Współlokatorka

By _szalona

4.9K 41 4

Ona studentka medycyny która wynajmuje ekskluzywny apartament. On prawnik, który posiada własną kancelarie, t... More

○LOT○
○ADA○
○APARTAMENT○
○PROSTYTUTKA○
○NIBY PAN IDEALNY ○
○ STUDIA CZAS START ○
○WYKŁADOWCA○
○ PO ZAJĘCIACH ○
○ ZIMNY PRYSZNIC ○
○POGADUSZKI○
○IMPREZKA○
○JEDEN GEST ○
○TEST WIEDZY○
○ZAKUPY Z ADĄ ○
○BÓJKA MICHAELA Z BENEM○
○WYJAZD○
○NA MIEJSCU ○
○SMS○
○NA JACHCIE○
○ DZIEŃ DRUGI WAKACJI○
○GŁUPIE PRZEMYŚLENIA○
○IMPREZA○
○PODEJRZANE TYPY ○
○PLAN DZIAŁANIA○
○OSTATNIA KOLACJA ○
○PÓŹNIEJ ZABRANIE MOTORU○
PREZENT OD MICHAELA
WYJAZD NA LEKCJE BOXU
UCIECZKA
-1
-3
-4
-5
-6
-7
-8
-9
-10
-11
-12
oświadczyny
trudna decyzja
tydzień później
na miejscu
dzień 2
...
kwarantanna
4 miesiące po
ciężka noc
wstrętna teściowa
kupno działki
cudny projekt domu

-2

44 0 0
By _szalona

Obudziły mnie delikatne pocałunki. Obróciłam się i zobaczyłam Toma.

- mój brat pozwolił Ci ze mną spać?

- Nie , nie wie o tym

- Nie ładnie tak się zakradać do siostry swojego kolegi i spać z nią w jednym łóżku.

- okej , to idę

Złapałam chłopaka za rękę. Przysunęłam go do siebie i pocałowałam. Tom wsparł się rękami o łóżko żeby mnie nie zgnieść. Złapał mój podbródek i zaczął namiętnie całować. Sama nie wiem kiedy to się stało ale obróciłam go i leżał na plecach a ja siedziałam na nim okrakiem. Trzymałam jego ręce wysoko nad jego głową. Chyba nie za bardzo spodobało mu się to , że to ja przejmuje inicjatywę, więc postanowił , że to on ją przejmie. Obrócił mnie zaczął zjeżdżać pocalunkami po mojej szyi i dekoldzie. Poczułam jak odpina mój stanik , który potem ląduje na podłodze. Bawił się moimi sutkami a mną targało coraz większe porządanie. Szepnęłam mu do ucha.

- proszę, kochaj się ze mną

- pragnę tego najbardziej na świecie ale jeśli, teraz wejdzie twój brat , to mnie zabije

- proszę ,Tom

Widziałam, że targają nim emocje , chciał tego, widziałam to.

- okej w porządku, jeśli nie

Wstałam i podeszłam do okna. Usłyszałam jak chłopak przekręca zamek w drzwiach i do mnie podchodzi. Poczułam jego dłonie na moich piersiach. Potem na brzuchu, kiedy zjechał ręką niżej, zamknęłam oczy. Dotknął jej a ja wiedziałam, że jestem mokra od podniecania. Chłopak przysunął się do mnie na tyle blisko , że poczułam na moich pośladkach jego członka. Powoli zjechał niżej , bawił się ze mną. Czuję, że spodoba mi się to co ma w planach. Zdjął moje spodenki tak że zostałam w samych stringach. Zataczał na niej delikatne kółka, po czym włożył w nią palce i zaczął delikatnie poruszać na co jęknęłam.

- Tak proszę nie przestawaj

- Nie mam zamiaru skarbie

Po czym włożył je głębiej. Kolana prawie mi się ugięły. Chłopak posadził mnie na łóżku zdjął moje stringi I rozszerzył nogi. Uklęknął przy łóżku , a ja nagle poczułam w niej jego język.

- Boże!! Tak

Zaczął nim poruszać a ja wiłam się na łóżku z rozkoszy i podniecania. Nagle usłyszeliśmy pukanie do drzwi. Ja szybko schowałam się do łazienki a Tom poszedł otworzyć drzwi. Słyszałam jak rozmawia z moim bratem. Musiałam ochłonąć zanim wyszłam z łazienki. Opłukałam twarz zimną wodą. , potem jednak wpadłam na pomysł, żeby wejść pod prysznic.

Tom

Boże ona jest niesamowita. To jak przewraca oczami to jak się wiła i prężyła gdy ją dotykałem. Nagle musieliśmy przerwać , bo ktoś zapukał do drzwi. Słyszałem , że Rossie weszła pod prysznic , pewnie specjalnie. Mądra dziewczynka. Usłyszeliśmy nagle z łazienki.

- Tom podasz mi bieliznę , dresy I koszulkę z walizki?

- Tak pewnie skarbie

Podszedłem do walizki , zobaczyłem też koło łóżka majtki dziewczyny. Szybko schowałem je do walizki i udawałem, że je z niej wyciągam. Potem poszedłem do drzwi łazienki i zapukałem. Dziewczyna wystawiła rękę po swoje rzeczy  a potem szybko zamknęła drzwi jakby nie chciałam, żebym ją zobaczył , chociaż wiem, że mimo wszystko gdybyśmy byli sami wyszła by do mnie naga. Obróciłem się i napotkałem srogie spojrzenie brata dziewczyny pomieszane z nutką nieufności.

- chodź na chwilę na balkon

- Dobra

Jeszcze nie zdarzyłem dobrze wyjść jak, brat Rossie przysunął się do mnie.

- słuchaj kolego , wykorzystaj w jaki sposób moją siostrę albo jej uczucia , to urwę ci to co masz między nogami jasne ?

- nigdy w życiu jej nie skrzywdze

- ta... jej wcześniejszy facet też tak mówił, teraz jak mnie widzi na ulicy to spierdala bo tak obiłem mu mordę , na prawdę nie radzę ci jej skrzywdzić

Potem wszedł do środka jakby nigdy nic i przytulił , wychodzącą z łazienki dziewczynę.

- a i dziś jest bankiet mam nadzieję , że nie zapomniałeś Tom radzę ci mieć się na baczności...

- bankiet ? Jezus nie mam sukienki

Przez drzwi weszła Ada. Ja też nie miałam żadnej sukienki. Obydwie popatrzyłyśmy na mojego brata i Toma

- pojedziemy do galerii po sukienki

Podbiegłyśmy obydwie do mojego brata i dałyśmy mu buziaki w policzek.

Continue Reading

You'll Also Like

331K 8.7K 41
18- letnia Layla Davies wyjeżdża do swojego starszego brata na studia, nie wie jednak, że z jej bratem mieszka jego najlepszy przyjaciel - Anton Aris...
131K 10.8K 42
Daisy nie miała łatwego dzieciństwa, to, iż zaszła w ciążę w dniu swoich osiemnastych urodzin i to pod wpływem gwałtu nie poprawiło sytuacji. Chcąc...
4.7K 345 32
"Kochaj się ze mną tak, jakbyś już nigdy miał mnie nie spotkać" wyszeptałam mu do ucha. Chloé + Shannon
3K 104 31
Dramione - dorosłe - kilka lat po wojnie. Piękna pani magomedyk i wzięty polityk... Co ich łączy? Nienawiść, mocna i głęboka, trwająca już od szkoln...