-Puteți accepta asta, băieți? Nu simțiți că este ceva în neregulă cu asta? întrebă Koco surprins. Se pare că prietenii lui sunt de acord cu această chestiune.
-Ce e în neregulă? Am văzut că sunt cupluri de genul acesta peste tot în universitatea noastră, avem multe perechi, a spus un prieten pe un ton normal.
-Ei bine, m-am întâlnit doar cu femei și le-am futut si nu vi se pare ciudat acum că sunt cu un bărbat? a întrebat Koco mai departe. Prietenii lui s-au întors să se uite puțin unul la altul.
-Și ce? Te-ai întâlnit cu fete tot timpul? Nu poți să te schimbi să fii cu un bărbat? În plus, nu cred că te potrivesti cu o femeie pentru că îți lipsește chimia. Dar dacă te întâlnești cu un bărbat, ar putea fi un meci bun, cine știe, a spus Tim. Koco stătea liniștit ascultând.
-Nu te gândi prea mult la oamenii care nu înțeleg pentru că încă mai sunt oameni care te înțeleg. Oricine spune ceva rău despre tine. Spune-ne doar și vom avea grijă de ei pentru tine, a spus prietenul lui Koco făcându-l pe Koco să se simtă foarte fericit și relaxat cu prietenii săi. Nu credea că prietenii lui îl vor înțelege și îl vor sprijini atât de mult.
-Da, mulțumesc foarte mult că nu mă urăști. Cât despre cine vorbește de rău despre mine, nu trebuie să-ți faci griji că le voi da eu în gură, a răspuns Koco, prietenii lui râzând. Apoi toți s-au ridicat să meargă împreună pentru a merge la curs.
La început, mulți oameni s-au întors să se uite la Koco și i-au șoptit la spatele lui. Dar lui Koco a încercat să nu-i pese prea mult. Pentru că prietenii lui îl invitau să vorbească despre lucruri aleatorii pentru a-i distrage atenția. În plus, nu ii auzea clar. Așa că a încercat să nu le acorde nicio atenție.
Curând a venit timpul să se relaxeze cu prietenii, deoarece era pauza de masă, așa că a coborât din clădirea școlii pentru a merge la prânz. Dar Koco a vrut să meargă mai întâi la baie. Așa că prietenii lui au mers împreună. După ce și-a terminat afacerea în baie
Koco s-a apropiat să se spele pe mâini. Au intrat în baie 2 studenți de la alte facultăți. Cei doi tineri au înghețat puțin când l-au văzut pe Koco înainte de a zâmbi în colțul gurii.
-Hei, ești Koco, nu? a strigat un tânăr. Koco se întoarse să se uite la el și se întrebă dacă îl cunoaște sau nu. Dar nu-și putea aminti să-i fi întâlnit înainte.
-Da de ce? întrebă Koco înapoi.
-Nu, doar întreb, spuse celălalt, întorcându-se să zâmbească prietenului său. Koco se încruntă ușor.
-Nu poți să întrebi doar pentru că nu te cunosc. Și cum faci mă cunoști? a întrebat imediat Koco înapoi. Tim și celălalt prieten al lui erau încă în baie.
-Doar întreb, domnule. Oh, așteptați! Sau este doamna? Hahaha, au glumit amândoi și au râs împreună.
-Ce ați spus? Koco i-a auzit clar. Dar ia dat celuilalt șansa să vorbească din nou.
-Ieri, toată lumea a văzut poza de pe Cute Page. Serios, este chiar mai bine să ți-o tragi in fund decât să fii cu o femeie? Cealaltă persoană a întrebat făcându-l pe Coco să simtă că iese fum din urechi.
-Bună gură, strânse Koco din dinți înainte de a lovi cu piciorul în stomacul unuia dintre ei de furie.
-La naiba, ai îndrăznit să-l lovești pe prietenul meu? Strigă un altul înainte de a se îndrepta spre Koco.
Și a fost o încăierare în baie. Tim și celălalt prieten al lui l-au ajutat și pe Coco.
Înaintea unui senior care era pe cale să mearga la baie, a venit direct să-i opreasca repede. Dar ambele părți erau și ele învinețite, cu o gura ruptă și o vânătaie în colțul exterior al ochilor. Sprâncenele celeilalte părți au fost despicate în ciuda faptului că foloseau doar pumnii și picioarele.
Brown stătea cu prietenii săi făcând un raport pe un subiect, dar a trebuit să se întoarcă să se uite când prietenul lui a alergat spre el gâfâind greu.
-Phi ... s-a întâmplat ceva, a spus tânărul. Brown se întoarse să se uite puțin.
-Ce se întâmplă? întrebă Brown înapoi.
-Ai Koh a avut o bataie cu un copil de anul 3. Se certau între ei în baia din spatele clădirii. Am coborât să-i găsim și i-am oprit, a spus prietenul lui Brown, făcându-l pe Brown să se ridice imediat.
-Ce? Și unde este acum?Întrebă Brown cu o voce profundă.
-Ai New și Ai Nid l-au târât pe Ai Koco din baie sa nu se mai bată cu nenorociții ăia. Acum, el stă lângă sala de sport, a spus prietenul lui Brown. Brown s-a întors imediat către prietenii săi din grup pentru a raporta.
-Kin, hai să coborâm să-l vedem pe Ai Koco i-a spus Brown prietenului său pe un ton serios.
Pakin dădu din cap în semn de acceptare înainte ca Brown să iasă grăbit din sala de clasă. S-a dus direct la Koco cu o expresie serioasă pe față, urmat și de prietenii săi. Când a ajuns acolo, Tim l-a înghiontit pe Koco care stătea cu spatele în direcția din care a venit Brown. Koco sa întors să se uite puțin, făcându-l pe Brown să strângă din dinți, văzând vânătăile de la colțurile ochilor lui Koco.
-Ce dracu se întâmplă Koco?!” întrebă Brown cu o voce adâncă când mergea să stea lângă Koco. Îi trase grăbit de umăr să se întoarcă direct spre el. Coco se întoarse ușor
-Ai! Doare, phi Brown, a strigat Koco când Brown și-a pus degetul mare pe buzele lui Koco, unde era puțin sânge uscat.
-Poți să-mi spui încă? Ce s-a întâmplat? întrebă Brown cu o voce aspră. Prietenii lui Koco au tăcut. Pentru că voiau ca Koco să fie cel care să-i spună singur. Dar Coco stătea liniştită. Acest lucru l-a făcut pe Brown să se simtă destul de enervat.
-Man, ce se întâmplă? Brown l-a întrebat pe prietenul său când a văzut că Coco era tăcută.
-Nu știu sigur. Am intrat în baie și l-am văzut că se certau cu Yot și Chang, de la Facultatea de Arte, așa că am intrat și i-am despărțit înainte să vină profesorul să-i vadă, a răspuns Nid. Brown se uită la Koco cu ochi fioroși. Dar Koco nu voia să facă contact vizual cu el. Avea si el o expresie severă pe chipul lui.
-Ți-am spus deja, Koco. Nu ar trebui să fie incidente la facultate. Kin te-a avertizat înainte, nu-i așa? Îi spuse Brown cu o voce serioasă pentru că credea că Koco se certa doar pentru chestiuni banale. Exact ca atunci când s-a luptat cu Joe.
-Poți să nu te mai plângi? Mi-e foame, mă duc să mănânc, s-a prefăcut Koco că se ridică. Dar Brown l-a prins de umăr cu presiunea ca să-l facă să se așeze ca înainte. Koco mormăi puțin.
-Acei doi nenorociți l-au tachinat pe Koco despre tine și despre el, a spus Tim. Brown tresări puțin și se întoarse imediat să se uite la fața lui Tim.
-Spune-mi totul, Tim, l-a întrebat Brown pe Tim. Așa că Tim i-a spus toată povestea. Brown rămase tăcut pentru o clipă.
-Tu ești cel care mi-a spus. Nu? Dacă cineva spune ceva rău despre tine și despre mine, atunci pot să-i dau cu piciorul în gură. Așa că i-am lovit cu piciorul, a spus Koco cu o voce scurtă. Vorbind despre cei doi, Koco a devenit din nou enervat.
-Ai Yot și Ai Chang. Numai acești doi, nu? Brown se întoarse să-și întrebe din nou prietenii. Nid dădu din cap în semn de acceptare.
-Hei, unde mergi? Koco l-a prins rapid de brațul lui Brown, văzând că Brown era pe cale să plece.
-O să vorbesc cu ei. Vreau să știu ce naiba treabă au ei cu relația mea cu tine, a spus Brown cu o voce tare și cu ochii strălucitori. La început, a fost supărat pe Koco pentru că s-a certat, dar când și-a dat seama ce s-a întâmplat, a fost cu adevărat supărat pe cealaltă parte.
-Nu contează, m-am ocupat deja de ei. În plus, nu vreau să am prea multe probleme, este enervant, Koco spuse cu o voce obosită. Brown și-a încruntat sprâncenele înainte de a se uita din nou la fața lui Koco.
-Unde te doare, spune-mi. La naiba! Nu ți-ai revenit încă din lupta anterioară și deja se întâmplă altceva, s-a plâns Brown cu o voce enervată despre care Koco știa că Brown nu i-a spus asta lui, ci celor doi care l-au rănit.
-Deci tu nu am nicio lectie, astazi? Esti aici odihnindu-te cu mine, a schimbat Koco subiectul. De asemenea, nu a vrut să se gândească prea mult la incident.
-Da, dar sunt îngrijorat pentru tine, de aceea m-am repezit aici, a spus Brown cu o voce adâncă, făcându-i pe toți prietenii lui Koco, precum și pe cei ai lui Brown să stea și să zâmbească. Koco avea o față fierbinte când a văzut atitudinea prietenilor săi.
-Uau! Nu-ți face griji. Nu sunt chiar așa de slab. Nu voi muri ușor. Poți urca să studiezi. Am de gând să mănânc, s-a grăbit Koco să-l alunge pe Brown pentru a-și acoperi propria timiditate. Brown și-a ridicat un zâmbet ușor din colțul gurii. Dacă nu ar avea un curs important la care să urmeze, ar fi mai degrabă să sară de la curs sa stea și mănâncă cu Koco.
-Bine, ne vedem seara. Așa că nu lovi pe nimeni altcineva. Cine spune lucruri rele, spune-mi și eu am grijă de asta. Hei băieți, uitați-vă și la prietenul vostru, i-a spus Brown lui Koco și apoi s-a întors să-și ia rămas bun și de la prietenii lui Koco.
-Nu sunt copil, phi. Poți să mergi la studii. Mi-e atât de foame. Hai să mâncăm împreună, l-a tras în grabă Koco pe Tim și și-a invitat ceilalți prieteni să meargă repede să mănânce. Brown s-a ridicat și a oftat ușor înainte de a merge și el în sala de clasă cu prietenii săi.
Mai târziu, Brown a mers la Facultatea de Arte pentru a găsi persoana care a avut o problemă cu Koco, dar sa întâlnit mai întâi cu Toffee.
-Brown, ce cauți aici? Ai venit să mă vezi? întrebă fata zâmbind. Mulți oameni s-au întors să se uite la Brown cu interes, cu atât mai mult când au văzut că Toffee a intrat și l-a salutat.
-Toffee, i-ai văzut pe Ai Yot și Ai Chang?;întrebă Brown încet, făcându-o pe fata să se împiedice puțin.
-Ce sa întâmplat? I-am văzut pe cei doi spunând că s-au certat cu un student de Anu 2 de la facultatea ta? a întrebat fata imediat.
-Hm, l-au lovit pe Koco a răspuns Brown, cu ochii căutând să-i găsească și pe cei doi adversari ai lui Koco.
-Serios? Ce sa întâmplat cu Koco? întrebă femeia, destul de șocată.
-Nu este mare lucru. Acei doi nenorociți nu au vorbit bine despre Koco. Așa că Koco i-a lovit cu pumnul, a răspuns Brown.
-Ah, cei doi tocmai au ieșit în urmă cu ceva timp. Nu sunt sigur dacă vor sări peste orele de după-amiază sau nu, a răspuns tânăra pentru că cei doi tineri erau colegi de clasă.
-Nu-i nimic. Dacă Toffee îi găsește, spune-le să vină să vorbească cu mine. Vreau doar să vorbesc, a spus Brown. Fata a făcut o mutră curioasă.
-Atunci de ce ar trebui Brown să vorbească cu cei doi? De ce nu-l lăsați pe Nong Koco să vină și să curete? a întrebat fata.
-Pentru că au vorbit urât despre mine și despre Ai Koco. Așa că trebuie să mă ocup și eu de ei, a răspuns Brown. Fata a tăcut puțin.
-Hm, dacă îi găsesc, îți spun. Oh, exersezi baschet în seara asta? Fata a schimbat subiectul când a vorbit despre Brown și Koco.
-Da ce este? întrebă Brown înapoi.
-Nu, Nong Koco încă exersează, nu? Și va repeta? Îmi pasă de el. Lasă-l să se odihnească dacă nu se simte bine, spuse ea încet.
-Cred că va putea să exerseze acum, mulțumesc foarte mult că îți faci griji pentru el, a răspuns Brown calm. Tânăra a zâmbit înainte ca Brown să se scuze să se întoarcă în grupul său.
După ce s-au încheiat cursurile, Koco și-a schimbat hainele și s-a pregătit să-și încălzească corpul. Mulți oameni au venit să-l întâmpine văzând vânătăile de pe față. Koco a spus doar că a avut o aventură cu seniori de la diferite facultăți și nu a spus nimic mai departe. Toți se pregăteau să practice baschet împreună.
-Ce s-a întâmplat? Brown s-a apropiat și l-a întrebat pe Koco cu o voce slabă.
-Ce e? Nimic, a răspuns Koco pe un ton normal. Nu voia să se gândească la nimic altceva în acest moment.
-Nu trebuie să te întorci azi acasă. Tata și mama vor vedea urmele de pe fața ta, a spus Brown pentru că nu a vrut ca părinții lui Koh să fie îngrijorați și incomozi. Și, în plus, nu voia ca ei să creadă că nu era în stare să aibă grijă de Koco.
-Hm, și-a dres glasul Koco înainte de a începe să se antreneze cu echipa sa și cu adversarii săi la nesfârșit. Brown la căutat periodic și pe Koco. După un timp, Koco s-a întors și a văzut-o pe Toffee și un alt prieten al ei intrând în sală, făcându-l să înghețe ușor. Femeia îi făcu semn lui Brown, care se întoarse și el să se uite. Brown a zâmbit încet ca un salut, apoi s-a întors către Koco. Koco se încruntă la el cu o expresie nemulțumită înainte de a se întoarce să joace baschet într-o dispoziție iritată. Brown a găsit și o oportunitate de a alerga lângă Koco.
-Fă o față bună, Brown nu vorbește foarte tare.
-Este fața mea goală? a întrebat Koco înapoi cu o voce tulbure și mișcând mingea în cealaltă direcție. Pakin i-a cerut apoi să stea și să se odihnească timp de 15 minute. Koco s-a prefăcut că stă cu Tim, dar a fost tras de Brown să stea mai întâi cu el.
-Brown aici este apa pentru tine. Toffee și prietena ei care stăteau mai departe la început s-au dus la Brown cu o sticlă de apă rece.
-Mulțumesc, ce cauți aici? spuse Brown și întrebă înapoi
-Ei bine, am venit să-l vedem pe Nong Koco. Și am cumpărat niște apă și pentru phi al nostru, a spus tânăra în timp ce i-a întins o altă geantă lui Brown. Koco se întoarse și el să se uite la fața fetei surprinsă pentru că deodată, tânăra îi cumpărase apă spunând că este îngrijorată pentru el. Brown a acceptat și i-a dat-o lui Koco. Koco se uită în interiorul pungii înainte de a clătina din cap.
-Mulțumesc. Dar eu nu beau apă rece când fac sport. În plus, nici gâtul meu nu și-a revenit, a susținut Koco, deoarece în mod serios nu bea apă rece când face sport. Fata a înghețat puțin, dar oricum i-a zâmbit dulce.
-L-am auzit pe Brown spunând că Koco a avut o problemă. Deci, ce mai faci? a întrebat femeia. Koco s-a întors să se uite din nou la Brown pentru că se întreba când a avut Brown timp să-i spună tinerei că s-a luptat.
-Este în regulă. Doar niște guri proaste le place să se amestece în treburile altora. Așa că le-am predat o mică lecție, a răspuns Koco, întorcându-se să-și ia apa și a deschis-o să bea.
-Atunci, după ce se termină repetiția, unde mergi mai departe? Te invităm la cină, a continuat fata să vorbească cu Brown.
-Ce zici? Brown se întoarse la Koco.
-Phi Toffee te-a întrebat pe tine, nu pe mine, a spus Koco, întorcând capul în continuare.
-Trebuie să vii cu mine oricum. Așa că trebuie să te întreb și pe tine, a răspuns Brown. Koco era enervat în inima lui, dar încerca să-și păstreze fața inexpresivă.
-Depinde de tine. Poți să mă trimiți mai întâi. Apoi poți merge cu P’ Toffee, a răspuns Koco, făcându-l pe Brown să fie puțin strâns.
-Dacă merg, atunci nu mă învinovăți, Brown a spus sarcastic. Voia doar ca Koco să spună că nu vrea să plece și că se va termina.
-Ei bine, asta depinde de tine. De ce mă întrebi? Koco a început să facă un zgomot puternic pentru Brown.
-Uh...... Fata era puțin stânjenită văzând că cei doi au început să se certe. Brown strânse puțin din dinți.
-Bine, hai să mâncăm împreună, Toffee. Toffee poate merge mai întâi la restaurant și să mă aștepte. Lasă-mă să-l trimit mai întâi pe Ai Koco la apartament, se întoarse Brown să-i vorbească domnișoarei într-o dispoziție ușor mohorâtă. Fata a zâmbit puțin înainte de a da din cap. Fața lui Koco și-a strâns sprâncenele încruntat auzind că Brown fusese de acord să iasă la cină cu fata.
-Creează o revoltă... Este treaba ta? Înfurii pe cineva... Și ești fericit? Tim a cântat brusc un cântec în sus și în jos, făcându-l pe Brown, Koco și Toffee să se întoarcă imediat să se uite.
-Care este melodia ta, Tim? întrebă Koco înapoi.
-Nu, îmi amintesc doar această melodie, așa că am încercat să o cânt. De ce? a întrebat Tim cu o față nebunească. Koco știa că prietenul lui striga la fată. Dar Koco nu avea chef să vorbească sau să spună ceva.
-Bine, mergem înainte, a întrebat femeia din nou. Brown dădu din cap cu o față dreaptă.
-Atunci hai să ne întâlnim la RT. Dacă Brown încetează să mai exerseze, sună-mă. Pot să mă duc să găsesc o masă să stau și să aștept, a spus femeia zâmbind. Brown dădu din nou din cap fără să spună nimic înainte ca fata să-și invite prietena să iasă din sală.
-Mă enervezi , întâi, Koco Brown a vorbit nu prea tare.
-Ce te deranjează? Încă nu am făcut nimic, a răspuns Koco.
-Și faptul că te comporți de parcă ai vrea să merg cu ea. Cum ar trebui să numesc asta? Spuse Brown puțin mai tare, făcându-și coechipierii care stăteau în apropiere să se întoarcă să arate puțin.
-Vrei să mergi cu ea, nu-i așa? Dacă nu ai vrea să mergi, ai putea să refuzi. Nu poți să-i spui cuvântul nu? Cine a spus că va fi clar cu mine? Dacă nu, atunci evident, hai să facem asta! strigă Koco furios.
-Hei, calmează-te, Ai Koco, și-a oprit Tim în grabă prietenul
-Phi, dacă ai de gând să te lupți, nu trebuie să repeti, sună mai tare vocea lui Pakhin. Brown mormăie puțin, dar nu a mai spus nimic. S-a dus să stea cu Pakhin pentru a se calma. Koco stătea cu Tim într-o dispoziție proastă. Până când Pakhin a chemat pe toată lumea pentru o altă repetiție. Dar atmosfera era destul de frustrantă pentru că însuși Pakin era destul de enervat pe Koco și Brown care s-au certat și i-au făcut și pe alții să se simtă inconfortabil. În cele din urmă, Pakin a încheiat practica și i-a lăsat să se împrăștie. Chiar dacă era supărat, Koco a fost de acord să se întoarcă oricum la apartamentul lui Brown fără să spună un cuvânt, Koco stătea în mașina lui Brown.
-Dacă spui că nu vrei să plec. Aș resping-o. Am vrut doar să spui asta. E atât de greu? De ce trebuie să fii atât de sarcastic? Brown mormăi în timp ce conducea. Koco se întoarse să-l privească în ochi.
-Atunci de ce să aștepți să vorbesc? Nu poți să te gândești dacă vrei să mergi sau nu? se certa Koco în dezaprobare.
-Sunt doar maniere. M-a invitat acolo, am respins-o de multe ori. Așa că aș vrea să găsesc alte scuze. Dar nu m-ai ajutat. În plus, erai sarcastic, așa că trebuie să merg cu ea din nou. La naiba, a înjurat Brown la sfârșit pentru a-și arăta adevărata frustrare.
-De ce să menținem eticheta? P’ Toffee însăși trebuie să înțeleagă că oamenii nu vor să meargă. Indiferent de câte ori te invită, tu nu trebuie să mergi. În cele din urmă ea va înceta să te invite ea însăși, la asta mă pot gândi. A continuat să spună Koco.
-Odată ce febra este ameliorată, gura revine la fel de bună ca înainte. Va trebui să aranjez o altă febră pentru tine în curând, a spus Brown, întorcându-se să se uite la Koco cu niște ochi plini de semnificație care au făcut ca fața lui Coco să se înroșească.
-Nu te înfiora cu mine, phi. Fii atent. Ori de câte ori mă lovești din greșeală, te voi plăti înapoi, a argumentat Koco pentru a-și acoperi jena. Brown râse în gât. La început, a fost jignit de Koco, dar după ce a avut suficiente argumente, și-a pierdut iritația. L-a făcut chiar să scape de frustrarea din inima lui.
-Du-te antrenează-ți talia mai repede decât mine. Hai să vorbim mai târziu, a spus Brown cu un zâmbet, făcându-l pe Koco să se întoarcă și să se uite la fața lui Brown cu ochi leneși.
-E bine, phi, a răspuns Koco, iar Brown a râs în gât fără să mai spună nimic până a ajuns la apartamentul său.
-Care-i treaba? întrebă Brown din nou când intra în camera lui.
-Ce? Koco a cerut înapoi înainte de a pleca să stea pe canapea din cauza oboselii și epuizării de la febra care nu și-a revenit complet și de la practica sportivă.
-Vrei să mă duc să mănânc cu Toffee? Întrebă Brown din nou.
-Depinde de tine. I-ai dat cuvântul tău, nu-i așa? Poate că așteaptă până acum la restaurant ,a spus Koco cu o voce normală.
-Nu am sunat să-i spun că antrenamentul s-a terminat. Ea nu va aștepta încă, a spus Brown din nou. Koco a tăcut. Brown oftă ușor înainte de a intra în dormitor să facă un duș și să-și schimbe hainele. Koco aruncă o privire în spatele lui Brown, care a dispărut în cameră.
-Huh, cine îndrăznește să spună că nu vreau să plece? Koco mormăi încet și ridică telefonul să se joace. Se întinde pe canapea și se joacă un timp. Brown a ieșit după un duș purtând haine proaspete. Coco îi aruncă din nou o privire. Dar a trebuit să se întoarcă repede, ca de obicei, văzând că Brown se uita la el.
-Poți să te duci să faci un duș. Dar să faci un duș cald, a spus Brown. Koco s-a ridicat și a intrat în dormitor să facă un duș și să-și schimbe și hainele. După ce a făcut un duș și și-a schimbat hainele, Koco a ieșit din dormitor. L-a căutat pe Brown, dar nu l-a găsit, făcându-l să se încruntă imediat. Koco s-a dus să caute în bucătărie și pe balcon, dar nu l-a găsit nici acolo. Când mergea pentru a vedea unde atârnau cheile mașinii, Koco a rămas nemișcat pentru că cheile mașinii nu erau acolo. Și-a pierdut puțin mințile.
-Huh! Am ieșit să mănânc cu fata, ei bine, dacă vrei să mergi, atunci du-te, a mormăit Koco furios. Dar s-a simțit puțin dezamăgit pentru că Brown chiar a ales să mănânce cu Toffee.
-De ce trebuie să mă lași să te rog să nu pleci? Nu te poți gândi la asta, la naiba? Koco s-a plâns furios înainte de a se culca din nou pe canapea în timp ce își ridica telefonul mobil pentru a merge pe pagina sa de Facebook, deoarece ceva l-a inspirat să-și stabilească statutul pe Facebook.
Kirakorn Coco
> Singur până mă obişnuiesc <
După ce Koco a postat-o pentru un timp, cineva a făcut clic pe butonul de like. Apoi vine un comentariu care îl întreabă ce este în neregulă.
Tim Teera >>De Ce ești supărat?<
Koco a înghețat imediat când a lui prietenul a apăsat pe un comentariu și l-a întrebat direct pe postarea lui. Prin urmare, determinând mulți oameni să vină și să întrebe.
-Nu sunt somnoros sau supărat. Nu pot posta ceva doar pentru distracție, Tim? Koco a răspuns comentariului prietenului său despre starea lui.
Tim a răspuns >> Este suspect aici, 😅”
Unele răspunsuri au venit de la Tim până când a sunat un bip că mai mulți oameni comentează postarea lui. Când Koco s-a uitat la nume, a trebuit să se încruntă.
Brown PK >> „Ce naiba! Tocmai am ieșit să cumpăr orez. Trebuie să faci o astfel de postare?”
După ce a apărut comentariul lui Brown, postarea lui Koco a devenit subiectul de discuție al orașului. Mulți oameni au intrat și i-au comentat postarea. Atât îl tachina, cât și îl întrebau.
Tim Teera >> Ce sa întâmplat frate? L-ai părăsit pe prietenul meu? Tim s-a prefăcut că tachinează din nou.
Brown PK >> Cine îndrăznește să-ți părăsească prietenul? S-a dus să facă un duș, așa că am ieșit să cumpăr orez. Mă îndoiesc că nu m-a văzut Așa că a crezut că am plecat. Mă voi grăbi să mă întorc la tine, draga mea @ Kirakorn CoCo
Brown a răspuns la comentariu împreună cu numele lui Koco, făcându-i chipul lui Coco să strălucească de jenă. Pentru că nu i-a trimis mesaj privat, ci mai degrabă a comentat pe pagina de stare a lui Koco. Nu trebuia să ghicească ce avea să se întâmple în continuare. Koco se gândește la ce se va întâmpla mâine la universitate. Mai mulți oameni ar vorbi despre el și Brown. Apoi a văzut că au apărut mai multe comentarii. Mulți prieteni au venit să-l comenteze și să-l tachineze. De asemenea, a văzut o femeie întâmplătoare de care nu-și amintește când a adăugat-o ca prietenă, a intrat țipând
<Uite ce drăguți sunt ăștia doi>
-La naiba!! Koco a pus imediat telefonul jos pe masă, cu o față fierbinte. Nu știa dacă Brown spunea adevărul sau nu când a spus că a coborât să cumpere orez lângă apartament. Koco stătea întins pe canapea o vreme. Ușa camerei se deschise și intră în Brown cu un zâmbet pe buze. Coco s-a întors imediat, refuzând să facă contact vizual. Brown a luat mâncarea pe care o cumpărase în bucătărie și apoi s-a întors din nou la Koco.
Brusc!!!!!
-Ai, esti greu, ohi Brown, a strigat Koco când Brown a căzut peste el.
-Huh, ai crezut că am fugit să mănânc cu Toffee. De aceea ai postat un astfel de statut pe Facebook? l-a întrebat imediat Brown tachinător.