Ma (nie) zdrada

By animek219

174 59 0

Przeklęte wybory, alkohol i powracające wspomnienia z dzieciństwa - witaj w świecie Lany. Po tajemniczej impr... More

Prolog
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział -9
Rozdział -8
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12
Rozdział 13
Rozdział -7
Rozdział 14
Rozdział 15

Rozdział -10

13 3 0
By animek219

Mam cztery lata, jest lato, a dokładniej koniec lipca. Siedzę z Wiktorem na pomostku przed domem. Każdy z nas ma po misce owoców z sadu i ogródka mojej mamy. Kilka truskawek, malin, przekrojone śliwki na ćwiartki i drylowane wiśnie. 

- Chce sliwki - wyciągnęłam rączkę do miski Wiktora z oburzeniem.

- Ale to moje - odsunął naczynie od mnie i wziął do ręki wiśnie by mi pokazać. - To możesz wziąć, tego nie lubię. 

- Tak, tak to - zabrałam mu podekscytowana owoc. 

Cień dwóch postaci padł na nas zasłaniając słońce. Przeleciałam powoli wzrokiem z butów na twarze, moja i Wiktora mama stanęły przed nami.

- Ona myli śliwki z wiśniami - powiedziała moja ze swoim brytyjskim akcentem. - Idziemy do ogródka, posiedźcie tu grzecznie. 

Odeszły, a my zostaliśmy sami przed domem. Wiktor spojrzał na mnie i wyjął kolejną wiśnie z miski. 

- Co to? - pokazał mi ją.

- Sliwka - odpowiedziałam.

Wybuchnął śmiechem, a ja patrzyłam na niego nie wiedząc z czego się śmieje. 

- Sama jesteś śliwka - przerzucił mi swoje wiśnie i zabrał moje maliny. 

Continue Reading

You'll Also Like

1.1M 47.8K 102
ON nie wierzył w miłość... ONA kochała go od zawsze. Zander Kane to diabeł skrywający się pod maską gentelmana w drogim, dobrze skrojonym garniturze...
891K 68.6K 151
,,Twoje wargi, które muskają moje usta na dobranoc. Twoje zielone oczy przepełnione odwagą. Twoją czuprynę stroniącą od szczotki czy grzebienia. Twoj...
130K 337 5
Będą tu one shoty o tematyce 18+, historie nie są ze sobą powiązane Historie będą GxB, GxG, BxB
11.1K 481 23
"- rodzina jest lekarstwem na wszystko - nie wydaje mi się... - ej jakby któryś z nich był zajęty przyjdź do mnie - dla rodzeństwa przerwę pracę w k...