Okulda daha dikkatli davranmaya başladık, hoseok son sınıf ve dönem ortası öğrencisiydi.
Dil engeli yüzünden uzun zamandır psikolojik tedavi aldığını yeni öğreniyordum.
Ailesi ise en büyük ızdırabı olmuştu, minik bedeni kollarım arasına aldığımda ceketimi sıkmış ve göz yaşlarını akıtmıştı.
Sakinleştiğinde geri çekildi, yanaklarını sildim ve gözlerini öptüm.
"Ağlama bebeğim, lütfen"
Kafasını salladığında anlını öptüm, geri teste döndüğümüzde kapım bir anda açıldı, kaşlarımı çatarak soruyu anlatmayı yarıda keserek kalktım.
"Ne oluyor?"
"Hocam, kavga var, bahçede"
"Göster, hoseok burada kal ve testini çöz, geldiğimde bakıcam"
Kafasını salladığında çocuk ile odadan çıktık, bahçeye hızla ulaştımızda iki kişi kavga ediyordu.
Yanlarına giderek bağırdım.
"Ne oluyor burada?"
İkili bana döndüğünde konuşmalarına müsaade etmen tekrar konuştum.
"Kaç yaşınızdasınız siz ha, burası lise değil, orta okul değil, üniversite, aklı başında olanlar buraya gelir"
Kafalarını eğdiklerinde ellerimi sıktım.
"Odama, hemen"
Sessizce ilerlediklerinde arkalarından gittim, odaya girdiklerinde hoseok bize baktı.
Yanına geçtim.
"Koltuğuma otur, biraz işimiz var"
Test kitabını alarak kalktı, koltuğuma oturduğunda çekmece den iki kağıt çıkardım ve bilgisayara baktım.
"İsimileriniz?"
"Young"
"Tetsuya"
Bilgisayardan isimleri yazarken hoseok onlara bakıyordu.
"Teste dön"
Kafasını eğerek teste döndüğünde dosyada yazanları kağıda geçirdim, ikiliye kalem ile uzattığımda imzaladılar.
"Ailenize detaylı mail gidicek, bir hafta güçleriniz kapalı kalıcak, çıkabilirsiniz"
Kalkarak odadan çıktıklarında en alt çekmeceyi açarak kutuyu çıkarttım ve kağıtları içine koyarak kapatıp yerine koydum.
Hoseok bana döndüğünde anlını öptüm.
"Bebeğim"
Güldüğünde bende güldüm, teste baktık, hepsi doğruydu, yanağını okşadım.
"Aferin, hepsi doğru"
Gülüşü büyüdüğünde dudaklarını öptüm, boynuma sarıldığında ellerimi koltuğun tutacaklarına koyarak üstüne gittim.
Dilimi damağına yapıştırıp dişleri üzerine sürttüm, dilini bulduğumda yalamaya başladım, nefessiz kaldığında omuzumu sıktı, geri çekildiğimde derin nefesler aldı.
Geri çekilerek masaya kalçamı yasladım.
"Finallere iyi çalış"
Kafasını salladı ve kitaba bir şeyler yazdı, okudum.
'Çalışıyorum'
Güldüğümde düşüncelerini duydum.
"Çok seksi duruyor"
Sırıttım ve eğildim.
"Hoseok"
Kafasını salladığında anlımı gösterdim.
"Bağı, hatırlıyorsun değil mi"
Şaşkınca baktığında kahkaha atarak kafamı eğdim.
"Unuttun mu?"
Kafasını salladı ve eğdiğinde çenesini tutarak anlını öptüm.
"Sevgilinden utanma malısın"
"Sevgilim"
Güldü ve boynuma sarıldı.
"Benim, benim sevgilim"
"Evet, senin sevgilinim bebeğim"
Kafasını omuzuma yasladığında zil çalana kadar sarılarak durduk.
/