(6) Harry Potter and The Calm...

By Zikonest

16.6K 1.6K 827

A co to? Normalny nauczyciel? Ministerstwo popiera magicznych terapeutów? No cóż, ktoś musiał wysłuchać modli... More

Rozdział 1: Draco, rozczarowująca reakcja, serio.
Rozdział 2: Ameryka!
Rozdział 3: Wakacje z Syriuszem i Draco
Rozdział 4: Slughorn Nie Jest Gotowy na Cały Ten Chaos
Rozdział 5: Felix Felicis
Rozdział 6: 'Idź Latać z Draco'
Rozdział 7: Klub Ślimaka
Rozdział 8: Drogi Timie...
Rozdział 9: Randkowanie i Listy
Rozdział 10: Haftowanie Dla Bardzo Wyjątkowej Osoby
Rozdział 11: Treningi
Rozdział 13: Święta, filmy i różdżki
Rozdział 14: Wspomnienia
Rozdział 15: Lekcje Aportacji
Rozdział 16: Normalność
Rozdział 17: Lekcje pieczenia
Rozdział 18: Wojna
Rozdział 19: Pożegnanie
Rozdział 20: I niech los zawsze ci sprzyja
Nowa część!

Rozdział 12: Bal u Slughorna

697 68 36
By Zikonest

Grudzień nadszedł jak kopce śniegu, które pokryły szkołę. Pierwszoroczni radośnie cieszyli się z cudów, jakimi było "Hej, możemy używać magii na śniegu!", podczas gdy szósto- i siódmoroczni niechętnie zaczęli nosić swoje najgrubsze peleryny. Było nienaturalnie zimno, co spowodowało, że wielu z nas naturalnie nosiło dodatkowe warstwy w większości naszych klas. Jedynymi pomieszczeniami, które pozostały ciepłe, były szklarnie, klasa mugoloznawstwa - ponieważ miała zmodyfikowany mugolski grzejnik - i biblioteka.

- Ej, Harry, ktoś tam rzuca ci spojrzenia w kształcie serca. - Blaise wskazał na dziewczynę kilka stolików od nas. Kiedy spojrzałem, dziewczyna zarumieniła się, chowając głowę, podczas gdy jej przyjaciele zaczęli się śmiać. - Myślałem, że wszyscy tutaj wiedzą, że jesteś zajęty?

- Draco i ja nie ukrywamy obecnie naszych uczuć. - Mruknąłem.

- Nie sądzę, żeby ją to obchodziło. - Neville oparł podbródek na dłoni i leniwie przeglądał swój kryminalnie duży podręcznik do zielarstwa. - Kto nie chciałby umówić się z osobą, która utrzymuje tę szkołę na stabilnym poziomie. Wiedzieliście, że Lulek czarny może spowodować zatrzymanie serca, jeśli się go zje?

Blaise przerwał.

- Jak... jak można "zatrzymać" serce?

Nasza dwójka wzruszyła ramionami. Kiedy Blaise rzucił mi oczekiwane spojrzenie, ponownie wzruszyłem ramionami.

- Skąd mam wiedzieć? Nie jestem lekarzem. Jedyne, co wiem, to to, że mózg jest tak dobry w ochronie samego siebie, że zabije cię, zanim sam umrze.

Gdyby tylko Collin był tutaj, żeby zrobić zdjęcie twarzy Blaise'a. Niestety, mój mały dinozaur był zajęty nauką do egzaminów.

- Myślisz, że spróbują przemycić ci eliksir miłosny? - Spytał Neville, jego twarz ściągnęła się nieprzyjemnie. - Fred i George sprzedają eliksiry miłosne w swoim sklepie.

- Próbowałem ich. - Blaise przyznał się. Kiedy rzuciliśmy mu dziwne spojrzenia, uniósł ręce w samoobronie. - Pansy i ja chcieliśmy sprawdzić, jak bardzo są skuteczne. Greengrass była naszym świadkiem. Jedyne, co eliksir robi, to sprawia, że flirtujesz z osobą, która ci go dała; jak wzmocnienie charyzmy, z wyjątkiem tego, że rozmawiasz z kimś, kto już cię pragnie. Eliksir nie sprawia, że pożądasz tej osoby... Jeśli ktoś zechce dać Harry'emu eliksir miłosny, to będzie to coś prawdziwego.

Pochyliłem się w stronę przyjaciół, cicho mówiąc przez zaciśnięte zęby.

- Jeśli ktoś da mi eliksir miłosny, to...

Nasza rozmowa została przerwana przez kroki dziewczyny, która rzucała mi rozbiegane spojrzenia.

- Harry Potter? - Powiedziała dziewczyna z Ravenclawu, której, przysięgam, nigdy wcześniej nie widziałem w moim krótkim życiu. Nie była w HOOTS, to na pewno. Była ładna, miała kręcone czarne włosy, oliwkową cerę i greckie rysy twarzy. Jak posąg, który ożył. - Cześć.

Wstałem i poświęciłem jej całą swoją uwagę.

- Och, Thalia. Thalia Grieve. Jesteśmy w tej samej klasie mugoloznawstwa. - Nowo nazwana Thalia powiedziała z wielkim entuzjazmem. Słyszałem, jak jej przyjaciele chichoczą w pobliżu. Wyciągnęła małe pudełko ze wstążką starannie owiniętą wokół niego. - Spotkaliśmy się w sklepie ze słodyczami, na zajęciach z robienia lizaków? Nasze cukierki wlatywały sobie nawzajem do wiaderek.

...Och, ona!

- Chciałam ci dać te czekoladki.

Jeśli mnie pamięć nie myliła, dziewczyny próbowały dać mi eliksiry miłosne. Nie byłem zwolennikiem bezpodstawnych oskarżeń, więc sprawdźmy tę teorię, dobrze?

- Och, dziękuję! - Z radością wziąłem pudełko i odczekałem chwilę. Thalia wciąż patrzyła między pudełkiem a mną. Powoli otworzyłem pudełko, obserwując jej minę. W środku znajdowały się pięknie wykonane czekoladki, skropione czymś, co wyglądało na karmel... ułożone w kształt serca. - Ciekawe, czy są tu orzechy włoskie?

Powiedziałem to z ekscytacją.

Thalia zamrugała, zaskoczona, ale dorównała mi energią.

- Tak!

Mam cię.

Udałem, że się skrzywiam.

- Tak mi przykro. Jestem uczulony na orzechy włoskie. - Podałem czekoladę Thalii, która prawie upuściła pudełko, bo jej ręce również poddały się grawitacji. - Tak, zatykają mi gardło i przestaję oddychać. Przez jakiś czas byłem pod opieką medyczną, ponieważ miałem atak paniki, a anafilaksja nie jest przyjemną kombinacją. Wiesz, z moim całym PTSD od bycia umieszczonym w Turnieju Trójmagicznym. Można by pomyśleć, że znowu zadeklarowałem rezygnację...

Mówiłem dalej i dalej, nie dając Thalii zbyt wiele miejsca na odwrót.

- N-nie, to znaczy... - Thalia zająknęła się, a jej twarz poczerwieniała.

- Kumplu. - Usłyszałem za sobą uśmieszek Blaise'a. - Nie masz dzisiaj randki z Draco?

- Mam, prawie zapomniałem. To też prawie nasza dwuletnia rocznica! - Wracając spojrzeniem do Thalii, zniżyłem głos tak, że był to miły, cichy szept. - Pozbędziesz się tych czekoladek, nigdy więcej nie zbliżysz się do mnie poza klasą i nigdy więcej nie spróbujesz tego małego wyczynu na kimś innym - albo przysięgam na boginię Herę, że nie tylko upewnię się, że twoja różdżka zostanie złamana, spalę ją i każdą szansę, jaką masz na powrót do magicznego życia.

Bez słowa opuściłem bibliotekę.

~

- Co? Jak... - Thalia spojrzała w dół na swoją ręcznie robioną czekoladę. Kilka tygodni zajęło jej nauczenie się, jak zrobić eliksir miłosny. Skąd Harry wiedział? Nie mogła powstrzymać drżenia rąk. Harry wydawał się... taki miły i delikatny w sklepie ze słodyczami. Jak? Jak mógł tak po prostu zagrozić, że zniszczy jej różdżkę?!

Neville w końcu oderwał głowę od książki. Uśmiechnął się nieśmiało do dziewczyny.

- Przepraszam za to. Harry nie ufa nikomu nowemu. To nic osobistego.

- Nieee... - Blaise narysował. - To bardzo osobiste. Właśnie próbowałaś przemycić mu eliksir miłosny w czekoladzie, myśląc, że je zje. Przez to będziemy musieli się pogodzić z myślą, że od teraz nie zje niczego, co nie jest zapakowane w plastik lub zrobione bezpośrednio przez skrzaty domowe.

Ciało Thalii zaczęło się trząść. Neville rzucił Blaise'owi dziwne spojrzenie.

- Mógłbyś wyjaśnić, o co ci chodzi?

- Och, Harry zrobił Draco awanturę. Coś o kobiecie używającej eliksiru miłosnego, by poślubić mugola. Chodzi mu to po głowie od co najmniej miesiąca.

Neville zrobił głupią minę.

- A więc to sprawa osobista.

Thalia odeszła z czerwoną twarzą i łzami w oczach do pocieszających ją przyjaciółek.

Blaise patrzył, jak dziewczyny przytulają się do niej, pocierając jej plecy i szepcząc słodkie słówka, by pocieszyć przyjaciółkę.

- Normalnie, czuję się źle...

Słowa, których Harry użył, by opisać tę kobietę, były czynami, których jego matka wpoiła mu, by nigdy nawet nie próbował. Jeśli nawet przyłapała go na myśleniu o nich, z dumą mu to powtarzała.

- "Sprowadziłam cię na ten świat i mogę sprawić, że nigdy cię tu nie będzie. Nie myl moich słów z blefem, dziecko". Tylko że w tym roku szkolnym Harry, najwidoczniej, był świadkiem takich rzeczy...

- Muszę włączyć imbir do mojej diety. - Powiedział Neville, który wrócił do swojej książki. - Pójdę zapytać skrzaty, czy mogą dodać go do mojego jedzenia.

Nie mając w tej chwili nic lepszego do roboty, Blaise podążył za Nevillem, by zapytać o takie jedzenie.

~

- Hej, chcesz iść ze mną na przyjęcie świąteczne Slughorna? - Zapytałem Draco, trzaskając drzwiami.

Draco podskoczył, łapiąc się za klatkę piersiową, w którą wbił swój podręcznik.

- Gah... Tak, jasne. Kiedy jest?

- Um... - Spojrzałem w dół na nadgarstek, tylko po to, by przypomnieć sobie, że nie miałem zegarka. - Za godzinę? - Nastąpiła pauza, długa pauza. Potem, bez większego wahania, Draco popędził do swojego kufra w poszukiwaniu ładnych ubrań.

Ja, z drugiej strony, pozostałem przy zielonej jedwabnej bluzce zapinanej na guziki, spodniach i moich ładnych butach. Nic przesadnego, co dało mi wystarczająco dużo czasu na obserwowanie Draco. Nie ciesząc się z krągłości mojej koszuli, włożyłem pas gorsetowy!

Draco ubrał się w odpowiednie czarodziejskie szaty - czyli zwiewny frak.

Trzymając się za ręce, udaliśmy się na... bardzo żółte przyjęcie bożonarodzeniowe.

- Dlaczego w tym roku wszystko jest żółte? - Draco cicho zapytał. Poczułem przypływ ulgi, wiedząc, że nie zwariowałem.

- Harry! Jak miło cię widzieć! - Slughorn praktycznie zmaterializował się obok nas i sprawił, że wyskoczyliśmy ze skóry. - Ojej. Może zamiast przyjęcia bożonarodzeniowego w tym roku zrobiłbym przyjęcie halloweenowe!

Draco i ja wymieniliśmy spojrzenia, zastanawiając się, czy nasz profesor naprawdę jest szalony, czy to tylko nasze pobożne życzenia.

- Przyprowadziłeś też pana Malfoya! Co za przyjemność! - Slughorn chwycił dłoń Draco i uścisnął ją z wielką werwą i podekscytowaniem. Kiedy puścił mojego chłopaka, ten schował się za mną z przezabawnie kiepskim skutkiem swojego wzrostu. - Miło jest mieć moich najlepszych uczniów na przyjęciu!

- Najlepszych uczniów? - Zapytał Draco i wyciągnął szyję w stronę, gdzie Hermiona rozmawiała z Blaisem. Luna była obok nich, leniwie popijając coś z kieliszka szampana. - Hermiona ma lepsze eseje.

Slughorn zatrzymał się, zamrugał, zrestartował i wrócił do bycia jowialnym.

- Zgadza się, masz rację! Chciałem powiedzieć, że wy dwoje jesteście moimi najlepszymi uczniami w praktycznym użyciu. W nauce pani Granger bije was obu na głowę. - Przyłapałem go na najmniejszym skrzywieniu.

Zmarszczyłem brwi.

- Tak jak powinna. Hermiona spędza więcej czasu na nauce i doskonaleniu swojej pracy, niż ktokolwiek z nas mógłby sobie wymarzyć. - Obserwowałem, jak napięcie opuszcza ramiona Slughorna, ale w jego oczach pojawił się błysk pełen oczekiwania. - Draco, może znajdziesz mi coś do przekąszenia?

Draco wzruszył ramionami, wychodząc ze swojej źle zaplanowanej kryjówki.

- Tak, szefie. - Pocałował mnie w skroń i zniknął w tłumie.

Odgarnąłem grzywkę i przycisnąłem ją do ust, próbując ukryć uśmiech. Och, podobało mi się bycie nazywanym "szefem", to słowo właśnie zadrapało bardzo przyjemne miejsce w moim mózgu.

Slughorn poprosił mnie, bym poszedł za nim, na co się zgodziłem i znaleźliśmy się w bardziej ustronnym miejscu, pomijając kilku uczniów, których pamiętałem z HOOTS - młodszych uczniów. Uśmiechnął się promiennie.

- Myślę, że znam kilku twoich przyjaciół animagów.

Moja głowa podążyła za grawitacją na bok, skupiając całą moją uwagę na starszym czarodzieju.

- Naprawdę?

- Tak! Pierwszym, którego wziąłem pod uwagę, był Ronald Weasley! - Slughorn ożywił się, mówiąc rękami, jakby ćwiczył to wcześniej. - Teraz, na podstawie obszernych badań...

Tłumaczenie: Zapytałem profesor McGonagall.

- ...animagowie często mają zwierzęta związane z ich osobowościami w czasie transformacji. Tak jak twój ojciec chrzestny, Syriusz Black, jest psem. Jego lojalność wobec twojego ojca i ciebie jest niepodważalna. Słyszałem też, że twój zeszłoroczny nauczyciel obrony twierdził, że woda z wanny jest czarna. - Slughorn uśmiechnął się, kiwając głową, jakby sam siebie uspokajał. - Nie zdziwiłbym się, gdybyś kazał swoim przyjaciołom użyć swoich form, by odstraszyć tę wronę. Najbardziej nieprzyjemna osoba, jaką kiedykolwiek miałem nieszczęście poznać. W każdym razie, ten incydent, pan Weasley będący twoim bliskim przyjacielem i jego niezdolność do trzymania rąk z dala od pani Brown, doprowadziły mnie do wniosku, że jest ośmiornicą!

Nie wiedziałem, co było zabawniejsze. Pomysł, że Ron był bliskim przyjacielem, czy fakt, że Ron będąc namolnym chłopakiem czynił z niego ośmiornicę.

- Ty... próbujesz się nie śmiać... Hmm, więc pan Weasley nie jest ośmiornicą, którą teoretyzowali inni nauczyciele... Jakie to dziwne. Biorąc pod uwagę jego mniejszy talent magiczny, może nie jest animagiem... Och! Dinozaur!

Przyłożyłem dłonie do twarzy i uśmiechnąłem się.

- Tak?

- Chociaż nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Rozmawiałem ze studentem piątego roku, który zawsze nosi koszulki z dinozaurami w weekendy. Niezły z niego gaduła. Myślę, że dinozaur musiałby być twoim zaufanym, aby cię chronić. W końcu, mój chłopcze, kto może chronić tygrysa lepiej niż jeden z największych drapieżników, jakie kiedykolwiek znano?

Chyba nie powie, że Luna jest dinozaurem?

- To znaczy, mamy słonia w grupie? - Zaproponowałem słabo. Spojrzałem na czubek głowy Luny, gdy się zbliżyła. Luna była moją zaufaną, ale nie było mowy, żeby pomyślał, że jest dinozaurem.

- Pan Malfoy musi być tyranozaurem! - Powiedział Slughorn z wigorem. - Uważa się, że są lojalnymi partnerami i utalentowanymi łowcami.

Luna, która była w zasięgu słuchu, znieruchomiała. Potem zobaczyłem, jak prawie zamienia się w plamę czystej prędkości.

Draco... dinozaur... bladożółty dinozaur pasujący do jego platynowych blond włosów.

Jeden przerośnięty kurczak... z wielką głową i małymi ramionami.

- Nie jestem zbyt dobry w zgadywaniu, prawda? - Zastanawiał się Slughorn, obserwując, jak powoli opadam na podłogę w histerii. Ci, którzy byli blisko nas, uciszyli się, by zobaczyć, skąd dochodzi hałas, ale widząc, że to tylko ja, po prostu się odsunęli.

- D-Draco? Mój zaufany?! DINOZAUR?! - Odrzuciłem głowę do tyłu i zamiast uderzyć w twardą podłogę, uderzyłem w dwie miękkie poduszki. Otworzyłem oczy i ujrzałem dwoje znajomych szarych oczu. - Cześć, Luna.

- Cześć, Harry. - Przywitała się swoim specyficznym tonem. Siedziała wygodnie, a moja głowa spoczywała na jej kolanach. Skrupulatnie przeczesała moją grzywkę i uśmiechnęła się do Slughorna. - Witam, profesorze. Sądzę, że będzie pan potrzebował pomocy w rozgryzieniu animagów. Ma pan jakieś inne pomysły?

Oczy starszego czarodzieja rozszerzyły się, jakby wpadł mu do głowy pewien pomysł.

- Mógłbym przysiąc, że pan Malfoy jest twoją najbardziej zaufaną osobą.

- Cóż, jest moją najbardziej ukochaną osobą, ale strażniczką moich sekretów jest ta urocza dama. - Powiedziałem z dumą sączącą się z każdego włókna mojego ciała, wskazując na Lunę.

- Och... Czy w takim razie ten gadatliwy chłopak jest dinozaurem? - Slughorn zapytał potulnie, czerwieniąc się, gdy moja żartobliwa twarz przybrała surowy wyraz. - Rozumiem. Będę... musiał przewartościować moje myślenie. Czy pani Weasley byłaby przypadkiem lwem? Tak dla losowego zgadywania?

Pstryknąłem palcem w kciuk do góry.

- Prawdopodobnie lepiej po prostu zgadywać losowo, niż się nad tym zastanawiać. Nie odgadniesz większości postaci, chyba że przeprowadzisz rozległe badania na temat zarówno ucznia, jak i bezbożnej ilości czasu na badanie zachowań zwierząt.

- Rozumiem... w takim razie, mój chłopcze! Miłej zabawy! - Slughorn pośpiesznie wycofał się, by rozprawić się z resztą gości.

- Dzięki za uratowanie mojej głowy, Luna. - Zanuciłem, wstając i pomagając dziewczynie się podnieść. - Jak się tu dostałaś tak szybko?

Luna stuknęła się w nos.

- Tata pomógł mi przenieść zmysły niedźwiedzia polarnego do ludzkiego ciała. Śmiesznie pachniałeś i chciałam cię sprawdzić.

Wymieniliśmy uściski i obrzuciłem ją pełnym podziwu spojrzeniem.

- Mogę dodać, że wyglądasz oszałamiająco w tej sukience?

- Dziękuję! - Luna spłaszczyła swoją krystalicznie błękitną, sięgającą kolan sukienkę. Odesłałem ją do naszych przyjaciół - okazało się, że była partnerką Hermiony - gdzie Draco czekał z talerzem czekoladek, serem i krakersami.

Spojrzałem na czekoladę i zjadłem kilka krakersów.

Draco zamrugał głupkowato i schrupał czekoladę i, jak totalny dziwak, ostry cheddar w tym samym czasie.

Blaise rzucił Draco współczujące spojrzenie, a potem się rozjaśnił.

- Stary, musisz zobaczyć ten balkon! - Bez żadnego ostrzeżenia złapał mnie za nadgarstek. Blaise ciągnął mnie wzdłuż sali balowej, przedzierając się między gośćmi i uczniami, aż dotarliśmy do zasłoniętego zakątka obok balkonu. Zanim zdążyłem zidentyfikować dwie osoby, zostałem wepchnięty za zasłonę.

- Do diabła, koleś...

- Cicho. - Wysyczał Blaise z uśmiechem.

...Czy ja właśnie zostałem uciszony?!

Odnotowując to na później, zerknąłem na zewnątrz.

- Dobra, Hannah i Cormac, o co chodzi?

- Wymknęli się, trzymając się za ręce! - Blaise powiedział ściszonym, podekscytowanym szeptem.

Teraz zwracałem na nich baczną uwagę. Para rozmawiała, ale nie mogłem zrozumieć żadnego ze słów, ponieważ Hannah nie była osobą, która dużo porusza ustami podczas mówienia. Ale cokolwiek mówił Cormac, ona robiła wiele różnych min. Zaciśnięte usta, figlarne spojrzenia, od czasu do czasu szczery uśmiech. Potem... Hannah skinęła głową.

Wtedy Cormac owinął ramiona wokół jej talii, a jej ramiona wokół jego szyi. Przybliżyli się do siebie...

Chwyciłem Blaise'a za kołnierz i szybko wyciągnąłem go z kryjówki, z dala od tej czułej chwili. Moja twarz płonęła, gdy dotarliśmy do naszych przyjaciół. Odezwałem się do Blaise'a ściszonym głosem.

- Nie mówimy o tym nikomu, to nie nasza sprawa.

Blaise zawahał się, spojrzał przez ramię, po czym wzruszył ramionami.

- W porządku. Mogę się na to zgodzić, jeśli oznacza to jedną parę mniej całującą się w mojej obecności.

- Dobrze. - Powiedziałem i uśmiechnąłem się, gdy w pokoju rozbrzmiała taneczna muzyka. - Idź z kimś zatańczyć, mam kilka tańców, które muszę wykonać.

Draco uśmiechnął się, gdy chwyciłem go za kołnierz, ciągnąc w tłum do tańca. Niedaleko nas, Luna uczyła Hermionę jej wirującego tańca, do którego Blaise i kilku innych dołączyło dla zabawy - nawet Slughorn zdecydował się dołączyć.

- Hogwart czy mój dom na święta? - zapytałem Draco, ciesząc się jego bliskością. Nasza magia przeplatała się z tańcem.

- Twój dom. Wszyscy inni pójdą za nami. - Draco odpowiedział. - Nie mamy wystarczająco lojalnych przyjaciół w Slytherinie, by usprawiedliwić pobyt w tym pustym lochu.

- Pokój wspólny Gryffindoru jest raczej uroczy, z ciepłym kominkiem i mnóstwem czerwonych poduszek.

Draco zakrztusił się.

- Za dużo czerwonego... znowu flirtujesz.

Pocałowałem go.

- Zamknij się i prowadź taniec.

- Tak, szefie.

Tak, lubiłem być tak nazywany.

~

Nieistniejąca brew Voldemorta uniosła się na widok listu... a raczej paczki, którą wysłał mu Harry Potter. Nie była ciężka, ale coś w niej było. Ostrożnie, spodziewając się jakiegoś żartu, otworzył pudełko z Nagini unoszącą się nad swoim panem z opiekuńczością. Byli tylko we dwoje, ciesząc się błogą ciszą samotności.

W środku znajdowały się ciastka. Miękkie, czerwono-pomarańczowe, z odrobiną żółtego kremu na każdym kawałku. List był przyklejony taśmą do wewnętrznej strony pudełka, z rysunkiem królika jedzącego marchewkę na kopercie.

Voldemort machnął różdżką, a list otworzył się i zawisł przed nim. Podniósł jedno z ciastek i zbadał je. Oprócz kwiatu było w nim jakieś ziarno. Wziął mały kęs, natychmiast zadowolony ze smaku i konsystencji.

Ostatnią rzeczą, jaką zrobiłby chłopak, byłoby otrucie go. Jeśli było coś o jego śmiertelnym wrogu, czego był pewien - dziecko zrobi wszystko, co w jego mocy, aby złościć Czarnego Pana, ale im większy wysiłek w to włożony, tym mniejsza szansa, że była to sztuczka mająca na celu wyrządzenie śmiertelnych szkód. Wyglądało na to, że jego największe wysiłki było tylko zwykłymi żartami... denerwującymi żartami.

Kolejne machnięcie różdżką i list przemówił, a każde słowo zostało podświetlone na złoto. Głos chłopca był zadowolony z siebie, a Voldemort mógł niemal zobaczyć maniakalny uśmiech, gdy atrament został wyryty na kolorowym pergaminie.

Cześć Tim!

Dziękuję za informację o talencie. Chociaż wątpię, by mój mózg pełen drzwi powstrzymał mnie przed byciem dobrym w magii niewerbalnej - osobiście myślę, że moja różdżka po prostu mnie nienawidzi. Nienawidzi mnie, odkąd zabiłem tego jednego Śmierciożercę podczas Świąt Bożego Narodzenia. Wiesz, tego, którego zmumifikowałem?

Prezent za prezent. Nie mam jeszcze wprawy w pieczeniu, więc zaprzyjaźniony skrzat domowy zrobił ci te ciastka według moich wskazówek. Połączyłem przepis na ciasto marchewkowe z owsianymi ciastkami. Musisz mi powiedzieć, jak smakuje, bo chcę nauczyć się piec z kilkoma przyjaciółmi. Powiedz, czy mogę pozwolić Draco wysłać przez sowę jego rodzicom coś smacznego bez... no nie wiem, torturowania ich godzinami? Nie wątpię, że tortury sprawiają, że twój nieistniejący narządwężoworozrodczy...

Voldemort przerwał czytanie listu, by powstrzymać potencjalną śmierć od zadławienia się. Przeskanował to zdanie i natychmiast je pominął. Nie potrzebował, by głos tego bachora mówiący o innych częściach jego ciała utkwił mu w głowie! Gdy był już pewien, że nie udławi się ponownie, wznowił jedzenie.

Możemy zrobić podatek od smakołyków i dostaniesz próbkę w pakiecie. Żadnych notatek, tylko smakołyki!

W każdym razie możesz się zastanawiać, dlaczego wybrałem smakołyk do wysłania!

W rzeczy samej.

Cóż, pamiętam z książki historycznej, że ze względu na obfitość marchwi w Imperium Brytyjskim podczas II wojny światowej, używano jej do propagandy, aby oszukać nazistów. Chodziło o to, by Niemcy uwierzyli, że mamy noktowizory. Więc mogę sobie wyobrazić, że marchewki były podstawą twoich posiłków w dzieciństwie i pomyślałem, że spodoba ci się ta nostalgia.

Voldemort wziął kolejny kęs drugiego ciastka. Skłamałby, gdyby smak nie był mu znajomy.

A płatki owsiane są dlatego, że starsi uwielbiają płatki owsiane. To taka miła rzecz dla nich do żucia z ich słabymi małymi ząbkami i wrażliwymi brzuszkami. Ostatnią rzeczą, jakiej potrzebujemy, jest ból brzucha naszego geriatrycznego Mrocznego Władcy, ponieważ zjadł normalne ciasteczka! Starzy ludzie są tacy delikatni. Czyż nie jestem wspaniałomyślny?

Ciastka zostały, z ciężką niechęcią, wrzucone do ognia wraz z resztą listu.

Voldemort zakrył twarz dłońmi, wydając z siebie długie westchnienie.

- Nienawidzę tego dziecka.

Continue Reading

You'll Also Like

21.6K 1.5K 14
Przeklęty wbrew swojej woli, Harry starał się jak najlepiej wykorzystać swoje życie, dopóki nie znalazł się ponownie w królestwie Śmierci. Kiedy Śmie...
3.8K 162 8
Historia opowiada o miłości dwóch osób, które nie były w stanie beż siebie żyć. Pewnego dnia pod wpływem emocji jeden z nich uciekł, zostawiając drug...
253K 15.1K 78
Obiecałeś. Obiecałeś, Tom. Obiecałeś, że przeżyjesz. Obiecałeś że będziemy razem szczęśliwi. Obiecałeś... Okładka wykonana przez @krolowajednorozcow
4.7K 259 8
Harry bardzo chciał z kimś porozwozić wyżalić i w końcu ma takom możliwość dlaczego ma z niej nie skorzystać ?