𝑜𝓇, 𝓊𝓂.. 𝒻𝒾𝒶𝓃𝒸é" 𝒮𝒽𝑒 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓈𝑒𝓃𝒹 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝒾𝓃𝓋𝒾𝓉𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈 𝒾𝓃𝓈𝓉𝑒𝒶𝒹 𝑜𝒻 𝓂𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝑔𝒾𝓋𝑒 𝒽𝑒𝓇 𝒶 𝓅𝓇𝑒𝓈𝑒𝓃𝓉 𝒾𝓃 𝓇𝑒𝓉𝓊𝓇𝓃 𝒷𝓊𝓉 𝓈𝒽𝒽.. 𝓈𝒽𝑒 𝓂𝒶𝓎 𝒹𝑜 𝒷𝓎 𝒽𝑒𝓇 𝒹𝒾𝓁𝒾𝑔𝑒𝓃𝓉 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉 𝒷𝓊𝓉 𝐼 𝒻𝑒𝑒𝓁 𝑔𝓊𝒾𝓁𝓉𝓎 𝓉𝑜 𝓈𝑜𝓇𝓉 𝑜𝒻 𝓊𝓈𝑒 𝓂𝓎 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓈𝑜 𝒶 𝓅𝓇𝑒𝓈𝑒𝓃𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝒶 𝑜𝓌𝑒 𝓉𝑜 𝒽𝑒𝓇 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒷𝑒 𝑔𝑜𝑜𝒹 𝒻𝒶𝒾𝓇.

 𝒪𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝒶𝓂𝑒 𝒹𝒶𝓎, 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒽𝑒𝒶𝒹 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝒸𝒽𝑜𝑜𝓁, 𝒶𝓃𝒹 𝓌𝒽𝒾𝓁𝑒 𝓅𝓇𝑒𝓉𝑒𝓃𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉𝑒𝓈𝓉 𝓈𝓉𝓊𝒹𝑒𝓃𝓉, 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓈𝓉𝒶𝓃𝒹 𝑜𝓊𝓉 𝑜𝓃 𝓃𝑒𝓌 𝓅𝓇𝑜𝒿𝑒𝒸𝓉𝓈 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝑒𝒶𝒸𝒽𝑒𝓇'𝓈 𝓈𝑒𝓁𝑒𝒸𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓈𝓉𝓊𝒹𝑒𝓃𝓉, 𝓂𝒶𝒾𝓃𝓈𝓉𝓇𝑒𝒶𝓂 𝓅𝓇𝑜𝒿𝑒𝒸𝓉𝓈 𝓉𝑜 𝑔𝑒𝓉 𝓂𝓎 𝓅𝓁𝒶𝒸𝑒 𝓈𝓌𝒾𝓉𝒸𝒽𝑒𝒹 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓉𝓇𝓊𝑒 𝓅𝑒𝓇𝓈𝑜𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓇𝒾𝓋𝒶𝓁 𝑜𝒻 𝓂𝒾𝓃𝑒. 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓉𝒽𝑒𝓃 𝒾𝓂𝓂𝑒𝒹𝒾𝒶𝓉𝑒𝓁𝓎 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓇𝑜𝒿𝑒𝒸𝓉 𝒶𝓈𝓈𝒾𝑔𝓃𝓂𝑒𝓃𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝑒𝒶𝒹𝑒𝓇, 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝑒𝒶𝒸𝒽𝑒𝓇 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹𝓃'𝓉 𝒽𝑒𝓈𝒾𝓉𝒶𝓉𝑒 𝓉𝑜 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝒷𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝑒𝒶𝒹𝑒𝓇 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉? 𝒶𝓃𝒹 𝒻𝒾𝓃𝒾𝓈𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝓇𝒶𝓌 𝑜𝒻 𝑒𝒶𝒸𝒽 𝓅𝑒𝓇𝓈𝑜𝓃'𝓈 𝒹𝓊𝓉𝓎 𝒶𝓈𝓈𝒾𝑔𝓃𝑒𝒹. 𝒲𝒽𝒾𝓁𝑒, 𝓅𝓇𝑒𝓉𝑒𝓃𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓉𝑜 𝒷𝑒 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓇𝑒𝓈𝓉𝓇𝒾𝒸𝓉𝑒𝒹 𝓈𝑒𝒸𝓉𝒾𝑜𝓃 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝒾𝒷𝓇𝒶𝓇𝓎, 𝐼 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝑒𝒶𝓇𝒸𝒽 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝑜𝑜𝓀𝓈 𝓉𝑜 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝒶𝓈𝓉, 𝓈𝑜 𝐼 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓅𝓁𝒶𝓎 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓇𝑒𝓈𝑒𝓃𝓉. 

𝐼 𝓃𝑒𝑒𝒹 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝒾𝓃𝒻𝑜𝓇𝓂𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒, 𝓉𝒽𝓊𝓈 𝓃𝑜 𝑜𝓃𝑒 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓅𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝓈𝓊𝓈𝓅𝒾𝒸𝒾𝑜𝓃 𝓊𝓅𝑜𝓃 𝓂𝑒, 𝒾𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓁𝒶𝓃 𝒹𝑜𝑒𝓈𝓃'𝓉 𝒻𝒶𝒾𝓁, 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑔𝑜 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓃𝑒𝓍𝓉 𝓉𝓌𝑜 𝒹𝒶𝓎𝓈.

  𝒪𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓇𝒹 𝒹𝒶𝓎 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓌𝑒𝑒𝓀, 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉, 𝓅𝓇𝑒𝓅𝒶𝓇𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈 𝒻𝑜𝓇 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝒷𝓊𝓈𝒾𝓃𝑒𝓈𝓈' 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝒽𝒶𝓃𝒹𝓁𝑒 𝒶𝓈 𝐼 𝒶𝓂 𝒽𝑒𝓁𝓅𝒾𝓃𝑔 𝒶𝓃𝒹 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝑜𝑜𝓃 𝒷𝑒 𝒶 𝒾𝓂𝓅𝑜𝓇𝓉𝒶𝓃𝓉 𝓅𝑒𝓇𝓈𝑜𝓃 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓁𝑒𝑔𝒶𝒸𝓎, 𝒶𝒽𝑒𝓂 𝒶𝒽𝑒𝓂, 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝒹𝑒𝒸𝒾𝓈𝒾𝑜𝓃 𝓌𝒶𝓈 𝓉𝒶𝓀𝑒𝓃 𝓃𝒾𝒸𝑒𝓁𝓎 𝒶𝓃𝒹 𝓆𝓊𝒾𝒸𝓀𝓁𝓎 𝒹𝓊𝑒 𝓂𝓎 𝒹𝑒𝒶𝓇𝑒𝓈𝓉 𝒻𝒾𝒶𝓃𝒸é 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒. 

 𝒪𝓃, 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝑜𝓊𝓇𝓉𝒽 𝒹𝒶𝓎, 𝓈𝑜 𝓂𝒶𝓃𝓎 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝓉𝑜 𝓉𝒶𝓀𝑒 𝒸𝒶𝓇𝑒 𝑜𝒻𝒻, 𝓃𝑜𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓃𝑒𝓌 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉 𝒻𝑜𝓇 𝓅𝓇𝑒𝓅𝒶𝓇𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝑒𝒶 𝓅𝒶𝓇𝓉𝓎, 𝑜𝒻 𝓂𝓎 𝒻𝒾𝒶𝓃𝒸é 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝒽𝑒 𝒽𝒾𝓂 𝓈𝑒𝓁𝒻 𝒹𝑜𝑒𝓈𝓃'𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓀𝓃𝑜𝓌. 𝑀𝓊𝒶𝒽𝒽 𝒶𝒽𝒽 𝒽𝒶𝒶, 𝐼 𝓌𝒶𝓃𝓉 𝒽𝒾𝓂 𝒷𝑒 𝓁𝑒𝒶𝓈𝓉 𝓅𝓇𝑒𝓅𝒶𝓇𝑒𝒹 𝓈𝑜 𝐼 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝑒𝑒 𝒽𝒾𝓈 𝑜𝓃 𝓈𝓉𝒶𝑔𝑒 𝒶𝒸𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓈𝓀𝒾𝓁𝓁𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝑜 𝓈𝑒𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝒽𝒾𝓈 𝓉𝓇𝓊𝑒 𝓈𝓉𝒶𝓉𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓉𝓇𝓎 𝓂𝓎 𝒷𝑒𝓈𝓉 𝓉𝑜 𝒸𝑜𝓃𝒻𝒾𝑔𝓊𝓇𝑒.

 𝐿𝑒𝓉'𝓈 𝓈𝑒𝑒 𝒾𝒻 𝐼 𝒸𝒶𝓃, 𝓈𝓅𝒾𝓁𝓁 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓉𝑒𝒶 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝒽𝒾𝓂.

 𝒲𝒾𝓈𝒽 𝓂𝑒 𝓁𝓊𝒸𝓀, 𝓂𝓎 𝒹𝑒𝒶𝓇, 𝐼 𝒻𝑜𝓇𝑔𝑜𝓉 𝓉𝑜 𝒶𝓈𝓀 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝒽𝑜𝓌 𝒶𝓇𝑒 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓈𝒸𝒽𝑜𝑜𝓁 𝓁𝒾𝒻𝑒 𝒾𝓈 𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔. 𝒜𝒷𝑜𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝓊𝓁𝓁𝓎𝒾𝓃𝑔, 𝐼 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝓎𝑜𝓊 𝓈𝒶𝒾𝒹 𝑜𝓃 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓁𝒶𝓈𝓉 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇, 𝒷𝓊𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝑒𝓁𝒶𝒷𝑜𝓇𝒶𝓉𝑒. 

 𝐼 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓀𝓃𝑜𝓌, 𝐼 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝒸𝒶𝓇𝑒, 𝐼 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓎𝑜𝓊. 𝒮𝑜 𝒻𝑜𝓇 𝓂𝑒 𝓅𝓁𝑒𝒶𝓈𝑒 𝓁𝒾𝓋𝑒, 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝒷𝑒 𝓈𝒶𝒹𝒹𝑒𝓃 𝑜𝒻 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒽𝒶𝓇𝓈𝒽 𝓁𝒾𝒻𝑒, 𝐼 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓌𝒽𝑜 𝒽𝒶𝓈 𝒾𝓉 𝓌𝑜𝓇𝓈𝑒 𝒷𝓊𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝑜𝓃𝑒 𝒽𝒶𝓈 𝒹𝒾𝒻𝒻𝑒𝓇𝑒𝓃𝓉 𝓅𝒶𝒾𝓃 𝓉𝑜𝓁𝑒𝓇𝒶𝓃𝒸𝑒 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉? 𝒾𝓉 𝒹𝑜𝑒𝓈𝓃'𝓉 𝓂𝒶𝓉𝓉𝑒𝓇, 𝓎𝑜𝓊 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓁𝒾𝓋𝑒 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉?

 𝐼 𝓇𝑒𝒶𝓁𝓁𝓎 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝑔𝓇𝑒𝒶𝓉 𝒸𝑜𝓈𝓉𝓁𝓎 𝒹𝑒𝓈𝒾𝓇𝑒 𝓉𝑜 𝒷𝑒 𝒾𝓃 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝑒𝓂𝒷𝓇𝒶𝒸𝑒 𝑜𝓇 𝓎𝑜𝓊 𝒾𝓃 𝓂𝓎 𝑒𝓂𝒷𝓇𝒶𝒸𝑒, 𝑒𝒾𝓉𝒽𝑒𝓇 𝓌𝒶𝓎, 𝒾𝓉 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒽𝑒𝓁𝓅 𝑜𝓊𝓇 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉𝓈 𝓉𝑜 𝓌𝓇𝒶𝓅 𝒶𝓃𝒹 𝓈𝓉𝑜𝓅 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝓇𝓊𝓂𝒷𝓁𝑒, 𝒻𝑜𝓇 𝒶 𝓌𝒽𝒾𝓁𝑒 𝑜𝓇 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓂𝑜𝓂𝑒𝓃𝓉; 𝒾𝓉 𝓈𝓉𝒾𝓁𝓁 𝒸𝑜𝓊𝓃𝓉𝓈 𝓉𝑜 𝒷𝑒 𝓌𝑜𝓇𝓉𝒽𝓎!

 𝒲𝒾𝓉𝒽 𝐿𝑜𝓋𝑒,

𝑅𝓊𝒷𝓎

__________________________________________

𝔡𝔢𝔞𝔯 𝔯𝔲𝔟𝔶,

𝔚𝔥𝔢𝔫 ℑ 𝔞𝔩𝔴𝔞𝔶𝔰 𝔯𝔢𝔞𝔡 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔩𝔢𝔱𝔱𝔢𝔯, 𝔪𝔶 𝔥𝔢𝔞𝔯𝔱 𝔦𝔰 𝔴𝔯𝔞𝔭𝔭𝔢𝔡 𝔟𝔶 𝔞 𝔴𝔞𝔯𝔪 𝔟𝔩𝔞𝔫𝔨𝔢𝔱, 𝔦𝔱 𝔣𝔢𝔢𝔩𝔰 𝔫𝔦𝔠𝔢, 𝔢𝔳𝔢𝔫 𝔦𝔫 𝔱𝔥𝔦𝔰 𝔥𝔬𝔱 𝔴𝔢𝔞𝔱𝔥𝔢𝔯. 𝔑𝔢𝔳𝔢𝔯𝔱𝔥𝔢𝔩𝔢𝔰𝔰, 𝔯𝔢𝔞𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔩𝔢𝔱𝔱𝔢𝔯 𝔱𝔬𝔡𝔞𝔶, 𝔪𝔶 𝔥𝔢𝔞𝔯𝔱 𝔴𝔞𝔰 𝔣𝔢𝔩𝔱 𝔰𝔠𝔬𝔯𝔠𝔥𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔢𝔪𝔭𝔢𝔯𝔞𝔱𝔲𝔯𝔢, 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔪𝔶 𝔠𝔥𝔢𝔢𝔨𝔰 𝔟𝔲𝔯𝔫𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔪𝔶 𝔰𝔱𝔬𝔪𝔞𝔠𝔥 𝔥𝔞𝔡 𝔱𝔥𝔦𝔰 𝔠𝔯𝔲𝔪𝔟𝔩𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔴𝔦𝔯𝔩𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔣 𝔦𝔱'𝔰 𝔞𝔠𝔦𝔡 𝔟𝔢𝔦𝔫𝔤 𝔞 𝔟𝔦𝔱 𝔱𝔬𝔬 𝔴𝔞𝔯𝔪.

ℑ 𝔰𝔥𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔣𝔦𝔯𝔰𝔱 𝔱𝔥𝔞𝔫𝔨𝔶𝔬𝔲 𝔣𝔬𝔯 𝔰𝔥𝔬𝔴𝔦𝔫𝔤 𝔠𝔬𝔫𝔠𝔢𝔯𝔫 𝔣𝔬𝔯 𝔪𝔢, ℑ 𝔡𝔬𝔫'𝔱 𝔨𝔫𝔬𝔴 𝔟𝔲𝔱 𝔦𝔱 𝔣𝔢𝔢𝔩𝔰 𝔫𝔦𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 ℑ 𝔞𝔰𝔰𝔲𝔯𝔢 𝔶𝔬𝔲 ℑ 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔫𝔢𝔳𝔢𝔯 𝔩𝔢𝔞𝔳𝔢 𝔶𝔬𝔲 𝔞𝔩𝔬𝔫𝔢, 𝔥𝔬𝔴 𝔠𝔬𝔲𝔩𝔡 ℑ 𝔱𝔥𝔦𝔫𝔨 𝔬𝔣 𝔡𝔶𝔦𝔫𝔤 𝔴𝔥𝔦𝔩𝔢 ℑ 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔰𝔬𝔪𝔢𝔬𝔫𝔢 𝔰𝔭𝔢𝔠𝔦𝔞𝔩 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔶𝔬𝔲. 𝔜𝔬𝔲 𝔫𝔢𝔢𝔡 𝔪𝔢 𝔞𝔫𝔡 ℑ 𝔫𝔢𝔢𝔡 𝔶𝔬𝔲 𝔣𝔬𝔯 𝔫𝔬𝔴, ℑ 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔫𝔬𝔱 𝔟𝔢 𝔡𝔦𝔰𝔞𝔭𝔭𝔢𝔞𝔯𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔰𝔬𝔪𝔢𝔬𝔫𝔢'𝔰 𝔩𝔦𝔣𝔢 𝔞𝔤𝔞𝔦𝔫, 𝔠𝔞𝔲𝔰𝔢 𝔱𝔥𝔞𝔱'𝔰 𝔠𝔬𝔴𝔞𝔯𝔡𝔦𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔩𝔦𝔣𝔢 𝔦𝔰 𝔟𝔢𝔞𝔲𝔱𝔦𝔣𝔲𝔩, 𝔶𝔬𝔲 𝔧𝔲𝔰𝔱 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔱𝔬 𝔣𝔦𝔫𝔡 𝔱𝔥𝔢 𝔴𝔞𝔶 𝔱𝔥𝔯𝔬𝔲𝔤𝔥 𝔞𝔩𝔩 𝔱𝔥𝔢 𝔩𝔦𝔣𝔢 𝔠𝔥𝔬𝔦𝔠𝔢𝔰. 

 ℑ 𝔪𝔲𝔰𝔱 𝔰𝔞𝔶, 𝔶𝔢𝔰 ℑ'𝔪 𝔟𝔦𝔞𝔰𝔢𝔡 𝔟𝔲𝔱 𝔦𝔰 𝔱𝔥𝔢𝔯𝔢 𝔞𝔫𝔶𝔱𝔥𝔦𝔫𝔤 ℑ 𝔠𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔰𝔢𝔢 𝔱𝔥𝔢 𝔱𝔯𝔲𝔱𝔥. 𝔒𝔫𝔩𝔶 𝔦𝔣 ℑ 𝔠𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔤𝔢𝔱 𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔭𝔢𝔯𝔰𝔭𝔢𝔠𝔱𝔦𝔳𝔢, 𝔪𝔞𝔶𝔟𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 ℑ 𝔠𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔟𝔲𝔱 𝔦𝔱 𝔴𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔟𝔢 𝔟𝔦𝔞𝔰𝔢𝔡, 𝔩𝔢𝔰𝔰 𝔟𝔦𝔞𝔰𝔢𝔡.

 𝔉𝔬𝔯 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔭𝔩𝔞𝔫, ℑ 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔟𝔢 𝔥𝔬𝔫𝔢𝔰𝔱, 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔰𝔢𝔢𝔪𝔰 𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢𝔬𝔯𝔢𝔱𝔦𝔠𝔞𝔩 𝔞𝔫𝔡 𝔩𝔢𝔰𝔰 𝔭𝔯𝔞𝔠𝔱𝔦𝔠𝔞𝔩, 𝔰𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔠𝔥𝔞𝔫𝔠𝔢𝔰 𝔬𝔣 𝔟𝔢𝔦𝔫𝔤, 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶𝔱𝔥𝔦𝔫𝔤 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔤𝔬 𝔬𝔫 𝔢𝔞𝔰𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔬𝔫 𝔱𝔦𝔪𝔢 𝔦𝔰 𝔡𝔦𝔣𝔣𝔦𝔠𝔲𝔩𝔱 𝔱𝔬 𝔰𝔞𝔶. 𝔗𝔥𝔢 𝔪𝔞𝔫𝔶 𝔧𝔬𝔟𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔴𝔬𝔯𝔨𝔰 𝔶𝔬𝔲 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔦𝔰 𝔟𝔲𝔦𝔩𝔡𝔦𝔫𝔤 𝔲𝔭 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔦𝔫 𝔞 𝔭𝔦𝔩𝔢. 𝔗𝔥𝔢 𝔴𝔬𝔯𝔨 𝔶𝔬𝔲 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔟𝔢 𝔭𝔩𝔞𝔫𝔫𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔴𝔬𝔯𝔨𝔰 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔦𝔰 𝔭𝔦𝔩𝔢𝔡 𝔲𝔭 𝔦𝔰 𝔞 𝔩𝔬𝔱 𝔬𝔣 𝔴𝔬𝔯𝔨𝔩𝔬𝔞𝔡 𝔱𝔬 𝔠𝔞𝔯𝔯𝔶. 𝔗𝔥𝔢 𝔠𝔥𝔞𝔫𝔠𝔢𝔰 𝔞𝔯𝔢 𝔥𝔦𝔤𝔥, 𝔦𝔣 𝔶𝔬𝔲 𝔠𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔱𝔞𝔨𝔢 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔣𝔯𝔦𝔢𝔫𝔡 𝔱𝔬 𝔡𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔢𝔠𝔬𝔫𝔡 𝔱𝔞𝔰𝔨 𝔱𝔬𝔬, 𝔞𝔠𝔱 𝔫𝔞𝔦𝔳𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔱𝔢𝔩𝔩 𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔥𝔢 𝔱𝔲𝔯𝔱𝔥 𝔞𝔟𝔬𝔲𝔱 𝔱𝔥𝔢 𝔰𝔥𝔬𝔴𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔣𝔣 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔣𝔦𝔞𝔫𝔠𝔢 𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔢 𝔱𝔢𝔞 𝔭𝔞𝔯𝔱𝔶. ℑ 𝔣𝔢𝔢𝔩 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔰𝔥𝔢 𝔦𝔰 𝔤𝔬𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔬 𝔟𝔢 𝔤𝔯𝔢𝔞𝔱 𝔥𝔢𝔩𝔭, 𝔶𝔬𝔲 𝔬𝔴𝔢 𝔱𝔴𝔦𝔠𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫. 

𝔅𝔢𝔠𝔞𝔯𝔢𝔣𝔲𝔩 𝔬𝔣 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔰𝔠𝔥𝔬𝔬𝔩'𝔰 𝔩𝔦𝔟𝔯𝔞𝔯𝔶, 𝔱𝔥𝔢 𝔲𝔭𝔭𝔢𝔯 𝔬𝔫𝔢𝔰 𝔠𝔞𝔫 𝔟𝔢 𝔴𝔞𝔱𝔠𝔥𝔣𝔲𝔩 𝔬𝔣 𝔞𝔫𝔶𝔱𝔥𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔫𝔡 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶𝔱𝔥𝔦𝔫𝔤. 𝔓𝔩𝔞𝔶 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔰𝔢𝔠𝔯𝔢𝔠𝔱 𝔞𝔤𝔢𝔫𝔱 𝔞𝔰 𝔞 𝔰𝔢𝔠𝔯𝔢𝔱, 𝔟𝔶 𝔱𝔥𝔢 𝔴𝔞𝔶 𝔩𝔢𝔱 𝔰𝔬𝔪𝔢 𝔬𝔣 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔴𝔬𝔯𝔨 𝔟𝔢 𝔡𝔬𝔫𝔢 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔯𝔲𝔰𝔱𝔢𝔡 𝔭𝔢𝔬𝔭𝔩𝔢, 𝔤𝔦𝔳𝔢 𝔱𝔥𝔢 𝔣𝔢𝔳𝔢𝔯 𝔞𝔰 𝔞𝔫 𝔢𝔵𝔠𝔲𝔰𝔢 𝔬𝔯 𝔞𝔫𝔶 𝔦𝔩𝔩𝔫𝔢𝔰𝔰 𝔶𝔬𝔲 𝔨𝔫𝔬𝔴; 𝔞𝔩𝔴𝔞𝔶𝔰 𝔴𝔬𝔯𝔨𝔰 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶 𝔱𝔦𝔪𝔢. 

 ℑ'𝔪 𝔰𝔬𝔯𝔯𝔶 𝔟𝔲𝔱 ℑ'𝔪 𝔯𝔲𝔰𝔥𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔬 𝔴𝔯𝔦𝔱𝔢 𝔱𝔥𝔢 𝔩𝔢𝔱𝔱𝔢𝔯 𝔞𝔰 𝔶𝔬𝔲 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔱𝔬 𝔯𝔢𝔠𝔢𝔦𝔳𝔢 𝔦𝔫 𝔥𝔬𝔲𝔯𝔰, 𝔦𝔱 𝔞𝔩𝔯𝔢𝔞𝔡𝔶 𝔣𝔢𝔴 𝔥𝔬𝔲𝔯𝔰 𝔱𝔬 𝔟𝔢 𝔪𝔬𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤. 

 ℑ'𝔪 𝔱𝔬𝔲𝔠𝔥𝔢𝔡 𝔟𝔶 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔠𝔬𝔫𝔠𝔢𝔯𝔫 𝔣𝔬𝔯 𝔪𝔢, 𝔞𝔟𝔬𝔲𝔱 𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔲𝔩𝔩𝔶𝔦𝔫𝔤 𝔠𝔞𝔰𝔢, 𝔟𝔲𝔱 𝔱𝔥𝔞𝔱'𝔰 𝔞𝔫𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔰𝔱𝔬𝔯𝔶 𝔫𝔬𝔱 𝔱𝔬 𝔟𝔢 𝔥𝔬𝔩𝔡 𝔱𝔥𝔦𝔰 𝔴𝔢𝔢𝔨, 𝔦𝔱'𝔰 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔴𝔢𝔢𝔨 𝔱𝔬 𝔰𝔥𝔦𝔫𝔢 𝔬𝔲𝔱. 𝔅𝔲𝔱 ℑ'𝔪 𝔞𝔩𝔦𝔳𝔢 𝔬𝔨𝔞𝔶? 𝔚𝔦𝔰𝔥𝔦𝔫𝔤 𝔶𝔬𝔲 𝔪𝔶 𝔰𝔦𝔡𝔢 𝔬𝔣 𝔤𝔬𝔬𝔡 𝔩𝔲𝔠𝔨, 𝔩𝔦𝔨𝔢 ℑ 𝔞𝔩𝔴𝔞𝔶𝔰 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔡𝔬𝔫𝔢.

 𝔚𝔦𝔱𝔥 𝔩𝔬𝔱𝔰 𝔬𝔣 𝔩𝔬𝔳𝔢,

 𝔈𝔪𝔢𝔯𝔞𝔩𝔡

--------------------------------------------------------------------------

To be continued...

words: 1320

Source: Pinterest

A/n: I.Do you think it's love? Or they are in despair to be hugged? :<

        II. Do you guys want this font or should I just go with Arial?


Continue Reading

You'll Also Like

217K 7.9K 48
Salvatore Smith meets a woman with whom he shared few nights after loosing his wife. It was 12 years ago, she was way younger than him, from a diffe...
100K 9.4K 62
A life of a strict father who is a soldier raising his 2 kids along with his duties.
Tek Rekat By ID

General Fiction

32.8K 7.7K 38
İnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂
68.5K 4.8K 62
"I wish I had never met you!" Deepika's voice echoed across the classroom, each word a dagger to my heart. "Excellent! At least we finally agree on s...