Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο...

By Sina_Passion_Stories

82.8K 1.1K 1.6K

Το δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες... More

Ακραία και Ακατάλληλα #2
Ο Προστάτης της
Με τον Θείο (Man x Man)
Με τον Θείο (Man x Man) Μέρος 2ο (Τελευταίο)
Η Καραμελίτσα
Τιμωρία από τον διευθυντή του σχολείου
Τα άγρια γούστα της Σόνιας (BISEXUAL)
Ο γιατρός
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΜΟΔΑΣ #1
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΜΟΔΑΣ #2
Γυναικεία Αποπλάνηση
Ο κλέφτης και η αστυνομικός
Χατιρικώς
Ο Μαφιόζος
Ο 60αρης και η νεαρά
Το τρανς αφεντικό (TRANSEXUAL)
Σωματοφύλακας
Ο ζωγράφος και η φοιτήτρια Μέρος 1ο
Ο ζωγράφος και η φοιτήτρια Μέρος 2ο
Η Πορνοστάρ ξαφνικά μπροστά του
Phone Sex Metaphysic 80s , 00s and Now
Διαφημιστική Εταιρεία ΑΚΡΑΙΟ (BISEXUAL)
Με τον Πληροφοριοδότη
Απωθημένο - Πεπρωμένο φυγείν αδύνατον
Έρως και Πολιτική Μέρος 1ο
Έρως και Πολιτική Μέρος 2ο
Οίκος Ανοχής
Η Νεράιδα
Η βίλα στη Τοσκάνη
Gucci και Αλητεία #1
Gucci και Αλητεία #2
3 (MxWxM) Μέρος 1ο
3 (MxWxM) Μέρος 2ο
Έρωτας από τα παλιά Μέρος 1ο
Έρωτας από τα παλιά Μέρος 2ο
Έρωτας από τα παλιά Μέρος 3ο
Αναζητήσεις με Αφέντρα
Playboy
Ο 60άρης και η νεαρά #2
Ο Πατριός #1 New Edition
Ο Πατριός #2 New Edition
Ο Θείος
Internet Love
Ο Φαρμακοποιός
Βεντέτα #1
Βεντέτα #2
Sex Academy (MxM) Gay Κεφάλαιο
Ερώτηση προς εσάς
Ο Καθηγητής και η Ιερόδουλη
Κόντρες στο Bar
Το κόκκινο κραγιόν
University of Lust
Το αγρίμι #1
Το αγρίμι #2
Το αγρίμι #3
Αμαρτωλές Συνήθειες ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αμαρτωλές Συνήθειες #1
Αμαρτωλές Συνήθειες #2
Αμαρτωλές Συνήθειες #3 Κοσμάς
Αμαρτωλές Συνήθειες #4 Δημήτρης
Αμαρτωλές Συνήθειες #5 Κώστας
Αμαρτωλές Συνήθειες #6 Μάξιμος
Αμαρτωλές Συνήθειες #7 Αποχαιρετισμός / Δυο χρόνια μετά

Fem boy (ΣΟΥΠΕΡ ΑΚΡΑΙΟ)

1.6K 15 6
By Sina_Passion_Stories

Κεφάλαιο με ακραίο σεξουαλικό περιεχόμενο , αν νιώσετε άβολα , σταματήστε την ανάγνωση

Fem boy : Νεαρός άνδρας 18-27 χρονών που αρέσκεται να ντύνεται με γυναικεία ρούχα , εσώρουχα , να φορά γυναικείες περούκες , να βάφεται , χωρίς να χει κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου ...


Γιάννης ή αλλιώς Γιάννα


Τζέσι



Γιάννης ή αλλιώς Γιάννα ... Στα 10 του κατάλαβε πως ήταν παγιδευμένος σε άλλο σώμα , στα 15-17 επιβεβαιώθηκε ... Μίλησε στους γονείς του για αυτό και εκείνοι κατά παράδοξο τρόπο έδειξαν κατανόηση ... Ήθελε πολύ να έκανε αλλαγή φύλου αλλά φοβόταν τη διαδικασία ... Ώσπου άρχισε να μακραίνει τα μαλλιά του , να φορά γυναικεία ρούχα και εσώρουχα και να βάφεται σαν κοπέλα ... Παράτησε το λύκειο και γράφτηκε σε μια σχολή για να γίνει επαγγελματίας μακιγιέζ ... Τα πήγαινε καλά ...

Έκανε περιστασιακές σχέσεις , ανάμεσα τους με έναν άνδρα αρραβωνιασμένο ... Υπήρχε πάθος μεταξύ τους αλλά ο τύπος πολλές φορές είχε τον Γιάννη/Γιάννα σε απόσταση ...


[...]


Ένα βράδυ ο Γιάννης/Γιάννα τηλεφώνησε στο Σωτήρη να βρεθούν στο γνωστό ξενοδοχείο και ο Σωτήρης του είπε πως ήταν καλεσμένος με την αρραβωνιαστικιά του σε ένα τραπέζι ... Ο Γιάννης/Γιάννα του το κλεισε στα μούτρα και αποφάσισε  να επισκεφτεί μια εντυπωσιακή πόρνη τη Τζέσι που ανακούφιζε πολλές περιπτώσεις ...


[...]


Η Γιάννα ήταν εντυπωσιακή , κανείς δεν καταλάβαινε με τη πρώτη πως ήταν στην ουσία άνδρας 23 χρονών ... Φορούσε μίνι κόκκινη φούστα , διχτυωτό καλσόν , μαύρες γόβες και ένα στράπλες μαύρο μπλουζάκι με δαντέλα και από πάνω ένα κοντό δερμάτινο τζάκετ ... Είχε βαφτεί τέλεια και είχε ισιώσει τα μακριά μαλλιά της ... Χτύπησε το κουδούνι της Τζέσι και άνοιξε η πόρτα : Η Τζέσι φορούσε μια μίνι μεταξωτή κόκκινη ρόμπα με βαθύ ντεκολτέ και τον κοίταζε με τα πράσινα μάτια της ... Η Γιάννα τη κοιτούσε αποσβολωμένη ...

Είσαι το fem boy που μου τηλεφώνησε πριν ;;;

Ναι ...

Έλα μέσα κουκλάρα μου ... της είπε , η Γιάννα πέρασε και έκλεισε τη πόρτα ...


Έκατσαν στον καναπέ και μίλησαν για λίγο ...

Και δεν έχεις κάνει μωρό μου αλλαγή φύλου ;;;

Όχι Τζέσι ... Ούτε καν ορμόνες δεν έχω ξεκινήσει ...

Έλα πιο κοντά μου ...

Ο Γιάννης/Γιάννα τη πλησίασε ... Πρωτόγνωρες επιθυμίες γεννήθηκαν μέσα του/της ...  Η Τζέσι ξεκίνησε να τον φιλά απαλά στο στόμα αλλά με γλώσσα και ο Γιάννης/Γιάννα το απολάμβανε ... Δειλά δειλά χάιδευε τα στήθη της Τζέσι , η Τζέσι διέκοψε απαλά το φιλί τους και ξεκούμπωσε τη ρόμπα της ... Ήταν τόπλες και φορούσε μόνο ένα απλό μαύρο στρινγκ ...

Έλα μωρό μου αφού σου αρέσουν ...

Ο Γιάννης /Γιάννα χάιδευε και έγλειφε τα μεγάλα στήθη της Τζέσι και τη χάιδευε και απαλά στη κοιλιά ... Η Τζέσι γελούσε πονηρά ... Κάποια στιγμή η Τζέσι σηκώθηκε από τον καναπέ , γδύθηκε τελείως , έμεινε γυμνή και ο Γιάννης/Γιάννα τη χάιδευε σχεδόν σε όλο της το σώμα ...

Σήκω πάνω ...

Ο Γιάννης / Γιάννα σηκώθηκε και η Τζέσι τον/την φιλούσε στο λαιμό και την έγδυνε ... Αφού της τα έβγαλε όλα τα ρούχα , τα παπούτσια και το καλσόν , το βλέμμα της εστίασε στο κόκκινο δαντελένιο στρινγκ που φορούσε και προεξείχε σε στύση ένας μικρός φαλλός ...

Ξεκινά το πάρτι ... είπε στο Γιάννη/Γιάννα τον πήρε από το χέρι και πήγαν στη κρεβατοκάμαρα ...


[...]


Ο Γιάννης/Γιάννα ξάπλωσε μπρούμυτα στο κρεβάτι , ανασήκωσε τα οπίσθια του , τα κούνησε προκλητικά και τα χέρια της Τζέσι τον /την χάιδευαν σε όλο το σώμα ...

Βελούδινο δέρμα και ωραίο κορμάκι έχεις μωρό μου ... είπε και του/της έγλειψε προκλητικά το αυτί ...

Ο Γιάννης/Γιάννα ένιωσε έντονη ηδονή ...


Η Τζέσι φόρεσε το στραπ όν της , το άλειψε καλά με ειδικό τζελ , τον/την πλησίασε , άνοιξε τα οπίσθια , έγλειψε με πάθος τη πίσω τρύπα και εισήλθε μέσα του/της προσεκτικά με το στραπ ον ... Με αργές κινήσεις μπαινόβγαινε από πίσω από το Γιάννη/Γιάννα και εκείνος/η άφηνε μουγκρητά απόλαυσης και η Τζέσι μπαινόβγαινε από πίσω του , χουφτώνοντας το fem boy στα οπίσθια ...

Λίγη ώρα μετά τελείωσαν και οι δυο μαζί , η Τζέσι ξεφορτώθηκε το στραπ ον , ο Γιάννης/Γιάννα σκουπίστηκε , κάτσανε μαζί στο κρεβάτι και αντάλλαξαν ένα βαθύ γλωσσόφιλο και χάιδευαν τα μαλλιά η Τζέσι στον Γιάννη/Γιάννα , το ίδιο έκανε και το fem boy ...

Πάντως έχεις φοβερή τρυπάρα είπε στο femboy η Τζέσι ...


[...]


Το femboy με τη Τζέσι έγιναν φίλοι και όποτε ο Σωτήρης δεν μπορούσε να συνευρεθεί με το femboy , ο Γιάννης/Γιάννα συναντιόταν με τη Τζέσι για κουβέντα και συνευρέσεις ...

Continue Reading

You'll Also Like

77.5K 3.6K 42
Με κοιτάζει έντονα στα μάτια "Απλά ένιωσα διαφορετικά. Ξέρεις αντί για πεταλούδες ένιωσα τον ζωολογικό κήπο μέσα μου και δεν ήξερα πως να αντιδράσω"...
26.1K 1.1K 22
- γιατί με κρατάς εδώ μεσα τι θες από την ζωή μου; τον ρώταω τρομαγμένη με πλησίασε και από το λίγο φως που πέφτει μέσα στο δωμάτιό(κλειστό παντζ...
66.5K 3.3K 50
Σταύρωσα τα χέρια μου και έτριψα τα μπράτσα μου Κρυώνω πολύ άλλα σιγά μη του έλεγα Γιώργος "Μη περιμένεις να σου δώσω το φούτερ μου σαν φλώρος να μη...
78.6K 5.1K 77
Είναι μικρή ,αλλά θα τολμήσω ... 1#kill