~••|𖡨𖡫----ဣ✨ဣ----𖡫𖡨|••~
🅻🅰🆉🆈 🅱🅾🆈 🅶🅾🆃 🆁🅴🅸🅽🅲🅰🆁🅽🅰🆃🅴🅳 🆃🅾 🅰
🅱🅻 🅾🆃🅾🅼🅴 🅶🅰🅼🅴
-۞-
𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝟷:
ℝ𝕖𝕚𝕟𝕔𝕒𝕣𝕟𝕒𝕥𝕖𝕕
----------
𓆩ʚɞ𓆪
╸━━╼╾━━╺
In a white space, there stand two deity. Goddess and god looking down the earth.
One stands stiff and nervous. Other one stands as if he's saying 'are you kidding me?'
"...." The goddess looked at the god beside her, as she smiled awkwardly.
"𝐘𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭𝐭𝐚 𝐛𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞, 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?" The goddess flinch at the other god's voice.
"𝐔𝐡... 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞! 𝐈 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐩𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧!" The goddess tried to defend herself.
"𝐘𝐞𝐬, 𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞. 𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡...." The god look down, with a dark aura around him that scared the goddess.
"𝐖𝐄 𝐂𝐀𝐍𝐍𝐎𝐓 𝐔𝐍𝐃𝐎!" The god shouts, as the goddess scream.
"𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲!!" The goddess cried.
"𝐇𝐚𝐚... 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞'𝐬 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬..." The god scratches his head.
"𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲.." The goddess apologize again.
"𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐰. 𝐈'𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐑𝐞𝐢𝐧𝐜𝐚. 𝐒𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐫𝐞𝐢𝐧𝐜𝐚𝐫𝐧𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦. 𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚 𝐛𝐥𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠." The god said, as he took the smoke-like orb to his hand as he walked away.
"𝐀𝐥𝐬𝐨, 𝐃𝐎𝐍'𝐓 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐞! 𝐁𝐞𝐡𝐚𝐯𝐞!" The god went back to warn the goddess. Which the goddess quickly nodded aggressively.
╸━━╼╾━━╺
~🄾🄼🄸 🄿🄾🅅~
=~=
'𝙃𝙪𝙝?...' I thought confused, when I suddenly felt my eyes opening. '𝙄'𝙢 𝙖𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙞𝙨 𝙠𝙚𝙣𝙨𝙝𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧𝙚?' I thought once again, as my eyes was now fully opened. Blinking my eyes because it felt so dry and because of the light that's coming out of the window.
'𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖 𝙝𝙤𝙨𝙥𝙞𝙩𝙖𝙡 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝.' I said as I looked around left and right. '𝙔𝙚𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨𝙣'𝙩 𝙖𝙣 𝙝𝙤𝙨𝙥𝙞𝙩𝙖𝙡.' because there is no way, a hospital would look like a room from ancient or century years ago.
Every furniture are so ancient-like, especially the room design. A room like from the otome game I recently played. '𝙒𝙝𝙤 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙥𝙪𝙩 𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙨𝙪𝙘𝙝 𝙖 𝙖𝙣𝙘𝙞𝙚𝙣𝙩-𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙧𝙤𝙤𝙢?' I tried to sit up, but I felt my body heavy so I gave up and slam myself back to the bed. '𝙏𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙙 𝙞𝙨 𝙨𝙤𝙛𝙩 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝. 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙞𝙩.' I said, as I covered myself in my blanket and was about to go back to sleep.
But there was a knock on the door, it knocked three times before it speaks.
"𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫?" It sounds like a man's voice. So I'm considering that this man is someone who is checking on him. '𝘽𝙪𝙩, 𝙬𝙝𝙮 𝙞𝙨 𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 '𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜 𝙢𝙖𝙨𝙩𝙚𝙧'? 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙢 𝙄? 𝙎𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙖𝙣 𝙖𝙣𝙘𝙞𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙖𝙜𝙤?'
I didn't respond to that man's voice. Not because I'm lazy as usual, because I feel my throat dry, and couldn't utter a word before I felt like something scratching it.
"𝐖𝐞'𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧.." This time it was a voice of a woman's. So there is two of them?
I turn around at the door, as I saw it moved with a little 'squek' sound. Then I saw two people. One wearing something like a butler would wear, and other wears a maid outfit.
They both peeked on me with their worried face, when it turn to relief when they saw me with my eyes looking at them full open.
"𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫! 𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐠𝐥𝐚𝐝, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐰𝐚𝐤𝐞." The maid said, as she wiped the little tears on her eyes as she bowed.
"𝐇𝐨𝐰 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠, 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫? 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐮𝐬 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞'𝐥𝐥 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐝𝐨 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮." The butler, wore a calm face as he also bowed with the maid.
I was confused, that I didn't realize that I made myself sat up.
"𝐍𝐨, 𝐧𝐨. 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐥𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐘𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐧𝐬 𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡" The butler said, as he went to me and gestures me to lay down again.
I tried to gently push the butler hand on my shoulders as I quickly asked the question I've been wanting to ask.
"𝐖𝐡𝐨 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐰𝐨? 𝐀𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 '𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫'?"
They wore a surprise expression on their face as the they both asked me.
"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧, 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫?"
"𝐖𝐞'𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐚𝐧𝐭𝐬"
'𝙎𝙚𝙧𝙫𝙖𝙣𝙩𝙨? 𝘼𝙨 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙖𝙨 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬. 𝙄 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙞𝙣 𝙖𝙣 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙘𝙖𝙢 𝙛𝙞𝙩 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙬𝙤 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙤 𝙡𝙞𝙫𝙚. 𝘼𝙣𝙙 𝙣𝙤𝙬 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙮 𝙩𝙤 𝙖𝙛𝙛𝙤𝙧𝙙 𝙖 𝙨𝙚𝙧𝙫𝙖𝙣𝙩𝙨? 𝙋𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖𝙡 𝙨𝙚𝙧𝙫𝙖𝙣𝙩𝙨 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩? 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙬𝙤!' I wanted to say these words out, but my throat wasn't letting me.
I cough, "𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫. 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐮𝐬𝐞 𝐦𝐞, 𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫." The maid hurriedly went somewhere from this room, and as she came back she have water on her hands and gave them to me. I took the water, and slowly drank it.
"𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐨𝐫'𝐬 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫. 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐮𝐬𝐞 𝐦𝐞, 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫." He bowed, as I saw him exit to the door they use to get in earlier.
"𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐥𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐰." Confused by what's happening, I jsut let myself lay down so I can think more.
'𝙏𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙡? 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙡? 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙡𝙡?' I said to myself confused.
'𝙄 𝙙𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙖𝙣𝙘𝙞𝙚𝙣𝙩. 𝘽𝙪𝙩 𝙄 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙬𝙤 𝙨𝙚𝙧𝙫𝙖𝙣𝙩𝙨? 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙘𝙠?' I turn my head opposite to where the maid is sitting, to concentrate on my thinking.
'𝙉𝙤𝙩 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙨𝙚𝙚𝙢 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖𝙘𝙩𝙞𝙣𝙜! 𝙏𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙨𝙖𝙮𝙨 𝙞𝙩 𝙖𝙡𝙡. 𝙄𝙩'𝙨 𝙖𝙨 𝙞𝙛 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙜𝙤𝙩 𝙧𝙚𝙫𝙞𝙫𝙚𝙙 𝙤𝙧 𝙧𝙚𝙞𝙣𝙘𝙖𝙧𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙-' I stopped as I realized my last word.
'𝘿𝙞𝙙 𝙄 𝙜𝙚𝙩 𝙧𝙚𝙞𝙣𝙘𝙖𝙧𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙?'
'𝘽𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙛 𝙄 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙧𝙚𝙞𝙣𝙘𝙖𝙧𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙤𝙨𝙥𝙞𝙩𝙖𝙡. 𝙉𝙤𝙩 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩, 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙣𝙤 𝙞𝙣 𝙡𝙤𝙜𝙞𝙘𝙖𝙡 𝙬𝙖𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙨𝙪𝙧𝙫𝙞𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙗𝙞𝙜 𝙩𝙧𝙪𝙘𝙠.'
'𝙎𝙤 𝙄 𝙙𝙞𝙙 𝙧𝙚𝙞𝙣𝙘𝙖𝙧𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙? 𝘽𝙪𝙩 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙄 𝙗𝙚 𝙧𝙚𝙞𝙣𝙘𝙖𝙧𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙖𝙨 𝙗𝙖𝙗𝙮? 𝙒𝙝𝙮 𝙙𝙤 𝙄 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙄'𝙢 𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙚𝙣𝙖𝙜𝙚𝙧'𝙨 𝙗𝙤𝙙𝙮? 𝘼𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙤 𝙖𝙢 𝙄?' My thoughts was stopped when the butler came back with a doctor behind him.
The doctor greet me, as he went close to check me up.
=~=
~🄾🄼🄸 🄿🄾🅅 🄴🄽🄳~
╸━━╼╾━━╺
"𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐀𝐫𝐥𝐨'𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡 𝐢𝐬 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡𝐲, 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐲-𝐥𝐨𝐬𝐬. 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐲-𝐥𝐨𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠. 𝐁𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞𝐨𝐯𝐞𝐫, 𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟, 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐞 𝐢𝐬." The doctor said to the one who claim Omi's personal servants.
The two sigh in relief, as they thank the doctor.
"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡. 𝐖𝐞'𝐥𝐥 𝐭𝐫𝐲 𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞." The maid said, as she clenched both of her hands together in her chest.
"𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧." The doctor bowed his head, as he walked away.
Both of the servants, went back in the room that their young master is residing in.
"𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫?" The butler called. Their master was staring on space seemed in his own world.
Omi snapped out of his own space, as he looked at the two who are now standing in front of the door.
"𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐲-𝐥𝐨𝐬𝐬. 𝐒𝐨..." The maid said awkwardly trying to not scare the boy in front of them who doesn't remember anything.
"𝐓𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐬." Omi speaks, looking directly at them with his curious and serious face.
Both servant was lit when their young master want them to tell him something, which never really happen much.
"𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐬𝐡." They both said in unison.
"𝐈'𝐦 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐥 𝐀𝐦𝐢. 𝐈 𝐚𝐦 𝐧𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐛𝐮𝐭𝐥𝐞𝐫. 𝐖𝐡𝐨 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐝𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐬."
"𝐈'𝐦 𝐑𝐞𝐛𝐞𝐜𝐜𝐚 𝐀𝐦𝐢. 𝐈 𝐚𝐦 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐦𝐚𝐢𝐝. 𝐖𝐡𝐨 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐬."
They both bowed, elegantly as expected from a experienced servants who serves their master since he was a kid.
Omi nodded. "𝐀𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐞?" He again asked.
"𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝟓𝐭𝐡 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐮𝐤𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐍𝐨𝐫𝐭𝐡. 𝐀𝐫𝐥𝐨 𝐀𝐥𝐥𝐢𝐜𝐮𝐬, 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞. 𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝟏𝟔 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐥𝐝 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰." The maid proudly said. Which made Omi silent.
╸━━╼╾━━╺
~🄾🄼🄸 🄿🄾🅅~
=~=
HUH!?
'𝘼𝙧𝙡𝙤 𝘼𝙡𝙡𝙞𝙘𝙪𝙨? 𝙏𝙝𝙚 𝙫𝙞𝙡𝙡𝙖𝙞𝙣 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝘽𝙇 𝙤𝙩𝙤𝙢𝙚 𝙜𝙖𝙢𝙚 𝙄 𝙧𝙚𝙘𝙚𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙥𝙡𝙖𝙮𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙠𝙚𝙣𝙨𝙝𝙞𝙣!?' I thought shock. Because why the heck out of all people!?
'𝙈𝙮 𝙡𝙖𝙯𝙮 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙙𝙞𝙨𝙖𝙥𝙥𝙚𝙖𝙧 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙧𝙤𝙡𝙚!' I just got reincarnated, and I now want to go back to Kenshin's care. '𝙒𝙝𝙮 𝙙𝙤 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙝𝙞𝙩 𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙧𝙪𝙘𝙠?'
"𝐘𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫?" Rebecca called.
"𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭." Just hearing this name already cause me headache.
They both continue, to speak while I'm still lost in my thoughts.
'𝘼𝙨 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙖𝙨 𝙄 𝙧𝙚𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧. 𝘼𝙧𝙡𝙤 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙖 𝙗𝙧𝙖𝙩𝙩𝙮 𝙗𝙧𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚, 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙝𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙗𝙮 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜. 𝘽𝙮 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙨𝙝𝙚𝙚𝙥...' I thought. Wait now to think about it, isn't that kind of childish?
'𝙎𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙩𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙘𝙝𝙞𝙡𝙙 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙢𝙖𝙣𝙣𝙚𝙧𝙨, 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙣𝙚𝙜𝙡𝙚𝙘𝙩 𝙝𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙝𝙚'𝙨 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙧𝙪𝙞𝙣𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮'𝙨 𝙧𝙚𝙥𝙪𝙩𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙨 𝙖 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙨𝙝𝙚𝙚𝙥? 𝘽𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙖𝙨 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙖𝙨 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬.. 𝙄 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙨 𝙖𝙨 𝙄 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙, 𝙩𝙝𝙚 𝙠𝙞𝙙𝙨 𝙧𝙤𝙡𝙚 𝙢𝙤𝙙𝙚𝙡 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨.' Not like I have one. So where did I get this lazy attitude? I actually don't know.
'𝙒𝙚𝙡𝙡, 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙘𝙩 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙤 𝙖𝙣 𝙤𝙩𝙤𝙢𝙚 𝙜𝙖𝙢𝙚.' I thought, as I sigh. But both my personal servants didn't noticed.
I just want to live a lazy life where, there's no one who will bother my sleep... '𝘽𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙠𝙚𝙣𝙨𝙝𝙞𝙣 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨..'
It's a shame that I was reincarnated without my best friend who is the light in my lazy life....
I remembered all the flashbacks when me and kenshin was having fun playing games, and hanging out with each other. His smiled, face, our conversation.
'𝙄 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙠𝙚𝙣𝙨𝙝𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙩𝙤 𝙢𝙤𝙫𝙚 𝙤𝙣...' I thought, as I closed my eyes and slump myself in the bed again.
=~=
~🄾🄼🄸 🄿🄾🅅 🄴🄽🄳~
╸━━╼╾━━╺
-༒⊱♦︎-♦︎-♢❣ ʚɞ|ᰔ☽☾ᰔ|ʚɞ ❣♢-♦︎-♦︎⊱༒-
ᴀ/ɴ:
ʜᴇʟʟᴏ ᴀɢᴀɪɴ, ʟᴏɴɢ ᴛɪᴍᴇ ɴᴏ ɴᴇᴡ ᴄʜᴀᴘ. (ɪᴛs ᴅᴜᴍʙ ɪ ᴋɴᴏᴡ)
ɪᴛ's ʙᴇᴇɴ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ. 😃
ɪ ʜᴀᴠᴇ ɴᴏᴛ ʙᴇᴇɴ ᴍᴀᴋɪɴɢ ɴᴇᴡ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs, ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ ᴋɪɴᴅ ᴏғ ᴛʜɪɴᴋ ᴛʜᴀᴛ ɪ sᴜᴄᴋ, ʙᴜᴛ ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴡʀɪᴛᴇ ɪᴛ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪᴛs ғᴜɴ, ʙᴜᴛ ɪᴛs ᴇᴍʙᴀʀʀᴀssɪɴɢ ಥ_ಥ ɪ ᴀʟsᴏ ᴋɪɴᴅ ᴏғ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜɪs ʜᴀʜᴀ... ☺
ʙᴜᴛ, ɴᴏᴡ ɪ ʜᴀᴠᴇ ɴᴏᴡ! ʀᴇʟᴇᴀsᴇ ᴀ ɴᴇᴡ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ! ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴍᴏʀᴇ. ɪɴ ᴛʜᴇ ғᴜᴛᴜʀᴇ... ᴍᴀʏʙᴇ😁
ɪ ᴀʟsᴏ sᴜᴄᴋ ᴀᴛ ᴅᴇsᴄʀɪʙɪɴɢ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs💀 sᴏ ɢᴏ ᴡɪᴛʜ ɪᴛ.
ᴡᴇʟᴘ, ɪʟʟ ʙᴇ ʀᴇʟᴇᴀsɪɴɢ sᴏᴍᴇ ɴᴇᴡ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs, sᴏ ᴡᴀɪᴛ ғᴏʀ ᴍʏ ᴅᴜᴍʙ ɴᴇᴡ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs!
ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ɪғ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ᴀɴʏ ᴛʏᴘᴏs, ɢʀᴀᴍᴍᴀʀ ᴇʀʀᴏʀ ᴏʀ sᴛᴜғғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ
ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ!
ᴛʜᴀᴛ's ᴀʟʟ!
ɢᴏᴏᴅ ʙʏᴇ!
sᴇᴇ ʏᴏᴜ ᴏɴ ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ!!
👹🤭✨🤭👹
-༒⊱♦︎-♦︎-♢❣ ʚɞ|ᰔ☽☾ᰔ|ʚɞ ❣♢-♦︎-♦︎⊱༒-
⋇⋆✦⋆⋇
◆◇◆◇◆◇◆◇
✨ⓃⒺⓌ ⒸⒽⒶⓇⒶⒸⓉⒺⓇ ✨
◆◇◆◇◆◇◆◇
⋇⋆✦⋆⋇
-
A͜͡r͜͡l͜͡o͜͡'͜͡s͜͡ P͜͡e͜͡r͜͡s͜͡o͜͡n͜͡a͜͡l͜͡ B͜͡u͜͡t͜͡l͜͡e͜͡r͜͡
𝙽𝚊𝚖𝚎: sᥱᑲᥲᥣ ᥲmі
𝙰𝚐𝚎: 25 ᥡᥱᥲrs ᥆ᥣძ
𝚂𝚝𝚊𝚝𝚞𝚜: ⍴ᥱrs᥆ᥒᥲᥣ ᑲᥙ𝗍ᥣᥱr ᥆𝖿 ᥲrᥣ᥆
𝙾𝚌𝚌𝚞𝚙𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗: ᑲᥙ𝗍ᥣᥱr
𝙻𝚒𝚔𝚎𝚜: ძ᥆іᥒg һіs ȷ᥆ᑲ, sᥱr᥎іᥒg һіs mᥲs𝗍ᥱr, ⍴ᥱ᥆⍴ᥣᥱ ᥕһ᥆ ძ᥆ᥱs 𝗍һᥱіr ȷ᥆ᑲ ⍴r᥆⍴ᥱrᥣᥡ ᥲᥒძ sᥱrі᥆ᥙsᥣᥡ, 𝗍ᥱᥲ, ᥕᥲᥣkіᥒg.
𝙳𝚒𝚜𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜: rᥙძᥱ ⍴ᥱ᥆⍴ᥣᥱ, mᥲᥒᥡ ᥒ᥆ᑲᥣᥱ(ᥱ᥊ᥴᥱ⍴𝗍 𝗍һᥱ һ᥆ᥙsᥱ ᥲᥣᥣіᥴᥙs), ⍴ᥱ᥆⍴ᥣᥱ ᥕһ᥆ sᥣᥲᥴk ᥆𝖿𝖿 𝗍᥆ 𝗍һᥱіr ᥕ᥆rk, һіs mᥲs𝗍ᥱr һᥲ᥎іᥒg 𝗍᥆᥆ mᥙᥴһ ᥕ᥆rk ᥲᥒძ sᥴһᥱძᥙᥣᥱ.
𝚁𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙰𝚛𝚕𝚘:
ᥣіkᥱ. ⍴rᥱ᥎і᥆ᥙs ᥲᥒძ rᥱіᥒᥴᥲrᥒᥲ𝗍ᥱძ ᥲrᥣ᥆. һᥱ ᥣіkᥱs һіm ᥲs һіs mᥲs𝗍ᥱr, һᥱ ᥕіᥣᥣ ᥲᥣᥕᥲᥡs sᥱr᥎ᥱ һіm ᑲᥱᥴᥲᥙsᥱ і𝗍 іs һіs ȷ᥆ᑲ, ᥱ᥎ᥱᥒ і𝖿 һᥱ һᥲ᥎ᥱ ᥒᥲs𝗍ᥡ ᥲ𝗍𝗍і𝗍ᥙძᥱ. һᥱ s𝗍іᥣᥣ sᥱr᥎ᥱs һіm.
𝙰𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎:
ᥣіkᥱ ᥲ ᥲ᥎ᥱrᥲgᥱ ᥴ᥆mm᥆ᥒᥱr. 𝗍һᥱᥡ ᥲᥣᥣ һᥲ᥎ᥱ ᥲ᥎ᥱrᥲgᥱ ᥴ᥆ᥣ᥆r, ᥲᥒძ ᥡᥱs і𝗍's ᥴ᥆ᥣ᥆rᥱძ ᑲr᥆ᥕᥒ. ᑲᥙ𝗍 ᑲᥱᥴᥲᥙsᥱ ᥆𝖿 һіs ᑲᥲᑲᥡ 𝖿ᥲᥴᥱ ᥲᥒძ grᥱᥱᥒ ᥱᥡᥱs, 𝗍һᥱᥡ ᥣ᥆᥆k m᥆rᥱ һᥲᥒძs᥆mᥱ 𝗍һᥲᥒ m᥆s𝗍 ᥆𝖿 ⍴ᥱ᥆⍴ᥣᥱ. ᥕі𝗍һ һіs sᥣіm ᑲ᥆ძᥡ.
𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢:
ᥲ ᥴᥲᥣm ᥒᥲ𝗍ᥙrᥱ gᥙᥡ, ᑲᥙ𝗍 𝗍ᥱᥒძs 𝗍᥆ ᑲᥱ m᥆rᥱ ⍴ᥲᥒіᥴkᥱძ 𝗍һᥲᥒ һіs sіs𝗍ᥱr. ᑲᥙ𝗍 һᥱ ძ᥆ᥱsᥒ'𝗍 sһ᥆ᥕ і𝗍, ᑲᥱᥴᥲᥙsᥱ һіs ȷ᥆ᑲ іs ᥲ ᑲᥙ𝗍ᥣᥱr. һᥱ ᥲᥣᥕᥲᥡs ᥣіkᥱs 𝗍᥆ sᥱr᥎ᥱ һіs mᥲs𝗍ᥱr ᥲᥒძ ᥲᥣᥕᥲᥡs ძ᥆ һіs ᥆rძᥱrs.
𝙼𝙰𝙶𝙸𝙲: ᥕіᥒძ(cօოოօղ), ᥕᥲ𝗍ᥱr(cօოოօղ)
⋇⋆✦⋆⋇
◆◇◆◇◆◇◆◇
⋇⋆✦⋆⋇
A͜͡r͜͡l͜͡o͜͡'͜͡s͜͡ P͜͡e͜͡r͜͡s͜͡o͜͡n͜͡a͜͡l͜͡ M͜͡a͜͡i͜͡d͜͡
𝙽𝚊𝚖𝚎: rᥱᑲᥱᥴᥴᥲ ᥲmі
𝙰𝚐𝚎: 28 ᥡᥱᥲrs ᥆ᥣძ
𝚂𝚝𝚊𝚝𝚞𝚜: ⍴ᥱrs᥆ᥒᥲᥣ mᥲіძ ᥆𝖿 ᥲrᥣ᥆
𝙾𝚌𝚌𝚞𝚙𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗: mᥲіძ
𝙻𝚒𝚔𝚎𝚜:𝐓𝐞𝐚, 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫, 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐬.
𝙳𝚒𝚜𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜:𝐏𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐬𝐥𝐚𝐜𝐤𝐬 𝐨𝐟𝐟, 𝐛𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐨𝐝, 𝐝𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐬.
𝚁𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙰𝚛𝚕𝚘:
ᥣіkᥱ. ⍴rᥱ᥎і᥆ᥙs ᥲᥒძ rᥱіᥒᥴᥲrᥒᥲ𝗍ᥱძ ᥲrᥣ᥆. sһᥱ ᥣіkᥱs һіm ᥲs һᥱr mᥲs𝗍ᥱr, sһᥱ ᥕіᥣᥣ ᥲᥣᥕᥲᥡs sᥱr᥎ᥱ һіm ᑲᥱᥴᥲᥙsᥱ і𝗍 іs һᥱr ȷ᥆ᑲ, ᥱ᥎ᥱᥒ і𝖿 һᥱ һᥲ᥎ᥱ ᥒᥲs𝗍ᥡ ᥲ𝗍𝗍і𝗍ᥙძᥱ. sһᥱ s𝗍іᥣᥣ sᥱr᥎ᥱs һіm.
𝙰𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎:
ᥣіkᥱ ᥲ ᥲ᥎ᥱrᥲgᥱ ᥴ᥆mm᥆ᥒᥱr. 𝗍һᥱᥡ ᥲᥣᥣ һᥲ᥎ᥱ ᥲ᥎ᥱrᥲgᥱ ᥴ᥆ᥣ᥆r, ᥲᥒძ ᥡᥱs і𝗍's ᥴ᥆ᥣ᥆rᥱძ ᑲr᥆ᥕᥒ. ᑲᥙ𝗍 ᑲᥱᥴᥲᥙsᥱ ᥆𝖿 һᥱr ᑲᥲᑲᥡ 𝖿ᥲᥴᥱ ᥲᥒძ grᥱᥱᥒ ᥱᥡᥱs, 𝗍һᥱᥡ ᥣ᥆᥆k m᥆rᥱ һᥲᥒძs᥆mᥱ 𝗍һᥲᥒ m᥆s𝗍 ᥆𝖿 ⍴ᥱ᥆⍴ᥣᥱ. ᥕі𝗍һ һᥱr ᑲrᥲіძᥱძ һᥲіr.
𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢:
ᥲ ᥴᥲᥣm ᥲᥒძ s᥆𝖿𝗍 mᥲіძ, 𝗍һᥲ𝗍 sһ᥆ᥕs 𝗍һᥲ𝗍 sһᥱ ⍴ᥲᥒіᥴks. 𝗍һᥱm sіᑲᥣіᥒgs ᥲrᥱ ᑲ᥆𝗍һ 𝗍һᥱ sᥲmᥱ, ᥡ᥆ᥙ ᥕ᥆ᥙᥣძ'᥎ᥱ 𝗍һ᥆ᥙgһ𝗍 𝗍һᥱᥡ'rᥱ 𝗍ᥕіᥒs. sһᥱ ᥣ᥆᥎ᥱs sᥱr᥎іᥒg һᥱr mᥲs𝗍ᥱr ᥲᥒძ ძ᥆ һіs ᥆rძᥱrs.
𝙼𝙰𝙶𝙸𝙲: ᥱᥲr𝗍һ(cօოოօղ) , ᥕіᥒძ(cօოოօղ)
⋇⋆✦⋆⋇
◆◇◆◇◆◇◆◇
⋇⋆✦⋆⋇
✨ꔛ∞∞∞∞ꔛ✨
˙-•☫☫☫•------------------------------•☫☫☫•--˙
🆃🅾
🅱🅴
🅲🅾🅽🆃🅸🅽🆄🅴🅳
𝙽𝚎𝚡𝚝:
𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟐:
𝐄𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐧𝐞𝐰 '𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲'
-_-_-_-_-_-_-_-
𖥟𖥱𖥳𖦠𖥳𖥱𖥠
-----
-----------
ʚᰔᰔᩚᰔɞ
-------
-♢ʚ❢❣❣❣❣❣❢ɞ♢-
-------