,,Leszczynka"

By KabanosPodwojny

73 1 1

Część II More

*Tył*
Spis Klanów
Prolog
Rozdział I
Rozdział II
Rozdział III
Rozdział IV
Rozdział V
Rozdział VII
Rozdział VIII
Koniec

Rozdział VI

6 0 0
By KabanosPodwojny

Obudziłam się i ziewnęłam, byłam bardzo podekscytowana i nie mogłam usiedzieć w miejscu. Szybko się umyłam, poszłam do toalety i od razu obudziłam Mgliste Futro. Lisia Łapa chyba też była bardzo podekscytowana, wskakiwała na mojego podszywanego ojca, Śliskiego Głaza.
- Oh, czy już idziemy? Leszczynowa Łapo, daj mi jeszcze chwilę.. - miauknął zmęczony, a inni wojownicy zostali obudzeni na patrol. Patrole wyglądały tak: Polarny Ogon, Krzewiasta Sowa, Cedrowy Wąs, to patrol łowiecki. Żołędziowa Łapa, Świeży Blask,
Paprociowy Lis, Rozdarta Stopa to patrol poranny. Na polowanie udali się Kwiecista Łapa i Okopcony Ogon. Ja chciałam chociaż pójść do kotliny, umierałam z nudów. Na szczęście chwilę później Mgliste Futro wstał, ziewnął i poszliśmy do kotliny. Była tam Milka z Jabłkowym Cieniem, Milka ćwiczyła walkę.

Gdy już byłam w legowisku, padłam na posłanie. Byłam tak zmęczona i głodna.. chciałam porozmawiać z Lisią Łapą, ale poszła na patrol nocny z Mglistym Futrem, Okopconym Ogonem i Krzewiastą Sową. Zasnęłam, bo mi się nudziło.

Continue Reading

You'll Also Like

5.5K 526 13
Każdy drży na myśl o wyżynkach. Co roku sto młodych dusz zostaje poświęconych w imię przetrwania Krusji, oddanych na pastwę przerażających Dzieci Głu...
29.2M 923K 49
[BOOK ONE] [Completed] [Voted #1 Best Action Story in the 2019 Fiction Awards] Liam Luciano is one of the most feared men in all the world. At the yo...
4.9M 260K 34
Those who were taken... They never came back, dragged beneath the waves never to return. Their haunting screams were a symbol of their horrific death...
89.1K 4.7K 119
[Ja tylko tłumacze^^] opis w pierwszym rozdziale 😏💙