ARYA ~GERÇEK AİLEM~

By kalptekihikayeler

1M 54.6K 12.6K

(Argo kelimeler bulunur!) √TAMAMLANDI√ ~Karışan bebekler gerçek aile klasiği denebilir~ Kadından asker olmaz... More

1. Bölüm
KARAKTERLER
2. BÖLÜM
3. BÖLÜM
SOY AĞACI
4. BÖLÜM
5. BÖLÜM
6. BÖLÜM
7. BÖLÜM
8. BÖLÜM
9. BÖLÜM
KARAKTER TANITIMI 2
10. BÖLÜM
11. BÖLÜM
12. BÖLÜM
13. BÖLÜM
14. BÖLÜM
15. BÖLÜM
16. BÖLÜM
SOY AĞACI 2 (BABA TARAFI)
17. BÖLÜM
18. BÖLÜM
19. BÖLÜM
20. BÖLÜM
21. BÖLÜM
22. BÖLÜM
23. BÖLÜM
24. BÖLÜM
25. BÖLÜM
26. BÖLÜM
27. BÖLÜM
28. BÖLÜM
29. BÖLÜM
30. BÖLÜM
31. BÖLÜM
32. BÖLÜM
33. BÖLÜM (FİNAL)
ÖNEMLİ

-

5.7K 158 8
By kalptekihikayeler

Herkese selam! Çizgi stüdyoda da yayınlamaya başladığım Arya Gerçek Ailem hakkında birkaç şey söylemek istedim.
Şuanda 18 bölüm yayında ancak daha çoook bölüm gelecek oraya  burdaki halinden biraz fazla olacak bölüm sayısı. Çünkü final değişecek ayrıca bu Karan ve Alaz mevzusunda da değişiklik yapmayı düşünüyorum. Yeni diyaloglar eklediğim veya sildiğim bölümler var. Orda kurguyu final yaptıktan sonra düzenlenmiş halini belki burda da paylaşırım.
Oraya da bir göz atarsanız sevinirim✨

Continue Reading

You'll Also Like

161K 2.6K 4
Ben Doğa. Acımasız görünen bir kız ama acımasızlığı son damlasına kadar yaşamış olan Doğa. Hayatım hiç mi hiç kolay olmadı ama ben bütün zorluklara g...
7.2K 676 18
Onun hüzünle kaplı gözlerini gördükçe içimin sızladığını hissediyordum. Çaresizce başımı kaldırıp yukarıya baktım. Konuşurken ona bakamıyordum bile. ...
1.2K 267 28
Şeytan Aradia, dünyaya indiğinde henüz ne büyü vardı ne de sihir. İnsanlık elementleri kontrol ediyor ve bununla gurur duyuyordu. Yalnız bir gurup va...
2.5K 1K 24
Menekşe bir mimar olmak isteyen, anne ve babası olmayan, kız kardeşi ve babaannesiyle kalan 20 yaşında bir genç kızdır. Ama başına geliceklerden habe...