๐“”๐”‚๐“ฎ ๐“ธ๐“ฏ ๐“ฝ๐“ฑ๐“ฎ ๐“‘๐“ฎ๐“ฑ๐“ธ๐“ต...

By Selene_Moon18

1.2K 54 6

โ”โœฆ๐•ญ๐–Š๐–†๐–š๐–™๐–ž ๐–Ž๐–˜ ๐–Ž๐–“ ๐–™๐–๐–Š ๐•ฐ๐–ž๐–Š ๐–”๐–‹ ๐•ญ๐–Š๐–๐–”๐–‘๐–‰๐–Š๐–—. Fontaine, the Nation of Justice, is where Julie... More

000. Eye of the Beholder
001. Fontaine
002. Furina de Fontaine
003. Iudex
004. The Magic Show
005. The Accident
A/N
New Story is Out!

Act 1

167 2 0
By Selene_Moon18

——————————💧——————————

Prelude of Blancheur and Noirceur

——————————💧——————————

Continue Reading

You'll Also Like

887K 37.9K 51
Warning โš ๏ธ แ€•แ€ฑแ€ธแ€แ€ฌแ€™แ€ญแ€ฏแ€ท Sensitive แ€–แ€ผแ€…แ€บแ€œแ€ปแ€พแ€„แ€บแ€€แ€ปแ€ฑแ€ฌแ€บแ€–แ€แ€บแ€•แ€ซแ€›แ€”แ€บ แ€™แ€ฑแ€แ€นแ€แ€ฌแ€›แ€•แ€บแ€แ€ถแ€กแ€•แ€บแ€•แ€ซแ€แ€šแ€บ Party แ€แ€…แ€บแ€แ€ฏแ€™แ€พ แ€†แ€ฑแ€ธแ€™แ€ญแ€•แ€ผแ€ฎแ€ธ แ€œแ€ฐแ€แ€…แ€บแ€šแ€ฑแ€ฌแ€€แ€บแ€”แ€ฒแ€ทแ€กแ€ญแ€•แ€บแ€แ€ฒแ€ทแ€™แ€ญแ€แ€šแ€บแ‹ แ€กแ€ฒแ€œแ€ฐแ€€ แ€€แ€ปแ€ฝแ€”แ€บแ€แ€ฑแ€ฌแ€บแ€ทแ€กแ€œแ€ฏแ€•แ€บแ€›แ€พ...
195K 2.2K 36
"I'd do anything for her. I would kill every last fucking person on this planet, if she asked me to. And I wouldn't even question her about it. All s...
364K 45.2K 89
#Book-3 Last book of Hidden Marriage Series. ๐Ÿ”ฅโค๏ธ This book is the continuation of the first and second book "Hidden Marriage - Amazing Husband." If...
226K 4.4K 20
แ€กแ€•แ€ญแ€ฏแ€„แ€บแ€ธแ€กแ€ฌแ€ธแ€œแ€ฏแ€ถแ€ธแ€”แ€ฎแ€ธแ€•แ€ซแ€ธแ€™แ€พแ€ฑแ€ฌแ€„แ€บแ€•แ€ผแ€ฎแ€ธ warningแ€แ€ฝแ€ฑแ€™แ€ปแ€ฌแ€ธแ€™แ€พแ€ฌแ€™แ€ญแ€ฏแ€ท แ€กแ€™แ€พแ€ฑแ€ฌแ€„แ€บแ€™แ€€แ€ผแ€ญแ€ฏแ€€แ€บแ€žแ€ฐแ€™แ€ปแ€ฌแ€ธ แ€กแ€žแ€€แ€บแ€™แ€•แ€ผแ€Šแ€บแ€ทแ€žแ€ฑแ€ธแ€˜แ€ฐแ€ธแ€™แ€ปแ€ฌแ€ธแ€€แ€ปแ€ฑแ€ฌแ€บแ€žแ€ฝแ€ฌแ€ธแ€€แ€ผแ€•แ€ซแ€›แ€พแ€„แ€บแ€ท