Álomország

By lilko_writer

5.9K 412 242

Egy álom, ami egészen kiskorom óta kísért. Hat voltam, mikor először megpillantottam e szörnyű álmot,a vért... More

꧁Bevezető꧂
꧁Első fejezet꧂
꧁Második fejezet꧂
꧁Harmadik fejezet꧂
꧁Ötödik fejezet꧂
꧁Hatodik fejezet꧂
꧁Hetedik fejezet꧂
꧁Nyolcadik fejezet꧂
꧁Kilencedik fejezet꧂
꧁Tizedik fejezet꧂
꧁Tizenegyedik fejezet꧂
꧁Tizenkettedik fejezet꧂

꧁Negyedik fejezet꧂

380 29 17
By lilko_writer

Kyra

Átfordultam jobb felemre, majd lassacskán kinyitottam szemeimet az ablakon beszűrődő Napfény hatására. Pislogni kezdtem, de még mindig homályosan láttam, valami feketét a szemem előtt. Mikor ki tisztult a látásom, felsikítottam.

– Jézusom – sikítottam fel, majd gyorsan felültem az ágyon. – Hülye madár.

Az a holló már megint a szobámban volt, de sosem értem hogy került ide, mert mindig be van csukva az ablak, a madár meg mégis itt ücsörög a szekrényen, mint aki egész végig arra várt, hogy végre felébredjek.  

A sikításom után pár perccel kopogtak az ajtómon, én meg ültem mint egy kuka.

– Kyra, minden rendben? – kopogott újra Xander, aki egyből ide sietett ahogy kiabáltam egyet. – Kyra, ha nem válaszol kénytelen leszek bemenni, hogy tudjam jól van-e!

– Jól vagyok – válaszoltam végül, majd a madár felé kaptam a fejem, aki nagy lendülettel kirepült az ablakon. Csak egy tolla szállt a levegőben, majd az ágyamra hullott.

– Be mehetek? – kérdezte, még mindig az ajtó túlsó oldaláról. Hangja kissé feszült volt, aggódott. Miattam.

– Gyere.

Ekkor Xander belépett az ajtón, és megállt pont előtte. Mintha odagyökerezett volna a lába.

– Ennyire szarul festek, hogy nem mersz beljebb jönni? Ülj csak le nyugodtan – viccelődtem, mire Xander szája apró mosolyra görbült, aztán leült az ágyam aljába.

– Nem, dehogy! Kyra, maga minden nap csodaszép – nézett rám, majd körbe nézett a szobába. Az előbbi bókra csak egy mosollyal válaszoltam. – Miért kiáltott az előbb? Talán valami gond van a szobával?

– Nem! A szoba csodálatos – ráztam fejem, majd én is körbe néztem és mosolyogtam egy aprót. – Csak van egy ilyen fura madár, és sokszor megijeszt. Holló asszem.

– Egy holló? – kérdezett vissza, pedig pontosan  hallotta amit az előbb mondtam. Bólintottam, erre pedig állát kezdte dörzsölni. – Mondja, a hollónak  véletlenül nem fehér az egyik szárnya?

– De, azt hiszem – bólogattam bizonytalanul, majd próbáltam visszaemlékezni a madár kinézetére. Igen, fehér a szárnya. – Igen, határozottan fehér az egyik szárnya!

– Köszönöm – mosolygott idegesen, majd felállt, kisimította a gyűrött lepedőt, és az ajtó felé sétált. – Most pedig, ha megbocsát.

Kisétált, becsukta az ajtót és megállt. Vagyis szerintem megállt, abból ítélve, hogy az ajtóm elől hallottam a következőt:

– LUCIEN – ordított, mire megugrottam az ágyon. – Told ide a mocskos képed, drága és egyetlen öcsém!

Amint meghallottam Lucien nevét az ajtóhoz lépkedtem lábujjhegyen, hogy véletlenül se halljanak meg, és vegyék észre, hogy hallgatózom.

– Mit óhajtasz, Xander? – hallottam meg Lucien mély hangját, melyből sugárzott a kihívóság. Direkt idegesíti ezzel a hangnemmel.

– Ne kerülgesd a forró kását – válaszolt Xander, majd megköszörülte a torkát. – Nem tudod véletlenül, hogy ez micsoda?

– Egy toll? – válaszolt kérdéssel Lucien. – Ez most valami játék, csak mert nem érek rá a te hülyeségeidre.

– Ez egy holló tolla – válaszolt Xander, mire azonnal az ágyam felé fordultam. Észre sem vettem, hogy elvitte a tollat. – És nocsak, fehér a toll... Nem ismerős?

Ezt kezdem nem érteni.

Nem dereng – mondta Lucien. – Mehetek a dolgomra végre? Kezdek unatkozni.

– Lucien, legalább ne nézz hülyének.

– Nem nézlek annak – válaszolt egyből. – Én tudom, hogy hülye vagy!

– Viselkedj már! És állítsd le a madarad, kis híján halálra rémisztette szegény Kyrát.

– Kis híján halálra rémisztette szegény Kyrát – utánozta le Xandert gúnyosan. – Kit érdekel az a lány?

– Engem.

– Én meg pont leszarom, hogy mi történik vele. Van nála jobb dolgom is.

– A madarad mégis a szobájában volt... Erről nekem nem az jön le, hogy nem érdekel téged a lány – válaszolt Xander.

Hogy az a..... Ha Lucien nem vámpír lenne, az biztos, hogy megfojtanám. Mégis hogy képzeli, hogy beküldi ide azt a hollót. Hát én ezt nem hiszem el... Fúú, elegem van Lucienből!

– Nem értem miről beszélsz.

– Ó, dehogynem érted – nevetett fel Xander. De nem az az aranyos nevetés volt ez. – Azt a dögöt te irányítod. Ne nézz már hülyének, hiszen nekem is van egy ilyen állat. Minden természetfeletti lénynek van. És mindenki irányítja a sajátját. Szóval ajánlom, hogy többet ne halljam meg Kyrától, hogy az a mocskos szárnyas patkány a szobájában járt, vagy megfogom, és élve eltemetem – mondta Xander, hangjából pedig azt vettem le, hogy forrt az idegtől. Sosem hallottam még ilyennek.

Bár csak pár napja vagyok itt, még jó, hogy nem hallottam ilyennek...

– Szépen beszélj Silasről, különben a te kis madarad véletlenül megfullad a saját vérében. Értve vagyok?

– Meglehet, hogy a többiek félnek tőled, de én nem. Az öcsém vagy, tudom, hogy nem bántanál.

– Biztos vagy te ebben? – nevetett fel Lucien.

– Igen.

– Remélem tisztában vagy vele, hogy hallom azt, ahogy lélegzel – szólalt meg Lucien egy kis idő után, mire szemöldökömet ráncoltam. Mi ez a hirtelen közlés? – És persze azt, ahogy a a szíved pumpálja a vért.  

Ja, hogy hozzám beszél.

– Neked nem tanította meg senki, hogy nem szokás kihallgatni más emberek beszélgetését? Hm? – kérdezte, majd azzal a lendülettel kinyitotta az ajtót, én pedig kiestem rajta. Lucien félre állt, eszébe se jutott, hogy esetleg el kapjon, de szerencsére Xander megfogott.

– Simán orra eshettem volna, ha Xander nem kap el – magyaráztam, közben kiszedtem magam Xander karjai közül. – Akkor bunkó vagy Lucien.

– Ezt bóknak veszem – tette mellkasára egyik kezét, majd elismerően mosolygott.

Ettől még jobban felment bennem a pumpa. Tényleg meg kellene fojtogatni egy kicsit...

– Nem annak szántam – válaszoltam gúnyosan, mire Xander elmosolyodott.

– Akkor is annak veszem.

– Hát ez hülye – ezt magamban akartam mondani, de a szám nem működött együtt így kimondtam hangosan. Xander most hangosan felnevetett, Lucien pedig grimaszolt egyet.

– Vicces? – nézett Xanderre. – Meglátjuk akkor is fogsz-e nevetni, ha nem lesznek fogaid.

– Most meg kellett volna ijednem? – kérdezett vissza Xander, mire Lucien megindult felé, erre pedig Xander is kihúzta magát.

Persze, öljétek is meg egymást. Testvéri szeretet....

– Elég lesz – állítottam meg őket úgy, hogy közöttük álltam, egyik kezemmel Xandert tartottam vissza mellkasánál fogva, másikkal pedig Lucient. – Testvérek vagytok, pontosabban ikrek, muszáj mindenen veszekedni?

– Te ne akarj kioktatni – vágta rá Lucien, majd kezemre nézett, mely mellkasán pihent. – És ne nyúlj hozzám – lökte le magáról.

– Jó, igazad van – mondta Xander, aztán mellém állt. – Befejezem, ha Lucien bocsánatot kér tőled a madaras incidens miatt.

– Azt várhatod – horkantott Lucien.

– Xander, legalább neked legyen eszed. Kérlek, legalább te ne kezdegess – fordultam felé, mire Xander egy kis habozás után bólintott.

– Lucien – szólt öccse után, aki már az előbb megfordult és elindult. – Mit szólnál, ha ma bevinnéd a városba Kyrát?

– Vidd te – válaszolt, majd tovább sétált.

– Várj – mutatta fel ujját, majd eltűnt mellőlem, és Lucien elé került.

Még pár percig beszéltek valamit, aztán Xander ismét mellettem termett. Ezt nem tudom hogy csinálja, de nagyon menő!

– Lucien bevisz a városba – mondta, majd a falon ketyegő órára nézett. – Ha elkészültél, menj a nagy terembe. Ott fog várni, ha minden igaz.

– Én nem akarok vele menni – nyavalyogtam, mire Xander olyan "mondjuk ezt meg tudom érteni" arcot vágott. – Folyamatosan bunkó, ellenséges, ja és bunkó is!

– Tudom, – válaszolt. – de hátha bocsánatot kér, vagy talán összebarátkoztok! Bántani nem fog, ígérem!

– Inkább a halál, minthogy én meg Lucien barátok legyünk.

– Csak egy utolsó kérdés – mondta halkan, majd egyre távolodó öccse felé nézett. – Ez volt az első alkalom, hogy az a holló a szobába volt?

– Nem – válaszoltam. – Már többször is előfordult.

– Csak ezt akartam – mondta. – Öltözz fel, aztán keresd meg Lucient.

– Muszáj? – sóhajtottam, majd Xander smaragdzöld szemeibe néztem.

– Kérlek – válaszolt, majd vállamra helyezte az egyik kezét. – Csak egy próba, hátha sikerül lebontani ezt az ellenséges falat kettőtök között.

– Ahj – sóhajtottam ismét, majd egy pillanatra a falra néztem. Talán igaza lehet, de Lucienből kiindulva ebből nem fog semmi jó kisülni. Na mindegy. – Rendben, legyen.

– Köszönöm, Kyra – megfogta kezemet, majd egy apró csókot nyomott kézfejemre és el is tűnt.

– Szívesen – mondtam lehangoltan, pedig már senki sem volt ott.

Na jó, ezek után egy ideg orvost kell majd felkeressek, mert Lucien miatt az összes ép idegem meg fog halni. Visszamentem a szobába, becsuktam az ajtót, utána pedig ellenőriztem, hogy biztosan csukva legyen az ablak és Lucien madara véletlenül se repüljön be rajta.

Alig várom, hogy a kedves és jó lelkű Luciennel töltsem a napomat! Hurrá!

Continue Reading

You'll Also Like

2.7K 236 14
Vajon milyen titkot rejtenek Magyarország tanúhegyei? A tizenhét éves Emesének elképzelése sincs róla, bár intézeti szökevényként jobb dolga is akad...
5.4K 419 38
Adele Brooknak meg kellett volna halnia évekkel ezelőtt, de a sors úgy döntött, hogy más utakra tereli a lányt. Fekete hosszú kabátban, fekete kalap...
3.2K 142 17
Mert ez a történet, örök marad🤍 2 év telt el, de TE örökre meg maradtál.
340K 20.6K 44
Az élet úgy döntött hogy az alvilág egyik Királyának leszek a fia. Nem.. nem az az alvilág, hanem az emberi. Csakhogy a békéért és a hatalom megtartá...